Menetrend
Szavazás

Az év jelenete - DÖNTŐ

2017. 05. 16. 10:59
Szerző: Spigo
Kategória: Egyéb
Megvan, hogy melyik Hightower jelenet döntőzik Edelman fantasztikus elkapása ellen. Mindkét megmozdulás a Super Bowl egy-egy ikonikus jelenete, de vajon mi fog dönteni? Szóval a lehetetlen elkapás a meccs fordulópontja ellen. Rajtatok a sor!

1

Edelman elkapás - Super Bowl
1



1


A gifek a SportTV engedélyével készültek

Hozzászólások

2017. 05. 16. 11:05
nszgergo
2017. 05. 16. 12:10
Asante86
2017. 05. 16. 12:13
cellranger
2017. 05. 16. 14:03
kitalaltnev
Egyetértek előttem szólóval. Pontosabban az első mondatával. Mert miután v.mi döntésre csak kell jutni, azon morfondíroztam, vajh az adott pillanatban ki (Edelman vagy Hightower) tehetett többet, kinek járt nagyobb erőfeszítéssel elérnie a célját. Legalábbis a képernyőről nézve a SB e két ikonikus jelenetét. Nos, Hightower-nek órási köszönet a sack-jéért, de én szurkolóként úgy látom (már soktucadjára megnézve az elkapást is :), h. az nem jöhetett volna létre, ha nincs Edelman zsenije, akaratossága, egy jó adag (neki már kijáró) szerencsével fűszerezve.
Ergo a "The Catch" szavazok.
2017. 05. 16. 14:17
hopi46
Nekem úgy tűnik, hogy a sack volt előbb, azaz, ha nics, lehet hogy nincs JE elkapás sem. :)
A két idei legfontosabb (szerintem nem a legszebb) jelenet közül talán azért fog győzni JE, mert azt bizonyítja: a lehetetlen is lehetséges.
2017. 05. 16. 19:41
kisdef
Hightower sackje és forced fumbleja nélkül nem nyerhettünk volna. Ha Edelman nem kapja el, esélyünk még akkor is lett volna bőven.
2017. 05. 16. 23:48
Wyatt
Dehogynem, én pont azt mondtam, hogy fasza, incomplete, kell egy jó return, és van esély. Nyertünk vagy 40 yardot, de nem lett volna vége. De az is tény, hogy Edelman elkapása nélkül is lett volna még három kísérlet. Innentől viszont nálam a nagyobb wow élmény döntött, az pedig nem lehet kérdéses.
2017. 05. 17. 07:50
kisdef
Ha a két játék hatását nézzük a végeredményre, akkor nálam HT megmozdulása továbbra is sokkal értékesebb. 3&1 volt, ha azt a játékot megcsinálják, akkor vége. Emlékeim szerint ha csak 0,1 mp-vel később ér oda, akkor egy szabad elkapó irányába tudta volna dobni Ryan. A meccs után BB is ezt a játékot emelte ki, mint ami megfordította a momentumot.
Remélem jövőre megint ádáz vitát tudunk folytatni arról, hogy melyik játék vitt minket közelebb a SB-győzelemhez. :D
2017. 05. 18. 01:37
Wyatt
Én két éve is meglepődtem, hogy bármi szóba jöhet Butler interceptionje mellett, még ha tényleg zseniális volt az a double pass :) De inkább ilyen problémáink legyenek :D
2017. 05. 16. 14:44
anikom
Meddig lehet szavazni? Jelenleg még döntésképtelen vagyok.
2017. 05. 16. 14:54
komzoz65
3-28 után szinte egyetlen momentum se volt, ami ne bírt volna döntő jelentőséggel, hogy ez a százból ha egyszer, majdnem lehetetlen esemény mindannyiunk óriási örömére bekövetkezzen.

A kettő közül nekem JE elkapása az, ami kifejezi, magába sűríti magát ezt a hihetetlen fordítást, egy majdnem lehetetlen elkapás. Kellett hozzá szerencse is, de elképesztő fókusz, konok elszántság, és nem utolsósorban zseniális képesség, hogy ez az elkapás meglegyen. Majdnem lehetetlen. Pont mint a meccs megnyerése 3-28-ról.
2017. 05. 16. 16:38
Foherty
Kompromisszumos javaslatként: legyen egy év támadójelenete és egy év védőjelenete díj :)
2017. 05. 16. 17:30
Croaker
Támogatom :)
2017. 05. 16. 17:55
karuly
2017. 05. 16. 18:56
hopi46
+1
2017. 05. 16. 19:17
balint-benyo
Így lenne igazságos :)
2017. 05. 16. 19:31
loop80
+Special team & BB ;)
2017. 05. 16. 21:31
petichef
Vollmer nem tervezi a visszatérését az NFL-be, visszavonul... Köszönünk mindent Sebastian!!!
2017. 05. 16. 22:14
csabesz
A feleségem azt mondta: The Catch.
2017. 05. 16. 22:43
danmajerle
HT stripsackje nélkül továbbra is 4 gyűrűnk lenne, míg Jules elkapása 1st és 10-re jött, ergo lett volna még 4 további próbálkozásunk, ha nem sikerül. A két megmozdulás jelentősége között óriási az eltérés. Esztétikai szempontból nyilván az elkapás az év jelenete, de mi vagyunk a Patriots, ahol ilyennek nincs szerepe :)
2017. 05. 16. 22:43
danmajerle
... még 3 próbálkozásunk...
2017. 05. 16. 23:16
hopi46
Igazad van, de:
Ha HT sackje nem sikerül, lehet, hogy Ryan passza meg INT lett volna...
vagy
Ha JE nem kapja el, lehet, hogy a következő kisérletre TB dob INT-et...
Szóval legfeljebb a valószínűség szempontjából lehet eltérés :D
Szerintem a döntetlen az igazságos, mert esztétikailag mindkét jelenet kiváló.
2017. 05. 17. 00:38
vodka03
Ment a szavazat Magastoronyra, az a play változatott meg mindent nálam.
2017. 05. 17. 06:20
ua
2017. 05. 21. 08:21
Lacus
2017. 05. 17. 08:04
Arsenal
Sajnos én csak pénz feldobással tudtam dönteni, mind kettő fontos momentuma volt a döntőnek. Megosztott első díj lett volna igazságosabb.
2017. 05. 17. 11:08
anti pass
Az év jelenete a szépségről, az ügyességről, a fifikáról, tehát a pillanatról szól! Nehéz függetleníteni magunkat a helytől és időtől, de magát a jelenetet nézzétek! Az év legszebb gólját, legügyesebb szerelését sem mindig a SB-n találják meg!
2017. 05. 17. 11:35
Don Alberto
Sok mindenkivel egyetértek,meg persze nem :) Szerintem itt, mint jelenetre kellene szavazni, nem annak a fontosságára. Ahogy Brady is mondta, rengeteg fontos jelenet volt a fordítás, és a végső győzelem szempontjából, HT sackje az egyik,ha nem A legfontosabb volt. Ki-ki vérmérséklete szerint döntse el, nálam JE11-é szebb volt.
2017. 05. 17. 11:46
petyus33
Kicsit hozzászólnék a dolgokhoz. Itt minden Hightowerről, meg Edelmanról szól. De! Ha már a momentumok súlyáról is megy a vita, kicsit nézzetek a sack-gif-re. Kicsit tovább. Igen. A mi 97-es pufifánkunk úgy tolta az ellenfelét, mint egy hókotró a friss havat, utána meg úgy vetődött rá a labdára, mint cica a pamut gombolyagra. Tehát a labda visszaszerzése igaz, hogy HT-től indult, de Branch volt az, aki valójában visszaszerezte a labdát, esetleg Hightower sack & Branch recovery lenne a jó cím
2017. 05. 17. 14:21
karuly
2017. 05. 17. 15:11
kitalaltnev
2017. 05. 17. 14:24
hopi46
Így igaz és Long is csak tizedmásodperceket késett. Tökéletes defense hívás volt passz ellen.
Kicsit off
Ilyen "jó szemű" és korrekt bíráskodást talán még sohasem láttam. JE elkapását kb. 15-20 méterről ilyen határozottan megítélni... hát nem semmi.
2017. 05. 17. 16:23
petyus33
Blount----> Eagles... 1 évre 2,8M sajnálom a srácot. Igazi Patrióta volt.
Hozzászólás a(z) Az év jelenete - DÖNTŐ bejegyzéshez