Menetrend

Butler egyre közelebb a Saintshez

2017. 03. 16. 21:53
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Információk szerint a megbeszélés a CB Malcolm Butler és a Saints között nagyon jól sikerült, de egyelőre nincs megállapodás. Mind a két fél azon van, hogy ez minél hamarabb megtörténjen.

Információk szerint az ellenérték a Patriots korábban, Brandin Cookért adott első körös 32. pick lehet.

Hozzászólások

2017. 03. 16. 21:59
azimut
ne hogy már 1/32-őt elfogadjuk érte...! annyi pénzünk van hogy vasvillával tudnánk forgatni simán megtudjuk adni amit a Saints! Igaz lehet nem akarunk nagy pénzt adni neki,hiszen ott van Cyrus! :) Ha elbírtuk Revis,Browner elvesztését 2 éve akkor Butlerét is elfogjuk!
2017. 03. 16. 22:28
Julian12Brady
Nem akkora spiler B , hogy könyörögni kelljen neki a maradásért. Menjen, ha nem hazafi. Amúgy is szánalmás már amit művel. Mit gondol magáról undraftolatlanként? Egy év múlva "halálra" kereshetné magát itt, és lenne még esélye gyűrűre is
2017. 03. 16. 22:50
hopi46
Ez nem honvédő háború, hogy aki elmegy az nem hazafi, ez az NFL. Ő nem draftolatlanként, hanem min. jó játékosként gondol magára, van már 2 gyűrűje, most pénzt próbál keresni. Ahogy többen mondják ez üzlet, 27 éves és talán az első és utolsó hosszútávú nagy pénzét szakíthatja.
Kár pocskondiázni...
2017. 03. 17. 07:57
Arsenal
2017. 03. 24. 23:32
Julian12Brady
http://www.csnne.com/…/report-steelers-offer-donta-hightowe… Loyalty its not always about the money... #DH54 #ATRUEPATRIOT
Ez a patriotizmus. És Brady. Meg Edelman, aki 1/3 pénzért játszik, mint Dola, 3x annyit. Nekik nem a pénz számít, hanem a dicsőség a Patsnél
2017. 03. 16. 22:51
B.Toma
A hozzászólásod az ami igazán szánalmas. Hogy mit képzel magáról???? Konkrétan nyert nekúnk egy super bowlt és két évig a lelkét is kitette a csapatért gombokért. Csak ezt képzeli magáról. Minden normális Pats szurkoló sajnálja hogy ha elmegy, a három év alatt draftolatlan játékosból pro bowler és ikonikus alakja lett a csapatnak.
2017. 03. 16. 23:00
LAX
Pfff
2017. 03. 17. 01:40
B.Toma
Köszönjük emese!
2017. 03. 16. 23:44
szepi
Csatlakozom az elöttem szólóhoz
2017. 03. 17. 02:11
palesz42
+100, de én butler-hívő vagyok:)
2017. 03. 17. 06:08
ua
2017. 03. 24. 23:40
Julian12Brady
Bocsi de, ő nem nyert nekünk egyet se. A csapat nyert. Hiába az IC-je ha az O -team nem rak fel pontokat. Csak a saját véleményem egy olyan játékosról, aki szerintem túl van értékelve.
Normális Pats szurkolóként nem fogom bánni , ha elmegy. Abszolút nem tartom egy ikonikus alaknak, egy "jó időben, jó helyen" volt IC miatt. Még ha ezt is gyakorolta és bejött. Bruschi, Welker inkább ikonok nekem
2017. 03. 25. 00:21
Julian12Brady
2017. 03. 17. 00:06
Arnold Patsenegger
Ebből látszik,hogy még csak azt a csapatot sem ismered akiknek szurkolsz! :D A Patriotsnál nem számít ki vagy honnan jöttél , hányadik körben draftoltak...ha egyáltalán draftoltak... Csak az számít amit a pályán nyújtasz.... amit leteszel az asztalra.... by B.B.

Ezt erre a röhejes kérdésre válaszul :
"Mit gondol magáról undraftolatlanként? "

2017. 03. 17. 01:04
LAX
Ez mar Pfffff!!! :D
2017. 03. 17. 07:04
Arnold Patsenegger
Sokáig gondolkoztál ezen? :D
2017. 03. 17. 02:18
palesz42
Nem mellesleg megalkuvást nem tűrő volt a játéka, sosem alibizett. Nem volt alattomos, sosem "beszélt ki az öltözőből". Hibázott is néha, de nagy alázattal tette a dolgát utána is.
És hát övé volt az egyik "mágnes-sztori", a "legkisebb fiú", aki a tehetségének és szorgalmának köszönhetően a csúcsra jutott, és ott meg is ragadta a szerencséjét.
No, de hátha meccseljük az ajánlatot, végülis van miből...
2017. 03. 16. 22:01
DeMartino
Ez azért elég durva lenne :)
Sziasztok,szép estét nektek.Sikerült szerezni egy igazán remek és fiatal WR.-t egy 3.körös pickért.Igaz vesztünk egy nagyszerű CB játékost,de én is azon vagyok.Inkább HT,mint Butler.Most tuti cicafikáztok,de én is így látom.Ez a Revis pletyka meg amit olvasok,maga a vicc kategória.Nem kell ide,ő már a lejtön van,lefelé megy nagyon,semmi nafta nincs benne...
2017. 03. 16. 22:05
nézzük a jó oldalát... legalább nem egy olyan csapatba megy, ahonnan pl. már csak egy CB hiányzik. vagy éppen rivális csapat... az jobban fájna.
2017. 03. 16. 22:07
nszgergo
Szval mindig is ez volt a cél, játékos a játékosért... szomorú, de ez van. Kivéve, ha a késlekedés miatt ment a 3 körös is...
2017. 03. 16. 22:09
Zarathorn
2017. 03. 16. 22:13
daelaci
Remélem összejön az üzlet és nem marad a nyakunkon.
2017. 03. 16. 22:29
Julian12Brady
2017. 03. 16. 22:53
B.Toma
Veled is csak többen vagyunk. ¯\_(ツ)_/¯
2017. 03. 17. 00:38
daelaci
Miért szerinted jó lenne ha nálunk maradna és duzzogna az alacsony fizetése miatt? Ugyanaz lenne a vége mint Collins esetében, valami hátsó körért el kell majd cserélnünk, most meg kaphatunk érte egy értékes drafthelyet. Én inkább a mostani búcsút választom, szerintem ez a jó döntés.
2017. 03. 17. 01:28
B.Toma
ezt a duzzogást remélem te sem gondolod komolyan? :DDD Butler nem egy elsőkös primadonna, tenné a dolgát ahogy eddig, sőt szerintem még inkább bizonyítani akarna, főleg ha jövőre igazán nagy pénzt akarna máshol.
2017. 03. 17. 08:33
mgabor74
Csak a mostani viselkedese nem erre utal. Ha maradt volna az eddigi mentalitasa, akkor most jatszik 4 millaert, jovore meg megkapja a nagy lovet. De nem, mert turelmetlen.
2017. 03. 17. 13:29
zozo692
27 éves, valószínűleg csak egy nagy szerződése lesz az életében, ami nem mindegy, hogy 27 v. 28 évesen köttetik. És ami még fontos: minél előbb, annál jobb, hiszen bármi közbejöhet pl. sérülés, formahanyatlás, igazából most tudja zöldhasúra konvertálni a tehetségét. Ennyi és nem több. Butlernek igaza van és igaza van a Pats-nek is, erre kell megtalálni a megoldást, hogy mindenki megtalálja a számítását.

Az LI óta megszaporodtak az eléggé érdekes hozzászólások (pl. igazi hazafi stb.) Mi ez, mit jelent ez? Kétféle csapat van a) JÓL menedzselt b) ROSSZUL menedzselt. Az elsőre a legjobb példa a Pats, a másodikra a Browns.
Kíváncsi leszek, hogy 10-15 év múlva is ilyen kontextusban fogjuk emlegetni a "hazafiságot".
2017. 03. 17. 13:18
zozo692
Ezt úgy szokták mondani, hogy "veled is csak sűrűbben vagyunk, nem többen", úgy van értelme.
2017. 03. 16. 22:14
DeMartino
Most nézem az nfl.com.-on,hogy megvan milyen need.-ink vannak :
OL RB LB
szerintem helytálló vagyis egy CB szerintem még elkél ha Butler lelép,vagyis elmegy
2017. 03. 16. 22:16
Arnold Patsenegger
Hát akkor ezek szerint akkor a Saintsnél mégiscsak ennyire hülyék.
Nem tudom hova tenni,hogy a Saintnek ez hol éri meg... adnak érte egy első kört meg egy rahedli pénzt ez nálam vicc kategória :D

Hát nagyon sajnálni fogom ha elmegy, de hát pénzből élünk...

Még jó hogy ma egész nap ezt tárgyaltuk ki,hogy hosszú távon hogyan lehet Butlert megtartani. Persze eleve abból indultunk ki,hogy nincs az a hülye aki ad egy első kört nekünk, meg egy rahedli pénzt Butlernek :D DE VAN
2017. 03. 17. 19:46
pippu
Hmmm. Múltkor kikérted magadnak, hogy miből gondolom azt, hogy elengedik.

Csak abból, hogy a jelek arra utalnak...

Sajnálnám én is, ha elmenne, de ez mindkét fél részéről érhető lenne. Kényelmesebb lenne megtartani, nem kellene mást keresni és még ismerjük is, hogy mire számíthatunk tőle.

Reméljük a legjobbak:
- olcsón marad, vagy
- találunk a darfton vagy utána egy gyöngyszemet a helyére...

:)
2017. 03. 19. 12:25
Arnold Patsenegger
Még mindíg azt mondom,hogy a Saints nem engedheti meg magának ezt a tradet...
Egyszerűen nem lehet első kört oda adni valakiért meg egy mázsa pénzt adni utána neki... eleve nincsenek is túlzottan csurig pénzzel.
2017. 03. 16. 22:22
Lalika
Mostmár inkább menjen mert ha itt marad akkor csak a savanyú képét kell majd néznünk egész évben.
2017. 03. 16. 22:34
DeMartino
Megérdemli a nagy zsugát,remek játékos és köszönünk mindent amit értünk tett.Sok Sikert
2017. 03. 16. 22:51
hopi46
2017. 03. 16. 22:57
Füszer
Mi az hogy megérdemli ? A következő két évben itt is kaphatna 20 millát (3 év abból 2év kiváló játékkal) úgy hogy senki nem draftolta az egész NFL-ben.Senki ! ) A Pats nélkül sehol sem lenne ! Én is szeretem a játékát de ez a cirkusz már vicc.
2017. 03. 16. 23:01
palesz42
Mike Reiss szerint nem is tárgyaltunk vele egyáltalán a hosszabbításról... Akkor meg mire számítottunk?
2017. 03. 16. 23:08
nszgergo
Tavaly tárgyaltunk, nem kellett a többéves, idén miért kellene? Ott a tender. Alá kellett volna írni valamelyiket a kettő közül, és szerintem Gilmore akkor nem is jön... és mindenki boldog, nem úgy mint most...
2017. 03. 17. 00:35
loop80
Pontosan így van. Bármennyire is szerethetjük Butler játékát, mégsem a kondenzcsík húzza a repülőt...
2017. 03. 17. 03:05
TMR
Naja, mert a kondenzcsík tolja.
2017. 03. 17. 08:44
loop80
2017. 03. 16. 23:02
DeMartino
Figyu ez kőkemény üzlet.Nem tudjuk mi megy a háttérben,DE ez biztos nálunk sokkal jobban értők vannak ott a székekben,és látják mi a legjobb a csapatnak.
2017. 03. 16. 23:10
Füszer
Ez pontosan így van , de épp a mi csapatunk vezetősége pont nem azért osztja nagy pénzeket mert valaki a múltbéli teljesítménye miatt megérdemelné :)hanem a jövőbeli miatt és eddig szinte mindig a vezetőségnek volt igaza! Butler sem lesz kivétel ha elmegy .
2017. 03. 17. 00:42
daelaci
Ez a szinte mindig jól hangzik, de mivel csak az egyik végkifejletet ismerjük értelmetlen megállapítás.
2017. 03. 17. 00:40
daelaci
Kaphatna? Kicsit túl sok a feltételes mód.
2017. 03. 17. 01:35
B.Toma
Hagyjuk már ezt a nem draftolta senki dumát! Ki nem szarja le! Az a lényeg amit a pályán mutatot, az szerint meg egy remek CB, pl. jobbak a stasztikái mint Gilmorenak. Az a húsz millát meg hogy álmodtad meg? :D
2017. 03. 17. 08:37
mgabor74
Majd Gilmore Pats-es statisztikaival lesz erdemes osszehasonlitani. Az talan majd ad nemi realis tampontot.
2017. 03. 17. 09:56
cspeti98
Ez mind szép és jó, csak sajnos nem igaz, hogy jobbak a statisztikái. Van amiben ő a jobb és van amiben Gilmore.
2017. 03. 16. 22:47
focilap
Mivel Butlerre nem költünk így akkor felmerül a kérdés, hogy a maradék capspace-el mit csinálunk?
Még egy jobb név így simán beleférne, főleg, hogy jövőre is csak Solder lesz a komoly szabadügynök.
2017. 03. 16. 22:50
loop80
Kifizetjük Revisnek a 8 millát. :D
2017. 03. 16. 22:52
focilap
A liga legszarabb CB-je volt tavaly. CB poszton Butler nélkül is megvagyunk.
2017. 03. 16. 22:58
palesz42
És slotban, meg a TY Hilton/A. Brown-ok ellen ki védekezik?
Cyrus Jones?
2017. 03. 16. 23:03
focilap
CB1 Gilmore, CB2 Rowe CB3 Jones (2. körös pick volt, returnerként égett be nem CB-ként CB4-5 J.Jones/Coleman

Ez így bőven elég. A liga legtöbb csapatának ennél rosszabb sec-je van.
2017. 03. 16. 23:02
piszkosfred
Létszámra lehet hogy megvagyunk de minőségre gyengébb lett a sec. Elmegy Ryan és Butler, miközben egyedül Gillmore érkezik.
2017. 03. 16. 23:05
focilap
Igen a sec gyengülni fog, de cserébe máshol meg erősödik a csapat így összességében legalább a szintet tartjuk.
2017. 03. 17. 00:01
LaFleur
Hol van az a "máshol" ahol erősödik a csapat? Mert jelen pillanatban arról van szó, hogy a D line is igen megfogyatkozott. Vagy az Offense-re gondolsz? Voltak olyan szezonjaink ahol az Offense kompenzálta egész szezonban a Deffense hiányosságait. Ezek voltak a 2010,2011,2012,2013 szezonok. Rémlik mi lett ezeknek a vége?
Amikor ez a mérleg az O és a D között kiegyenlítettebb volt (értsd : volt egy vállalható védelmünk is a Brady&Co mellett), akkor meg 2014,2015,2016.
Nos, érted, hogy miért butaság amit írsz?
2017. 03. 17. 01:17
focilap
Miért lenne butaság? Off oldalon egyértelműen erősödtünk Cooks érkezésével. Ha megy Butler akkor az első körben lesz 3 pickünk ott ilyen mély EDGE classban bőven lehet húzni egy jó passrushert. Ha az meg van akkor a D-Line hozza a tavaly szintet. Ne feled Long és Sheard nem hozott klasszis szintet a szezonban, ezt Ealy és a draftról hozott ember pótolhatja. DT poszton pedig ugyan úgy állunk mint tavaly, hol van itt a gyengülés?
2017. 03. 17. 01:20
focilap
szóval nem látom, hogy ez a védelem miért nem esik a vállalható kategóriába nálad? sőt simán benne van, hogy a sec se gyengül ha Gilmore tudja hozni Butler szintjét illetve Cyrus hoz egy korrekt 2. évet.
2017. 03. 17. 06:40
BaP
Long és Sheard helyett egyedül Ealy jött, ettől nem lesz passrush
ha Gilmore jön, de elveszítjük Butlert és Ryant akkor konkrétan gyengült a D#
2017. 03. 17. 08:15
komzoz65
Lawrence Guy is jött DE posztra. Ettől sem lesz még elit passrush, de Long meg Sheard miatt sem volt különösebb, ahogy rendszeresen reklamáltad tavaly, joggal. Egyszerűen nem ez volt a rendszerünk és nem is lesz szvsz. A D nem gyengült. Eddig se a játékosok voltak az erősségei. Jones és Collins komoly tehetségek voltak, sokkal jobb játékosok mint például Long vagy Sheard jelenleg. Mégis mi kaptuk a legkevesebb pontot. Az elit passrush-hoz, mérhetetlenül sok pénz kell, amit mi nem tudunk és nem is akarunk megengedni magunknak. DE posztra szerintem fogunk még draftolni idén és közepes passrush lesz, mint évek óta.
2017. 03. 17. 00:39
loop80
Köszönöm a kioktatást. Amúgy vedd észre az iróniát, főleg, ha jelzik is! (":D")
2017. 03. 16. 22:52
DeMartino
he?
Rumers: Malcolm Butler to the #Saints for pick #32 and 2010 comp pick
2017. 03. 16. 22:52
Arnold Patsenegger
De azért még várjuk ki a végét. Majd ha meglesz a deal,akkor elhiszem...
2017. 03. 16. 23:02
DeMartino
Tényleg szotyiért adjuk oda :D jó mondjuk az első körös nem rossz,de így:

Rumers: Malcolm Butler to the #Saints for pick #32 and 2019 comp pick
2017. 03. 16. 23:03
LasVegas
Most azt írják, hogy konkrét deal nélkül zárult a találkozó, de mind a két oldal nagyon motivált, hogy tető alá hozzanak egy megállapodást.
2017. 03. 16. 23:04
LasVegas
Jaj bocs, most látom, hogy ezt a cikk legeleje is tartalmazza már, sorry.
2017. 03. 16. 23:04
LAX
Remelem nem adjak oda az 1/32ert!!!
Ha kell ide az 1/11et!
2017. 03. 16. 23:07
Increay
En igazabol azt nem ertem hogy miert lenne jo nekunk az 1/32 ha 1/11et is kaphatunk erte... Ha az 1/32 melle jonne mas akkor okes, de ha a Saints nem adna ide az 1/11et az se baj, akkor marad Butler 4 millaert vagy ha holdoutol, akkor jovore is RFA lesz... Ha csak siman 1/32 Butlerert akkor nagyot fogok nezni :)
2017. 03. 16. 23:14
focilap
Csak, hogy értsd ha az 1/32t adják az kb. olyan, mintha Cooksot cseréltük volna Butlerrre.

Ha az 1/11-et akkor olyan mintha Butlerré megkaptuk volna Cooksot és az 1/32ről felcserélünk az 1/11.
Azért láthatod, hogy az utóbbi gyakorlatilag azt jelentené, hogy két első kört kaptunk Butlerért.
Mert Cooks ér egy első kört és az 1/11re csere is kb. egy első környi érték.
2017. 03. 16. 23:23
Increay
Ezt ertem, nem is erre mondtam, hanem arra hogy az alkupozicionk eleg jo es ezert irtam amit irtam :) es ha jobbat is kaphatunk miert elegednenk meg a rosszabb pickkel? Szerintem ezzel a trade-del vagy nem trade-del mi csak nyerhetunk ha nem pusztan egy Butler - 1/32 csere lesz :)
2017. 03. 16. 23:40
focilap
csak akkor akarjuk butlert ha hosszútávon marad. erről szóltak a hírek. gy évben nem gondolodunk vele kapcsolatban
2017. 03. 17. 00:54
palesz42
Akkor most ezt nem értem: Butler végig hosszútávút akart, azért harcolt. Nyilván a hosszútávú az nagy pénzt is jelent.
De mi nem tárgyaltunk vele, úgy meg nehéz megegyezni. Akkor hogy is van ez?
2017. 03. 17. 01:03
loop80
Tavaly ajánlottunk neki többéves szerződést, de nem fogadta el. Valószínűleg komoly véleménykülönbségek lehettek a színfalak mögött, és ezért igazoltuk le Gilmore-t. Butlernek így csak két választási lehetősége van: aláírja a tendert, idén "meglapul" és jövőre keres nagy pénzt, vagy türelmetlenségében elmegy a Saints-hez.

Ez utóbbi eléggé "beárazná" őt emberileg, mert 1-2 napja még mindenképpen Patrióta szeretett volna maradni.

Szerintem elmegy...
2017. 03. 17. 01:07
LAX
Igy van! Most mar nem kell visszajonni!
Mit tett le az asztalra egy dolog de emberileg...
Csak ha mar elmegy ide a 1/11es. Nem erdekell hogy olyan mintha 32-11re csere ha kell ide a cetlit! :D
2017. 03. 17. 02:01
B.Toma
Patrióta akar ő maradni, csak nem ilyen áron, nem mindenáron és ez szerintem érthető a részéréről. Nincs két választása. Aláírja a tendert, aztán ha mondjuk megsérül, nem kap semmit, mehet a lecsóba, lehúzhatja a karrierét. Inkább köt egy méltányos hosszútávú szerződést most a Patsnél, vagy másnál, ha a Pats nem fizeti meg. Ez nem "árazza be emberileg", az ügynöke feladata, hogy az ügyfele a lehető legjobb pénzt keresse karrierje során, mert a profi sportoló, ebből él.
2017. 03. 17. 07:14
Arnold Patsenegger
Végre valakinek eljutott a tudatáig hogy hogyan is gondolkodnak a játékosok.... és miért nem olyan jó üzlet ez a tender meg a tag...

Amúgy kezd már itt ez az egész átmenni oviba :D Sokszor azt gondolom,hogy vannak akik úgy szurkolnak egy csapatnak,hogy még magát a sportot sem ismerik... vicc az egész :D :D
2017. 03. 17. 08:51
mgabor74
Azert a marha nagy profizmus mellett elferne nemi emlekezet is. Ezt az 1.1 milliard forintnak megfelelo 4 millio dollart mennyi ido alatt is keresne meg a hambisnal? Marpexig most ott lenne, ha anno BB nem hozza a csapatba. Es gondolom szintet lepni sem csak onerobol tudott, hanem benne volt az edzoi stab is. Pl az SB-s int-je is az edzesenek az eredmenye volt amirol meg konkret felvetel is van. Szerintem most tultolja a profi szemleletet ami nekem nem szimpatikus.
2017. 03. 17. 08:53
loop80
2017. 03. 17. 09:05
Arnold Patsenegger
De ő nem hambis hanem NFL játékos. Tök feleleges forintban számolni mert Ő amerikában él... :) hagyjuk már ezt légyszi.
2017. 03. 17. 09:20
mgabor74
Amikor a Pats leigazolta akkor ment volna oda dolgozni,mert nem volt mas lehetosege. Es 4 millio dollar ott is rengeteg penz. Hogy most NFL jatekos azt a Pats-nek koszonheti, es most megis kulonleges banasmodot akar. Most meg hu de profi lett hirte!en.
2017. 03. 17. 09:23
mgabor74
Amugy nem hianyzik egy e betu a nicknevedbol?
2017. 03. 17. 09:51
Arnold Patsenegger
Eddíg nem is figyeltem :D de amúgy igen,hiányzik :D

Figyu csak az számít,hogy ki mennyit ad érte. Itt nem szempont az hogyan jutott el idáig. Csak az,hogy most milyen játékos.
Most egy jó CB. Ennyi ,és ez az egész még nincs lefutva, volt egy jó tárgyalása aminek aztán még semmi konkrét eredménye nincs.
Itt még annyi minden történhet.
Relax. Türelem. Jó lenne ha maradna,mert egy nagyon jó CB ès nagy kedvencem. De ha mégis csak elcserélik, akkor sajna ez van... majd megoldja a csapat a pótlását.

Sokan személyes ügyet csinálnak a Butler kérdésből.... tök feleslegesen.
2017. 03. 17. 10:01
mgabor74
Yzerintem ez Pats szempontbol win-win szitu. Ha marad megoldott a sec, ha nem, akkor is hozhat a csapat egy elso koros cornert az erte kapott pickbol. Jo az idei class, talan nem nyul melle BB mint mar tobbszor cb eseten.
2017. 03. 17. 10:04
mgabor74
Es ott van Cyrus Jones is. Ha O biztato, akkkor lehet mast is huzni az elso korben. Coleman is alairta kozben az ERFA tendert ha jol tudom.
2017. 03. 17. 14:20
hopi46
Szerintem ne kínlódj a hambisokkal, ez a rögeszme az érvük egy All-Pro és Pro-Bowl játékosnál. Szvsz nem vitaképesek... :D (Egy utcaseprőből lett jó mérnök ne ugráljon. Vicces!)
2017. 03. 17. 17:12
mgabor74
Akkor szerinted tök rendben van, hogy vergődik itt. Ez alapján bármelyik játékos bármikor nekiállhatna pattogni ha nem tetszik neki amit korábban vállalt. Mindk ide több éves szerződések, kössenek naponta. Kezxhetné Gronk Edelman, vagy akár Mccourty. Vagy mondhatná Andrews is, hogy kezdő centerként neki több kell mint az ùjonc szerződés. Butler meg nagyon messze van egy konstans All-Pro játėkostól. Meggyőződésem, hogy másutt vissza fog esni. Nem véletlen volt undrafted. A fősulin sem volt elit. Itt a rendszer és az edzők tették azzá, nem elvitatva, hogy Ő is odatette magát.
2017. 03. 17. 13:40
zozo692
Tudja valaki, hogy mennyit keres a hambis Ámerikában? Lehetőleg forintban adjátok meg, mert csak úgy tudom összehasonlítani ... :-)))

Honnan tudjátok, hogy ha BB nem találja meg, akkor máshol nem tudott volna érvényesülni? Ilyen képtelenségeket ne irkáljunk már le.
2017. 03. 17. 13:57
cspeti98
Onnan, hogy senki más nem hívta el, még csak próbajátékra sem. Az egyetemi edzőjével is csak BB beszélt.
2017. 03. 17. 14:22
mgabor74
Lehet gunyolodni, de ezek a tenyek. Mar megvolt neki a melo mikor a pats behivta. Ott nagysagrendileg 100 ev alatt sem keresne meg amit itt a tenderrel egy alatt.
2017. 03. 17. 14:31
mgabor74
Forintban meg azert irtam le csak, mert hajlamosak vagyunk elfelejteni hogy par millio dollar az tulajdonkeppen egy eleg sokaig halmozodo lotto otosnek felel meg. Es ok ezt evente kapjak. Van aki tizenevig. Azert akkora hosoknek sem kell oket tekinteni. Nalam egy mentos nagyobb hos, aki evente tucatszam ment eleteket ehhez kepest bagoert. Vagy irhattam volna tuzoltot, rendort, hegyimentot, banyaszt stb, akik ott szo szerint sokszor az eletuket kockaztatjak. Azert kezeljuk a helyen a dolgokat, mert ez csak egy sport, amiert persze En is ranongok, de tudom mi a realitas.
2017. 03. 17. 08:52
loop80
Kapott már méltányos szerződésajánlatot tőlünk. Elfogadta? Nem.

Az ügynök pedig elsősorban saját maga miatt srófolja fel az árakat. Ne legyünk már naivak... :)
2017. 03. 17. 10:23
Arnold Patsenegger
Ha jól tudom az a szerződés arról szólt hogy 7milla/3év... (21milla) szóval olyan mintha letolta volna 2016ot utána tender és utána Fr.tag. ez együtt 21 milla kb. Szóval ez olyan hogy kb. megelelőlegezte volna a Patriots Butlernek azt a pénzt, innen nézve korrekt. De Butler szempontjából ez nem olyan jó biznisz mert így csak 2018 ig van szerződése,és ha akaja a Pats. Akkor a szerződés lejártakor Tagelheti, ami pénzben jó,csak semmi garancia nincs hosszú távra... (értsd sérülés esetére, és szerződés hosszára nézve) így érthető hogy nem fogadta el.
2017. 03. 17. 05:41
SasukeMilo
Imádom Malcolm-ot, írtam is egy másik cikknél, hogy azért lényegében neki köszönhetjük a 4. gyűrűt (mert hiába Tom a kedvenc NFL játékosom all-time, azért ha ott benyeljük azt a TD-t, bő fél perc alatt megfordítani enyhén szólva is szenzáció lett volna... és nem biztos, hogy az ideihez hasonló "történelmi" tettet ott is végrehajtottuk volna!)... viszont én már nem tudom, hogy kinek mit higgyek el, mert ez a cirkusz már nekem is sok :S Konkrétan pár napja volt hír, hogy kiakadt - egyébként érthetően, ha azt nézzük - Gilmore eléggé WTF szerződése miatt és el akar menni. Ok, rá kb. másnapra jött az, miszerint élete végéig nálunk maradna. Hm, érdekes. Rendben, erre ma meg ez... na már most ebből meg az következik számomra, hogy mégis menni akar. Most akkor össze-vissza hírek keringenek a világhálón vagy szerencsétlen Butler már annyira megzavarodott, hogy hülyeségeket beszél? xD Nem tudom, de esküszöm nektek, már kb. egy hete bosszankodom emiatt (tegnapelőttig még HT ügye miatt is persze, az szerencsére megoldódott)! Mindenesetre ha mégis marad, próbálják meg elásni vele a csatabárdot, nehogy Collins módjára viselkedjen szezon közben :P Ha mégis megy, akkor pedig remélem, jobb ellenértéket kapunk, mert így ha a saját 1/32-esünket kapnánk vissza, akkor tulajdonképpen odaadtuk B. Cooks-ért. Én már nem idegesítem magam ezzel a dologgal, lesz - ahogy lesz, végül is "In BB We Trust" vagy mifene^^
2017. 03. 17. 06:06
petichef
Nem tudom mi lesz ennek a sztorinak a vége, de legyen már vége! :DD
Komolyra fordítva tényleg jó lenne, ha születne valami döntés, mert napok óta ezen rugózok, és szerintem sokan vagyunk ezzel.
Szeretem a játékát, de tény, hogy nem pótolhatatlan, mint ahogy senki. Na jó, TB az... ;)
Az, hogy a sec gyengül így, nem biztos. Igen, elmegy Butler, de jön Gilmore, és ne feledjük hogy van még egy draft nevű valami pár hét múlva! Simán találhatunk egy nagyon korrekt CB2-t, akkor viszont szerintem erősödött a sec.
A másik, hogy ő nyerte nekünk a SB-t két éve. Nem tartom teljesen igaznak. Tény, hogy nagy szerepe volt benne, de véleményem szerint nem ő nyerte meg, hanem a csapat!!!
Igen, volt az az IC a végén, ez tény. De ha előtte nem rakunk fel 28 pontot, akkor semmit sem ért volna Butler IC-je. Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy Edelman nyerte meg, mert ő érte el a 4. TD-t. Vagy TB nyerte meg nekünk a meccset, mert ő passzolta JE-nek...
Ezért mondom, hogy nem ő nyerte meg, hanem nagy szerepe volt benne neki IS!!! ;)
2017. 03. 17. 09:01
komzoz65
Azt a meccset nem a védelem nyerte meg, ez tény. Abban az idényben sztárolt védelmünk volt, ami a PO-ban kétszer is csődöt mondott. Egy közepes Baltimore és egy gyenge Seattle O a mérkőzések egyes szakaszában lemosta őket a pályáról. Igaz az utolsó momentum a D-é volt mindkétszer, és mindkét meccsen voltak jó szakaszaik is, mindemellett TB és az O sorozatos zseniális megmozdulásai nélkül, a két elit védelem ellen sima zakó lett volna természetesen. Úgy mondhatjuk a csapat nyerte meg, ha ki kell mégis valakit emelni az csak TB lehet, szerintem a 2 int ellenére is a Seattle elleni meccs, élete játéka volt. (Azt gondolom az ellen a védelem ellen, futás nélkül, aznap senki nem rakott volna fel a táblára 21 pontot sem, nemhogy 28-at.)
2017. 03. 17. 07:42
Ha marad akkor jó, ha nem, akkor meg üzleti oldalról nézve a csapat kap egy első körös draftpicket egy UDFA játékosért. Nagyszerű :)
2017. 03. 17. 09:57
LasVegas
+1 Ebben az egy mondatban tökéletesen megfogtad az ügy lényegét. Ennyi.
2017. 03. 17. 07:58
hispanic
Elmondom, hogy a legszebb az egészben az, hogy Butler és a klub a maradásával/távozásával kapcsolatban meg sem szólalt.
Amik elhangoztak azok újságírói feltételezések, szakértői okoskodások, szurkolói fantáziák.
Butler egyszer sem mondta hogy meg vsn sértődve Gilmore miatt, mert miért mondaná, még ha így is van.
A szurkolók meg hol a pokolba kívánják, hol az egekbe emelik a fantáziák miatt.
Mennek a tárgyalások, mindenki végzi a dolgát.
És a lényeg, hogy a végeredmény a legjobb lesz a klub számára.
BB és klub tudja a dolgát, ha Butler marad, akkor az a jó megoldás, ha megy akkor meg ez.
Rengeteg összetevője van egy ilyen döntésnek, és a legkevésbé az hogy elkapta-e azt a labdát két évvel ezelőtt.
Butler nem érdemli meg hogy negatívan álljunk hozzá, ő egy profi játékos aki mindig nagy odaadással tette a dolgát.
Viszont az sem lesz tragédia ha megy, mert mindenki biztos lehet benne, hogy akkor ez a jó döntés a Patriotsnak.
2017. 03. 17. 10:11
crucified
Az év legkorrektebb hozzászólása. Kik vagyunk mi, hogy az összes információ hiányában pálcát törjünk valamelyik fél felett?

Számomra etalon lesz a véleményed.
2017. 03. 17. 11:09
kismegyeri
2017. 03. 17. 12:52
pats4ever
Ezek után már csak arra lennék kíváncsi h milyen forrásból jött az "egy CB-nek sem fizetünk 10miót" duma...
2017. 03. 17. 12:53
hopi46
2017. 03. 17. 08:14
Arsenal
Állítólag a Vízityúkok elcserélnék Shermant, nem jó nekik a Szentek első körös cetlije, amit Butlerér kapnánk? Ez nagyot szólna!
2017. 03. 17. 08:17
Arnold Patsenegger
Kétlem, hogy annyiért oda adnák.
2017. 03. 17. 15:57
Arsenal
És + 8-10 kissé puhára eresztett labda???:D
2017. 03. 17. 16:20
nszgergo
2017. 03. 17. 11:38
bjoey
Ugyanezen gondolkodtam reggel én is.
2017. 03. 17. 08:31
komzoz65
Butler fontos, sőt meghatározó eleme volt a javarészt noname de bizony nagyon szépen teljesítő secondary-nek. Nem az alap adottságai kiemelkedőek, ezért nem is draftolták, hanem az emberi, morális tényezők emelték a legjobbak közé. Nyilván soha nem lesz Revis, aki istenáldotta tehetség volt a fénykorában ezen a poszton, de amit akarattal, elszántsággal meg lehet oldani, hiszen mindannyian láttuk, azt bizony megoldotta várakozáson felül.

Nem bűn, ha eligazol a liga leggyengébb védelméhez, annál rosszabb, óriási hiba. Nem is akarom elhinni, igazi vesztes-vesztes csere lenne, amihez a Saints-nek a Graham-Unger ügy óta tudható, komoly affinitása van.Az indok ez az anyagi megbecsültség hiánya, marhaság. Ezen már sokat rágódott a csapat én továbbra is röhejesnek tartom, nem ragoznám.

Teljesen egyértelmű ez a csere Butler karrierje számára végzetes lenne abban csoportban azokkal a társakkal (2 Atlanta, 2 Carolina 2 Tampa meccs -6 keserves élmény) menne a levesbe, a feledésbe. De nekünk is veszteség, ezt kár lenne tagadni, hiába kapnánk a draftolatlanért egy első körös cetlit, az csak egy cetli, ez meg egy nálunk kiválóan játszó CB, ami nagy érték. Remélem Butler összeszedi a csöpp eszét és passzolja ezt a hülyeséget. A csapat nagyon meg fogja kérni az árát, ha elengedi, de ez akkor is komolyabb veszteség lenne, mint az összes többi távozó együtt.
2017. 03. 17. 12:53
pats4ever
Minden szavaddal egyet értek!!!!
2017. 03. 17. 08:46
Burkus
Szerintem ez a de facto játékoscsere - Cooks - Butler - a megállapodás a két csapat között azzal, hogy a játékossal is meg kell egyezni. Kizártnak tartom, hogy elkezdené Belichick az árat, ha Butler elfogadja a feltételeket.
2017. 03. 17. 09:12
Burkus
emelni - az kimaradt :)
2017. 03. 17. 08:53
szeder
Már nem tudom hány hozzászólásnál olvastam, hogy Butler megnyerte nekünk a 4.Super Bowlt. Én nem emlékszem, hogy futott volna TDt, kapott volna el passzt, de lehet, hogy még sack sincs a neve mellett. Butler nem nyert meg a Patriotsnak semmit. Butler egy nagyon hasznos darabkája a Csapatnak. Ez a New England Patriots. Itt nincsenek long-life patrióták, olyan játékosok vannak, akiket nem kellett pótolni, mert olyan szinten játszottak, hogy innen vonulhattak vissza (Bruschi), vagy elfogadták a szerepüket a játékban (Faulk) vagy sajnos innen sérültek le (Mayo). A Patriots rendszerében mindenki pótolható, aki nincs megelégedve a helyzetével, pénzével, cipő méretével stb az mehet. Ennyi
2017. 03. 17. 19:20
LaFleur
Jaj, ezt ne!!! Azon a meccsen ha nincs Butler akkor aki "kapott el passzt, meg futott TD-t, stb." mehetett volna a levesbe, utólag nem emlékeznénk rá.
Értem amit mondasz, meg azért remélem, hogy a sok-sok év alatt értek is annyit a játékhoz, hogy tudjam miről beszélsz, hogy ez egy csapatjáték, de azért ugyanúgy mint egy sakkjátszmában (sajnos vagy nem) mindig az utolsó lépés számít mert az a döntő lépés.
2014-ben Malcolm-é volt az, ezen nincs mit magyarázni, Brady 4 TD-je ide vagy oda. Ő volt ott (láttuk a filmeken, hogy az utolsó pillanatban küldték fel a pályára), ő olvasta a játékot, ő csinálta meg a játékot. Tom se véletlenül adta neki az autót. Adhatta volna Julesnak is mert ő kapta el az utolsó TD-t...
Szóval ne kisebbítsük már az érdemeit csak azért mert most épp elmenőben van innen (vagy ki tudja). Azt a meccset ő nyerte meg nekünk, nyilván mindenki tudja, hogy ha előtte az Offense nem jön vissza a meccsbe akkor nem került volna sor arra a bizonyos goal-line játékra sem. Összetett dolog ez.
2017. 03. 17. 20:32
szeder
Nem, azt a meccset nem ő nyerte meg. Voltak ott a pályán még néhányan a csapatból 60 percen keresztül. Ő csak hozzájárult a győzelemhez egy nagyon fontos játékkal.
2017. 03. 17. 21:36
LaFleur
Akkor jól van, forgasd csak a szavakat magadnak.
2017. 03. 17. 21:38
szeder
A tiéd teljesen ellentétes nézőpont az enyémmel, ennyi.
2017. 03. 17. 23:04
LaFleur
Nem érted amit mondok, de legalább ragaszkodsz hozzá. Oké. Ennyi.
Legyen tied az utolsó szó.
2017. 03. 18. 07:40
szeder
A hozzászólásodból egyértelmű, hogy nem érted, amit én írtam, de ez legyen a te dolgod.
2017. 03. 18. 22:06
LaFleur
Pont fordítva van Töki, te nem érted, de nem ereszted az Istennek se! Oké, még egyszer nekifutok, hátha végre valahára te is megérted végre.

Vesztett állásból csak megnyerni tudod a meccset, vezetésnék meg befejezni. Itt amiről szó van ugye : az ellenfél az 1 yardoson, náluk a labda, ők managelik az órát, minden a kezükben van. Ilyen állásnál mit számít, hogy előtte Tom 300+ yardot passzolt??? Mit számít, hogy Julian hány yardot kapott el??? Ezt a meccset ilyenkor, ellentétben az előző hárommal a deffese-nek kell megnyerni.

Amikor az offense előre haladt, hogy Vineatieri berúghassa a mezőnygólt két SB-n is, azt nem nevezhetjük az ő diadalának pont azért amit te is írsz. Csapatjáték, kell hozzá az az ember aki odadobja a labdát meg az is aki elkapja, oké.
De EZT, amikor Butler egy vesztett helyzetben (ne szépítsük, meg voltunk verve, Kearse lehetetlen elkapás után) amikor az ellen az 1 yardon úgy, hogy ott van a QB mögött Lynch, szóval ebben a helyzetben a srác olvas egy playt (ha kell, miattad egy külön hozzászólásban még egyszer leírom, hogy hogyan) és megnyeri nekünk az SB-t. Persze én is láttam, hogy előtte Hightower hogy szedte le Lynchet az 1 yardoson, meg én is tudom, hogy Bill nem kért időt és ez is megzavarta Carollékat, és, hogy ez mennyire hozzájárult a győzelemhez, de ha egyenleget kell vonni, akkor Butler nyerte meg a meccset azzal az INT-el.
Az eddigi SB győzelmeknél idáig nem voltunk előtte ilyen helyzetben. Tudom, hogy McNabb INT-el ért véget a XXXIX. (te tudod?) is, de közel sem ilyen éles helyzetben, azért nem nevezzük azt Harrison által megnyert SB-nek. De ezt igen, ezt nevezzük Butler által megnyert SB-nek, és akkor még egyszer hátha átsiklottál felette : nem véletlenül adta oda Tom neki az autót!
Vagy szerinted Brady ilyen hülye? "Igaz, a csapat nyerte meg de odaadom Malcolmnak, olyan jó fej srác!) ???
Most akkor fölényeskedhetsz tovább, vagy válaszolhatsz értelmesen és hosszabban is, reagálva is arra amit én írok, vagy hagyd a picsába és maradj meg a hitedben. De ne keverj össze valami hülye haveroddal, rosszul veszi ki magát...
2017. 03. 19. 15:30
topin
Attól mert hosszan reagálsz nem lesz hiteles a mondandód..főleg, hogy olyan dolgokra hivatkozol, hogy Te azt is tudod, hogy Rodney INT volt a sasok ellen..LOL..az vajon miért fontos a Butler ügy kapcsán? Nekem van Patses kesztyűm is és láttam is a Rodney Intet, akkor most rám kell licitálni majd, hogy ki látja jobban ezt a kérdést? :)

Az autót azért kapta, mert TB szerint Ő lett az MVP, nem azért mert ő nyerte meg a meccset. Az autónak ez a lényege, bár ugye ezt mindenki tudja aki ezer éve néz NFL-t, vagy csak az aki lát is, nem csak néz..passz:)

Ha TB meg a többiek előtte nem tesznek le semmit az asztalra, nincs miért elkapni a labdát..erről ennyit, egyik a másik nélkül nem létezik, ezért laikusok szoktak kiemelni csak olyan eseményt, ami látványos. Ezt teszed Te is, nyilván nem véletlenül. Az is elég fura, hogy az egyik INT ami lezárja a meccset, az nem meccsmegnyerő pillanat, ellenben a másik az, csak mert közelebb történt..igaz, ahhoz Browner is kellett, de az laikusoknak mellékes:)

Azt mondod ne fölényeskedjen, de te Tökizel..érdekes. Szóval Te megteheted..

Amúgy a vitátokat kívülről látva, nem ő hajtogatja a magáét ráerőszakolva a másikra. Fogadd el, hogy Butler neked többet jelent mint a Patsnek, szerencsére BB nem érzelmi alapon köt szerződéseket. Te meg mentegesd le a kommenteket, hogy mint egy ovis, majd mutogathasd fél év múlva..bár vélhetően, nem lesz rá okod, igaz akkor valószínűleg nem másolgatod majd be, alátámasztva hogy mennyire nagyon nem volt igazad.

Ja és véletlenül sem fölényeskedek, sem offense nincs benne, csak reagáltam a stílusosodra és a tartalmára, meg az érveidre. Ennyi, nem több.

2017. 03. 19. 16:24
Arnold Patsenegger
Bocs,hogy közbe trollkodok.De gondoltam legyen az enyém az utolsó szó, különben forevör megy majd itt a karate :D :D :D
2017. 03. 20. 23:07
LaFleur
Okos gyerek vagy te topin, ez nem vitás, hiszen úgy megfogtad a mondandóm lényegét, jó érzés olvasni, hogy nem a pusztába kiáltom a szavaim.
Azt meg külön köszönöm, hogy megtudtam tőled, hogy az ovisok kommenteket mentegetnek, ezt a gyerekeimtől eddig nem hallottam pedig mindegyik járt oviba.

De ha már beleszóltál így kéretlenül, akkor :
torkig vagyok már attól, hogy valaki tavaly megnézett 2 Patriots meccset, 'oszt idejön osztani az észt, hogy "Butler nem patrióta meg menjen csak ahova akar" pusztán azért mert jelen állás szerint esetleg elmegy innen. Engem mint laikust ez kibaszottul idegesít, ilyen a vérem, ilyen vagyok, gyere el egyszer meccsnézésre és majd négyszemközt elmagyarázom neked...

(És nem, ez a fajta komentelő stílus nem szeder-re vonatkozott, előtte húztam már fel magam csak nála csapódott le, szegényre zúdítottam rá az összes dühömet, ez igazából mindenkinek szólt, ha te magadra vetted akkor viseld csak bátran)
2017. 03. 22. 00:32
B.Toma
A kedvencem a "Az autót azért kapta, mert TB szerint Ő lett az MVP, nem azért mert ő nyerte meg a meccset. Az autónak ez a lényege..." volt, ezen sírtam is kicsit a röhögéstől. :D
2017. 03. 22. 23:07
LaFleur
Igen. :)))
De ez is gyönyörű : "Attól mert hosszan reagálsz nem lesz hiteles a mondandód.."
Oké, de akkor mitől lesz az? Ha foghegyről odaírok ilyen "ja" meg "te tudod" meg "ez legyen a te dolgod" bölcsességeket?
Okos gyerek ez, na...
2017. 03. 22. 00:24
B.Toma
Egy gigaplussz meg egy high five! :D
2017. 03. 17. 09:00
DeMartino
2017. 03. 17. 09:08
Kókusz8
1. Ebben az 1/32-ben szóban már a Cooks trade-nél megegyeztünk.
2. A Butler helyzetért senki nem hibás. Mi meg tudjuk tartani 1.körös meg FR taggel 2 évig, kihasználva hogy kikukáztuk a gyorsétteremből. Viszont mivel 2 évvel később jött a ligába, 29 évesen már nem tudna akkor hosszú szerződést kötni, ráadásul meg is sérülhet addig. És vélhetően vagy 20 ember jövőjét kell anyagilag megalapoznia.
2017. 03. 17. 09:19
komzoz65
Erre csak azt mondanám, hogy alaposan olvassa el a szerződését, mert jó eséllyel ebből csak a garantáltat fogja megkapni. A Saints romos védelmén ő nem fog tudni segíteni, csak ráomlik majd.

Pont a New Orleans-nak draftok sorával újra kellene építenie, azt a trutyit, amit védelem helyett Rob Ryantől megörököltek. Itt gyors megoldás nincs. Ráadásul mint már írtam a csoport riválisaik nagyon erősek a támadó oldalon, szét fogják cincálni őket. Emellett a bemutatkozó évében lenne még NE, Redskins meccs is, és Green Bay-i kirándulás. Ott fog majd sírni, ahol senki nem látja.
2017. 03. 17. 09:26
mgabor74
De majd megmutathatja, hogy mennyi volt a sajat erdeme es mennyi az edzoke az itteni teljesitmenyebol. Aztan ki tudja...
2017. 03. 17. 10:27
komzoz65
Hát ez komoly tapasztalat lesz neki, csak szerintem ezzel a sport részének vége is, amit nagyon sajnálnék. Azért láttuk, hogy egy gondosan összeszerelt D-ben is egyszer-egyszer megoldhatatlan volt neki a feladat.

Na most a közepes egyetemi védelem szintjén vegetáló Saints alakulatban, valószínűleg a friss sztárjuktól majd azt várják, hogy kapja le a pályáról Julio Jonest egy az egyben, és akkor lesz nagy meglepetés.
2017. 03. 17. 11:53
hopi46
Julio Jonest senki sem kapja le egy az egyben, ennyire egyik edző sem hülye.
2017. 03. 17. 13:19
hopi46
Ja még, a védelmek nem megakadályozzák a sikeres támadásokat, hanem csak limitálják és ennek a mértéke a döntő. Minden védelem kerülhet olyan szituációba (pl.mismatch) amikor nem tudja megakadályozni egy play sikerességét, azaz a feladat megoldhatatlan.
2017. 03. 18. 02:05
komzoz65
Igen, de Butler képességei azért limitáltak. Erre céloztam. Nagyszerű küzdő, ezzel sokat visszahoz, sőt elképesztő módon rengeteget (valójában a posztján
jelenleg talán a legagilisabb játékos, most olvastam, hogy Paytont is lenyűgözte a csütörtöki megbeszélésen az élességével, ami a játékára is jellemző) , de egy rosszabbul komponált védelemben a gyengeségei feltűnőek lesznek és el fogják parentálni jó eséllyel, amit nagyon sajnálnék tényleg. Ez egy vesztes-vesztes csere lesz, ha összehozzák.
2017. 03. 18. 02:07
komzoz65
De igen vannak. Hol? Például New Orleansban. Mivel minden meccset megnézek, láttam eleget mit művelnek védekezés címén. Talán még a San Francisco volt ennyire alkalmatlan, voltak meccsek amikor az egyetemi szinttől is elmaradtak.
2017. 03. 18. 09:08
cspeti98
Azt se felejtsd el, hogy nálunk itt van DMC, aki a liga (egyik) legjobb FS-e és szinte bármelyik CB elitnek néz ki mellette, ezzel nem azt mondom, hogy Butler csak miatta tűnik jónak, viszont a jó rendszer mellett DMC is kell az ő jó szerepléséhez.
2017. 03. 18. 10:38
loop80
Bizony! Óriási szerepe volt az idei győzelemben. Freeman földre vitele bravúros volt, rajta kìvül mindenki verve volt már a hátsó traktusban. A legszebb jelenetek közé ugyan nem került be, pedig nálam az volt a SB legszebb játéka! :)
2017. 03. 17. 11:29
hopi46
Érdekes néhány szurkoló társam véleménye az érkező-távozó játékosokkal kapcsolatban: Aki jön az biztosan jó lesz Nálunk, aki megy az meg biztosan rossz/rosszabb lesz az új csapatában. Ráadásul a távozók mind pénzéhesek, nem kár értük, mert egy igazi hazafi gombokért játszik... :)
2017. 03. 17. 11:52
DeMartino
Ebben igazad van,nem értem én sem,hiszen nem lesz az a játékos semmivel kevesebb ha elmegy,és az se lesz semmivel több ha idejön..
2017. 03. 17. 12:15
cspeti98
Nagyjából egyetértünk (ez is ritka, de úgy néz ki vannak még meglepetések az offseasonben :D), de azért kicsit megvédeném azokat, akik így gondolkoznak. Aki idejön attól azért várnak jobb teljesítményt, mert a liga legjobban felépített rendszerébe érkezik, ahol szinte bárki jobb teljesítményt nyújt, mint máshol. Természetesen vannak kivételek, mert BB is mellé tud nyúlni, de a tendencia az, hogy aki idejön, azt pont arra tudják használni amiben a legjobb. Ez működik fordítva is, mondjuk ritkábban, de azok közül, akik elmentek páran besültek az új csapatuknál, ezért félnek tőlünk igazolni a csapatok nagy pénzért, mert mindig ott van, hogy a rendszer tette naggyá. Az utolsó mondatoddal viszont teljesen egyetértek, ezek a játékosok ebből élnek, ez a munkájuk, nem lehet számonkérni rajtuk, hogy keresni akarnak vele, viszont azt nagyon tudom tisztelni, aki hajlandó alacsonyabb fizetésért játszani azért, mert nyerni akar. Butler esetében egyedül a hiszti nem tetszik, amit az ügynökével csinálnak.
2017. 03. 17. 12:36
hopi46
Nekem úgy tűnik, hogy nem Butlerék hisztiztek, hanem a szenzációt hajhászó riporterek/újságírók az állítólagos "tuti" információikkal.
2017. 03. 17. 12:36
mgabor74
Véleményem szerint Butler és az ügynöke nem most döntötték el, hogy megpróbálnak összehozni most egy nagyobb szerződést. Ez akkor dőlt el, amikor visszautasították korábban a 3 éves 7 milliós dealt. Ha azt elfogadják, akkor ugye még jobban is jár Butler mintha most maradna még két évet tender alatt. Ráadásul már hamarabb jutott volna biztosan a pénz egy részéhez, ami egy sérülésveszélyes sportban nem elhanyagolható. Ezt korábban itt már ki is fejtette valaki. A Gilmore szerződés ezért csak kapóra jött nekik mint ürügy, a csere meg a csapat részéről egy következménye volt a korábbi szerződés visszadobásnak, mert azért ott sem hülyék ülnek és átláttak a szitán. Ha így nézzük, akkor bármennyire is kedvelem Butlert, nagyot esett a szememben.
2017. 03. 17. 15:00
Touchdown Tom
A távozó játékosokat két részre kell osztani. Vannak akiket nem akartunk megtartani és vannak azok akiknek ajánlottunk szerződés, mint Bennett meg Butler, de inkább menni akartak. Akiket nem akartunk megtartani, azok helyett jobbakat hoztunk, mint pl Long => Ealy, Ryan => Gilmore. Az, h Bennettet tudja-e Allen pótolni, az azért kerdőjel meg Butlert ki fogja az is, de mégis mit kellett volna csinálni? Sherman szintű szerződéssel meg kellett volna tartani komornyikot?
2017. 03. 17. 16:00
Arsenal
Azért Hopi a távozók közül mondj valakit, aki máshol jobb lett?
2017. 03. 17. 16:52
Barb
Ez engem is érdekelne, mert sajnos nincs időm utànanézni. Az emlékezetemben - ami makacsul ragaszkodik ahhoz a tényhez, hogy nem nagyon van ilyen- viszont már nem nagyon bízom ebben a korban :-)
2017. 03. 17. 17:13
cspeti98
Welker, Seymour, Mankins, de ők is csak néhány évig tudtak jó teljesítményt hozni. Még Collins az, aki bevált az új csapatában is, de az ő játéka is visszaesett, főleg coverageban.
2017. 03. 18. 02:36
komzoz65
Hát ez a három ugye arra példa, aki nem váltotta meg a világot máshol. Seymour még elment Oaklandben, de Wes árnyéka volt önmagának és Mankins is.

Nekem Vinatieri és Talib ugrik be, akiket szívesen látnék Patriots mezben ma is. Woodhead is maradhatott volna még. Esetleg Brandon Tate visszahordónak, nálunk annyi speciális egység "sztár" van amúgy is, elfért volna. Szintén nem vált be sérülés miatt , de nálunk nagyon bírtam Vereen játékát.

Collins sose tudjuk meg mi volt vele az ügy, de biztos valami személyes. Nem a tehetsége volt kevés, ezt leszögezhetjük.

Nem sok összességében.

A legnagyobb személyi tévedés, bár erről tapintatosan hallgatunk általában Hernandez leigazolása volt. Egy többszörös gyilkos a csapatunkban ettől még ma is kiver a víz, pedig amúgy ügyes TE volt, de akkor se kellett volna...
2017. 03. 17. 17:21
hopi46
Először is nem mondtam, hogy jobb lett, ne forgassad ki a szavaimat!
Azt írtam:rossz/rosszabb
Chandler Jones tavalyi statja uolyan, mint utolsó Pats-os évében és 2017-ben többet fog keresni mint HT. És Collins fél-fél szezonja se rosszabb a 12 millájáért.
Nem feltétlenül jobban akarnak játszani, hanem több pénzt akarnak keresni. Van ilyen.
2017. 03. 17. 17:44
Barb
Te miért vagy mindig ilyen nagyon mérges?
2017. 03. 17. 17:57
hopi46
Honnan veszed, hogy mérges vagyok és főleg, hogy miért mindig?
Valószínűleg szelektíven olvasod a hozzászólásaimat, de én már annak is örülök, hogy egyet-kettőt elolvasol...:)
2017. 03. 17. 18:52
Arsenal
Hopi, ez nem te vagy!:D Ettől függetlenül szerintem több játékos lett nálunk jobb, mint előző csapatában és az eltávozók nem játszanak jobban, mint ahogy nálunk játszottak.
2017. 03. 17. 18:57
hopi46
Ezt nem vitattam soha, csak hát nem erről volt szó az előbbiekben. :D
2017. 03. 17. 18:59
Barb
Én úgy érzem, hogy nagyon sokszor - inkább többször, mint nem - türelmetlen és kioktató vagy másokkal. Picit olyan "agresszív kismalac" módon reagálsz minden olyan véleményre, ami nem egyezik a Tiéddel. Lehet, hogy csak én értelmezem rosszul, de innen veszem, hogy mérges vagy mindig :)
Ami a hozzászólásaid részemről csak szelektíven történő olvasását illeti... Naponta többször nézem az oldalt az infók miatt. Ugyanakkor az alig létező szabadidőm ritkán engedi, hogy naprakész legyek a szurkolótársak véleményét illetően, de amikor megengedhetem magamnak itt vagyok, nekiülök, minden egyes hozzászólást elolvasok ééésss! próbálom elfogadni, megérteni mindazt amit mások másként gondolnak, mint én.
Téged, a Te hozzászólásaidat is beleértve, Téged főleg a remek "meccs számokban" miatt és mert féket dobsz a hurráoptimizmus lovai közé, amire olykor nekem is szükségem van a földön maradáshoz, bár néha túlzásba esel - szerintem :). Itt csatolnék vissza a mérgességhez :).

Tudom én, hogy "szakmailag" soha semmilyen megnyilvánulásom nincsen /
hogy is lehetne, még most is csak tanulom ezt a sportágat/ , de azért nem esik jól, hogy pontagyú szőkenőnek nézel :)
2017. 03. 17. 19:22
hopi46
Ezt az utolsó sorodat miből gondolod?
Minden tiszteletem azoknak a hölgyeknek, akiket, akármilyen szinten is, de érdekel az amifoci. Mo.-n úttörők vagytok! (És egyben pont azt bizonyítjátok, hogy nem "szőke nők" vagytok!)
Egyébként, ha néha túlzásba esek?...Hát túlzások ellen csak túlzások hatnak... :D
2017. 03. 17. 20:33
Barb
"Valószínűleg szelektíven olvasod a hozzászólásaimat, de én már annak is örülök, hogy egyet-kettőt elolvasol...:) " ezt éreztem némileg degradálónak.
No hát ebből is látszik, hogy mennyire félremehet a kommunikáció így írásban.
A túlzások is rendben vannak, engem spec. nem is zavarnak, csak sokszor azt látom, hogy elbeszélnek egymás mellett az emberek és személyeskedés lesz egy majdnem semmitmondó hírből is. Ez viszont nem jó, de Doktor Barb befejezte a rendelést mert már szétoffolta a cikket :)
2017. 03. 17. 19:42
Touchdown Tom
Aqib Talib pl, de amúgy ő inkább a kivétel.
2017. 03. 17. 12:44
mgabor74
Off:
Ma a Filmcafe csatornán 18.55-kor vetítik az Újoncok napja (Draft Day) című filmet Kevin Costnerrel. Én még nem láttam, de állítólag jó film az NFL draftról.
2017. 03. 17. 12:56
DeMartino
Szerbusz többször láttam már,nagyon jó film,nekem benne van a top10.-be alapmű :)
2017. 03. 17. 13:15
takirob69
Köszi az infót én még nem láttam :)
2017. 03. 17. 17:19
fatman
tényleg nagyon-nagyon jó...
megnéztem vagy 5-ször, nálam is a kedvencek közt...
2017. 03. 17. 18:02
nosbiglem
Mesefilm! Egyszer mindenképpen nézhető, sőt meg is kell nézni.
De majd rájössz, hogy ilyen nincs a való életben.
2017. 03. 22. 00:37
B.Toma
Na mesélj, milyen a való élet?!
2017. 03. 17. 15:08
Barb
A nemjóját... pár nap kihagyás és tiszta Háború és béke fílingem van:-D. De legalább lesz mivel elfoglalnom magam a közelgő teliholdas álmatlan éjszakákon, míg végigolvaslak benneteket :)
Mire végzek talán a világbéke is kitör errefele... hihetetlenek vagytok :)
2017. 03. 17. 15:37
Touchdown Tom
Összefoglalom neked 1 mondatban :) Vannak a Butleristák, akik mindenkit bármi áron megtartanának a csapatnál, h mindenki innen vonuljon vissza és vannak a konzervatívok, akik szerint úgy kéne csinálni, ahogy az elmúlt években, mert elvégre, csak összehozott Bellichik 5 SB győzelmet, szóval csak tudja, h mit csinál :)
2017. 03. 17. 15:54
Barb
Na a nagyon okos telefonom nem ide peccintette a válaszom, mindenesetre köszi az összefoglalót!:)
2017. 03. 17. 15:46
Montesclan-pats
Barb ez tényleg szellemes.Néha tényleg azt érzem vihar a biliben, meg azt, hogy kik vagyunk, hogy megmondjuk egy másik kontinensről, hogy mit csináljanak BB-ék, akik szintén emberek szintén hibázhatnak.
Szóval arra jöttem rá, hogy azért morgunk veszekszünk összecsapunk, mert szenvedélyesen szeretjük ezt a csapatot, és nem tudunk szurkolni, mert most nem játszanak. Szóval, mint szurkolóknak engedtessék meg a jog, hogy legalább egymás közt, ki-ki vérmérséklete, szimpátiája, tudása alapján megossza véleményét. Majdnem mindegyikben van okulnivaló.
Az én legújabban megfogalmazódott véleményem, hogy ez a csapat eddig tökéletesen arányosan és lehetőség és érdem szerint fizette a játékosokat, azzal, az óriási könnyebbséggel, hogy TB beárazta az embereket, mondván 14-nél senki nem kaphat többet, mert azt én kapom, és ennek függvényében még HT is simán belement az évi 10-be, sőt fixen 8 alatt van. Tehát minden arányos, mindenki tudja a helyét ÉS MOST ebbe a tökéletes egyensúlyba landolt egy 13 M-ós CB, amely rendszeridegen(pénzügyileg) és lerántja a magasan szárnyaló léghajónkat orrnehéz szerződésével. Mit szól ehhez pl. Gronk, vagy HT, akik már évek óta ezért a csapatért teszik kockára hanyatló és törékeny egészségüket.
A másik dolog, hogy hanyatt vágtam magam, amikor pár napja, még Cooks szerződése előtt felröppent, hogy Cooksért áruljuk Butlert. Villám vágott belém, csakúgy mint Jones trade-nél, vagy Collins trade-nél, de azoknak volt előjele, ennek semmi, legfeljebb e tender, amelyet mi nem értünk pontosan, hogy milyen üzenet ez egy játékosnak. Szóval 2 ilyen lépés, amely megzavarta a vízbe ejtett kavics által keltett koncentrikus hullámok természetes képződését, és fokozatos elcsendesedését. Zavar a rendszerben. De és itt visszatérek oda, ahonnan indultam, ha el...ták, hát el...ták, majd helyrehozzák, we trust in BB.
2017. 03. 17. 15:48
Montesclan-pats
Mert mi mást tehetnénk ?
2017. 03. 17. 15:51
Barb
Olyanok nincsenek, akik magasról tojnak arra, hogy Butler marad-e, vagy sem? ;-)


2017. 03. 17. 16:01
mammut
Biztosan vannak.
De csöndben vannak. ;)
2017. 03. 17. 16:21
Barb
Vagy csak most érnek rá... ;-)
2017. 03. 17. 16:05
Arsenal
Vannak, de ők dzseccesek!:D
2017. 03. 17. 16:33
Barb
:-D Ezek szerint ha leírnám a saját véleményem a Butler-féle szappanoperáról, áruló lennék. Vagy legalábbis közellenség, de minimum nem mutatnék megfelelő mélységű tiszteletet egy olyan munkavállaló felé, aki sokak szerint megnyerte nekünk a Super Bowlt 2 éve...?
2017. 03. 17. 16:51
mgabor74
Nem vagy egyedul,csak Én már le is írtam. Ha megy úgy is jó, mert lesz első kör, ha marad akkor lesz egy jó cb. A mostani hozzáâllása meg nem tetszik ha igazak a hírek.
2017. 03. 17. 17:09
Barb
Köszi! Úgyis végigolvasok a-tól z-ig mindent - s bár ez a saját véleményemet nem fogja befolyásolni, mindenesetre megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül :)
2017. 03. 17. 18:40
piszkosfred
De ha van saját véleményed akkor mégsem tojsz magasról arra, hogy Butler megy vagy marad :D
2017. 03. 17. 21:02
Barb
Dehogynem... Bunkó vagyok, vagy hálátlan, vagy... lesz.arom. Engem a csapat érdekel. Már nem tudom, hogy mi igaz és mi nem e szappanoperát illetően, de tényleg nem lesznek álmatlan éjszakáim ha elmegy.
2017. 03. 18. 10:34
Szellemkutya
2017. 03. 17. 19:06
palesz42
2017. 03. 18. 10:33
Szellemkutya
Egy szavazást biztos megérne... :)

Menjen
Maradjon
Pont nem érdekel
2017. 03. 17. 18:03
ua
Van aki még nem szólt hozzá ehhez a kérdéshez??
Tiszta Barátok közt! :)

Én egyébként örülnék, ha Butler maradna.....
2017. 03. 17. 18:30
BrédiTamás12
Lehet azért nincs deal Butlerrel, mert BB akarja Shermant hozni, tradelné a SEA jó ajánlatért :D
2017. 03. 17. 19:08
hopi46
Történjen már valami, mert a végén "agyon értekezzük" ezt az egyre jobban kicifrázott Butler "ügyet".
Induljon inkább egy mock draft topic, ahol csak a 3. körtől kutakodunk, esküdözünk, dicsérünk, bosszankodunk, kételkedünk, pocskondiázunk stb. :D
2017. 03. 17. 19:18
DeMartino
Azért ne bántsuk egymást,hiszen itt ezen az oldalon mindenki ezért a csapatért van,él,lélegzik.Szereti a csapatát,és érte szurkol.Sose hittem volna,hogy egymásnak esnek fan.-ok,pedig ez megy itt sajnos.Persze vannak itt vélemények,ellenvélemények.De megvan kik ellen kell harcolni a fennmaradó csapatok ellen,nah meg a goddell bácsi ellen is.
2017. 03. 17. 19:26
polo62
ezt nem értem én se, hogy miért kell ez a hangnem? szidhatjuk mi egymást, Butlert, a FO-t,Goodelt, Rexyt, bárkit, akkor sem lesz semmi beleszólásunk. egyet tehetünk, elfogadjuk, ami hivatalos lesz, és azért szurkolni, hogy az a csapat hasznára váljon
2017. 03. 17. 21:42
LaFleur
Szerintem sem gáz a hangnem, senki nem küldött el senkit a picsába vagy ilyesmi. A vitáknak meg alapból van értelme, szerintem ez nem rossz dolog. Legalább van élet az offseasonban is, nem kell unatkozni.
Arról nem is beszélve, hogy ha valaki nem az én álláspontomat osztja, attól még mondhat érdekességeket, legalább is én úgy vettem észre ahogy olvasgattam a nekem írt hozzászólásokat.
Goodelt szidni meg hagy lehessen már nekünk! :)
2017. 03. 17. 20:04
Arsenal
Senki nem bánt senkit, csak Hopi mérges állandóan, de őt ezért csípjük, mert azért mert leúttörőzi a hölgyeket:D
2017. 03. 17. 20:42
Barb
Vannak itt hölgyek Dannán és Anikomon kívül? :)
Amúgy egyre erősebb a gyanúm, hogy Hopi csak hangnyúlkodik és valójában egy kenyérre kenhető cukorfalat:) De ezt ne mondjátok meg neki!!!
2017. 03. 17. 19:44
anti pass
Nagyon kedvelem Butler játékát, de maradjunk annyiban, hogy a klub korrekten fizette a szerződés szerint neki járó összegeket! Nem kell hálásnak lenni sem neki, sem a klubnak! Mindenki azt tette, ami a feladata volt! Gilmore szerződéséhez -már bocsánat- de Butlernek semmi köze! Neki majd jövőre vagy két év múlva lesz lehetősége szerződését alakítgatni! Neki az a dolga, hogy tudása legjavát nyújtsa és megkapja azt az összeget, amely neki jár! Hova vezetne, ha menet közben bárki szerződésmódosításért kiáltana, ha mondjuk öt meccsen ragyogóan menne a játék és úgy találná, hogy most már többet ér? Amennyiben jövőre duzzogva imitálná a játékot, akkor megnézhetné ki szerződtetné jó pénzért?
2017. 03. 17. 19:46
1976gabi
tudjátok elég szar hetem van,de titeket olvasva mindig feldobódok.egyet ne feledjetek,idén mindenki minket akar megverni,jobban mint eddig.ezért kell az anyag a csapatba,meg a jó szellem.én még nem láttam olyan évet,hogy ne lett volna meg.ha Butler menni akar több pénzért isten vele,és sok sikert,meg köszönet.lesz helyette más ,akiből újra sztár lesz nálunk.egy a baj tudjátok,hogy szeptember marha messze van még!!!
2017. 03. 17. 20:45
Barb
2017. 03. 17. 19:48
nszgergo
https://www.youtube.com/watch?v=fyBFkjtB1wI
2017. 03. 17. 22:14
pats4ever
Nagyon szomorú vok, amikor ezeket a jeleneteket látom. Bárki bármit mond, kár érte.
2017. 03. 17. 19:51
DeMartino
2017. 03. 17. 21:45
Wakkow
Ha Butler nagy pénzt akar, azt jövőre is megkaphatná, de pontosan tudja, hogy nem nálunk.
Ne legyünk naivak, a csapat nem bír el ( és nem is arról híres ), 3 DB giga szerződést. D-Mac és Gilmore mellett ő is tudja, hogy nem kaphat nálunk 10 Milla / év szerződést.
Lehet sajnálni, lehet imádkozni, hogy maradjon, részemről inkább úgy menjen, hogy kapunk érte valamit, mint jövőre ingyen. Azt meg ne is gondoljuk, hogy jövőre tageljük, mert szintén nem lesu arra 14-15 milla.
A csapat így működik. Vannak fontos játékosok, akik nehezen de helyettesíthetőek és van TB aki szent és sérthetetlen, de ha valaki köti az ebet a karóhoz, akkor keresünk helyette mást olcsón. Ez tiszta üzlet.
Hálásnak kell lenni, hogy itt volt és segítette a csapatot, de ne felejtsük, hogy a csapat nélkül ő sem lenne sehol.... Szerintem had menjen, további sok sikert, legalább Win - Win szituáció lesz.
2017. 03. 17. 22:12
pats4ever
Solder is 10miót keres.
2017. 03. 19. 17:34
hopi46
A LT (blind side) pénze szükségszerűen mindig magas és tabu, nem hasonlítható más pozicióhoz (kivéve jó/elit QB).
2017. 03. 17. 21:54
Croaker
Két OFF:

Giants agreed to terms with QB Geno Smith, formerly of the Jets.

Ex-Bills coach Rex Ryan signed a multi-year deal to join ESPN's NFL Sunday Countdown.

Nem tudom melyik a viccesebb :)
2017. 03. 17. 22:14
Barb
WTF???
2017. 03. 17. 23:04
Croaker
2017. 03. 17. 22:48
pats4ever
Napok óta olvasom a hsz-okat és egyre szomorúbb leszek. Centrista vagyok a Butler saga-ban, de bárhogy is alakuljon nem lesz/lehet jó vége. Ha marad, nem hiszem, h szarul/kedvetlenül játszana, mert azzal a saját jövőjének ártana, de rajta lesz a skarlát betű. Ha elmegy a Saintsbe, akkor vár rá a sikertelenség és/vagy a középszerűség. Nekünk meg egy harcossal kevesebb. Mi neveltük ki, nekünk teremhetne, helyette kapunk egy cetlit. És az 1/32-vel mit kezdünk? Húzunk egy cornert vagy depthet mélyítünk vmelyik falban. Könnyű a CB drafttal befürödni, Gilmore, Bouye és Ryan is zsíros szerződést kapott, mert már bizonyítottak. Az upgrade-t egyelőre nem látom CB soron. 

Nem tudom igaz-e, a "10miót nem adunk cornerért" statement, de ha elhangzott, bárki mondta, hibázott. Butler is hibázott amiért tavaly nem fogadta el a 7miós hosszú távú szerződést. Leginkább ezért tartunk itt. Jó lenne ha minél hamarabb lezárulna ez sztori, mert már az argentin szappanoperák színvonalán vagyunk!
2017. 03. 17. 23:02
Newman
Jeff Howe közölte ezt a megjegyzést, valószínűleg Butler ügynöke volt a forrás. De se Butler, se a Patriots semmit nem nyilatkozott hivatalosan ezzel kapcsolatban. Gyakorlatilag, mivel 2 évvel korábban Revis 12 milliót keresett, valószínűleg a szövegkörnyezetben a restricted free agent is szerepelt, különben nem lenne semmi értelme.
Nem hibázott senki, csak az érdekek eltérőek. A klub nem akar annál többet fizetni, mint amit a szerződés alapján kellene, Butler meg ki akar bújni a szerződés alól, mert 27 éves, és még van 5 jó éve, nem akar még egyet alacsony fizetésért elvesztegetni.
2017. 03. 18. 02:37
Arnold Patsenegger
Sok mindent írtak már Butlerrel kapcsolatban.
Majd egyszer csak valaki tart egy tájékoztatót és elmondja mi lett a végeredmény. Én nyugodtan megvárom mi lesz,marad vagy megy. Aztán majd akkor mondok véleményt.. feleslegesen többet nem spekulálok ezen, mert tök ellentétesek az infók már napról napra. :)
2017. 03. 17. 23:35
ua
Minden szavaddal egyetértek.....itt van egy "gyerek", a mi "kutyánk kölyke"...jó lenne, ha maradna....
2017. 03. 19. 00:39
iceman
Ént Butlernek, amíg élek hálás leszek azért a labdaszerzésért, ami döntő jelentőségű volt a 4. SB győzelem szempontjából. Ezért is kívánom azt neki, hogy anyagilag és szakmailag a legtöbbet tudja kihozni a karrierjéből. Nem szabad elfelejteni, hogy ebben a játékban bármelyik meccsen egy rossz mozdulat a karrier végét jelentheti a játékosoknak.Érthető, hogy Butler is mielőbb szeretné anyagilag teljesen bebiztosítani a jövőjét a játékosévek utánra. Szerintem ezt hiba haszonlesésnek, vagy hűtlenségnek minősíteni. Jó lenne, ha maradna, mert hasznos tagja a csapatnak, de megértem azt is, ha továbblép.
2017. 03. 19. 16:48
piszkosfred
Teljesen egyetértek!
2017. 03. 20. 11:12
komzoz65
Ez a teljesen általános szöveg, hogy hát be kell biztosítania. Így is, úgy is milliárdos lesz a gyerek. Csak köt magára egy biztosítást, gondolom. Ha sikerülne megsérülni, abban az évben, amikor csak évi 1,2 milliárd lenne a fizetése. Meg a bónuszok, meg reklám pénzek, meg az élete megfilmesítéséért kapott pénzek, meg majd 100 éves koráig a fellépések , interjúk, memoárok, meg a többi. Neki, - már ha nem tök debil, sose lesznek anyagi jellegű gondjai, ha meg az, akkor pár millió dollárral több csak ront a helyzeten. Ha hajlandó a New Orleansbe menni, az mondjuk eléggé arra utalna, hogy nem egy lángész.

Ha mi elengedjük oda, akkor az már bünti lenne BB részéről, ha Butler nem is értené (azonnal), hogy az.
2017. 03. 19. 17:02
bradycardia
Ezt láttátok?
http://www.patriots.com/news/2017/03/17/samsonite-make-your-case-butler-debate
Lehet szavazni, megtartsuk-e? Én voksoltam, ki tudja...
2017. 03. 19. 17:53
Montesclan-pats
Melyikre kell szavazni, ha meg akarjuk tartani, a No ra?
2017. 03. 19. 19:11
loop80
Arra lehet szavazni, hogy megtartjuk-e! :) BB-ék nyilván nem ez alapján fognak dönteni.
2017. 03. 19. 20:17
DeMartino
http://www.csnne.com/new-england-patriots/new-england-patriots-michael-lombardi-malcolm-butler-will-cost-saints-no-11-pick
2017. 03. 19. 20:33
Burkus
Gerappa 1/1-ével és az 1/11-el elég pofás kis draftot lehetne ehhez a FA-hez csapni. Bár BB tuti, hogy letradelne,ahogy ismerjük.
2017. 03. 19. 20:39
DeMartino
szerintem arra megyünk most,hogy megszerezzük az 1\11.-et,és az 1\12.-őt mi nagy lenne.:D
2017. 03. 19. 21:20
sgabcsi
Ha ez lenne akkor felmennénk vele az 1/1-ért :) Mindenki csodálkozására elhoznánk Myles Garrett-t...
2017. 03. 19. 21:20
loop80
Szerintem ezt tervezik. És ha meglesz a két pick, jön hozzánk Sherman. ;)
2017. 03. 19. 21:24
vodka03
Én meg letrédelnék, hogy szerezzünk idei második kört meg jövő évi elsőt.
2017. 03. 20. 16:14
hopi46
Szerintem Gerappa potenciálisan jelenleg többet ér két draftcetlinél. Nem hiszek annyira az 1/1 misztikumában (ld. Fisher) és általában a draft sorrendekben sem, főleg, hogy a csapatszerkezetünkben nincs sok need. Az első 100-120 ember között biztos találunk megfelelő OT-t, DE-t.
2017. 03. 20. 19:44
cspeti98
Így van, a draftpozíció nagyon túlértékelt, a helynél sokkal fontosabb, hogy hány picked van.
2017. 03. 20. 10:06
cashnet
OFF: Nem tudom, hogy ez csak vicc, vagy komolyan gondolják. http://profootballtalk.nbcsports.com/2017/03/19/talk-in-new-england-of-darrelle-revis-returning-to-the-patriots/
2017. 03. 20. 10:31
kyobalu
A Jets fizet neki még 6 misit 2017-ben. Amennyiben csapathoz kerül, és az új szerződésének összege nem éri el a 6 milliót, akkor is a Jets fizeti a fennálló összeget. Vetmin esetén mi fizetnénk neki kb. 1,5 milliós összeget a Jets meg 4,5-et. Trollkodásból is megcsinálnám BB helyében. Nálunk játszana, a bére nagy részét meg a Jets állná. Edzőtáborban meg kiderülne, hogy mit bír, mire lehet használni. Max keretszűkítéseknél kiteszik. Nem véletlenül írta meg két Bostoni újság is a hírt. :-)
2017. 03. 20. 22:37
Arnold Patsenegger
Minden tiszteletem Revisé de egy kalap szart nem ér már a pályán.... ingyen se kellene.
2017. 03. 20. 10:26
petichef
Annyiból nem vicc, hogy Revisnek van egy opciója a szerződésében, ami szerint ha a Jetstől elmegy máshova, és ott kevesebbet keres mint a 6 milliós idei fizetése a Jetsnél, akkor a különbözetet nekik kell állni. Azaz, ha mondjuk aláír nálunk 1 millióért, neki az is oké, mert a maradék ötöt csengeti a Jets.
Kérdés hogy kell-e nekünk a liga zavalxi második legrosszabbja..
2017. 03. 20. 11:24
cspeti98
Nálunk nem a #1 elkapót fogná és motiváltabb lenne. Talán ez elég hozzá, hogy hasznos tudjon lenni.
2017. 03. 20. 11:44
petichef
Ezért írtam, hogy kérdés
2017. 03. 20. 11:46
petichef
Attól tenném függővé, hogy Butler marad-e.
Ha megy akkor lehethogy elgondolkoznék rajta...
2017. 03. 20. 13:29
szenti78
Ez akkora fricska lenne a Jetsnek, hogy szerintem Butler maradása esetén is meg kellene húzni. Szerintem 1-1.5 milliót akkor is megér, ha csak a padon ül. :)
2017. 03. 20. 12:10
Lucius
Szerintem igen. Limitált szerepben, #2-es cornerként szerintem még simán jó lehet az öreg.
2017. 03. 20. 19:17
hopi46
Egyetértek. "Sziget" már nem lehet, de a rutinjával és helyezkedési érzékével egy szubfelállásban, mérsékeltebb snap számmal (50-60%) hasznos lehet, főleg, ha olcsó is.
2017. 03. 20. 12:12
loop80
50 ezerért jöhet. :)
2017. 03. 20. 10:27
petichef
Tavalyi
2017. 03. 20. 12:04
takirob69
A hírek szerint eddig csak a Patriots mutatott érdeklődést iránta
2017. 03. 20. 12:42
palesz42
Én nem tudom elképzelni, hogy milyen módon lehetne erősítés Revis... Tavaly jópár meccsét megnéztem, az az enyhe kifejezés, hogy fogalmatlan volt. Ráadásul nálunk valószínűleg a kisebb (T.Y. Hilton, AB) WR-eket kellene fognia, amihez megintcsak nincs meg már a gyorsasága. Szerintem egyértelmű minőségvesztés Butler-hez képest.
2017. 03. 20. 12:46
soos78
2017. 03. 20. 15:04
gcsaba
Meglett Brady ellopott meze! Egy újságíró volt, gyanús nekem ez a Bencsics Márk... :)
2017. 03. 20. 15:46
Burkus
És meglett a két évvel ezelőtt viselt is. Félmillió dollár az elkövetési érték...
2017. 03. 20. 15:46
Burkus
És meglett a két évvel ezelőtt viselt is. Félmillió dollár az elkövetési érték...
2017. 03. 20. 16:09
Montesclan-pats
Kezdejetek már új topic-ot, mert olyan rossz erre ránézni, legyen az új címe az, hogy " BUTLER AKÁR MARADHAT IS ".
2017. 03. 20. 16:10
Montesclan-pats
Kezdejetek már új topic-ot, mert olyan rossz erre ránézni, legyen az új címe az, hogy " BUTLER AKÁR MARADHAT IS ".
2017. 03. 20. 16:29
LasVegas
OFF: Megtalálták Tom Brady eltűnt mezeit. Nem csak a mostani, a két évvel ezelőtti Super Bowlon viseltet is. A tettes állítólag a nemzetközi sajtó egy elismert tagja volt.
2017. 03. 20. 17:10
loop80
Nem tolvaj, csak műgyüjtő szakértő. :)
2017. 03. 20. 18:50
loop80
2017. 03. 20. 17:13
narbony78
Már mentek a gifek, hogy állítólag a jó öreg Roger G volt...
2017. 03. 20. 17:25
dravait
2017. 03. 20. 17:52
hopi46
Reiss(ESPN) szerint a Butler-ügy akár április közepéig is elhúzódhat. (határidő: ápr. 21.)Addig nem lesz más cikk? Mert ez már csúcshosszúságú! :) (Persze miattam is :D)
2017. 03. 21. 14:23
palesz42
Sziasztok!
Blountról, Floydról, vagy Longról van valami hír? Egyeztetünk velük, jelentkezett valaki értük?
Nagyon köszönöm!
2017. 03. 21. 20:48
DeMartino
Szia Long megy és Blount is arrafelé tart,egyedül Floyd.-ról nem tudok semmit se nagyon csendben vannak körülötte,én azért leigazolnám,egy teljes évre bagóért meglátni mit tud :)
2017. 03. 22. 15:56
topin
JE,Cooks,Hogan,Mitchell,Amendola,Slater..ez eddig 6 WR, ennél többet aligha viszünk az 53-ba. Szóval ha Floyd is befér ide, akkor a Hogan,Dola,Mitchell trióból valaki elszáll.

Plusz a PS-ben ott van még Lucien, akiben szerintem van potenciál bőven.
2017. 03. 23. 20:28
hopi46
Úgy tűnik "fiatalítunk", így Blount, Long nem opció (Blountnak azért én adnék esélyt).
Floyd meg jelenleg még "meleg pite" mindenkinek, de majd "kihűl". WR helyzetünk telített (persze Dola?!).
Ha nem kelnek el a holt- ill. felkészülési időszakban, akkor szvsz csak az esetleges sérülések miatt lehetnek opciók.
2017. 03. 21. 19:48
Pietrosz2
Van egy jó cikk a Patriots honlapján.The Butler done it and he should be happy with it címmel.Majd nézzétek meg.
A cikk szerint az az általános szabály,hogy egy újonc 4 évre szerződik és csak utána szabad.Ha ez nem tetszik Butlernek,menjen reklamálni a játékos szakszervezethez,aki ezt elfogadta.Ha aláirná a franchise taget,akkor elmondhatja,hogy draftolatlan újoncként 4 év alatt több pénzt kap.,mint a 4 év előtti draft első 34 helyezettjén kívül bárki.Például többet kapna mint Derek Carr az Oakland QB-je - Butler 5.5 millió,Carr 5,37 millió.
Úgyhogy nincs joga megsértődni.
Ha most beállna a sorba,jövőre lehet,hogy még több pénzt kaphatna máshol.
Egyébként sajnos június közepéig húzhatja,hogy aláír vagy nem.Ha nem ír alá,akkor csak 660.000 dollár jár neki a jövő évre.
Gondolom a draft előtt lesz döntés az ügyben,mert BB annak függvényében fog igazolni CB-t.
Hozzászólás a(z) Butler egyre közelebb a Saintshez bejegyzéshez