Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Dolphins - Patriots

2017. 12. 12. 06:23
Szerző: Danna
Kategória: Meccsek
A Patrios 27-20-ra kikapott a Dolphinstól idegenben.

Nehéz erről a mérkőzésről bármit is írni azon kívül, hogy semmi sem sikerült. Persze ahogy az ilyenkor elő szokott fordulni, az ellenfélnek pedig minden összejött.

Rob Gronkowski hiányát nagyon megérezte a támadóegység. Nem csak feltétlenül az elkapásai hiányoztak (persze azok is), de a blokkolása és az, hogy általában 2 védő figyel rá, sorsdöntőnek bizonyult. Cooks-ra és a többiekre így jobban tudtak figyelni a védők, az első félidőben nem is volt egy elkapónak sem sikeres elkapása. A szezon során általában harmadik kísérletre ment Gronk felé a labda, amit legtöbb esetben ő meg is csinált, a mai mérkőzésen a Patriots-nak 10 harmadik kísérletéből egyet sem sikerült megoldani.

Tom Brady sem lehet büszke a mai teljesítményére. Tudjuk, hogy minden szezonban szokott lenni általában 1 olyan mérkőzés, amire nem gondol vissza szívesen, hát... ebben a szezonban valószínűleg ez lesz az és őszintén reméljük, hogy nem lesz több ilyen. A támadófal sem segítette a munkáját, egyértelmű volt, hogy a Miami védőfalemberei vért ittak és mindenáron leakarták őt mészárolni, párszor sikerült is elég veszélyesen elkapniuk, de úgy tűnt, hogy megúszta az irányító sérülés nélkül.

Az elmúlt 2 hétben a csapat több mint 190 yardot futott, ma 25-öt. Teljesen érthetetlen, hogy miért nem próbálkozott vele a csapat többet. Ez a 25 yard is 10 futásból jött össze, tehát nem mondhatni, hogy nagyon ment volna, azonban talán maga a próbálkozás is egy kicsit elterelte volna a figyelmet Bradyről.

A védelem sem volt jó, nagyon sok hibát vétettek, de a mai vereség mégsem írható az ő számlájukra. Nagyon sok időt töltöttek a pályán, és amikor sikeresen védekeztek és visszaadták a labdát a támadóknak, azok akkor sem tudtak élni vele.

Az edzői gárda sem hozta a tőle megszokottat. A játékterv így utólag sem igazán érthető, nagyon rossz párosokat rakta össze (pl. Robertset ráállítani Kenyan Drake-re érdekes döntés).

Egyetlen egy olyan csapategységet, edzőt nem lehetne kiemelni, aki legalább egy átlagos teljesítményt hozott volna. Nehéz lesz az "ups"-ba bárkit is berakni. De amíg egy szezonban általában max. 2-3 ilyen meccs van, addig nincs okunk panaszkodni.

A csapatnak össze kell szednie magát és a vasárnapi mérkőzésre koncentrálni, ahol eldőlhet az AFC első kiemelése. Reméljük Branch és Chung sérülése nem komoly, Flowers és Van Noy is felépül, és akkor megmutathatja a csapat Pittsburgben, hogy nem szabad őket leírni.

Hozzászólások

2017. 12. 12. 06:53
dravait
Engem leginkább a támadósor képe aggasztott, ennyire céltalannak régen láttam a játékunkat. Sem Brady, sem JMD nem volt képes megújulni, a többször sikeres futás, rövidpassz hol Burkheadnek, hol Lewisnak működött, majd abbahagytuk és jöttek az eszetlen hosszúk meg a középre futás a fal seggének.
Kux képtelen volt szabadulni Howardtól, nálunk meg Butler rendszeresen lemarad és megint elkezdtük a zónázós ökörködést, mikor tudjuk, hogy NEM MŰKÖDIK!!
Szóval a játék képe volt tök érthetetlen, mert mindannyian tudjuk, hogy ez a csapat még így megtizedelve is ennél százszor jobban tud játszani.

Nem volt jó ezt a meccset végignézni, kínlódtak a fiaink, meg mi is. Kell a felrázás a héten, mert a játék egy teljes letargiában lévő csapatot mutatott, márpedig a Steelers agyonver minket egy ilyen teljesítménnyel, pláne ahogy mostanában BigBen meg Brown működik.
2017. 12. 12. 07:54
zozo692
Cooks mindkét INt-nél olyan pozícióban volt, hogy ezen a szinten azt lehet mondani, hogy elszakadt a védőjétől. Pontosabb passz kellett volna.
2017. 12. 12. 16:23
Beni
Azért a Steelers is hasonló visszaesést mutatott a Cincy meccsen, csak ők monjuk behúzták. Nem lesz könnyű, de ezt a meccset el kell felejtenünk és menni tovább előre!ha az a meccs megvan, az mindent megváltoztat az AFC ben! ON TO PITTSBURGH!
2017. 12. 12. 07:13
kitalaltnev
Egyszerűen tragédia, amit a csapat ma művelt. Nem akarom azt a közhelyet írni, h. mielőbb első kell felejteni ezt a meccset. Mert inkább meg kell jegyezni örökre, h. így nem lehet játszani, mint ah. az ma sikerült. Az offense egy dekoncentrált banda benyomását keltette. Ez ellen a Miami ellen, mint kés a vajon kellett volna áthaladni, s legalább minden második támadást td-vel zárni. Ilyen leolvadásra sztem nincs mentség. Nem engedhet meg egy ilyen meccset sem egy újabb gyűrűről álmodó csapat. Nem fér bele az a magyarázat sem, h. a Steelers-re kell felszívni magunkat. Ezzel csak azt mutattuk meg, h. milyen könnyen verhetőek vagyunka. Flusztrálttá tettük magunkat...
2017. 12. 12. 07:17
anulu82
ha annyit sikerül elérni, hogy a Steelers elbizakodottan fut ki a pályára hétvégén, és belefutnak otthon egy zakóba. akkor megérte. inkább most legyen egy ilyen meccs, mint a playoff bármelyik időszakában
2017. 12. 12. 07:24
Zandal
Felesleges ragozni a történteket: a Dolphins ma sokkal jobb volt a játék mindhárom fázisában.

Nem volt jó a gameplan, nem ment TB-nek, se a komplett #O-nak, illetve a #D is döcögött (minek egy LB-t állítani 1:1-ben Drake-re?!) és a végére totál elfáradtak.

Tovább kell lépni, javítani kell a hibákat és ez az a terület amiben bízhatunk, mert BB-től kezdve mindenki erre fog törekedni.

Tavaly sem dőlt össze a világ amikor a 'Hawks-tól kikapott a csapat, most sem fog. Kétségtelen, hogy nehezebb lesz, főleg a nr. 1 seed megszerzése, de a csapat képes rá, hogy elfelejtse a mai rossz meccset és csak jobb legyen. Go Pats!
2017. 12. 12. 08:05
Arnold Patsenegger
Nem lesz nehezebb a no.1 seed megszerzése.. a Steelerst igyis ugyis meg kell érte verni, ha most nyertünk volna akkor is. Szóval ez a vereség a no.1 seed szempontjából nem oszt nem szoroz.... a Steelershez megyünk, mindenki ott lesz, mindenki felépül, és nyerünk! Go Pats!
2017. 12. 12. 10:19
Jay777
Abszolúte egyetértek. Ez a meccs a Nr1 szempontjából teljesen mindegy volt. Valószínűleg ez is közrejátszott abban hogy senkiben sem volt tűz. Persze mindig nyerni akarnak a srácok de nehéz felpörögni egy olyan meccsre aminek "semmi tétje". Lásd pl egyéb világversenyeken amikor már eldőlt a továbbjutás ált az utolsó meccsen a cserecsapat játszik. Itt is ezt éreztem, amellett hogy ami balul sülhetett el az úgy is lett. Ma semmi sem jött össze. De ennyi. Le kell zárni a napot s csak előre a Steelers elleni kell fókuszálni! :) Go PATS!
2017. 12. 12. 11:12
Arnold Patsenegger
Szerintem nyerni akartak csak most sok volt a hiányzó, most látni igazán h. Gronk mennyire hiányzik, és mennyire nagy baromságot csinált. Pl. Nekem ezért nem tetszett,hogy az idei marhafasza TE classból nem draftoltunk Gronk mellé valakit.... pár picket meg elszórtunk a levesbe...

És akkor szót se ejtettünk a többi hiányzóról...
A Steelers kemèny lesz, de ott lesz mindenki felépülve és nem lesz kegyelem.
2017. 12. 12. 11:25
cspeti98
A hűdefasza TE classból csak az első körösök mutatnak valamit, de ők se akkora extrák, egyáltalán nem bánom, hogy nem hoztunk senkit.
2017. 12. 12. 12:27
kyobalu
Van egy "marhafasza" elkapó TE a csapatban, csak nem használjuk..Hollisternek hívják.
2017. 12. 12. 12:31
Zandal
Ahogy valahol olvastam is ma reggel: a Pats bizonyította már, hogy tud nyerni Gronk vagy Edelman nélkül, de úgy már nehezen vagy nem, ha mindketten hiányoznak. Ez a tegnapi meccsre tökéletesen igaz volt.
2017. 12. 12. 16:26
Beni
Pontosan. Ez a pozitív gondolkodás kell, nekünk és a csapatnak is. Ha a Steelers ellen nyerünk, ez a vereség még bele is fért, utána nincs más dolgunk mint ugyan annyi meccset nyerni mint ők. LET'S GOOOO!
2017. 12. 12. 07:38
iceman
Egyébként, ha ne adj Isten kikapunk a vasasoknál, akkor a second seed is veszélybe kerülhet, mert a Jags, ha nyer a Seattle ellen akkor azonos mérleggel fog állni, mint mi.
2017. 12. 12. 09:11
TMR
Jags nyert a Seattle ellen.
2017. 12. 12. 09:30
cspeti98
A Jags még egyszer megy a nyugati partra Jimmyékhez, ezekre a meccsekre nem nyerni járnak, aztán játszik egy ki-ki meccset a Titans ellen, ebből szvsz legalább 1 L lesz.
2017. 12. 12. 11:43
daelaci
Jimmyéktől aligha kell félniük.
2017. 12. 12. 12:23
cspeti98
Pedig nem ártana nekik, a nyugati parton nem is tudom mikor nyertek utoljára meccset, a 9ers meg nagyon felszívta magát és elég megtévesztő a mérlegük, a szezon elején sorra bukták el a szoros meccseket, amiknek a fele legalább meglett volna Jimmyvel és most egy 50% körüli csapatról lenne szó. Ha Bortles nem az előző 2 meccsen mutatott formáját hozza, akkor simán beleszaladhatnak egy zakóba.
2017. 12. 12. 07:43
WishyPapa
Szerintem nincs ok az aggodalomra. A meccs után lefeküdtem kicsit még aludni, és a következőt álmodtam: ez a meccs csak egy megrendezett nagyjelenet volt a Pittsburgh elleni meccsre való ráhangolódásképpen. Akik megnézik ezt a meccset, látják, hogy "szerintük" mi a gyengénk, mire kell játszani, mi meg jót röhögünk a markunkba és végigmasírozunk a PO-n. Látom magam előtt, hogy Harmon beszéde a DEF-nek is csak egy álca volt, Bill nagy látványosan odament gratulálni mindenkinek a TD-drive után, ez se szokott túlzottan jellemző lenni. Szóval fel a fejjel, a jövő héten meg simán begyaluljuk a kohászokat. Ez a meccs nem volt fontos, a #1 seedről valószínűleg a vasárnapi meccs fog dönteni.

Go Pats!
2017. 12. 12. 10:56
narbony78
2017. 12. 12. 14:39
rolly79
+1
Pont erre gondoltam!Elég kemény elmélet de BB-től el tudom képzelni.Tudjátok,csak a kezem bézzétek mert csalok...
2017. 12. 12. 14:40
rolly79
2017. 12. 12. 07:56
hispanic
Mi dönt pont egyenlőség esetén a Steelers-szel szemben?
Ha megverjük őket és utána mindkét csapat nyeri a hátralevő két meccsét, akkor egyenlő győzelem számmal állunk.
Ebben az esetben elsőként az egymás elleni eredmény dönt és első kiemeltek vagyunk?
2017. 12. 12. 08:00
duanebarry
Pontosan! (egymás elleni eredmény számít ilyenkor)
2017. 12. 12. 08:03
iceman
A meccs képe borzasztó volt, rossz nap volt, nem jött össze semmi. Két játékhéttel ezelőtt azért ezt a Dolphins-t elég simán oldottuk meg, most meg szinte minden poszton jobbak voltak. Rendben, hogy felszívták magukat, meg hiányzott Gronk, de azért két hete pl. a falaink simán bírták az ő falaik ellen a nyomást, sőt. Most meg az ő falaik szinte átgázoltak a miénken, mind O, mind D oldalon. Úgy érzem, hogy megfogták az egyik Achilles-inunkat az agresszív D play hívásokkal és a fizikális játékkal. Négy, öt embert is elküldtek pass rush-ra, pass protection-ünk szinte nem volt, Brady meg részben emiatt is bizonytalanodott el. Mondjuk az is hihetetlen, hogy volt három jó bevethető elkapónk, nagydarab TE-nk, meg három futó-elkapó hibrid játékosunk és nagyrészt képtelenek voltak tisztára játszani magukat. Mondjuk a védelmükre legyen mondva, hogy olyan gyorsan omlott össze az O-falunk és értek oda általában a védők Brady-hez, hogy az elkapóknak nem volt idejük normálisan megfutni a route-okat. Tartok tőle, hogy a hátralévő ellenfeleink is rá fognak menni erre a taktikára. A D szerintem összességében relatíve jobban teljesített, mint az O.
2017. 12. 12. 09:36
kolok
akkor azért Moore volt az irányító és nem Cutler
2017. 12. 12. 20:12
Lalika
Ez eddig is a rákfenéje volt a csapatnak.
Ha sikerült párszor megkergetni Brady-t már az első negyedben akkor ez mindig oda vezetett, hogy tömény frusztráció következett másfél órában.
2017. 12. 12. 08:40
Farkas Joe
Egy ilyen vereség után vajon ki kerül majd UP kategóriába?
2017. 12. 12. 08:44
anulu82
BB, hogy elhitette a Steelers-szel, hogy verhetőek vagyunk :D (bár így lenne :D)
2017. 12. 12. 08:45
balimate
Én Chung-ot azért beraknám UP-ba.
2017. 12. 12. 09:22
Croaker
Dola 6/9 76 yard
Lewis 5/5 50 yard

Szerintem UP esélyesek.
2017. 12. 12. 08:51
LasVegas
Hát srácok, nem hoztam szerencsét, úgy látszik. Úgy tudnám összefoglalni a lelátói hangulatot, hogy a kilátástalanság és a teljes értetlenkedés váltogatta egymást. És még ennek tetejébe végig kellett hallgatni a Flipper szurkolók zrikálásait is... De nem maradtam adósuk én sem, bárki beszólt, mondtam, a rájátszásban találkozunk... ja bocs' nem! :-) Nagyon nagy élmény volt persze így is, de jó lett volna nyerni, átélni személyesen egy győztes meccs hangulatát. Az európai gurulós foci szurkolói meg példát vehetnének hogy lehet full békésen, normálisan szurkolni egymás mellett úgy, hogy közben teli torokból bíztatod a sajátjaidat. A meccs előtti-alatti élmény meg leírhatatlan, néha az volt az érzésem, a focimeccs csak az ürügy az embereknek arra, hogy kijöjjenek egy óriásit partyzni.
2017. 12. 12. 11:02
nosbiglem
Bárhogy is volt, király élmények lehetek! :)
2017. 12. 12. 09:19
hulith
17 pontos hátrányban sem nyitottuk ki a playbookot hogy ne adjunk felveteleket a Steelers ellen.
Pl. 3.-ik és egynel miert nem futottunk
Develin bárkit kivesz egy yardnal Burkehead meg megfutja helyette 10 yardos passz.
Nem volt a második félidőben screen csak egy vagy kettő.
27-10 nel ugy lattam BB-n hogy ez már elment és hivjunk alibi playeket aztan vagy működik vagy nem.
Gronk hiánya sokkal többet rontott a játékon mint gondoltam.
2017. 12. 12. 21:18
kalapur
ha 3. és egynél futunk az a baj, ha nem, akkor az... ha meg bejön, akkor senki nem hántorgatja fel :)
amúgy szerintem is, nem egy "tét nélküli" miami meccsen akarták előszedni a playbook hardcore részét, azt tartogatjuk a steelersre, meg sokkal inkább a PO-ra
2017. 12. 12. 09:34
cspeti98
Rossz gameplan, rossz megvalósítás. Minden évben van legalább egy brainfartunk, tavaly is volt Miamiban, ha nem ott akkor meg Denverben vagy KC-ben szokott lenni. Máskor van hogy elbírja a csapat, most nem bírta el a sérülések+Gronk eltiltása miatt. Semmi nem jött össze se offense, se defense oldalon, a támadóknál nem tudtunk mihez kezdeni azzal, hogy Gronk és Jules hiányában a Dolphins kiüríti a pálya közepét és folyamatosan blitzel, a defensen meg meglátszott, hogy a front7 fele hiányzik, abból meg túl sok jó még soha nem sült ki ha Roberts emberezik egy RB-n (az edzői stáb annyit jól csinált, hogy ezt a második félidőre megoldotta). Az se segített, hogy a vékony front7 miatt állandóan 3-4 emberes pass rusht tudtunk játszani, nyomás csak akkor volt Cutleren ha küldtünk 1-1 safety blitzet csak az idióta Richards nem tudta megcsinálni a sacket (szerintem ez volt a fordulópont, ha az megvan nem nyer a Dolphins). Igazából majdnem mindegy volt hogy nyerjük-e ezt, mert úgyis a vasárnapi Vasas elleni meccs dönt az első kiemelésről és addig jó eséllyel visszajön a sérültek egy része, lesz Gronk is, kétszer egymás után meg ritkán játszunk így, úgyhogy az teljesen más meccs lesz. A Vasas ellen mindig jól megy (főleg a Tomlin érában) és elég kedvező matchupjaink vannak, úgyhogy vasárnap Pats W-t várok.

Remélem mindenki belátta a mai meccs után, hogy Gilmore > Butler.
2017. 12. 12. 12:50
B.Toma
Gilmor miben volt jobb mint Butler? Mert én nem láttam különbséget köztük. Butler folymatosan lemaradt a zónahatárokra dobott labdákról, Gilmore meg csak aszisztált a keresztbe elfutó elkapók játékához. Az egész secondary betlizett ma, csak Chung mutatott életjelet.
2017. 12. 12. 13:10
cspeti98
Gilmore kétszer lemaradt a keresztbe futó elkapóról, mert a LB-től nem tudott vele menni, gyakorlatilag a saját csapattársa csinálta meg rajta a pick playt, ezen kívül talán egy elkapást engedett. Butlert eközben a Dolphins 4. számú elkapója, az 1,68 “magas” Jakeem Grant megverte jump ballnál, meg kb. akkor égette meg amikor akarta.
2017. 12. 12. 13:50
B.Toma
Maradjunk annyiban, hogy Gilmore sem mutatott semmit ezen a meccsen. Egyformán rosszak voltak, csak Butler felé többet dobtak, többet láttuk hibázni.
2017. 12. 12. 14:01
cspeti98
Hogy lehet rossz az a CB aki felé nem dobnak vagy csak alig? Annak oka van, hogy felé nem nagyon megy labda. 3 targetből 2 elkapás 20-25 yardért (erről nem találtam pontos adatot) + egy véleményes DPI nem egy rossz teljesítmény. Néhány helyen erre azt mondják, hogy shutdown.
2017. 12. 12. 16:50
kisdef
Azt szerintem már nem kell bizonygatni, miért Gilmore kapta a nagy pénzt. BB most sem tévedett. Butler egy nagyon szerethető játékos, a fan base egyik nagy kedvence a SB play és a harcossága miatt, de szerintem ez az utolsó szezonja nálunk, nem hiszem, hogy az idei teljesítménye megér nekünk egy franchise taget.
2017. 12. 12. 09:36
kitalaltnev
Igyexem osztani sokak optimizmusát, de egyelőre még had' maradjak szkpetikus is. Meg mérhetetlenül csalódott. Mert mégis, hogy a fenébe kerülhetünk 17 pontos hátrányba egy Miami ellen? Könyörgöm. Miért nem vagyunk ott a fejben már az elejétől fogva?
Mindenki a PO-ra gondol. Ez rendben is van. De az nagyon nincs, h. egy ilyen könnyűnek tituláltatott meccset nem tudunk behúzni. Nem itt kellett volna gyakorolni-bővíteni - no, nem a playbook-ot -, hanem Brady megvédését vagy a 3. kísérleteket eredménnyel záró repertoárt. Még jó, h. el nem vesztettük.
Nem vagyok nyugodt, na. Bízom benne, h. sokkal több van bennünk, mert így a formába lendült Steelers IR-re vágja az álmokat...
2017. 12. 12. 10:03
InfiniteLoop
Szerintem nézzük a dolog jó oldalát. Egy jó nagy pofon a legmegfelelőbb időpontban.
Anno emlegettem, hogy valószínűleg BB legbelül örül az igazi nyögvenyelős meccseknek. Ezek acélozzák igazán a csapatot, amire a PO-ban leginkább szükség van, de edzésen nem igazán lehet rá felkészíteni a senkit.
2017. 12. 12. 10:15
Bulow
Szerintem nincs itt semmi gond. A csapat fejben (incl edzök) már a PIT ellen készül és tudta mindenki (az ellenfél is) hogy nekünk ez a meccs tökmindegy. Az 1st seed vasárnap döl el mindenkeppen. Az más kérdés hogy egyébként lett volna esely hogy a BUF ellen már TB pihentesse az achilleset és igy még a 2nd seed sem niztos teljesen..
2017. 12. 12. 10:28
csabesz
Bevallom én már vártam, hogy mikor jön el ez a meccs a szezon második felében! Ha választanom kellett volna, ezt a találkozót választottam volna! Nem volt Gronk, Van Noy, Flowers, Hogannal is limitált volt. A hiányuk szerintem már nekünk is sok. Valamint Dola elkapásain látszódott, hogy nem töri magát a plussz jardokért őrült módon. Ellenben Hópihéék vért ittak, Cutler ihletett állapotban volt. Egyszóval inkább most, mint később.
2017. 12. 12. 10:32
csabesz
Ja, és szerintem tudtunk volna jobb playeket is hívni ezektől O oldalon.
2017. 12. 12. 10:43
ötös műhold
_Ha_ a Steelers ellen veszítünk, _és_ a Jacksonville megnyeri mind a 3 hátralévő meccsét (amire van most esélyük), _akkor_ a mi utolsó két meccsünk eredményétől függetlenül (azokat hiába nyerjük már meg) elúszik nem csak az első, hanem a második kiemelés is. Ami azért most már sok lenne a "jóból".
A Steelerst verni kell, nincs mese.
2017. 12. 12. 10:48
piszkosfred
Hetek óta olvasom több kommentben, hogy nem nyitottuk ki a playbookot, mert...
Biztos, hogy van mit kinyitni JMD-nek? Ha van, remélem a Steelers ellen végre kinyitja, mert az elmúlt fordulók O oldalon borzalmasak voltak.
2017. 12. 12. 10:52
szakacs
Nyugi ,lezsíroztam az öreggel az L-t a tippjáték miatt ahol 13-3 as szezont raktam :D
Viccet félretéve fájó volt nézni is a meccset .Semmi de abszolút semmi nem ment ma.
A képlet egyszerű : kell 3 W és eggyik se lesz könnyű , de mi vagyunk a Pats!
2017. 12. 12. 10:54
Pietrosz2
Valóban,ha kikapunk a Steelerstől - akik az utolsó két meccsükön nagy hátrányból forditani tudtak - akkor már csak abban bizhatunk,hogy a JAX kikap a Titántól,mert a másik két hátralevő meccsük - Houston /o/ és 49ers /i/ meglesz nekik.A Steelersnek meg Houston/i/ és Browns/o/ jön.Ami reményt adhat,hogy a Steelers védelme sem verhetetlen,sőt.Viszont,ha a támadó -és védőfalunk ilyen marad,akkor...Big Ben,ha nem tudjuk blitzelni,tud olyan jól játszani,mint Cutler,futni ott van Bell,elkapni Brown:))
Nekünk egy 3.hely rossz esetben egy otthoni Chefs vagy Ravens derbivel indul,aztán jönne a Jaguars idegenben,végül a Steelers idegenben.
Hát...innen lenne szép győzni.
2017. 12. 12. 10:55
Pietrosz2
Bocs,nem nevetni,szomorkodni akartam Brownnál,valahogy így:(((
2017. 12. 12. 11:15
BaP
Sajnos Brady annyiban különbözött csak a Bills elleni önmagától, hogy dobott 2 intet, meg nem fuckolta JMD-t. Amúgy tök homály volt megint, pedig a z elkapói megfutották, amit kell.
Hatalmas down
11-0 3rd down... hihetetlen

Arra számítottam, hogy a tartalékos, nagyon fontos role playereket nélkülöző deffense is gondban lesz, de azért arra nem számítottam, hogy Cutler fossá szívatja őket, és még Drake is rommá futja....

A Steelers-re gondoltunk már szerintem, csak ez a vereség sajnos nem csak az első helyet, de a kiemelését is veszélyeztetheti, sőt, ha a Vasas ellen sem sikerül, akkor a Bills ellen is bitang nehéz lesz foxboro-ban, motiváció Gronk miatt így is van, de ha tétre megy nekik, méginkább vért isznak.

Remélem csak altatunk, az elmúlt 2 év legkilátástalanabb Patriots-a volt ez tergnap
2017. 12. 12. 21:25
kalapur
azért a defens-re legyen annyi up, hogy az elején kivédekeztek 2 td-t, volt jó pár 3 and out, meg punt, csak a támadók nem tudtak mit kezdeni vele, és jöhetett megint vissza a védősor pár perces pihik után... a sok játékidő meg megtette a hatását...
2017. 12. 12. 11:06
B.Toma
13 éve vagyok Pats szurker, de még soha nem láttam ennyire rosszul játszani Bradyt és a csapatot.
2017. 12. 12. 11:23
BaP
2017. 12. 12. 11:35
piszkosfred
2017. 12. 12. 11:56
daelaci
Akkor elég csúnya gond van az emlékezeteddel. Általában minden szezonban van legalább egy meccs ahol teljesen elveszítjük a fonalat. Az NFL oldalon nézd végig az eredmény sorokat fogsz találni ennél sokkal reménytelenebb meccseket.
2017. 12. 12. 12:28
B.Toma
Az eredmény semmit nem mutat. Volt sok meccs ahol szarul játszottunk, volt hogy nullán tartottak, és voltak sokkal rosszabb eredmények ez tény, de ennek ellenére szerintem ennyire reménytelenül gyengén még egyszer sem játszott Brady, az utóbbi 13 évben. Egyetlen 3. down sem sikerült az egész meccs alatt, ez azért mindent elmond.
A vigasz csak az, hogy ennél csak jobb lehet a következő meccs, és Brady ha felszívja magát, akkor a Steelersen csattan az ostor a mai pocsék teljesítmenye miatt.
2017. 12. 12. 12:36
piszkosfred
Nem. Ilyen meccs nincs minden szezonban.
Az első negyedben 2 egész yardot haladt a csapat, passzból nullát. Ilyen nem volt még a Brady érában.
Az egész meccsen nem csináltunk meg egyetlen 3. kisérletet sem. Ilyen pedig 1991 óta nem történt.
Szóval sajnos nem, ilyen pocsék játék nincs minden szezonban, sőt, aki nem a 90-es évektől szurkol a csapatnak, az nem is emlékezhet ilyenre.
2017. 12. 12. 14:28
daelaci
Nem tudom mennyivel jobb az amikor mondjuk Brady dob 4 INT-et és kikapunk vagy 30 ponttal, vagy mikor pontot sem szerzünk és Brady még 80 yardot sem passzol. Ilyenek azért voltak.
2017. 12. 12. 11:08
azimut
Lehet hogy csak én gondolom így,de ugyan azért kaptunk ki, amiért a másik 2 meccsünkön. A D nem működött. Persze lehet mondani hogy más csapatok tudnak 30-40 pontokat feltenni a pályára(PIT-PHI) és meccseket nyerni. Kell az O fal Brady elé,mert attól marad magabiztos komfortos. A 2 vereségkor szintén kuka volt az O fal. Szóval a D és az O fal ami bebefolyásolta ezt a vereséget.
2017. 12. 12. 12:31
B.Toma
A védelem szinte egyfolytában a pályán volt, az offense nem hagyott időt pihenni a sok 3&outtal, igy nehéz jól működni.
2017. 12. 12. 14:31
daelaci
Ez a meccs inkább a támadó falon ment el, szanaszét szedték őket Suh és társai.
2017. 12. 12. 11:22
grof
3x hibáztam életemben!Bevonultam katonának(igaz kötelező volt); megnősültem ( igaz nem volt kötelező) fennmaradtam (de minek)! Olvasom a kommenteket de sajnos nem tidom kinek higgyek! Mintha direkt lett volna!
2017. 12. 12. 11:39
piszkosfred
Én is bevonultam, mert kötelező volt. Aztán 4 hét alatt leszereltettem magam, mert rájöttem, hogy maradni azért nem muszáj :)
Meg nem nősültem, mert a fogantatáshoz még nem elengedhetetlen :)
Viszont a meccsre felkeltem és fent is maradtam, mert az kötelező :)
Szóval a harmadik miatt ne ostorozd magad :)))
2017. 12. 12. 11:44
ötös műhold
Én úgy vagyok ezzel, hogy nem csak a nyerő meccsek az érdekesek, szórakoztatóak. A vesztes meccsek is azok. Persze azok nem "úgy", és az által szórakoztatóak, ahogy, és ami által a nyerő meccsek. Hanem az van, hogy egyszerűen szeretem nézni a csapatot. Mert ha most pl. nem őket néztem volna, akkor helyettük a szemhéjam belsejét néztem volna, ami a meccsnél sokkal kevésbé érdekes látvány.
Persze, az nem jó, ha ilyen rosszul játszanak, az maga nem szórakoztató. De ilyenkor is lehet abban reménykedni, hogy tanulnak ebből is, és legközelebb sokkal jobbak lesznek. Szóval, nem érdemes kihagyni egyetlen egy meccset sem, szerintem mindegyiket jó nézni, ezért, vagy azért.
2017. 12. 13. 19:46
Julian12Brady
2017. 12. 12. 11:46
daelaci
Most nézem, hogy még a Dolphins is simán bejuthat a rájátszásba, bár meccset már nem szabad veszíteniük.
2017. 12. 12. 12:05
ötös műhold
Erre most 6% esélyük van, és nem csak rajtuk múlik. Úgyhogy ez nem fog összejönni nekik. Egyébként kár, mert másodszorra már talán ők lettek volna a legkönnyebb ellenfelek (mondom ezt a tegnapi meccs látása után, különféle itt nem résztelezendő meggondolásokra alapozva) a rájátszásban. De nem lesznek...
2017. 12. 12. 12:22
Lalika
Én csak azt nem értem, hogy sokadik éve mindig kikapunk tőlük amikor épp kellene a kötelező győzelem. Ez már egy kicsit unalmas...
2017. 12. 12. 12:31
ötös műhold
Hát ezt én se... Mumusok.
2017. 12. 12. 14:37
daelaci
Hát én jobban örülnék olyan ellenfeleknek akiknek nincsen komoly védőfaluk. A Jaguars pl ugyanúgy darabokra szedné Brady falát mint hajnalban a Delfinek.
2017. 12. 12. 12:04
orrrion
A híres decemberi teljesítmény az idén eddig elég vékonyra sikeredett. Kíváncsi leszek, hogy mit fognak az urak nyilatkozni, vélhetően valami semmitmondót. Nézve a Steelers utolsó 3 meccsét, azt láttam, hogy mind a hármat simán elveszthették volna, de az ellenfeleik mindent elkövettek, hogy kikapjanak, Rotyiék pedig vannak olyan jók, hogy éltek a lehetőségekkel és nyerni tudtak. Az biztos, ha valamit akarnak a hétvégén, akkor nagyságrenddel jobban kell minden egységnek majd teljesítenie. TB is gödörben van, túlságosan görcsösen játszik, bár nem segítik túlságosan a dolgát a fal tagjai. Lesz munka a héten bőven (Remélem )
2017. 12. 12. 12:31
tommasi
Nincs jelentősége.
Más szóval nem oszt nem szoroz.
A dolphins-nak ez a "super bowl" volt,nekünk meg csak egy a sok alapszakasz meccsből.

Januárban lesz két nagyon fontos meccsünk,ott kell a toppon lenni,mint egészség mint játék szinten.

A februári utolsó meccsen,meg lesz ami lesz :-)
2017. 12. 12. 12:36
B.Toma
Annyira van jelentősége, ha a Steelerstől is kikapunk akkor hiányozni fog ez a W, mert nem lesz meg a második kiemelés sem ha a Jaguars hozza a meccseit.
2017. 12. 12. 13:13
tommasi
És akkor mi lesz ha kikapunk a Steelers-től is,ne adj Isten nem lesz meg a végén második kiemelés se?

Megmondom: semmi.

(mégis szerinted mi lenne akkor,összedőlne a világ,vagy mi? :-) )











2017. 12. 12. 13:43
B.Toma
Nincs pihenőhét, egyel több PO meccs, és idegenben játszunk. Csak ennyi. Bukott már el ezen SB részvétel.
2017. 12. 12. 13:50
cspeti98
Ha 2015-re gondolsz, az inkább ment el Stork bólogatásán és azon, hogy kórház a város szélént játszottunk.
2017. 12. 12. 14:59
tommasi
Basszus,szóljatok már a New York Giants 2007-es bajnokcsapatának,akik wild card csapatként,épphogy becsúszva a rájátszásba,majd 4 idegenbeli meccsel super bowl győztesek lettek (pont ellenünk).

Ért valamit akkor a hibátlan szezonunk? nem.
Ért valamit akkor a kiemelésünk? nem.
Szólhattatok volna akkor is nekik.

Szóval nincs jelentősége,hogy szeptemberben (akármikor) behúzol 4 győzelmet egymás után.
január/Frebruárban kell zsinórban 3 vagy 4.
Az alapszakasz baromira "nem számít".
2017. 12. 12. 15:07
sanach
Plusz le kéne baszni a 2012-es Baltimore Ravens-t amikor is a negyedik helyről lett bajnok verve előbb az első majd a második kiemeltet, továbbá a GB 2010-es csapatát akik 6 helyről három idegenbeli meccsen jutottak SB-ba és nyerték meg.


Tényleg általában jó ómen nekünk az első kiemelés, de az ezt ne misztifikáljuk túl, ha harmadikok leszünk akkor onnan kell SB-t nyerni. Kész slusszz passz.
2017. 12. 12. 18:46
Lucius
Ez komoly? Miért bonyolítjátok, elég a döntőt megnyerni, nem?
Nyilván mindössze annyit kell tenni, hogy minden rájátszás meccset behúzol. Nem is értem miért töri magát a sok buta amerikai a jó kiemelésekért, mikor a 6. helyről is sikerült 26 év alatt kétszer nyerni. Nincs itt semmi összefüggés, jól látható.
2017. 12. 12. 20:33
cspeti98
Nyilván számít a hazai pálya, de ne csináljunk már úgy mintha a 3. kiemelés tragédia lenne és onnan nem lehet SB-t nyerni. Könnyebb otthon játszva eljutni odáig, de egy igazán jó csapat idegenben is meg tudja oldani.
2017. 12. 12. 21:42
Lucius
OK, nem tragédia. De azért megnyugtatóbb az első kiemelés. Szerintem ebben egyetértünk. :)
2017. 12. 12. 22:03
cspeti98
Ezt nem vitatom, sőt teljesen egyetértek vele. :)
2017. 12. 12. 12:35
Gronk felfüggesztése ma reggel lejárt. Ismét teljes értékű tagja a csapatnak.
2017. 12. 12. 16:03
tommasi
Ahhoz előbb ki kell tenni valakit a csapatból,nem?

Gronk helyére jött a múlt héten Jonathan Freeny.
2017. 12. 12. 14:09
B.Toma
Amúgy csak mellékesen, óriásit csalódtam Bradyben ha jól láttam azt, hogy csak úgy levonult a pályáról, nem is gratulált és fogott kezet Cutlerrel. Ez nagyon bunkó dolog, akármilyen frusztrált is a vereség miatt.
2017. 12. 12. 14:09
Croaker
Két dolog:
1; azért az mindenkinek megvan, hogy annak ellenére, hogy SEMMI de tényleg semmi nem jött össze, valahogy felkerült 20 ponty, illetve az utolsó percig játékban voltunk a Fins ellen akiknek MINDEN összejött, a bírók sem velünk voltak ( bár nem ezen múlt), és így, hogy nekik MINDEN összejött is csak 27 ig jutottak.
Ha csak egy kis szerencsénk van, simán egál.
2; és itt jön a második, tessék nekem elmagyarázni Ghost onside kickjét. Csodálom hogy még senki nem hozta fel :)

ui: kakán játszottunk, félreértés ne essék, de ez a rossz teljesítmény is majdnem elég volt, ami annak fényében hangzik jól, hogy tényleg minden kicsúszott, túlment/aláment, szerelés lecsúszott, bíró félrenézett, és még így is majdnem...
2017. 12. 12. 21:34
kalapur
igen, az h az utolsó percig küzdöttek a fiúk, az mindenszinten elsimerendő, kis szerencsével (szegény dola) fordíthattak volna, de fejben lehet már nem volt meg az akarás... ha ez egy PO meccs, és nem egy "tét" nélküli (OK, kiemelésekről dönthet, de azért messze még a WC kör) találkozó, akkor sztem behúzzuk
2017. 12. 12. 14:14
anti pass
Őszintén sajnállak benneteket, mert itt fogom kiönteni a bánatomat! Egy jó volt az éjszakában, mert fiam visszament a koliba és egyedül tomboltam. Nem szereti ha vesztes meccset nézünk, mert kiállhatatlan vagyok és csúnyán beszélek. Meccsről. Amióta lehet nézni a SB-t itthon, azóta a Patsnek szurkolunk a fiammal, de ilyen gyengén még nem láttam játszani Őket! Lehet rosszul, de ilyen lélektelenül és reménytelenül nem lehet és nem szabad! Nem véletlen örjöngött a 4. negyedben a védőkkel talán Harmon? Nincs senki akit jónak lehetne nevezni. Hiányzott Gronk, hiányzott Edelman? Attól még lehettek volna pontosak a passzok. A Miami irányítója pestises lehetett, hogy annyira kerültük. Nehogy elkapjunk valami bacit? Régebben a rövid passzokkal szinte mindig nyertünk 8-10 yardot, mert Edelman vagy Amendola beszaladt a fal mögé és leszedték a pontosan(!) érkező labdát. Most nem volt ilyen. A hosszú passzok nem voltak vagy amelyiket elindítottuk az rosszul sikerült! Cooks, Hogen talán egy labdát sem kapott. TE-sokáig kerestem a sötétben mert nem lehetett észrevenni egy darabot sem. Futást erőltettük, de középen. Ott csoportosult mindenki még a Miami tartalékok is. Védelmünk olyan volt mint a, mint a, nem is találok rá hasonlatot! Középen átjáróház, szélein pedig mint a körforgalom. Ha be akartuk csapni a Steelers-t akkor nagyon is jól sikerült, mert egész héten azon agyalhatnak, hogy hol lehet a gyenge pontunk, mert ilyet most nehéz lesz találni! Gyenge volt -főleg lélektelen-az egész. Megbocsáthatatlan, mert tönkre vágták az egész hetemet és csak a jövő vasárnap tehetik jóvá, de milyen soká lesz az! Bocs, hogy ez ilyen hosszú lett!
2017. 12. 12. 14:42
kitalaltnev
Minden szavadra +1

Erről tettem volt fentebb említést én is.
Továbbá, ha ezzel a Steelers-t "akartuk becsapni", akkor a szurkolókat is jócskán sikerült. Persze ez marhaság. De a játék meg botrányos volt.
2017. 12. 12. 14:49
anti pass
Tudom, de nekem is átfutott az agyamon, ert nehéz volt elképzelni, hogy magunktól játszunk ilyen gyengén! Héten akartuk a vizsgái után a kölyökkel megnézni a hihetetlen SB-t, de most juszt sem fogjuk, mert sírni tudnék a két mérkőzés közötti különbségen. És várom az engesztelő győzelmet vasárnap! De nagyon!
2017. 12. 12. 15:00
daelaci
Nem is magunktól játszottunk ilyen gyengén, ennyit engedélyezett a Miami, kb mindenben jobbak voltak nálunk.
2017. 12. 12. 20:22
Lalika
Ott a pont. Attól, hogy kiesett Edelman még van elég magasan kvalifikált futó-elkapónk akikkel ezeket a rövid játékokat(akár csak 2-4 yardért) középre passzal simán meg lehetne oldani. Semmi nem indokolja, hogy ezeket elhagyjuk/tuk. Mindenki tudja évek óta, hogy ebben vagyunk a legjobbak. Most azzal nyugtatjuk magunkat, hogy nem kell bezárni/kinyitni a játék könyvet? Olyan játékról beszélünk ami védjegye a csapatnak. De még csak meg sem próbáljuk...
2017. 12. 12. 20:35
hispanic
Nálam visziont -1, nem +1
2017. 12. 12. 14:31
Yosti77
Most vasárnap fognak kiengesztelni...REMÉLEM
2017. 12. 12. 15:28
Montesclan-pats
A Seattle-ből senki nem kapott eltiltást, na erre varrjatok gombot....egy visszaeső csapatnál
Egy fostalicska irányítás. Szigorú és igazságtalan.
2017. 12. 12. 16:20
daelaci
Az NFL-ben nincsenek konkrét fegyelmi szabályzat, így a visszaeső megnevezésnek nincsen értelme.
2017. 12. 12. 16:26
hopi46
13 percet kaptunk, hogy 10 pont hátrányt behozzunk, úgy hogy a 73 snap-et és 36 percet a pályán töltő nem túl acélos védelem ezalatt 4x (!) visszaadta a labdát a támadóknak. Lett belőle 3 pont és egy rövidesen mémmé váló "gurigázás". Parányi javulás a támadóktól is elég lehetett volna a győzelemhez, ez a legbosszantóbb.:(
Nevetséges, hogy Dolán kívül (7/6) az elkapóink megint a futók voltak, Lewis (5/5), Burkhead (5/5) és White (4/3), összesen 106 yard-al. És ez már a 2. ilyen meccs, az ellenfelek kiismerték és limitálták a hatását (2 meccsen 1TD). TB immár két meccsen egymás után igen "halovány" és frusztrált. (PR: előző meccsen 82,3, most 59,4, egyik sem méltó hozzá.) Dorsett pályára sem lépett, Hollistert egyelőre nem használjuk elkapóként.

Elfelejtettük azt, hogy a Miami belekapaszkodik abba a minimális playoff esélybe, ami neki maradt és most bizony nem Moore irányított. És ne feledjük a Bills is a playoff-ért játszik majd!

Igaz, Gronknak sokat köszönhetett idáig a csapat, de könnyen lehet, hogy az eltiltása a pihenő hetünkbe kerülhet, mert bizony a Stellers a legjobb csapatával áll ki ellenünk. (Na jó, Shazier kivételével.) Kilenc(!) pozitív mutatójú csapat ellen játszott eddig és nyolcszor győzött!(Igaz nekik is volt egy betlijük Chicagóban.)
Arnold szerint ugyan simán legyőzzük Őket, bár azt nem mondta, hogyan/kivel fogjuk le a 3B-t meg Juju-t és ki fogja siettetni/sack-elni BigBen-t és ki védi meg TB-t a Dupree/Watt/Chickillo LB hármastól (összesen 14 sack.)
Tudom videózunk, összeszedjük magunkat, kinyitjuk a playbook-ot stb., hát igen, a remény hal meg utoljára. :)
2017. 12. 12. 16:35
Arnold Patsenegger
Azt nem mondtam,hogy könnyű lesz... A semmirekellő Ravens O. Hány pontot pakolt fel nekik? Szerintem azt mi is megrudjuk oldani.
Ha a Def.be visszatérnek a tegnapi hiányzók akkor hidd el teljesen más lesz a helyzet.
Ha nem lesz igazam, jössz egy megmondtammal... persze ha nekem lesz igazam akkor várhatod tőlem is a naugyemegmondtamot! :)
2017. 12. 12. 17:47
hopi46
Én szeretném, ha Neked lenne igazad. :)
Vajon a def.-ben minden hiányzó visszatérésre képes? Nem tudom pontosan az állapotukat, de majd kiderül.
2017. 12. 12. 17:28
cspeti98
A Steelers ellen sokkal könnyebb lesz támadni a pálya közepét, már csak azért is mert visszajön Gronk és oda amúgy sincs olyan játékosuk aki coverben jó. A szélről jövő nyomással nem szokott gondja lenni TB-nek, középről ne jöjjön. AB-re rárakjuk Butlert+DMC-t (mondjuk neki így is lesz 100+ yardja), Bryantre mehet Jones mint a leggyorsabb CB-nk, Gilmore meg fogja JuJut, a TE-ket Chung meg tudja oldani, Bellnek annyira nem fekszik a mi 2-gap játékunk és ha ez nem elég a Steelersnek nem túl jó a RZ hatékonysága, amiben kifejezetten jó a védelmünk, míg az offense az ő védelmük ellen simán fel tud pakolni 30+ pontot, az eddig teljesen impotens Ravenstől kaptak 38-at. Ja és coachingban is jobbak vagyunk. Egy rossz meccs miatt ne csináljunk már úgy, mintha egy 0-13-as csapat lennénk
2017. 12. 12. 17:48
hopi46
Akkor Te már megoldottad! :)
2017. 12. 12. 18:20
szakacs
Bocs ,nem megbántásként de az eszmefuttatásod pont ebben a sportban semmit nem ér.
Nem következik eggyik eredmény a másikból mint ahogy tutti W sincsennek . Lásd a mai meccset például ahol majd mindenki elkönyvelte előre a simma W-t. Nagyon remélem hogy megnyerjük a többi alapszakasz meccset de egyik se lesz sétagalop az biztos.
Ami nagyon aggaszt az TB utóbbi két játéka ,főleg a mai.
Nem hogy xarul játszott hanem hogy céltalanul ,frusztráltan... nem volt a szemébe az a tűz amit látni szoktunk, na de remélem csak én magyarázom bele és vasárnap földbe döngöljük a Vasasokat + 2W ha lehet ,nem a kiemelésért hanem a rájátszás és SB ban való hitért és akarásért a jelenleg kisé megzuhant csapattól .
Go Pats !
2017. 12. 12. 20:03
cspeti98
Semmit nem ér, hogy mik a nekünk kedvező matchupok? Vagy ha a Ravens meccsre gondolsz, azt arra írtam, hogy kiderült mennyire fontos Shazier a defensenek, nélküle teljesen máshogy néznek ki, ráadásul pont azt az elemet veszítették el, amelyik a legfontosabb lenne a mi offenseünk ellen. Az meg, aki az elmúlt évek Miami elleni idegenbeli szenvedéseink után könnyű W-t várt, magára vessen.
2017. 12. 12. 20:56
iceman
Mondjuk az tényleg érthetetlen, hogy Hollister meg Dorsett minek van a rosteren. Allen is csak blokkol, TE-ként egy rövid elkapása volt, ha jól emlékszem.
2017. 12. 12. 21:40
kalapur
azt is majdnem elejtette
2017. 12. 12. 18:23
memark96
Sziasztok! Tudom h ez nem a reklám helye, de had tájékoztassam azokat akik szoktak honfoglalózni:
Létrehoztam egy klánt "NFL és HFL rajongók" néven. Eddig egyetlen amerikaifocis klán sem volt a játékban(ezért hoztam létre egyet), ellenben a számtalan Real Madrid és Barcelona rajongói klánokkal. Várok mindenkit sok szeretettel.
2017. 12. 12. 18:57
Oscar
Bocs , de én még mindig piszkosul DÜHÖS vagyok , MINDENKIRE!!

Edzőkre , játékosokra ...............mit képzelnek Magukról , hisz 16 napot kell tolni teljes erőből , oké néha többet , de akkor meg erre kapják a pénzüket és erre a szórakozásra vár a világon több millió ember!

Kilehet kapni , csak a hogyan a kérdés számomra?????

White miért nem futott?
Dorsett miért nem kaphatott passzt ( 20-as átlagja van)?
Te játék nincs , ha Gronk nincs?

Szóval én a minimum hógolyóval dobálnám Őket az tuti ,és nem érdekel majdani bünti futások , mert , akkor BB Magával kezdhetné...............lásd Tomlin több alkalommal is képes volt beszédet tartani a csapat részeknek.

Sajnos a Vasasoknak túl nagy az érzelmi előnyük most:
-Sok vereségük volt Tőlünk
-A sérültjükért is küzdenek
-Pontosan tudják , hogy akár 3-id kiemeltek lehetünk , így bár mi lehet a rájátszásba...........

2017. 12. 12. 20:25
hispanic
Te ezeket komolyan írtad?
2017. 12. 13. 16:32
pats4ever
Ehh!
Sztem cuttoljuk az egész csapatot, sőt szüntessük meg a franchise-t, mert képesek voltak egy meccsen szarul játszani!
2017. 12. 12. 20:48
iceman
Mondjuk azt tényleg nem értem, hogy miért írják páran, hogy nem volt tétje a meccsnek. Annyiban igaz, hogy 1sd seed szempontjából nem volt sorsdöntő, de a 2nd seed megtartása szempontjából viszont az lehet. Azért az rohadtul nem mindegy, hogy wild card-ot játszanunk kell-e, vagy sem. Ricsi általában idegesíteni szokott,de szerintem abban igaza volt, hogy az az NHL, itt nincs olyan, hogy "ezt a meccset, most elengedjük". Meg "ússzuk meg sérülés nélkül", "hozzuk le rutinból". Ilyen nincs, ez a vereségbe való belepihenés. Ha meg ennyit tudunk, ezzel a játékosállománnyal, ebben a felállásban akkor oké, túlzottak voltak az elvárások. Egy szót sem szólhatunk, hiszen évek óta elkényeztet minket a csapat. De akkor is küzdjünk legalább, a lélektelen, fásult hozzáállásra nincs mentség. Brady általában tüzelni szokta a csapatot, de most ő is fásul volt és megtört. Danna nem értett velem egyet abban, hogy egy ilyen demoralizáló vereség lejtőre lökheti a csapatot. A múltban tényleg sokszor volt úgy, hogy egy ilyen pofon után felpörögtünk, remélem most is ez lesz.
2017. 12. 12. 21:20
topin
Semmi extra nem történt..kikaptunk, mert rosszul játszottunk és a Dolphins meg extrát tudott hozni. Mi csak akkor fogunk kikapni ilyen csapattól, ha ezek fennállnak. Általában évente egyszer minimum előfordul, hogy rossz a game plan és nem is tudunk változtatni rajta és hogy ilyenkor extra sem jön sehonnan, ami még átlendíthetné a szekeret..

Minden csapatnak van ilyen meccse minden évben, van akiknek több is. Semmi nem múlt ezen..
2017. 12. 13. 16:34
pats4ever
2017. 12. 13. 03:29
iceman
2017. 12. 13. 10:42
Arsenal
Én láttam a meccset jó idő volt, tehát nem volt jég, így szerintem ez NFL meccs volt.:D
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Dolphins - Patriots bejegyzéshez