Menetrend

Első benyomás: Dolphins 14. hét

2018. 12. 10. 00:05
Szerző: Danna
Kategória: Cikkek, Meccsek
Nagyon nehéz erről a mérkőzésről bármit is írni. Tény: A Patriots 34:33-ra kikapott a Miami Dolphinstól Floridában.

Elmondható, hogy minden csapategységnek megvoltak a jó és rossz pillanatai. Egyik sem hibáztathatja a másikat.

Tom Brady a mérkőzés nagyrészében jól játszott, 43 passzkísérletéből 27 volt jó, 358 yardért és 3 TD-ért. Közelre, távolra jól dobott, mind Gronkot, Gordont, Edelmant és Pattersont is megtalálta lézerpontos dobásokkal. Azonban ő is elkövette a maga hibáját, a félidő végénél ahelyett, hogy eldobta/ledobta volna a labdát és a csapat rúghatott volna egy mezőnygólt, ő inkább benyelte a sacket és ezzel lepörgött az óra. A mérkőzés után azt mondta, hogy azt hitte, hogy van még 1 időkérése a csapatnak. Ez, ezen a szinten, hatalmas hiba.

Gronkowski, Josh Gordon és Edelman is nagyszerűen játszott. Gronk ismét 100 yard felé ment elkapások terén, mindezt 8 elkapásból szedte össze. Gordonnak 5 elkapása volt 96 yardért, illetve kiharcolt egy fontos PI szabálytalanságot is. Edelman 9 elkapásból ért el 86 yardot és egy TD-t.

Bár mind Sony Michel, mind pedig Rex Burkhead elérhető volt a csapat számára, a futás teljesen reménytelen volt az egész mérkőzésen. Michel egyszer iramodott úgy igazán neki, azt is elvették büntetés miatt.

A Patriots futás elleni védekezése kritikán aluli volt ezen a mérkőzésen. Danny Shelton, aki igazából ezen a poszton nyújt jó teljesítményt, már a második mérkőzésen marad ki a csapatól. Még múlt héten, a Vikings ellen meg lehetett magyarázni, hogy miért, hisz ők nem futnak túl sokat, de ez a mostani döntés erősen kérdőjeles.

A passz elleni védekezés már sokkal jobb volt, Tannehill 19 passzából 14 volt sikeres 265 yardért, de ebből 69 az utolsó játékból született. Akkor, amikor a csapat vezetése Hail Mary-re számított, míg a játékosok sokkal inkább arra, ami végül is történt. Ez pedig pont elég volt arra, hogy mindenki megzavarodjon. A csapat még Gronkot is felküldte a pályára, amiről később Tannehill elmondta, hogy amikor meglátta a pályán a TE-t, tudta, hogy meglesz a játékuk, mert készültek erre, tudták, hogy a leggyorssabb játékosukat kell felküldeni Gronk ellen és akkor meglesz a játék.

Gostkowski pont rosszkor fogott ki gyenge napot, hagyott ki mezőnygólt, de extra pontot is. Ha legalább csak az egyik bemegy, már másról beszélünk.

A csapat játékosai nem kaptak hétfőre pihenőnapot, mindenkinek meg kell jelennie a Gillette Stadionban.

A csapat jövő héten Pittsburghbe utazik, ahol a Steelers ellen ennél biztosan sokkal több kell. Kérdés, hogy ki ellen kell majd pályára lépni, mert az Oakland elleni mérkőzés félidő előtti játékban Roethlisbergert megütötték, bordasérülése van, a második félidőt már Dobbs kezdte, azonban később visszatért a pályára.

Két szolgálati közlemény a végére:
1. Lehet beszélni a Steelers meccs eredményéről! Aki nem szeretne erről tudni, ne olvasson tovább!
2. Vita, érvelés megengedett. Egymás lehülyézése, felmenők szidása azonban nem! Próbáljatok légyszi kulturált módon vitázni, különben 1 hét pihenőt kapnak a delikvensek! Köszönjük!

Hozzászólások

2018. 12. 10. 00:19
LasVegas
Nekem az fáj a legjobban, hogy az utolsó támadásnál 2nd downnál úgy indítottuk el a játékot (1:47 körül lehetett), hogy 13 másodperc még hátra volt és futott az óra. Ha csupán abból még 10-et lepörgetünk, az utolsó játékra nem is kerülhet sor, mert a kickoffnál lemegy a maradék id
ő... kár érte, bár ezt a rovatot hosszan lehetne még sorolni.
2018. 12. 10. 00:26
LasVegas
Bocs, hülyeséget írtam, állt az óra, a Miami akkor használta el az utolsó idejét. Benéztem, biztos nem láttam a pipától...
2018. 12. 10. 00:27
InteristaPancho
Senki sem gondolta, hogy ebből ez lehet. Én még soha nem láttam ilyen rögbijátékos TD-t, már, ami sikerült, pedig nyomon követem az NFL-t az első közvetített szezon óta. Ez a TD sokunk rémálmaiban meg fog jelenni, ha nem is olyan fájdalmasan, mint a Giants Hail Maryje a Super Bowlon. Ha az nincs a Pats 100 %-osan nyeri a szezont.
2018. 12. 10. 00:35
B.Toma
A cseten is írtam, hogy neki kellett volna menni negyediknek egy újabb futással, ha nincs meg a TD akkor is kb ennyi idejük lett volna, csak éppen az egy yardosról jöttek volna.
2018. 12. 10. 00:40
NB2
Jól csináltuk! Ha nincs meg a 4., Miaminak elég az FG. Így TD kellett, erre a TD-re 1% esély volt. Megcsinálták. Ha Gost berúgja az XP-t, FG-t és TB nem szórakozza el a félidő végét, sima ügy.
2018. 12. 10. 01:08
Alpok
Ők? Három lehetőség lett volna a földbe gyalulni őket az utolsó 6"-ben.Nem ők csinálták, mi szurtuk el!
2018. 12. 10. 03:16
hopi46
Ez egy nevetséges és elvakult szemlélet. Akkor a Mi pontjainkat meg nem Mi csináltuk, hanem Ők szúrták el? A Miami nem a "kedvencem", de amelyik csapat 6"-el a vége előtt, reménytelen helyzetben is mindent elkövet a győzelemért egy "ostobán" felálló és védekező csapat ellen, az megcsinálta a győzelmét. Már csak az hiányzik, hogy valaki azt mondja, hogy a delfinek mázlival győztek, nem, Ők kevesebb ostobaságot csináltak és kevesebbet hibáztak.
2018. 12. 10. 07:38
zsolt75
2018. 12. 10. 09:52
LasVegas
Hopi, méltatlan a hozzászólásod, Te nem szoktál ilyen szinten másokat minősítgetni. Nem elvitatva a Dolphins érdemeit, de egyetértek Alpokkal, mi szúrtuk el. Nem csak az utolsó playnél, az egész meccsen.
2018. 12. 10. 10:19
Alpok
Hopi!Én a véleményedet soha nem minősiteném akkor sem ha nagyon nem tetszik !Ugy mondják"A stilus maga az ember!
2018. 12. 10. 00:23
InteristaPancho
Én a magam részéről azt gondolom, hogy ez az óvodás vereség pont jókor jött, lehet, hogy pont ez kell a Super Bowl győzelemhez. Most mindenki ideges és dühös Belichickkel az élen. Egy biztos, a jövő héten Pittsburghben egy harapós, agresszív, nagyon jól játszó csapat fog játszani, erről Bill papa maga fog gondoskodni, ebben nem kételkedem. Ezt a bakit jóvá kell valahogy tenni. Senki nem róhat senkinek a fejére semmit, valamennyi kulcsember valamilyen módon benne van ebben a vereségben. Ilyet már senki nem szeretne és remélem, vereség sem lesz már ebben a szezonban. Go Pats!
2018. 12. 10. 00:32
B.Toma
Bárcsak ez így működne...
2018. 12. 10. 02:04
tottingetosz
Hát ebben én sem hiszek. Ez is piszok fontos meccs volt. Eleve PO, ha megvan. Jó eséllyel hazai pálya. Nyugis készülés. Mindezr idaadtuk 7 mp alatt...
2018. 12. 10. 00:27
piszkosfred
Emlékezetes meccs, sosem felejtjük.
BB, a "védelmi guru" komolyan úgy gondolta, hogy a sánta Tannehill a saját 30-asáról dob majd hail maryt? Mert ha ő ezzel tervezett, az elég ijesztő a jövőre nézve. Viszont ha ilyen meglátásai vannak, akkor már jobban érthető, hogy miért olyan fogalmatlan ez a D idén elég sokszor.
A spec teams viszont jól muzsikált ma (leszámítva Gostot), ahogy az O is bőven hozta azt, aminek elég kellett volna lennie a győzelemhez. Nyilván maradtak fenn pontok támadó oldalon is, de azért 33 ponttal meg kell nyerni egy meccset. Főleg a Dolphins ellen.
Ettől függetlenül JMD-t is megkérdezném a DPI utáni pár playről. Az oké, hogy ilyenkor futni kell, de abból nincs olyan a playbookban amiben van minimális fantázia is? Mert 3 futásból azért nem lett volna lehetetlen megcsinálni azt a TD-t.
De persze ettől még nyerni kellett volna. 7 másodperc alatt nem kell 70 yardot nyalni egy benny hill show keretei között.
Hibátlan teljesítménnyel még meglehet a második kiemelés.
2018. 12. 10. 00:39
LasVegas
Psszt Fred! Rosszakat írtál Belichickről, azt itt tudod, hogy nem szabad! Mindjárt itt vannak és kapod a nyakadba a leb@szást! 3...2...1...
2018. 12. 10. 00:42
piszkosfred
:D
Igen, jönnek majd a Billt Mosdatók Egyesületének vehemens tagjai és felvilágosítanak, hogy BB megint miért nem tehet semmiről :))
2018. 12. 10. 00:53
Alpok
Nézzétek meg milyen gyászos arcal nyilatkozik a sajtótájékoztaton az önmagáért beszél!Ezt most elszurták nem kicsit, nagyon!
2018. 12. 10. 07:22
Tzimisce
Nem tudom, nekem a BME-ről más jut eszembe :D
2018. 12. 10. 01:37
topin
Ezt úgy fejeztük be D oldalon, ahogy elkezdtük..fejetlenül..márpedig ez BB és Flores sara.

Mondjuk ettől függetlenül egy NFL játékosnak lehetne annyi esze, hogy egy nyomorult tackle a meccs végét jelenti és nem röpködnek bizonytalan szerelésért, amikor vagy 50 yard van hogy tutira utolérjék, úgy hogy szemből azért még jön némi help...
2018. 12. 10. 01:44
I dont trust in Bill
Csoda történt! Maximálisan egyet kell értsek! Itt nem a first downt kellett minden áron meggátolni. Csak megcsinálni egy nyamvadt tacklet. Ezek meg repkedtek mindenhova.... áhhh...borzalmas.
Felvillanások ide vagy oda, védelem ilyen vagy olyan stat ide vagy oda valami nincs rendben a fejekben. Sajnos ez az igazság... :/
2018. 12. 10. 05:38
TMR
JC Jackson is milyen szépen szaladgált a labdás után, mintha Benny Hill Show végét lâttam volna... bár nem vagyok teljesen meggyőződve arról, hogy nem azt láttam
2018. 12. 10. 01:59
piszkosfred
2018. 12. 10. 19:55
zsolt75
Az a zárójelenet olyan volt, mint amikor két órája főzöd a pörköltet, lejön a csontról a hús, aranylik a pirospaprika a tetején, veszed le a bográcsot a tűzről és abban a pillanatban egy arra repülő madár beleszarik... Ment az egész a kutyáknak...
2018. 12. 10. 09:55
wolandrules
Pontosan ugyanígy gondolom.
2018. 12. 10. 00:30
B.Toma
Nagyon nagyon nagyon dühös vagyok. Nem a vereség miatt mert az mindig benne van a képben. Amiért haragszom az a mód ahogyan kikaptunk. Megalázó és szánalmas volt az az utolsó 7 másodperc amit simán el lehetett volna kerülni. Ez könnyen lehet hogy a kiemelésbe került.
2018. 12. 10. 00:44
Alpok
2018. 12. 10. 07:41
kitalaltnev
2018. 12. 10. 00:38
Alpok
Saját magunkat vertük meg.Két ellentétes félidő,az elsőben jó támadók-csapnivaló védelem 27 pont.A 2.-ban a védelem feljavul,a támadók összeomlanak, 6 pont.Brady sokat hibázik a kommentátor mentális deficiről beszél az első félidő végén.A végjátékot igy elbaltázi ,nem futtatuk le az órat 1'57" a vége elött 12" elöbb inditottuk a játékot.Képtelenek voltunk TD csinálni a 2. játékrészben.Az utolsó 6" már a vicc kategoriáját surolta.Az elküldött Bolden két TD fut.Mint akit leforráztak ugy érzem magam. Ezek után mi vár ránk az acélvárosban... De akkor is Hajrá Hazafiak!
2018. 12. 10. 00:42
LasVegas
+1! Az elején téves infót írtam, nem futott az az óra, én néztem el. De akkor sem szabadott volna ennek így megtörténnie.
2018. 12. 10. 00:46
fatman
na, itt lehet káromkodni? :)
2018. 12. 10. 00:55
Chatmansky
Döbbenet. Amikor megláttam Gronkot “nyargalni” az utolsó játéknál, tudtam hogy vége. Hail Mary-t vizionálni, több, mint baromság. Az a baj, hogy idén tele vagyunk ilyen hülyeségekkel, de beszédes a rahedli büntetés is. Valami nem klappol. Benne leszünk a szilveszteri parádéban. F@sza...
2018. 12. 10. 05:49
TMR
De ha HM-t várunk akkor meg miért nem álltunk be a saját end zone környékére és várjuk, hogy jöjjön a labdás és kit érdekel, hogy dob 20-30yardot Tannehill. Teljes káosz volt az utolsó play, nem voltak felkészítve a játékosok... az megint más kérdés, hogy az NFL-ben ezt a tackle-t meg kell tudni csinálni.

2018. 12. 10. 00:59
Iron_Condor
Innentől a 2. kiemelés lehet csak cél, az első a KC-é, azt már nem bukják el.
2018. 12. 10. 11:21
pats4ever
Ebben nem vagyok biztos. Jatszanak a Chargers-szel es mennek Seattlebe. Azt gondolom, h inkább a Chargersnek van esélye az első kiemelésre. Sőt tovább megyek. Mivel idén barkit megverhetünk és bárkit meg tudunk verni, még az is lehet, hogy ha mi mindhárom meccsunket nyerjük, a KC meg kettot bukik es a Chargers kikap Baltimoreban, akkor is meglehet az első két kiemeles vmelyike nekünk, ha a Texans a 3 maradék meccsét hozza. Tudom, h vadul hangzik, de mivel a Steelers vszleg kikap a Saintstol, ez esetben be sem jut a PO-ba es ez lenne a sorrend: 1-2. Pats / Chargers 12-4 (nem tudom h ha konferencián belül mindkét csapat 9-3-mal állna, akkor mi dontene kozottuk) 3. Texans, 4. Ravens, 5. KC, 6. Colts vagy Titans vagy Dolphins. Iszonyú hektikus az AFC, bármi lehet.
2018. 12. 10. 11:23
pats4ever
*idén barkit megverhetünk és bárkitol ki tudunk kapni...
2018. 12. 10. 15:57
Imre2
2018. 12. 10. 00:59
Vadder
Vissza az elejére: értem, hogy van akit fegyelmezni kell, van aki túl sokat kér, van aki esetleg más csapathoz vágyik. De azt nem hogy egy személyes kedvencemet mi a sz.ért kell leengedni. Örültem a két TD jének, hogy megmutatta, nem kellett volna elküldeni. Ez a vereség nem fájdalmas számomra pont ezért. Sok sikert Brandon Bolden!
2018. 12. 10. 01:02
LasVegas
...és kb. tudtunk spórolni 150.000 dollárt. Wow. Megérte!
2018. 12. 10. 01:07
fatman
és volt olyan meccs, amikor Pattersen volt az egyedüli futónk...
a ST meg elég vacak volt egész évben...
2018. 12. 10. 01:10
Alpok
2018. 12. 10. 04:42
zsolt75
2018. 12. 10. 01:01
Alpok
Danna irja hogy a hétfői pihenőt törölték,gondolom óriási lebaltázással kezdődik a program!
2018. 12. 10. 01:08
fatman
2018. 12. 10. 01:38
I dont trust in Bill
Az a baj, hogy Billt nem rúgja picsán senki.
Végre egy meccs ahol azt láttam Bradytől amit eddig hiányoltam. Jól játszott és élesen.
Még JMD-re se lenne egy rossz szavam sem (ami nagy csoda) mert alapjaiban nem volt teljesen szar.
Mondjuk 3futás :D no comment. De én nem várok már többet tőle, szal ezen felül tudok emelkedni.
Viszont ez a védelem....... Hát.... hagyjuk. Hintsük be sóval.
Az sokkal érdekesebb kérdés, miért is ilyen. Ugye Bill??!!!
2018. 12. 10. 01:39
Kérek mindenkit! Ne üljetek fel a provokálásnak!!!!
2018. 12. 10. 01:47
palesz42
Ügyes voltam? Megírtam egy hosszú választ, majd kitöröltem. De nekem már jó...
2018. 12. 10. 01:47
topin
2018. 12. 10. 01:48
I dont trust in Bill
Köszönöm az előítéletes megjegyzést, de Danna. Ez egyáltalán nem provokáció ;)
Csak a véleményem. Ha provokálni akarnék akkor azt írnám ( na mit mondtam? Hol van a guru? Volt az valaha? Stb) de nem ezt se hasonlót nem írtam. Szóval azt hiszem ezt azért joggal kérhetném ki magamnak. Peace!
2018. 12. 10. 02:11
piszkosfred
Itt mivel provokálnak és kit?
Kissé nyersen fogalmaz, de úgy vélem Bill számon kérése még nem provokáció. Vagy ha az már annak minősül, akkor régen rossz.
Remélem BB a mai napi történések után kissé önmagával is kritikus lesz. Mert az Atlanta elleni megnyert Bowl óta ő sem az igazi. Nagyon nem.
2018. 12. 10. 02:21
crucified
Gondolom azért játszottunk tavaly is SB-t és idén is simán PO résztvevők vagyunk - ellentétben az Eagles-el -, mert BB rossz coach. :)
2018. 12. 10. 04:02
hopi46
Ez legfeljebb, a Te gondolatmeneted alapján, csak annyit jelent, hogy az Eagles edzőjénél jobb. Az egy coach... :)
2018. 12. 10. 02:22
Az a baj, hogy Billt nem rúgja picsán senki. - ez szerinted mi? kirúgatni akarja, nem számon kérni.
2018. 12. 10. 02:51
I dont trust in Bill

Egy szóval sem mondtam, hogy rúgja ki bárki. BTW nem tudtam, hogy ha én bárkit kirúgathatnék :D
Csupán annyi a mondandóm lényege, hogy jó lenne ha valaki őt is helyre tudná tenni olykor. Mert mivel ő egyszemélyben GM/HC és Kraft tudvalevően nem szól bele football ügyekbe így nincs nagyon senki aki azt mondaná neki. Bil ezt engedd el. Ez most félrement. Nagyon jó vagy ez tény de nem vagy egy isten és az arroganciából is vissza lehetne venni. :)
A picsán rúgás ebben az esetben ezt jelenti. Nem azt hogy én bárkit kirúgatni akarnék. Csak hát lehet arrogáns valaki ameddig nyer és szállítja a sikereket. De egy elvesztett SB (ráadásuk milyen közjátékkal de ezt most hagyjuk) plusz az utóbbi két év draftjai és az utóbbi évek legergyább teljesítménye mellett, plusz egy ilyen blama után azért az egyszerű szurkoló is elvárhatná, hogy azért öreg..... talán ezt ilyenkor ne erőltesd mert jelenleg nincs mire....
És ez nem provokáció hanem egy meglátás részemről. Amivel egyet lehet érteni vagy esetleg nem. Senkit nem köveznek meg ha nem így látja csak hát akkor felettem se kellene pálcát törni.
Szóval a provokálás nagyon nem ez.
Hidd el nagyon boldog lennék ha azt látnám amit az eddigi években. Csak ugye nem az van.
2018. 12. 10. 04:58
nyilván ha azt mondod xy munkájával kapcsolatban, h nem rúgja őt p.csán senki, akkor 100 emberből 99 nem arra fog gondolni, h ki kellene rúgni.

Mind1, részemről befejeztem, kértem a többieket h ne üljenek fel neked, én sem fogok.
2018. 12. 10. 05:57
TMR
a picsán rugás nálam sem egyenlő a kirúgással. És szerintem sem volt ez provokáció.
2018. 12. 10. 08:22
I dont trust in Bill
Akkor ez már csak 100ból 98??? :D
2018. 12. 10. 08:29
LasVegas
97. Picsán rúgni = leb@szni.
2018. 12. 10. 08:32
zsolt75
96. Megkérdezni, hogy mi a .... van veled február óta?!
2018. 12. 10. 09:02
Akkor úgy tűnik csak mifelénk használják így.

Továbbléphetünk?
2018. 12. 10. 09:43
LasVegas
On to Pittsburgh! :-)
2018. 12. 10. 05:30
sanach
Tudnám te honnan szeded azt az infót hogy BB t nem kéri számon Kraft? Gondolom te innen Magyarországról első kézből vagy informálva erről... Ja hogy ha így is van nincs vele tele a sajtó? Még szerencse!
2018. 12. 10. 11:22
I dont trust in Bill
Nem tudhatom, csak ha követed az eseményeket, és figyelsz akkor nem egyszer elhangzott már több különböző forrásból is pl legutóbb a Belichick & Brady könyvben, hogy Kraft és Belichick között állítólag, van egy olyan egyezség, az elejétől kezdve, hogy Kraft a football kérdésekbe/döntésekbe nem szól bele és szabad kezet ad az öregnek. Számos példa volt már ahol ez a téma előjött. Akár régen Seymour távozása, vagy legutóbb a Garoppolo trade. Ahol fel is emlegették sok helyen, hogy az öreg brenkó Kraftra amiért első alkalommal beleszólt egy ilyen döntésbe. Persze ez nem jelenti azt, hogy minden úgy történt ahogy a pletyka tartja de valami igazság alapja azért lehet. Mert ugye nem zörög a haraszt...
Hát innen szedem. És nem azért mert én innen magyarországról annyira jólinformált vagyok ahogy te fogalmaztál. Nem értem miért kell cinukisnak lenned ha épp valaki tesz egy felvetést. És adott esetben nem értessz vele egyet maradéktalanul. De megfordítva és is kérdezhetném tőled. Na me te honnan veszed hogy nem így van???
Én csak annyit mondanék egy klasszikust idézve: Valószínűbb mint nem... ;)
2018. 12. 10. 13:27
Foherty
Ez a "nem zörög a haraszt" a legrosszabb érv a világon. Pláne manapság a fake news korában... elég három helyre kitenni valami örületes összeesküvés-elméletet + FB + twitter és máris "zörög a haraszt", úgyhogy biztos van benne igazság.

Amúgy a témahoz szólva: nem Kraft dolga a számonkérés szakmai ügyekben, azért van körülötte edzői meg szakértői gárda, hogy ők adjanak visszajelzést. Nyilván nem sajtótájékoztatón, hanem zárt körben. Ha tényleg olyan arrogáns lenne BB, mint képzeled, akkor fél jó szezonja sem lett volna soha. Ez egyedül nem megy.
2018. 12. 10. 06:19
TMR
az az elvesztett SB nàlam is kivertea biztosítékot és azóta se kapcsolta vissza senki.
2018. 12. 10. 07:40
zsolt75
És ezzel nem vagy egyedül....
2018. 12. 10. 09:59
wolandrules
2018. 12. 10. 08:57
nikos1976
Ha én lennék az edző úgy leb...nám ezt a védelemnek nevezett nyugdíjas bagázst, hogy lehullna róluk a gatya. Elegem van abból hogy egy ilyen szituban izgulnom kell a tv előtt, hogy na most rajtunk röhög majd mindenki vagy nem ha az ellenfél megcsinálja. Az utóbbi 18 év legnagyobb pats hibáját láttuk tegnap.
2018. 12. 10. 01:06
fatman
2018. 12. 10. 01:31
NB2
Nah a Pit is elchokerkedte!
2018. 12. 10. 01:32
Kiegészítettem a cikket két szolgálati közleménnyel, kérlek, olvassátok el!
2018. 12. 10. 01:33
A Steelers 3. veresége zsinórban és jön a Pats, majd a Saints! Még akár simán ki is maradhatnak a PO-ból! Na ott van baj!
2018. 12. 10. 01:35
palesz42
Steelers made my day... Kellett!
2018. 12. 10. 02:04
piszkosfred
Baj itt is van. Attól mert ott nagyobb, az sajnos nem teszi semmissé a saját problémáinkat. De szerintem nekünk most nem is másokkal kell foglalkozni. Januárra össze kell kapni magunkat. Jó lenne egy második kiemelés.
2018. 12. 10. 02:17
crucified
Volt egy szerencsétlen utolsó drive. A második kiemelés így is meglesz. Nincs itt semmi világ vége.
2018. 12. 10. 03:37
hopi46
Láttam már jól játszó Pats-et, közepesen játszó Pats-et, rosszul játszó Pats-et és most már láttam ostobán játszó Pats-et is. Ez utóbbit eddig nem tudtam elképzelni sem. Most kb. 15 mp alatt bemutatták. (Ld. a két félidő végét!)
Megdöbbentően elkeserítő volt. :(
2018. 12. 10. 09:07
nikos1976
+1
Olyan jeleket mutat a csapat, olyan dolgokat csinál a pályán amiket 2000 óta nem láttam tőlük. Ez nem pats football amit csinálnak. Ha ilyenek lettek volna soha nem lettek voltak a kedvenceim. Én ennek a csapatnak a tökéletességébe szerettem bele nem pedig a logójába vagy színekbe amiben játszik. Kérdem én: hol van az a tökéletesség? Hónapok óta nem látom. Minden playnél izgulok mi lesz, most ki kurja el? Régebben csak ültem a tv előtt és élveztem a tökéletességet.
2018. 12. 10. 09:15
nszgergo
wow +1
Ez is ritka h teljesen egyetértünk :)
2018. 12. 10. 12:29
Chatmansky
Ez az, ami rémisztő. Ez ránk eddig nem volt jellemző. Ezért gondolom, hogy valami nem ok a csapatban. Úgy alapjaiban.
2018. 12. 10. 04:25
Oscar
Az elkeserítő résznek van egy másik vetülete..........ja szerintem és számomra ( ne lépjek rá senki lábára)!

A liga változását legalábbis a legjobbaknál nem követjük , ahogy kellene. Kimaradt XP után nem várakoznak a mérkőzés végéig , ha nem azonnal próbálják a 2 pontos kísérleteket gyűrni , hogy visszahozzák az elvesztett pontot.

Nos volt lehetőségünk 3 TD után erre , ha az első sikeres , akkor max döntetlen......, ha csak háromból kettő akkor 34 pontunk van.

a másik , hogy ma Brady -Gronk 8 kísérlet 8 elkapás , nem teszem rá a legjobb párosomra a 4 és 4-et?
Mit tenne NO, LC, KC Vasasok , Macik, szerintem simán bevállalnák , mert igaz ha kimarad marad idő mondjuk 20 mp , de honnan is jönne akkor a MIAMI ......én mentem volna Brady-Gronk párossal!

Nos a játéknál pedig tényleg így kell elosztani 11 embert , kár hogy nincs szavazás ( Gronktól függetlenül) , 3 ember elől 4 50-es vonal 4 pedig 30-as nál legyen , azt jöhet hosszú passz , vagy trükkös játék.

Számomra független attól , hogy ezeket a csapatunk tette , én ezeket látom az új iránynak a jobb csapatoknál, mert igaz a csapat lehet a mindenünk , de amerikai foci szeretet ugyan olyan fontos és bizony trükkök és pont most kapott el egy 79-es számú maci TD (3 negyed 9, 58-nál) !!!

Hibásnak gondolom az edzőket és BB-t és is ezekben : IGEN......nagyon , sőt konzervatívnak és öregnek!!!!


2018. 12. 10. 12:30
zsolt75
Egy biztos dolog van, az a változás.... És ezt mi nem követjük....
2018. 12. 11. 11:31
I dont trust in Bill
Perfect! Ezt nem hajlandóan sokan belátni. Nem is belátni, inkább foglalkozni vele mint eshetőséggel. Hogy akár ez is lehetséges. Nem biztos, hogy így van de azért az sem kijelenthető, hogy biztos nem így van. BB érdemei eredményei vitathatatlanok. Ezt senki nem akarja elvenni tőle nem is lehet és értelmetlen a feltételezés is. DE!!! Elkendőzni azt, hogy valami nincs rendben most aminek akár az is lehetséges oka lehet, hogy márpedig lépéshátrányba kerültek az aktuális nfl trendel szemben az vaskalapos hozzáállás.
Persze lehet, hogy más a baj de, hogy valami van az fix. Nem kell a múlt eredményeit sorakoztatni mert az egy más lapra tartozó tény. Nem releváns ebből a szempontból. Tökmindegy, hogy mi a mérlegünk jelenleg. Többen osztáj azt a véleményemet itt, hogy ez nem az a pats amit megszoktunk és nekünk ezzel van a bajunk. Mert a szervezet nem változott és ezektől az emberektől az az elvárás amit eddig láttunk nem pedig az amit most. Ezzel kell vitatkozni erről kell beszélni nem arról, hogy 18év meg dinasztia meg a stb. Szép volt jó volt de ez egy új szezon és ha csak erre koncentrálunk nekem akkor sem szépíti meg a most látottakat az ami eddig volt. Részemről tökmindegy ebben az aspektusban. Elfogadom, ha másnak elég a múlt romantikája de ameddig BB a főnök és Brady a QB addig az én elvárásom a lehengerlő ellentmondást nem tűrő játék. Ennyi csak..
2018. 12. 11. 14:53
zsolt75
+1 Csak ennyi és semmi több...
2018. 12. 10. 04:43
Oscar
A másik ...bocs!!!

2018. 12. 10. 04:46
zsolt75
Brandon Bolden és a delfin-show...
2018. 12. 10. 06:09
TMR
utolsó játék esetében nekem van egy olyan érzésem, hogy azt hittük itt már csak Hail Mary lehet (bizonyítja ezt, hogy Gronk a pályán volt) az meg úgysem sikerülhet. Már csak le kell pörgetni az órát, megvan a W.
Aztán mikor nem HM lett, rohangált mindenki mint pók a falon.
2018. 12. 10. 06:15
BaP
BB mostanság túlgondolja. A Draftot, a FA-t, a playeket, kit játszat és kit nem

Sokan írták, de Gronk nem fogom fel, mit keresett a pályán az utolsó játéknál, és miért ennyire a hail Mary-re készültünk?

De persze a meccs Gost kihagyásain ment el, a töketlen red zone playcall-on JMD részéről. És az amúgy remekül játszó TB12 mentális blokkján a félidő végén ( mielőtt nekem ugrotok, maga is elismerte az interjú során)

Sokba fog ez fájni, az az érzésem, a Jets ellen volt hasonló érzésem, mikor Slater megkeveredett, és a megnyert coin toss után odaadta a lasztit, aztán egy driveból kikaptunk.... az is sokba fájt.

Kár érte. Jöhet a steelers
2018. 12. 10. 06:40
BaP
Ja!
Azt sem értem, a legvégén, 4th and goal-ra miért nem mentünk neki? Ha nem sikerül akkor is egy játék, vagy egy se marad benn.... és a Dolphins a saját 3 yardosáról indult volna, arra a pár másodpercre
2018. 12. 10. 08:34
zsolt75
2018. 12. 10. 06:20
patriota
Nekem a múlt heti félidő előtti játék ugrott be.Ott hagytak minket elkapni,labdát cipelni...egyet nem hagytak,bejutni az end zone-ba.Hát nekünk sem ott kellett volna tackle-t csinálni,hagyni kellett volna az elkapást(bár az megtörtént),és várni az end zone előtt szépen,tolodni abba az irányba és legyalulni a 10-20 yard környékén.Letérdeltem a nappaliba és azt hittem vmi vicc az egész,azt hittem felrobbanok.Hihetetlen.Egy megnyert meccset adtunk le.Nehéz bármit is mondani ezek után,pedig én az optimista táborba tartozom,de ez pofán ba...ott!
Go pats!
2018. 12. 10. 06:34
TMR
egyetértek, egyszerűen felfoghatatlan ez a def hívás, és valószínűleg a játékosokon lesz elverve a por, nem a.... majdnem azt írtam, hogy a Def coordinátoron, de olyan nekünk nincs... Flores-en, BB-n.
2018. 12. 10. 12:00
Alpok
2018. 12. 10. 06:20
Huszas71
Szétb@szott az ideg, ilyen ostobám kikapni...
Most senki nem arról beszél, hogy Brady megelőzte Peyton Manninget és ő az NFL legtöbb touchdownt kiosztó játékosa, hanem erről a hét másodpercről.
Részben magunkat vertük meg, kihagyott extra és field goal, összesen hat pont a második félidőben, ilyen érzés lehetett Atalanta szurkolónak lenni azon a bizonyos Superbowl után.
Nincs még semmi veszve, ha többet nem hibázunk még a második kiemelés is meglehet!
Gratulálok a győztesnek!
Go Pats!
2018. 12. 10. 06:44
tottingetosz
Részben helyett totál. Szerintem.
2018. 12. 10. 06:52
Huszas71
Lehet, de azért az a Miami is a pályán volt.
2018. 12. 10. 08:35
zsolt75
Azt láttuk... És akartak is pályán lenni...
2018. 12. 10. 10:12
Huszas71
2018. 12. 10. 06:36
tottingetosz
Aludtam valamennyit, bár rémálmaim voltak... Nézzük a jó oldalát! Milyen érzés lenne, h ez már a playoff, és így esel ki? Inkább most, nem? Ez biztos ébreszt fúj, nem? Legyen ez a tavalyi Kansas meccs, ha az teljesen más is volt! Go Pats!
2018. 12. 10. 07:12
bradycardia
Ez a "leggázabb" vereségünk, amire emlékszem. Sajnos nem a vereség marad emlékezetes - lássuk be, Miami -, hanem a módja. Nyögve nyelős volt, de én bíztam.
Egészen na legutolsó, eltöketlenkedett drájvunkig. Ott kezdtem "rosszat sejteni". Asszony nem követte a meccset, de a "csatazajra" felfigyelt. Az eredményre nézett, és nem értette, mi bajom.
Egy meccs 60 percig tart.
A szezon pedig 16 forduló. Várjuk ki a végét.
A PO a mi igazi pályánk.
In Bill we trust!
2018. 12. 10. 07:34
Zandal
Sajnos még mindig nem a legrosszabb, az még mindig a "Helmet catch" és lesz is jó sokáig. Igaz így frissen, simán dobogós helyet foglal el ez a meccs befejezés is ...
2018. 12. 10. 12:14
B.Toma
A Welker droppot se hagyd ki! :D
2018. 12. 10. 07:24
grof
Egész szezonban csinaljuk a hülyesegeket, már a 3-4. héttől vannak érthetetlen dolgok. Nézzétek csak vissza a kommenteket. Mindig azt mondjuk,hogy megvolt az idei gyenge,fos meccs,legalább túl vagyunk rajta,stb. Euekkel nem tudok egyet erteni! Minden 2. 3. meccsünk tele van megemészthetetlen dolgokkal. Volt,hogy behúztuk a W-t mert szarabb volt az ellen, vagy többet hibázott. Most meg tolják egy páran,hogy inkább most mint kesőbb, de hát ez a vereség( úr isten,de milyen)kihatással van az összes többi meccsre is. Miért nem lehet azt mondani,hogy balfaszok voltunk( megint) attól még ugyan úgy a pats a mindenünk es szurkolni fogunk amíg élünk, de homokba dugni a fejünket és nem látni,hogy mi van? Csesszük át magunkat is? Azert vagyunk szurkolók,hogy érzelmeket nyilvánítsunk és fogalmazzunk meg és nem kell annak mindig pozitívnak lenni, attól még go!!!
2018. 12. 10. 07:43
zsolt75
A múltbéli sikerekre alapozott önámítással nem lehet a mában (és a holnapban) megélni...
2018. 12. 11. 11:42
I dont trust in Bill
+9999999999999999999

Kezdenek kinyílni a szemek!!!!

És nem, én sem örülök ennek mert nem a trollkodás a célom és sosem volt az csak sokaknak könnyebb ezt rám és az enyémhez hasonló véleményű felhasználókra rásütni. El voltunk kényeztetve ami tök jó volt. De most nem vagyunk és szembe kell nézni vele, hogy annak is megvan az eshetősége, hogy ez eddig tartott. És ha nem tetszik amit látunk és ennek hangot adunk akkor is a patriots szurkolói maradunk. Bármennyire is próbálják sokan elontézni azzal, hogy ez nem true fan hozzáállás meg divat drukker meg a többi agyatlan baromság.
2018. 12. 11. 17:33
zsolt75
2018. 12. 10. 07:26
dravait
Érdekes lehet a mai megbeszélés. Mertmivelhogy BB-nek az erkölcsi alapja is megrendült kicsit, mert ebben ő is vastagon benne van, tehát akkor lehet a csapat hibáit hitelesen elemezni, ha magával meg a stábjával kezdi. És remélem az újságírók még több hülye kérdést fognak neki feltenni - ha kicsinyes bosszú, akkor az. :) De ne lehessen már ezt művelni ennyi szurkolóval! Vagy BB benn van a nyugtató-bizniszben, részesedést kaphat az agyvérzés elleni szerekből és direkt játszatta ilyen hülyén a csapatot.

Sokára fog a düh kimenni belőlünk, kell hozzá egy jó meccs a Steelers ellen. Bár oda is repülni fogunk, én nem tudok szabadulni attól az érzésemtől, hogy mióta a két új "kormánygép" megvan, azóta az utazástól valamelyik csapategységünk a gépen marad.
2018. 12. 10. 07:36
Iron_Condor
Engem az sokkolt le, hogy pár perccel a vége előtt még kb. úgy állt, hogy mi vezetjük majd az AFC-t...
2018. 12. 10. 07:49
zsolt75
Én elismerem, hogy nehéz volt felkészülni erre a meccsre. Biztosan mindenkit meglepett a 20 °C feletti hőmérséklet és a WC helyért hajtó ellenfél. Ami a legnehezebb lehetett az az volt, hogy bevetettek ellenünk egy teljesen ismeretlen játékost. A mezszáma a 38-as volt, valami Bolden vagy kicsoda, még sosem láttuk... Szerzett is gyorsan 2 TD-t, mert futó poszton játszatták ezek a tudatlanok. Biztos egy valag pénzt keres ez az ismeretlen srác... ??????!!!!!
2018. 12. 10. 07:54
Lalika
A lottó számokat nem tudom bezzeg így eltalálni. De tegnap írtam a chat-en, hogy a Delfinek megfutják a 6 pontost. Egyértelmű edzői hibák miatt kaptunk ki. Az, hogy egy O koordinátor és egy “védelmi guru” 59 perc 53 másodperc játék során nem képes arra reagálni, hogy 1; nem tudunk futni de azért erőltetjük. 2; nem tudjuk megállítani a futásuk de az utolsó játékra be állunk passzt várni úgy, hogy a pályára küldünk egy félig O félig D felállást? Agyrém! Ezzel mondjuk legalább a speciális csapatrészt is rendesen lealáztuk akiknek legalább lett volna valami fingja mit kell ilyenkor csinálni. Ezen csak röhögni lehet azt is kínomban. Minek vannak akkor Slater-ék???
2018. 12. 11. 17:49
zsolt75
Az utolsó játék olyan szinten volt szervezett, mint tavaly a playoff-ban a Saint-Vikings meccs utolsó 8 mp-e, amikor a Vikings győztes TD-je után még el kellett végezni a jutalomrugást, de a Saints játékosokból úgy kellett 11-et visszahozni az öltözőből. Na ők lehet, hogy motiváltabbak voltak...
2018. 12. 10. 07:57
Lalika
Boldent és a többi futót hagyjuk. Az O fal egy métert nem tudott azért letenni, hogy legyen egy valamirevaló középső futásunk. Csak annyi kellett volna, hogy Burkhead és Michael ne a mi hanem a Miami fala mögött fusson. Akkor lett volna nekünk is futásunk...
2018. 12. 10. 07:57
ötös műhold
Ez egy gyalázat volt. Szégyen így kikapni. Úgy, hogy egy-két tényleg nagy hibától eltekintve az Offense nem is játszott rosszul. No meg attól eltekintve, hogy a futás egyáltalán nem ment - ezt nem is értem. Pl. White hol volt ezen a meccsen? Kivételesen az ST-részleg is jó volt, kivéve a tudjuk kit. Viszont a védelem... Azt mondjátok meg nekem, hogy hogyan lehet az, hogy az a védelem, amely a Vikings ellen (kb. 1 drive-ot kivéve) brillírozott, itt teljes csődöt jelentett? És nem értem ezt a Miami-átkot sem... Magyarázat lehet erre az, hogy a nulla fokból megyünk a 25 fokba?
2018. 12. 11. 12:03
I dont trust in Bill
Úgy, hogy a Minesota O fala egy szar! Vakok között félszemű a király. Úgy...
2018. 12. 10. 08:06
vicgeordie
Legalább 3 könnyű tacklet csinálhattunk volna meg az uccsó driveban. Ha egy is megvan, most arról beszélnénk, hogy tudtuk hogy vért izzadós csoportmeccs lesz, de ezt is megoldottuk a hibákkal együtt és ez nagy erőt adhat. De így...
2018. 12. 10. 12:06
Alpok
2018. 12. 10. 08:09
Lucius
Nagyon idegesítő volt ez a vereség, az biztos. A csapat végig vagy zseniálisan játszott, vagy telképesztő gyengén. Ezzel együtt szerintem túlreagálják sokan ezt a vereséget. A meccs zsebben volt így is és csoda kellett ahhoz, hogy a Dolphins behúzza azt. Sajnos az egyéni (beleértve az edzői) hibák megtették a hatást, de azért azt látni kell, hogy 10-ből 9-szer elvernénk a Dolphinst. A támadók kifejezetten jók voltak (CP egyre jobban beépül), a spec. team is mutatott életjelt (nem is keveset) és sack-er is láttunk végre. Szerintem ha a Def . jó mapot fog ki, ez a csapat bárkit le tud verni!
2018. 12. 10. 11:14
sanach
Végre valaki aki nem csak a bicskáját nyitogatja!
+1
2018. 12. 11. 07:21
pats4ever
2018. 12. 10. 08:19
Tomk@
Úgy látom ez a hétvége sok rájátszásba igyekvő és rájátszás résztvevő csapatnak balul sült el. (Pats, Rams, Panthers, Ravens, Broncos, Steelers, Texans) De a Saints is nagyon nyögve nyelős volt.

Az Offense végre úgy játszott ahogy a képességei alapján tud. Az elkapók és Gronk is nagyszerű volt. Volt 1-2 buta hiba ami miatt kevesebb pontot tettünk fel a táblára.

Számomra örömteli volt, hogy végre a speciális egység is összekpata magát, sajnos Ghostot kivéve aki rosszkor fogott ki gyenge napot. Sajnos idén az 50 környéki és 50 feletti rúgások nem mennek neki.

Külön örömteli, hogy a szabálytalanságok számát is sikerült csökkenteni az előző meccsekhez képest.

A védelem többször nagyon jól védekezett nyomást generált, hibás passzokra kényszerítette az ellenfelet. A másik részről pedig gyakran buta hibával, rossz kommunikációval, helyezkedéssel nagy játékokat engedélyezett.

Nincs veszve a második hely, szerintem meg lehet. Az első kiemelés nem hiszem, hogy össze jön, vagy a KC vagy a Chargers viszi el. De ki tudja jöhetnek itt még fordulatok. Go Pats.
2018. 12. 10. 08:31
crucified
Na ez egy jó szurkolói hozzáállás és reális gondolkodás.

+1000
2018. 12. 10. 10:40
Fellenger
Első kiemelésnek annyi, de a második szerintem biztos. Így hogy a Texans és a Vasas is kikapott és igyekszik a kedvünkben járni.
Nagy butaságot csináltak a fiúk jó páran, felvettük a bohócorrot és kiröhögtek minket.
Ideje levenni és megmutatni, hogy nyerhető az a SB. Főleg ha a Rams és a Saints is csinál még ilyen napot, mint a tegnapi.
2018. 12. 10. 12:22
B.Toma
A Texansnak három nagyon könnyű meccsük van, nekünk még egy élethalál harcot vívó Steelers és két nyögvenyelős csoportrivális jutott. Nem olyan biztos az a második kiemelés, nagyon kellett volna ez a győzelem!
2018. 12. 10. 12:38
Fellenger
Az mindig kell. De a Texansnak és a Vasasnak könnyű ellenfél jutott, oszt mégis elhasaltak. Ha pedig nem lesz 2. seed, hát eggyel több meccset látunk. Az sem rossz.
2018. 12. 10. 08:21
tottingetosz
Ez igazán optimista hozzáállás. Bár minden meccs 0-0-val indul.
2018. 12. 10. 08:23
NB2
Lucius és Tomka leírta mit akarok. Nem a totál kilátástalan játék miatt kaptunk ki (jó a védelem sokszor ergya volt), de nézzük meg a forduló előtti PO-ban lévő csapatok mit játszottak! A védelmet rakjuk össze, az O az nagyon pöpec kezd lenni!
2018. 12. 10. 08:24
vhs-box
Na jó, lépjünk tovább, majd minden szoros meccsen megpróbálják ezt a csapatok, most sikerült, pont ellenünk,pfff... Ez az NFL. Védelem egész meccsen harmatgyenge volt, támadók viszont azt gondolom jók. Jó lesz ez, nincs tragédia szerintem.
2018. 12. 10. 08:35
Burkus
"Az Offense végre úgy játszott ahogy a képességei alapján tud. Az elkapók és Gronk is nagyszerű volt. Volt 1-2 buta hiba ami miatt kevesebb pontot tettünk fel a táblára."

Szerintem nem egy meccset néztünk. Az offense 6 pontot tett fel egy félidő alatt a táblára, ha a kihagyott FG-t megadom - merthogy nem rajtuk múlt - akkor kilencet. 2x volt RZ trip volt a II. félidőben - egyből sem sikerült TD-t csinálni, beleértve azt is, amikor két yardra voltunk a célterülettől. Ha ehhez hozzáveszem az második negyed végén a szerencsétlenkedést, akkor minden volt az offense, csak hatékony nem. (A Miami kettőből kettőt csinált meg.) Szépek voltak a passzok, Brady, Gronk legjobb meccse volt idén, de ha nem váltják pontra, akkor nem ér semmit.
Nekem az O része a futás is, a 2,6 átlagot mutató futás minden, csak nem sikeres offense.
A félidőig 27 pontot csináltunk és ha nem olyan szerencsétlen a befejezés, akkor az 31 pont. A második félidő eredménye 6 tényleges, 9 lehetséges pont. A félidei elemzésre sem lehetünk büszkék.
A védelem meg kapott 34 pontot, ők sem lehetnek büszkék, különösen úgy, hogy sem az O, sem a ST nem hibázott és egyszer sem kapott a Miami short fieldet.
Ettől még nem dől össze a világ, bár nem tudom, hogy mennyire marad benne a játékosok fejében a történet, de az biztos, hogy minden évvégi NFL összefoglaló szerves részét fogja képezni és én utálni fogom újra meg újra látni.
2018. 12. 10. 09:22
Tomk@
Ugyanazt a meccset láttuk ebben biztos lehetsz, csak máshogy értelmezzük.

Te a tiszta számok alapján alkottál véleményt, amiben igazad is van a futásunk és a futás elleni védelmünkm is rossz volt. A második félidőben is kevés pontot szereztünk.

Én inkább próbálom összehasonlítani az előző hetek játékával, abban keresni a pozitívumokat és a lehetőségeket a fejlődésre és javulásra.

Biztos vagyok benne, hogy fogunk is fejlődni. Go Pats.
2018. 12. 10. 10:01
TMR
ja, a védelmünk az utóbbi cca. 2 évben jelentősebb jegyeit a fejlődésnek abszolut nem mutatja. Kb egy helyben toporgunk. Mondjuk az is nagy szó.
2018. 12. 10. 09:12
cellranger
Sokakat megmozgatott ez a vereség, ezt mutatja a rengeteg hozzászólás... Nem tudok olyant írni, amit már ne írtatok volna le. De nem bírom magamban tartani, hogy mennyire fájón dühítő volt ez. Komolyan mondom, az utolsó giants elleni super bowl ota nem voltam ilyen dühös és csalódott.
Mintha direkt mindenki - rá nem jellemző - hibákat akart volna csinálni. Groteszk volt
2018. 12. 10. 09:32
1976gabi
sziasztok.nem tudom mit paráztok.ha jól látom majdnem minden "nagy,jó"csapat kikapott.kell a vereség inkább most ,mint a rájátszásban.miamiban meg mindig kikapunk szinte,és úgysem számít,el lehetett engedni a meccset.az utolsó 4 meccset kell megnyerni,az a fontos.becsúszik mindig egy kis bukta.
2018. 12. 10. 09:57
crucified
2018. 12. 10. 10:43
Iron_Condor
Ja, csak a KC pont visszahozta a sírból, majdnem mint a MIA ellenünk.
2018. 12. 10. 20:01
zsolt75
Kicsi probléma, hogy már csak három meccs van hátra az alapszakaszból...
2018. 12. 10. 09:47
Pietrosz2
Szerintem az O jó volt.33 ponthoz adjuk hozzás Gost kihagyott extra pontját és mezőnygólját.Az 37 pont.Lehet,hogy egyeseknek ez kevés,de azért 3 1/2 nagyon jó elkapó /Gronk,Gordon,Edelman és Patterson / plusz Brady szétszedte a Miami védelmét.A meccset egyértelműen a D vesztette el,főleg az utolsó driveban.A második félidőbe enélkül a Miami is csak 7 pontot csinált volna és most szidhatnák a szakértői.
2018. 12. 10. 09:57
crucified
2018. 12. 10. 10:35
Fellenger
Én sem értem, miért volt rossz az O. 33 pont elég kell legyen. A vereség meg egy olyan játék miatt lett, amire nem lehet számítani, amit senki sem szop be. Csak mi.
2018. 12. 10. 09:59
tottingetosz
Bakker, és Tannehill a statisztika szerint gondolom "Game Winning Drive-ot" vezetett... Oh, my God! Akkor üssük a Vasat, amíg meleg!
2018. 12. 10. 10:00
gcsaba
Nem bírom visszanézni, de a Dolphins utolsó előtti játékánál nem értettem, hogy miért állt meg az óra. A pályán szereltük a futóvá vált játékost, és nem volt időkérésük. Át is villant az agyamon, hogy vége, le fog futni az idő, de megállt. Vagy rosszul emlékszem? Nem, mintha számítana...
2018. 12. 10. 10:08
gcsaba
Ja, az kick off visszahordás volt, azután megáll az óra.
2018. 12. 10. 10:09
wolandrules
Kickoff-nál akkor áll meg az óra, ha a visszahordó játékos befejezte a futását. Mondjuk őt is hagyhattuk volna még kicsit futkosni és vége.
2018. 12. 10. 10:05
Gabesz70
Hali! Biztos nem mondok sok újat a meccsel kapcsolatban, hagyjuk is a közhelyeket, de azért engedtessék meg kritizálni az SB esélyes játékosokat és edzőket! Egyetemi meccseken csinálnak ilyen labdakergetést, mint amin JoJo és JCJ művelt a végén. Gilmore csak nézte, pedig az ő sebességével utolérhette volna a delfint! Gronk meg egy vicc safety pozícióban! Ne röhögtessük ki magunkat hogy azért, mert régóta felmegy ilyenkor beállítunk egy rossz bokás játékost! Miért nem Gordon volt ott, ha már mindenáron HM-re készültek? Mondjuk nagy marha aki Tannehilltől HM-et várt! Se beleállni, se dobni nem tud! Igenis neki kellett volna menni a 4&goal szitunak, akár passzal (ami jól működött), akár keresztbefutással, de a közép futás erőltetése megint csak a vicc kategória! De ott sem Develin aki futott múlthéten kettőt, hanem a súlytalan White megy. Lehet megint ráfoghatjuk hogy "Ez is a terv része!", de az is az hogy idegbajt kapjon minden szurkoló? Remélem nem, mert akkor inkább hagyjuk a pi**ába az egészet! Szerencsénk hogy a PIT is béna, de most már a BAL-ra is figyelni kell. Jó lenne már egy nyugodt meccs, ahol mindenki csak 80%-ban hozza a tudását! Sima W lenne! Ehelyett kiröhögetjük magunkat egy ilyen óvodás play-vel!
2018. 12. 10. 10:12
Gabesz70
Ja és az istenített Gostkowski 26. a FG rangsorban. Ideje lenne valakit nézni a pótlásra.
2018. 12. 10. 10:21
Gabesz70
Nem BAL, HOU!! Bocs
2018. 12. 10. 10:48
orrrion
Úgy néz ki, hogy a szezon végére a stabillá vált védelemmel rendelkező csapatok egyre jobb eredményeket érnek el - Dallas, Chicago - az eddigi pontgyárosok egyre jobban megizzadnak. Mi pedig ott tartunk, mint hetekkel ezelőtt : a kezdő sípszó előtt 1 mp-el BB-től kezdve senki nem tudja megmondani, hogy mire számíthat aznap majd a csapattól - különösen a védelemtől. Számomra ez a legnagyobb gond. Sem egy személy, sem egy csapatrész nem tud 3 mérkőzést egymás után jó színvonalon lehozni, sőt hajlamos elemi hibák elkövetésére, ami ezen a szinten és a szezon ezen szakaszában már nem megengedhető. ( sajnos ez az edzői karra is vonatkozik ) Mint amikor a diák egész évben szar dolgozatokat ír, de azt hiszi, hogy majd a vizsgán császár lesz. Előfordulhat, de kicsi rá az esély. Most ezt érzem a csapattal kapcsolatban. Ettől függetlenül egy jó felkészüléssel meglehet a következő 3 mérkőzés, még a Rotyiék elleni is, de az igazi vizsga lesz, amibe sok elkövetett baromság nem fog beleférni. Az mindenesetre jó, hogy kb. mindenki hadra fogható, még ha önmagához képest nincs is a topon. Én bízom a játékosok önbecsülésében , ilyen helyzetben az az egyik legfontosabb tényező.
2018. 12. 10. 10:52
Fellenger
Inkább most mint máskor. Szinte semmit sem vesztettünk, csak az 1 seedet, de az szerintem amúgy sem lett volna meg. Ez biztos mindenkiben benne marad és még egyszer nem akar ekkora hülye lenni.
Csak az a kérdés, hogy a következő meccseken a Vikings elleni védelem lesz ( mert tud olyan lenni) vagy ilyen eszement rohangászás.
Az első SB, a második siránkozás.
2018. 12. 10. 11:21
fandorin
Érdekes a dolog, mert pár másodpercen múlt az, hogy most mi legyünk az első kiemelt pozícióban, ugyanis a Ravens a győzelemért támadott, a mi vereségünkre 0,01 % volt az esély az utolsó percben. Akkor mennyire más lenne minden!
Látni kell, hogy az erős csapatokkal szemben idén alaposabban felkészülünk, és talán alázatosabbak is vagyunk. És azt is látni kell, hogy idén hazai pályán egész más a csapat, mint idegenben, ezért nagyon kell a rájátszásban a hazai pálya. A többi "nagy csapat" is rapszodikussá vált, nem gondolom, hogy bármelyikük esélyesebb nálunk, igaz mi sem vagyunk jobbak.
2018. 12. 10. 11:50
zsolt75
Láttad a KC meccset? Látad Hill-t? Ők ezért vannak előrébb... És ne gyertek azzal, hogy akkor szurkoljak a KC-nek... Ezt az alázatot várnám a mi játékosainktól is, csak az az érzésem, hogy a februári vereség óta valami nincs rendben az öltözőben...
2018. 12. 10. 18:23
Lucius
Gordon úgy játszotta végig valamelyik meccset, hogy közben kétszer kiment a válla. CP RB-t játszott meccseken keresztül, amit még soha mem tett, mert minden futó sérült volt. Gronk folyamatosan több sérüléssel játszik, és látványosan nem kímélte magát a meccsen. TB tulajdonképpen bagóért játszik ahhoz képest, amennyit kérhetne. Elfogadom, hogy nem érzed az alázatot, de szerintem árnyaltabb a kép, mint gondolod.
2018. 12. 10. 18:49
zsolt75
A felsoroltakkal egyetértek, abban igazad van. Valami olyanra gondoltam, hogy (tudom, hogy ilyen nincs, de mégis van...) jóllakottak lettek a játékosaink az előző évek eredményeivel. Továbbra is hajtanak a SB-ra, de bizonyos mérkőzéseken azt érzem, hogy úgy gondolják, hogy az adott meccsen jár nekik a győzelem és a végén úgy is rájuk jön ki a lépés, míg a sokpontos, harapós KC, LAR kettősnél valahogy a most vagy soha érzésem van. Inkább ott döglenek meg a pályán (lásd Hill), csak ki ne maradjanak/le ne maradjanak a menetelésről.
2018. 12. 10. 11:40
paszta75
Bár én is dühös voltam és majd mindenkivel egyetértek. Persze idegesít a szerencsétlenkedés a végén /akár a játékosok akár az edzők hibáztak/
Meg persze a be nem rugott gólok be nem fejezett 1. félidő. De ezek mind olyan emberi hibák amik a meccs hevében bármilyen profi is egy csapat benne van az Amerikai fociban.
Ami igazábol érthetetlen számomra az a kilátástalan középső futás eröltetése. Az rendben van hogy meg lehet próbálni 2-3 playt belőle és ha megy akkor eröltetjük de amikor láthatóan nem megy miért kell csökönyösen ragaszkodni hozzá és 10-20 playt is 1 yardért /vagy minuszos/ próbálgatni azt egyszerűen nem értem.
Talán a nem touchbackre rugást már kezdjük levetközni.
2018. 12. 10. 12:31
B.Toma
Az ilyen futások nélkül a passzjáték sem működik. Arról nem js beszélve, hogy sokszor működik is, Michel erre lett draftolva, csak most a támadófal nem nagyon segítette ezeket a futásokat.
2018. 12. 10. 12:07
roik092
Srácok. Ez egy megnyert meccs volt, és egyértelműen mi szúrtuk el és nem a Dolphins nyerte meg. Ha 7 másodperccl a vége előtt majnem egy egész pálya nem elég, hogy levigyük az ellenfelet, akkor nincs miről beszélni. Sztem a delfinek se hitték, hogy ebbl lesz valami, még, ha most azt is mondják. Legalább 3 szerelést rontottunk el. Bohózat.

DE. Mostanában az ilyen mecs végi játékokban hihetetlenül szarok vagyunk.

Idén, talán a Houstonnak volt jó a hail mary-je, de
1 yarddal rövid volt. Emlékeztek?

Tavaly Smith-Schuster nyargalt végig majdnem az egész pályán és nyerte meg kis híján a meccset a Steelersnek és ha nincs a bírói ítélet akkor az meccs is elúszott volna.

A fentieket megnyertük, így elfelejtettük, de most nem.
Valamit kezdeni kellene ezzel!
De ez egy megnyert meccs volt. Ezekre a helyzetekre jobban fel kellene már végre készülni.
2018. 12. 10. 13:27
Alpok
2018. 12. 10. 12:08
narbony78
Én annyira nem aggódom emiatt a vereség miatt, mert a Pittsburgh is kikapott! A tökutolsó Oaklandtól! Már meglehetett volna a csoport, de így legalább tovább kell élesnek lenni! AZ első hely elment, de a Kansas Ricsi Chiefs sztem ezt már korábban behúzta! A második meg meglehet simán, egy meccs kellene, mert az összevetésben mi jobban megvertük a Miamit!Ja és két hazai csoportmeccs és a nagy bajban lévő Pittsburgh van hátra! Ott mi lehet? Ha ilyen dolgokat produkálnak!
2018. 12. 10. 12:33
B.Toma
A Texansnak három könnyű meccse van, még simán beelőzhetnek ha csak egyszer kikapunk.
2018. 12. 10. 16:13
Pietrosz2
Eagles idegenben és Jags otthon neked könnyű meccs?
2018. 12. 10. 17:23
Chatmansky
Az idei Jaguars sajnos igen...
2018. 12. 10. 19:36
B.Toma
Mindkettő szétesett csapat lett mára, a Texansnak ez nem okoz problémát szerintem.
2018. 12. 10. 12:34
ötös műhold
Ha másra nem is, egy valamire megtaníthatott bennünket ez a mostani idény: a csapatok előző meccseiből nem lehet következtetni a csapatok hátralévő meccseire. Persze vannak olyan csapatok, amelyek tartósan jól játszanak - de még náluk is be-becsúszik 1-1 vereség - de mi és a Steelers nem tartozunk eme tartósan jó formát mutató csapatok közé. Így a következő meccsről kb. csak annyit lehet mondani, hogy "nem tudható, hogy mi lesz".
2018. 12. 10. 12:37
Elm
Hogy mi lehet? Hogy felszívják magukat ellenünk, mint mindenki mostanában...
2018. 12. 10. 13:11
Foherty
Nem számít, hogy ki vert meg jobban kit. Nem a pontarány dönt, hanem a divizión belüli mérleg. Ez nekünk most 3-1, a Miaminak 4-1. Csak úgy tudnak behozni, ha Jets-Bills párosból legalább az egyiktől kikapunk, tehát ha egyenlő lesz a végén az biztosan a Miaminak fog kedvezni.
2018. 12. 10. 13:49
TMR
Azért tegyük hozzá, hogy a Steelers-nél nem játszott Conner, és BigBen is ült a padon 1,5 negyedet sérülés miatt.
2018. 12. 10. 12:42
narbony78
Azért ebben az is benne van, hogy mi sem készülünk ugyanúgy minden meccsre! Lásd a Titans és a Lions elleni meccs!
2018. 12. 10. 12:51
Alpok
Egy megsebzett Steelers hazai pályán nagyon kemény dió lesz!Sajnos egy már megnyert mérkőzést vesztettünk el úgy hogy rajtunk nevet fél USA,ha itt nyerünk nyugodtan mehettünk volna az acélvárosba.Most össze kell szedni magunkat és győzni kell Pittsburgh-ben. Hajrá Hazafiak!
2018. 12. 10. 13:05
Foherty
"Gostkowski pont rosszkor fogott ki gyenge napot, hagyott ki mezőnygólt, de extra pontot is. Ha legalább csak az egyik bemegy, már másról beszélünk."

Csak a pontosság kedvéért: ha az extra bemegy, attól még nem lett volna döntetlen a meccs, mert a Miami-nak még lett volna lehetősége egy extra pontra a végén (csak nem kérték).

Annyiban lehetett volna más, hogy 3 pont előnyben talán nem FG-t rúgunk a végén, hanem nekimegyünk negyedikre.
2018. 12. 10. 14:04
Pebal
Minden győztes meccs után megnézem a kis videót az öltözői ünneplésről...hát most az idei összeset elcserélném egy vágatlan videóra a mostani meccs utáni öltözőről...
2018. 12. 10. 15:19
zsolt75
2018. 12. 10. 14:18
anti pass
Még mindig nem látok a pipától! Viszont van amit nem értek. Azt kellene játszani ami megy és nem azt erőltetni, ami nem. Hozzáteszem, nem vagyok szakértő és statisztikában is inkább segítséget kérek tőletek. Nem ment a középen futás. Ez tény, DE szoktunk és eredményesen futni úgy is, hogy szélről beérkező futónak nyomja a kezébe a labdát Brady és szintén szélen futunk. Ez is futás és nem engedjük a csak passzra készülést az ellenfélnek. Mentek és sikeresek voltak a közepes hosszú passzok. Volt, DE ezt kellett volna többet nyomatni és a végén a vonal előtt csak a futást erőltettük és középen. Első félidő olyan volt mint az szovjet háborús filmek lehettek. Mindenki csak lőtt és senki sem töltött. Majd leblokkoltunk a második félidőben mintha a támadók ráhagyták volna a védelemre, hogy most mutassák meg, hogy mit tudnak.
És még valami! Az utolsó drive-nk mutatta, hogy valami fóbiánk van a RZ-ban. Ott elanyátlanodunk, megbénulunk és tehetetlenné válunk. De nagyon. Vagy edzői munka kellene ezt leküzdeni, de ha pszichés, akkor keressünk jó pszichiátereket, hogy feloldják ezeket a gátlásokat. Az is baj, hogy kikaptunk, de amikor így veszítünk, akkor el megy a kedvem mert egész héten felspannolva vártam a tegnapi meccset a Vikingek jó játékkal való legyőzése után.
2018. 12. 10. 15:58
iceman
Szerintem 33 termelt pont után nem az O-t kellene elővenni.34 kapott ponttal nagyon nehéz meccset nyerni.
2018. 12. 10. 17:53
Alpok
2018. 12. 10. 17:23
gcsaba
A Dolphinsnak valószínűleg kapáltak. Aki idén megvert minket, az utána lejtmenetbe kapcsolt.
2018. 12. 10. 19:45
podorpeter
Nekem nem a utolsó TD fájt igazán hanem amiket előtte kaptunk( az egyik szerencsejáték a másik foci) szerintem ott mondtunk csődöt.Ez a májámi nem rakhatott volna fel max 17 pontot. De azért GO SB !!!
2018. 12. 10. 19:50
dravait
Hát bizony. Fájóan könnyedén mentek át rajtunk többször is, csak néztünk, hogy ez a védelem mi a fene? Azokat kellett volna megfogni. A vége csak a kés a szívben. :( :( :(
2018. 12. 10. 21:13
Lalika
Most, hogy megnéztem a Steelers mérkőzést nem is tudom melyik fájna jobban. Az, hogy szétbohóckodunk egy 7 másodperces játékot vagy Ghost picsára esik rúgás közben...
2018. 12. 11. 13:58
btgcrew
Most még ki lehet kapni, illetve ha mostantol rendben lesz a tamado szekcio, illetve a futást is visszakapjuk, nem lesz aki megállít,ebből meg tanulni kell! Go Pats
2018. 12. 12. 22:09
piszu46
Sajnos, én csak imádom ezt a játékot, és a Pats-et, a játék finomságaihoz nem értek.
Szerencse, hogy itt ennyi szakember van, akik sokkal jobban tudják, mit kellett volna tenni BB vagy TB helyében, és akik vereség esetén lesajnálják, szidják, ócsárolják a játékosokat, edzőket....
Természetesen ezt cinikus írásnak szántam, igazság szerint nagyon elszomorító olvasni a sok személyeskedéssel, egymás és a játékosok, edzők gyalázásával teli kommenteket....
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Dolphins 14. hét bejegyzéshez