Menetrend

Első benyomás: New England Patriots - Denver Broncos

2016. 12. 19. 11:42
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

A New England Patriots 16-3 arányú győzelmet aratott a Denver Broncos ellen idegenben, a denveri Mile High stadionban. A győzelem azt eredményezi, hogy a csapat biztosan résztvevője a rájátszásnak, sőt jó esélye van annak is, hogy az első kiemelt pozícióját is megszerezze.

A Patriots az utóbbi időszakban nem volt túl sikeres a Broncos ellen, és ez kissé meglátszott ezen a mérkőzésen is. Az az önbizalommal teli magabiztosság, amely a múlt heti meccsen sikeressé tette a csapatot, erre a hétre alábbhagyott. A támadók játékterve egyértelműen a másik csapat gyengeségeinek kihasználására épült, de ezen közben mintha kicsit elfeledkeztek volna a Patriots erősségeiről. Az rendben van, hogy az idén jól megy a futás Blountnak és társainak, de a playhívás kiszámíthatósága megkönnyítette az ellenfél védelmének a dolgát. Mintha kicsit túlságosan is tisztelték volna a Broncos szélső linebackereit, a Patriots alig használta a rá jellemző rövidpasszos játékokat, és kissé színtelen, ötlettelen volt a támadójáték. Talán ennek tudható be, hogy „csak” 16 pontot sikerült feltenni a táblára, és az egyetlen TD-t az ellenfél nagy hibájának is köszönhették. Mindezek ellenére dicsérhető a csapat, mert annyi pontot tudott termelni, amennyi szükséges volt, és hogy védelem 3 ponton tartotta az ellenfelet, az pedig fantasztikus. Az eredmény láttán azt lehetne feltételezni, hogy ez egy nehezen megszerzett győzelem volt, mégis a meccset nézve mindvégig az volt az érzésem, hogy kezében tarja a Pats a mérkőzést, és az ő szándékuk érvényesül a pályán.

Mindig az a legnehezebb dolog, amikor az önmaga árnyékán kell túllépnie az embernek, amikor a korábbi sikertelenségeket kell maga mögött hagynia. A Broncos számára létfontosságú volt ez a meccs, hiszen a rájátszás esélyeiket tekintve sosrdöntő volt ennek a meccsnek a kimenetele. A meccset mégis sokkal inkább a Patriots akarata uralta, és főleg a defense részéről láttunk néhány olyan szép playt (pl. a sackek. McCourty hit, Ryan interception), amelyek emlékezetessé teszik a meccset. Az offense kicsit egysíkúan, kiszámíthatóan játszott, de remélhetőleg más defensek ellen több önbizalommal lépnek majd pályára, és ennél sokkal eredményesebbek lesznek.

Az utóbbi két meccs szintfelmérő volt a rájátszás tekintetében. Úgy vélem, van okunk a bizakodásra.

Hozzászólások

2016. 12. 19. 12:00
Croaker
És amivel kiegészíteném: Ghost-Broncos átok megtörni látszik! 3/3 FG!
2016. 12. 19. 12:21
dravait
+1, ez egy fontos momentum, a régi Ghost-féle magabiztosságra nagy szükségünk van.
2016. 12. 19. 13:22
torokszabolcs
Nekem az tűnt fel, hogy a holder egy kicsit máshogy rakja le a labdát Ghostnak mint eddig. Nem a függőlegestől jobban eldől a labda balra. Lehet, hogy így pontosabban tud rúgni?

Ami még szerintem nagy UP az Allen, a punter - az esetek nagy többségében nagyon hosszú pályát kapott a Denver, amiről aztán 4 vagy 5 3&out volt egyhuzamban...
2016. 12. 19. 13:25
pippu
2016. 12. 20. 12:13
Tzimisce
2016. 12. 19. 13:11
anti pass
Nekem a nagy Teng-Hsziao-ping elvtárs örökbecsű szavai jutnak eszembe: "Nem számít, hogy fehér a macska, vagy fekete a macska – amíg megfogja az egeret, addig jó macska." Nem a szépségbe akartunk meghalni, hanem kicsit szürkén, kicsit visszafogottan győzni!
2016. 12. 19. 13:58
anikom
+1 persze szeretem a változatos, öteltes, sok pontos játékot, de a lényeg a W :)
2016. 12. 19. 14:27
cellranger
2016. 12. 19. 15:08
Barb
2016. 12. 19. 16:54
pats4ever
2016. 12. 20. 12:15
Tzimisce
Nem értek egyet lucas-al, inkább Sanyival, miszerint ezt a meccset le kell menedzselni. Nem úgy nyertünk, ahogy a Patriots szokott, hanem mint egy brusztolós, jó védelmű, futó csapat. Szerintem remek meccs volt.
2016. 12. 19. 13:28
vodka03
Védelem, O-Line, ST összeségében up. Az offense annyit csinált, amennyi kellett, okosan öltük az órát a futásokkal és nem volt labdaeladás sem. TJ Ward meg egy igazi faszkalap, nem bánnám, ha valaki picit kiütné a hátralevő meccseken.
2016. 12. 19. 13:38
K13
Már több meccs óta van egy olyan érzésem (amit csak ennek a meccsnek a kapcsán a közvetítés előtt Kovács S. is mondott), hogy a meccsek bizonyos periódusaiban, amikor már zsebünkben érezzük a győzelmet, az O nem nagyon húz meglepő játékokat! Nem is akar meglepő, változatos játékokat hívni, csak pörgessük az órát, és húzzuk be a győzelmet, anélkül, hogy a teljes playbookot felfednénk
2016. 12. 19. 13:56
anikom
Mikor Ward elkapta Edelmannt az volt az első gondolatom, h itt a vége tutira, megnyerte nekünk a meccset.
2016. 12. 19. 13:34
hopi46
Ez a mérkőzés a védekező játékosok küzdelme volt. Szándékosan fogalmaztam így, mert a Def.-ek és az Ofal-ak döntötték el a mérkőzés kimenetelét és mi mindkettőben felülkerekedtünk.
A Def. 2 labdaszerzése, a Broncos "elit" elkapók szinte megsemmisítő korlátozása, a sack-ek száma, a "sportszerű" keménység stb. ezt egyértelműen bizonyítja.
Az O-fal szinte megsemmisítette a denveri passrush-t és "elegendő" utat nyitott a 136 yard futáshoz és szükség esetén a játékidő menedzseléséhez is.
Az "elkapó" offense-ünk (sok drop) és TB játéka felejtős, legfeljebb az utóbbi önmérséklete (önfegyelme?) és a játék olvasása dícsérhető, de érezhető volt, hogy győzni akar, akár úgy is, hogy nem Ő a "főszereplő". A futók "megtették, amit megkövetelt a haza".
Nem ezt a fajta támadó Pats-et szeretjük, de ezt az alázatot a győzelem érdekében igen.
2016. 12. 19. 13:37
InfiniteLoop
A regular season végén mennyire lehet szempont, akár egy ilyen meccsen is, hogy minél kevesebbet mutasson a csapat?
2016. 12. 19. 14:01
Arnold Patsenegger
Szerintem a pats a ligában a legkiszámíthatatlanabb csapata... pont azért mert ők minden csapat ellen más játékot játszanak. Azt a játékot amire az adott csapat ellen szükség van, abszolút kihasználják az ellenfél gyengeségeit. És ami a liga többi csapatának rosszhír az az ,hogy minden ehhez minden eszköz a kezünkben van : komoly védelem, elit irányító + egy egész elkapó arzenál, + futó játék egy erőfutóval és két elkapó futó minirobottal. Az ellenfelek rémálma, szerencsére mi ennek a csapatnak szurkolunk :D :D
2016. 12. 19. 15:34
torokszabolcs
Éljen az adaptív futball!
2016. 12. 20. 12:18
Tzimisce
Ez BB zsenialitása, és ezért tartják a liga legjobb edzőjének.
2016. 12. 19. 13:48
Arnold Patsenegger
Ami a pontszerzést illeti ez a kevés pont jól jellemzi az idei Offenst... akkor és annyit szereznek amennyit szükséges se többet se kevesebbet. Nem kockáztatnak feleslegesen, amit jól tükröz az,hogy a liga LEGJOBB passzvédelme ellen nem adtunk el labdtát..

Jó volt látni ahogy a Broncos védeleme kínjában nem tudott mit csinálni mint seggfej módon viselkedni :)
Ésszel szép lassan ki lettek fárasztva...

A védelem pont azt hozta amit vártam tőle.. gyakorlatilag tönkre verték a Broncos Offenst és semmi időt nem hagytak a Deffensnek pihenni... Ezt a védelmet akartam látni évek óta, nagyon jó volt nézni őket.

És az érzés amikor arra gondolok,hogy a Pats Offense és Deffense így összeállt és Superbowl esélyesek vagyunk +jövőre 60milla szabad hely van a sapka alatt (liga 3.)
NA AZ MEGFIZETHETETLEN!!!!
2016. 12. 19. 14:07
Whitealert
Nagyon nagyot játszott a védelem, élmény volt nézni. Az offense elég döcögős volt, nem volt túl bátor a játékhívás, de a győzelem a lényeg.

Egy kérdésem van, a legvégén 4&3-nál miért nem rúgtunk egy field goalt 19:3-ért? Akkor 2 labdabirtoklásból legfeljebb egyenlíteni tudtak volna, 16:3-nál még lehet nyerni is belőle. Tudom, kicsi így is az esély + lehet, hogy blokkolják és visszahordják, de szerintem megért volna egy próbát.
2016. 12. 19. 14:41
Croaker
Szerintem azért, mert volt hátra 1:56 kb. Ha megvan a 4. kísérlet, akkor ott helyben vége, lepörgetjük és kész = kevesebb esély a sérülésre (szerintem).
Ha berúgjuk, jön a kickoff = visszahordás, bármi lehet, akár 20 másodperc és TD. Aztán akkor már tényleg csak 1 kell és egál is lehet. Még egy punt, megint elejtjük, ismerős valahonnan ? :)

Így, hogy nem jött össze, jöhetnek kb. onnan mint a kickoff után, de nincs visszahordás.

Szerintem jól tettük.
2016. 12. 19. 17:16
B.Toma
2016. 12. 19. 20:23
balazsgarazs74
Szerintem sem nem kell agyalni, ez volt a szükséges játék.
CSAK az időt kellett égetni.
Ez a gyengusz Denver offense kapkodva, ilyen hidegben nem tudott volna egy hosszú játékot sem felrakni a táblára, nemhogy kettőt / hármat.
+kerülni kell minden sérülést (a feszkó már megvolt ekkor a Denverben)
+minden gramm erőre szükség lesz a továbbiakban.
2016. 12. 20. 12:25
Tzimisce
Ezen én is töprengtem, de Croaker, az érveid meggyőzőek, megvettem.
2016. 12. 19. 14:54
komzoz65
Hát ez egy óriási marhaság volt már elsőre is, de most meg még inkább. Az magyarázta, hogy múlt héten is bejött - és ha bejön vége a meccsnek. Hát most meg nem jött be. Ha legalább valami kreatív játék lett volna. Erről nagyon gyorsan le kell szokni. 3 pont az 3 pont.
2016. 12. 19. 15:28
Croaker
Nem tudom, én annyiban látom másképp a dolgot, hogy:

19-3 => kell 2*8 pont, hogy egál legyen.
16-3 => akkor is kell 2 TD, hogy vezessenek.

Melyik az esélyesebb? Denver 26 yardról eljut kétszer TD-ig, 115 másodperc alatt időkérés nélkül, vagy az, hogy behúzzuk 4&3-ra?

Vagy ha azt nézzük, hogy melyik esélyesebb, ha berúgjuk a FG-t, és kickoff return TD-t érnek el, utána egy onside-al megszerzik a labdát, vagy az, hogy a 26 yardosról álló labdából jut el kétszer TD-ig?

Nem vitatkozni akarok, de a 4&3 az jó esetben 1 play-el lezárja a meccset sérülés nélkül, míg egy kickoffnál tudjuk hogy bármi lehet ( lásd múlt hét). Végül mindegy is volt, 16-3 beszédes ;)
2016. 12. 19. 15:45
Whitealert
Akkor egy passzjáték jó lett volna 4&3-nál. A futásra számítottak, de így legalább elindult az óra, ami sikertelen passz esetén nem történt volna meg.
2016. 12. 19. 15:51
komzoz65
Kick offnál a Mile Highon nincs visszahordás ha nem akarjuk. 100-ból menne 100 touchback, ha nem rúgatjuk direkt rövidre.

Ha berúgjuk - ami elég valószínű volt - 3 ponttal több van, ami ebben az esetben is hosszabbításra hozható 2 TD-vel és 2 sikeres kétpontossal (szerintem 2 perc alatt ezt soha senki nem csinálta meg), míg a másik esetben 2 TD-vel elveszítjük a meccset (magam is láttam több olyan meccset ahol sikerült 2 TD-t elérni az utolsó 2 percben). Ilyen gondolkodással sose kéne berúgni a 3 pontosakat. Minden játéknak van kockázata, viszont gyakrabban van futásból fumble, mint blokkolt field goal. Sérülés is gyakrabban van. Minimális esélye volt, hogy ezt benyelik szvsz, ez egy nagyon rossz döntés volt. Megjegyzem mindkét alkalommal TB hívta ezeket. Azért engedték, mert valójában azért úgy gondolták, hogy nagy baj nem lesz belőle az ellenfelet is figyelembe véve. És ez igaznak is bizonyult.


2016. 12. 19. 17:12
hopi46
2016. 12. 19. 16:19
hopi46
Csak az hagytad ki, hogy Ghost bármikor rúg a denveri ritka levegőben touchback-et, meg azt hogy a 4. kisérletnél labdavesztés is lehet meg sérülés is.
A 2x8 pontnak mi volt az esélye?
Én meg így látom másképpen a dolgot.
2016. 12. 19. 16:53
Croaker
Sérülés lehetősége melyiknél nagyobb?

1 play és game over, vagy X play 2 perc alatt? Na nehogy már az elsőnél...

No mindegy, történelem. Felőlem ilyen állásnál, ennyi idővel, időkéréssel a vége előtt, az ellenfél 26 yardosán 5/5-ször megcsinálhatjuk ezt, az se baj ha egyszer sem jön be, én elégédett vagyok, ahogy írtad is, úgysem csinálja meg senki ezt 2 perc alatt.
2016. 12. 19. 16:57
cspeti98
Én is inkább rúgtam volna 4&3-ra, de meg tudom érteni azt, hogy nekimentünk. Az látszott, hogy a Broncos támadósora önerőből nem tud végigmenni a pályán, egyszerűen nem akarták megadni a lehetőséget a denveri ST-nek arra, hogy nagy playt csináljanak, ráadásul Blount labdabiztos futó, minimális esélye volt a fumblenek. Ettől még nem biztos, hogy ez volt a jó döntés, de meg tudom érteni, hogy miért hívták ezt.
2016. 12. 20. 12:28
Tzimisce
Arról nem is beszélve, hogy ha nem hordják vissza, akkor igazából mindegy, hogy fumble, vagy sikertelen kísérlet.
2016. 12. 20. 00:57
nosbiglem
Az amerikai kommentátorok azonnal értékeltek és egyet kell vele értenem, a pozíció volt a fontos.
Ha megcsináljuk egyértelmű, lezárjuk a meccset.
Ha nincs meg , mint ahogy lett kb a 20-asnal voltak végig kell menni a pályán, ami időbe telik, tudjuk az nem volt nekik.
Ha rúgunk, ha megvan akkor se telik az idő, jó 3 ponttal több lett volna, de a kickoffnal kockáztattuk volna, hogy végigszaladnak és ezzel esélyt adtunk volna nekik.
Ha mellé rúgja Ghost, akkor jóval jobb pozícióból jöttek volna.
Na de ha blokkoljak a FG-t, akkor azonnal esélyt adunk nekik.
Igazából ez sehogy se volt jó, így azt választottuk, hogy nekimegyünk és meglesz, akkor megvan, ha nem akkor is pörög az idő kicsit, de a pozicio megmarad, mint írtam, és sztem nem volt rossz döntés!
2016. 12. 20. 00:59
nosbiglem
És még egy gondolat, az utolsó percekben is bíztak a védelmünkben.
ÉS a bizalmat meg is hálálták!
2016. 12. 20. 10:10
Croaker
2016. 12. 20. 01:25
Whitealert
Értem az álláspontodat, de ha Gost elrontja a mezőnygólt ugyanonnan jöttek volna, mert ha jól emlékszem 0 yardos futás volt 4&3-ra. Egyébként nem volt "igazi" veszélyben a győzelmünk, de én edzőként a mezőnygólt kértem volna, vagy esetleg egy rövid passzos játékot hívtam volna. Mindenesetre az első negyed után egy percig nem volt bennem kétség, hogy nyerünk-e vagy sem. Jó meccs volt, annak ellenére, hogy az offense néha döcögött. :)
2016. 12. 19. 14:28
cellranger
Long a rájátszásban :D
2016. 12. 19. 14:31
komzoz65
Azt játszottuk amit kellett. TB - hát nem Denverben fogja megváltani a világot. Feltűnő volt a lassú, ezúttal nagyon lassú kezdés. Sokszor lettek volna célpontok, de most ennyi tellett tőle. Lesz jobb is, több is. Viszont a többi működött remekül, így egy szinte az unalomig nyugis meccs volt. Az látszott, hogy TB megeszi a karját de nem dob int-et, fumble veszély az volt,de ennyi. Lewis visszatért régi fényében, az O fal állta a sarat, a spec egység hibátlanul játszott, a védelem pedig lenullázta a Broncos O-t, a II. félidőben már-már megalázóan. Sima volt ezúttal, igazi PO style game, nagy fölényünkkel.

Több mint biztató összességében. 8. csoport győzelem zsinórban megvan, ez is rekord, de a 7. bye week egymás után, ilyen sose lesz többet legalábbis nem egyhamar.

Egy amit nem értek ezeknek a 4. downoknak a nyomatása sima mezőny gól szitunál, 2 perccel a vége előtt most, tényleg érthetetlen. De ez legyen a legnagyobb bajunk.

2016. 12. 19. 15:04
BaP
Azt kell mondjam, a sokat ekézett Cannon ez után a meccs után megérdemel egy giga up-ot
2016. 12. 19. 15:23
DeMartino
Sziasztok nos a lényeg a W,de maradjunk a földön,még messze nincs vége az utunknak amit szeretnénk elérni.Jöhet a sokak által nem kedvelt Jets.
egy kérdés.

Szerintetek a kezdők kapnak,majd pihenési lehetőséget,vagy mindenki pályára lép az uccsó két meccsen?
2016. 12. 19. 15:51
mammut
Szerintem a jövő héten még mindenki játszik, aztán ha meglesz a 1st seed, akkor az utolsó héten lehet felverni Garoppolo árát... ;)
2016. 12. 19. 16:33
K13
Szerintem sem ártana egy kis pihenő! Már az is sokat számít, ha nagy a rotációmeccs közben! Mindenesetre nem szabad kiengedni, mert az akár a hangulatra, önbizalomra is kihathat!
Azt sem szabad elfelejteni, hogy jelenleg az AFC-ból 6. Wild Card helyen a Miami a továbbjutó, mögötte pedig ott tolong a Ravens, Titans, Broncos trió! Ugyan a Steelers vár jelen állás szerint erre a csapatra, de ha őket beütik, a akkor velünk kerülnének szembe! Én a Miamit választanám...
2016. 12. 19. 15:52
BrédiTamás12
Azért az qrvanagy h ELSŐ a Defensünk kapott pontokban :-)

nagyon nagyon jó h nyertünk, pláne így h Milleréket kivettük, visszavágtunk a januáriért,mert igy jó esélyel nem jutnak PO ba, és még az öltözőben is kicsit összekaptak :D
2016. 12. 19. 16:55
Arnold Patsenegger
Összekaptak? Mesélj mi volt?!
2016. 12. 19. 18:56
cspeti98
Talib és Okung egymásnak esett a meccs után az öltözőben és Kubiaknek kellett szétszednie őket. Gondolom Talib azt kifogásolta, hogy 16 ponton tartották a liga (egyik) legjobb támadósorát és ennek ellenére se sikerült nyerni, így pedig lehet elment a playoff, Okungnak meg nem tetszett.
2016. 12. 19. 19:09
dravait
Ebben az a szép, hogy NEM ők tartottak minket 16 ponton, hanem ennyit adtunk ki magunkból. Ha az Off kicsit megrázza magát, lett volna még itt pont kisfiam. :-)
2016. 12. 19. 20:24
balazsgarazs74
2016. 12. 20. 10:11
Na ez az amivel abszolút nem értek egyet. Ez az a kategória nekem amikor mindent totál rózsaszínben akarunk látni. Az offense közel nem volt olyan jó, mint lehetett volna, mivel a Denver passz elleni védelme nagyon jól működött a meccs kegnagyobb részében. Ez egy kiszenvedett győzelem volt, de megvan.
2016. 12. 20. 11:02
BaP
Szerintem a kettő között van az igazság
Remekül játszott a passz ellen a Broncos D#, de nem voltunk nyomás alatt ( pont kényszer), ezért JMD-ék a playbook nagyon kis részét használva, a puntot is kockáztatva nagyon konzervatívokat hívtak.

Brady kb Edelmanre meg Mitchellre dobott 1-1 kockázatosabbat, a többi egy abszolút visszafogott Offensive játék volt.
2016. 12. 20. 11:40
komzoz65
Ezt rosszul látod szvsz. Ha nagyon kellett volna, ha vezetnek, akkor lett volna több passz játék és valószínűleg több sikeres passz játék. Ezt most nem tudjuk, hogy igaz-e mert meg sem próbáltuk, mivel így is sima volt a meccs.

Mi limitáltuk őket, nem kellett kockáztatni és nem is kockáztattunk. BB a beidézett meccs végi ünneplés videóban mondja, hogy ezt akartuk játszani és ezt meg is tudtuk csinálni.

2016. 12. 20. 12:02
Erre az első negyedet tudnám figyelmedbe ajánlani. Brady 6-ból 0 sikeres passz.
Vajon azért volt kevesebb passz, mint szokott mondjuk mert amúgy is futást akarták erőltetni vagy mert látták, hogy nem megy Bradynek és inkább futást hívtak?
Szerintem ennyire nem szabadna azt hinni, hogy mindig tökéletes a gameplan.
Nem ment a Denver ellen a passz, főleg az elején, ezért volt egy in game adjustment és nyomták a futást. Az valamennyivel jobban ment, de ott is inkább Lewisnak.
2016. 12. 20. 13:21
BaP
Az első 6 passz sem leütött/levédekezett passz volt, nem védőre dobta, hanem vagy Brady dobása, vagy a drop miatt hiúsult meg a játék.
Szinte azonos 6 play után a következő 6 passz elkapás lett, csak más célpontok kap.
Az első drive 2 futás, 1 passz (drop)
Második, 2 passz, 1 futás FG
Harmadik 3 passz 1 futás punt
Az int után
4 jó passz 3 Edelman egy Develin
2 futás TD

Nem volt itt in game offset szerintem, csupán Brady jobban koncentrált, és a két RB meg Bennett helyett Edemanre meg az üres Develinre dobált

Ha kellett volna ( nincs a 10-3 előny) tudott volna az Offense többet passzolni, de nem kellett kockáztatni, mert a Denver passz védekezése magában rejti a labda vesztést


2016. 12. 20. 11:46
Levis
2016. 12. 19. 18:43
karuly
2016. 12. 19. 17:08
B.Toma
Két fontos dolog történt, nem sérült meg senki és győztünk. Nekem ennyi elég Denverből. :)))
2016. 12. 19. 17:09
takirob69
2016. 12. 19. 17:25
hopi46
Reiss (ESPN)
UP (szokatlanul sok!):
JE, Ryan/Butler/McCourty, Lewis, Cannon/Ofal, Allen/Gost
DOWN (kizzadott hármat):
Blount, Bolden, Hogan
2016. 12. 20. 11:53
komzoz65
Hogan ejtett egyet ezzel már downba lehet kerülni.

Szerintem TB mindenképpen down magához képest. Nem is a dobás mennyiség és minőség miatt, bár ezek is átlag alattiak voltak, hanem a vezéri szerepkör sem volt meg annyira, mint azt tőle várjuk. Egyszerűen nem komfortos ott na, ez tisztán lejött, szerencsére nem volt olyan szitu amiben ismét emberfelettit kellett volna hoznia. (Pl. Tavalyi AFC döntő utolsó drive.)
2016. 12. 19. 18:58
Raschy
Csak nekem volt baromi zavaró, hogy nem volt play action play gyakorlatilag az egész emccsen két játékot leszámítva? (Hogan elkapás holding után és Bennett hosszú elkapása)
2016. 12. 19. 19:10
Arsenal
Ha a Jets ellen meg van az első hely, akkor Tomot Gizellával elküldeném pihenni, az első félidő Gerappáé, a második Brisetté, az utolsó térdelésre beküldeném Kicsi Csávot.
2016. 12. 19. 19:11
Arsenal
A Delfinek ellen. Bocs!
2016. 12. 19. 19:27
mhatrix
Őőő már afc east bajnok a pats vagyis mar nmegnyerte a csoportjat...
2016. 12. 19. 19:38
Arsenal
Első kiemelésre gondoltam.
2016. 12. 19. 20:39
medwe
Szépen ment az oktatófilm, de ha Denvernek mondjuk irányítója is van a pályán, pl. mondjuk a fiatal Elways irányít, vagy csak egy Brady/2, azért más szagú is lehetett volna ez a meccs. Szép volt.
2016. 12. 19. 20:49
de akkor nem lenne ennyi pénz a védelemre :D
2016. 12. 19. 20:59
medwe
Lenne ott pénz irányítóra, csak Elways láthatólag nem hülye. Volt, ill. van sok nagy név irreális áron, akik persze bizonyítottan problémásak. Szépen összerakott meccs volt, csak nem szabad túlértékelni.
2016. 12. 19. 21:27
Arnold Patsenegger
Hát annyira azért nem dúskálnak a pénzhez. 2017-ben 30 millió szaban, 2018- ban 50 millió szabad hely van nekik a sapka alatt... és akkor jönnek az újoncok és a lejáró szerződések. Örülhetnek ha jövőre belelférnek a sapkába a 2018ról nem is beszélek az még tragikusabb..
Szóval az elit irányítót el is felejthetik... úgyhogy a sziémijén szerintem még egy darabig eldobálgat ott, arról nem beszélve hogy a srác nem is olyan rossz.
Túlértékelni? A meccs melyik részére gondolsz? Vagy melyik csapategységre? Vagy úgy egészében mire gondolsz?
2016. 12. 20. 07:19
crucified
Az ilyen fos szerződésekkel teszik magukat a csapatok reménytelen helyzetbe. A Denver is hasonló utat jár be.

http://overthecap.com/looking-brock-osweilers-contract/#more-12824
2016. 12. 20. 09:27
Arnold Patsenegger
Azért a Denvert nem írnám le... nagyon jól forgatják a lapokat. De egy elit védelmet és egy elit irányítót megfizetni szerintem nem igazán lehetséges... vagy ha meg is lehet csinálni akkor valami nagyon megsínyli.
A Denvernek egy jó gamemanager kell.. Siemien erre megfelel ha kicsit rutinosabb lesz.
2016. 12. 19. 23:03
piszkosfred
Bocs de te miről beszélsz?
Az hogy a Broncos cap helyzetével nem vagy tisztában az egy dolog, de legalább láttad a tegnapi meccset?
2016. 12. 20. 05:48
Arnold Patsenegger
Ezt te most nekem írtad? :D
2016. 12. 20. 06:40
piszkosfred
Dehogyis. Ugyanannak akinek te is, csak igy teszi be az oldal :)
2016. 12. 20. 08:27
Arnold Patsenegger
Tudom :) csak vicceletem
2016. 12. 20. 12:15
medwe
Előítéletes érvelésnek kifogástalan. A DEN idén a legkevesebb pontot hozta, ami a NE védelem érdemeit egyértelműen bizonyítja, vagy akár ezt is írhattad volna. Ha azonban nem sértegetjük egymást, és jelen meccsnél maradva arról beszélünk, hogy 2nd elején egy kezdő irányító hibája (is) kellett az 1 TD-hez, ill. egy bizonyítottan töketlen offensnél kellett több pontot termelni, akkor nem érdemeket csökkentünk, tökéletes taktikára gondolunk. Most ez kellett, hiba nélkül. Ha azonban mögé nézünk, lehet rosszakat mondani a houstoni titánról, vagy a sérült Manningről, de tavaly is valami hasonló folyt Denverben, alacsony pontszámú meccsek, de pontot is termelve. Relatíve annyira gondoltam előzőekben, ha egy - Denver által is megfizethető - irányító is lett volna a pályán, más lelki állapotban találhattuk volna a védelmet is, a pontok már csak ráadás, akárcsak tavaly. Idén már nem tűnik sanszosnak, de jövőre biztosan lesz meccs. "A lenne ott pénzből", azt hiszem majd Elways jövőre eldönti mire fogja futni, aminek persze ára is lesz. A NE pénzügyi helyzetének is ára van, kérdés meg lesz -e fizetve majd a Dallas ellen Houstonban. Ahogy elválik az ocsú a búzától, úgy hamar megkaptam a magamét, narancssárgán más a világ, így maradok inkább lelkes olvasótok! (Itt zárjuk le kedves piszkosfred)
2016. 12. 20. 13:59
Arnold Patsenegger
Részemről egy sértés sem hangzott el. A "lenne rá pénz" -re válaszul vezettem le,azt hogy szerintem miért nem lenne pénz egy jobb és tapasztaltabb irányítóra. De nem felejtettem el azt, hogy a Denver behúzta Paxton Lynchet pl. akit ésszerűen nem dobtak be a darálóba és hagyják szokni az NFL keméyn világát, na meg persze tanulhat.

Az,hogy miért nen tud idén a Denver sok pontot felpakolni az egyszerű... megint oda jutottunk ahonnan kiindultunk. Annyi pénz van a védelemben, hogy nem jut pénz egy minőségi offensre.

A válaszodat elfogadom arra,hogy miért nem kell alfogultnak lenni. Csak annyit fűznék hozzá,hogy denverben nagyon nehéz nyerni. Egyrészt maga a helyszín miatt, mert teljesen mások a viszonyok... és a brutális denveri offenst megverni hazai pályán.. és akármilyen offenst 3 ponton tartani otthon! szerintem nagyon sokat mutat a pats erejéről (minden elfogultság nélkül mondom).

Amúgy részemről mindíg minden kommentet elolvasok, és minden véleményt elfogadok ha van mögötte valós tartalom nem csak felszines következtetés. És semmi gond nem volt azzal amit írtál, legalább volt miről beszélgetni, utánajárni... tanultunk új dolgokat, ment az idő a következő meccsig.
+1 respect.
2016. 12. 20. 14:01
medwe
2016. 12. 20. 15:47
piszkosfred
Kedves medwe, többször visszaolvastam a két mondatos hozzád intézett kérdésemet, de nem találom benne az általad említett sértést.
Továbbra is tartom, hogy a denvernek nem lett volna pénze elit irányítóra, vért izzadtak, hogy cj andersont is megtartsák. Ez - mármint az elit irányító - a jövőben is úgy fér bele majd nekik, ha egy-két kulcsembert elengednek.
Azt is tartom, hogy a D nagyot játszott, és sok olyan nagy játékot csinált meg (sack, elütött passzok, McCourty hit, stb) ami nem sziamiaún múlott.
És abszolút nem kötekedésből, de Elway és nem Elways :)

További jó szurkolást.
2016. 12. 20. 16:12
mgabor74
Most mar valaki arulja el ki az az Elways mert tobbszor is irtatok. En csak egy John Elway nevu fickot tudok Denverben.
2016. 12. 19. 23:08
cspeti98
A Broncos offensenek nem a QB játék volt a legnagyobb problémája. Domináltuk az Olinet, így megfogtuk a futást és volt pass rush, hátul pedig nagyon jól limitáltuk az elkapókat. Ne kicsinyítsük le a védelem érdemeit.
2016. 12. 20. 12:25
Touchdown Tom
Nekem van egy olyan erzesem, h ev vegen elviszik Romot es vagy Lynchet vagy Siemiant elküldik.
2016. 12. 20. 15:52
Pocok
Romo kicsit sokba fájna, nem lenne rá igazán keret szerintem, plusz megérné? Háááááát... Lutri, mert ha megsérül, akkor kábé ugyanott vannak és még egy rakat pénzt is kifizetnek. Plusz nem olyan biztos, hogy a Cowboys elengedi, nár ott is cserének rohadt drága. Siemian nem játszik vállalhatatlanul, még egy kis tapasztalat és egész jó game manager lehet belőle, Lynchből meg még akármi lehet. NFL szinten elég tapasztalatlan, még pár évig padozik és hátha.
Bár ha már irányítóhelyzet, a Denver szerintem jót röhög a Texanson, mondván nesztek, adtunk nektek egy 72 milliós cserét. Brockweiler gáz és a következő meccsen nem is kezd.
2016. 12. 20. 16:37
Arnold Patsenegger
Nem hibáztatom a Texanst... megpróbálták nem jött be. Brockweiler gáz teljesítménye miatt a szerződésen azért biztos lehet korrigálni?!

Nem vagyok egy kárörvendő típus, de Osweiler nem a szívem csücske... annyira nem hat meg a szenvedése. A Texanst jobban sajnálom mert egy szimpatikus csapat.. de az idei rájátszást jobb ha elengedik mert szerintem a Titans azt elhappolja előlük.Igaz nem is bánom mert a Texans kb. arral lenne jó amire tavaly.. egy easy winre. A Titansban bőven látok potenciált főleg most,hogy a Kansast is megcsapta (idegenben!!!!)
2016. 12. 21. 16:48
B.Toma
Csak Garoppolót ne csábítsák át a sötét oldalra. :)
2016. 12. 19. 22:23
B.Toma
http://www.patriots.com/video/2016/12/19/patriots-locker-room-celebration-following-win-over-broncos
2016. 12. 20. 06:03
Arnold Patsenegger
Háromszor néztem meg... mindent elmond a csapatról! Amikor a futók edzője megöleli Lewist,Whitetot és Blountot... vagy az ahogy a srácok örülnek és ünnepelnek!!! Annyira jó volt látni! Na ez egy csapat!!!
(Slater igazi vezér... látszott rajta alíg várja,hogy beszélhessen.)
2016. 12. 20. 07:53
1976gabi
mindenkinek ajánlom.főleg a 88-as vigyorgását,és ahogy az elején téblábol,nem tudja mi ez ilyet még nem érzett.long is csak áll azt lesi hol van.
2016. 12. 20. 17:55
FunHun
Fantasztikus!!!

Jó látni, hogy mennyire együtt van a csapat, és hogy azonos posztokon lévő játékosok nincs féltékenység, hanem szinte testvéri szeretet és egészséges rivalizálás. Ahogy együtt ünnepelnek a QB-k, a RB-k, ...

Milyen élmény lehetett ez az ünneplés Bennettnek???
Ahhhhhhhh! A hideg futkos a hátamon ha belegondolok, ahogy fülig érő szájjal mondhatja, hogy soha nem volt még ilyenben része eddig, akkor mennyire helyesnek érezhette a döntését, hogy ide szerződött.

Ugyanez igaz Hoganre, akinek mostantól van csoportgyőzteses pólója, és Longra is aki úgy állt ott, mint aki nem hiszi el, hogy jó helyre szerződött és ezt nem csak álmodja :):)
2016. 12. 20. 11:06
crucified
Sziasztok, NE 13:3 és OAK 13:3 esetén ki az első számú kiemelt? Vagyis ha győzünk a Jets ellen és az utolsó meccset odaadjuk a MIA-nak?

A NYG nagyon jön fel. Mástól nem félek, csak Eli szerencséjétől.
2016. 12. 20. 11:39
takirob69
Több kinti oldalon is leírták 13:3 esetén az OAK az első kiemelt
2016. 12. 20. 11:50
crucified
Köszi. Akkor két nehéz meccs, ha az Oakland nyer a Colts ellen most hétvégén. Remélem Kócék lenyomják.
2016. 12. 20. 11:50
K13
Csakhogy az Raidersre még vár a Colts és a Broncos is! Azért az egy elég kemény menet lesz nekik!
Számomra a főcsoportban a KC tűnik jelenleg a leghúzósabbnak!
2016. 12. 20. 11:59
fandorin
Továbbra is tartom, hogy az Oakland-del nem kell foglalkoznunk. A hátralévő két meccsét nem fogja megnyerni. A számok szerelmeseinek írom, hogy az OAK pontaránya +41, a miénk +132 (messze a legjobb), azaz nem lehet, hogy az OAK minden meccsét egy labdabirtokláson belül megnyerje, pláne két az életükért játszó csapat ellen. Egyébként a KC pontaránya +45, hogy teljes legyen a kép, ők is rendszerint pengeélen táncolnak. A mi csapatunknak szerintem a bevállalós, ezért kiszámíthatatlan irányítóktól van tartani valója, ebből az AFC-ben kettő van, Luck és Rötyi, és néha Flakon. Ha ebből kettő nem jut be, akkor már jól jártunk, a harmadikat meg csak eltakarítja valaki.
2016. 12. 20. 15:55
Pocok
Luckék már elszálltak, nem? Vagy még matematikailag bejöhet nekik?
2016. 12. 20. 16:30
daelaci
Luckéknak már csak egy variációjuk maradt. Houstonnak mindkét meccsét el kell veszítenie. A Tenesseenek meg kell vernie a Houstont és ki kell kapnia a Jacksonvilletől. Az Indiananak pedig hozni kell a két meccsét. Ha ebből bármi nem jön be akkor hosszabb lesz a szünetük.
2016. 12. 20. 18:40
Pocok
Akkor elszálltak, mert ez a Titans szinte biztos, hogy behúzza mindkét meccset. Nagyon helyes, megjegyzem...
2016. 12. 20. 12:19
Touchdown Tom
Megint egy nagyszerü GY volt. Nälam a meccs embere egyertelmüen Belichik. Sikerült egy olyan taktikät az edzöi stäbbal kidolgoznia, h a bajnok ellen, idegenben egy percig nem volt ketseges, h ki fog nyerni. A vedelem lenulläzta a Denver O-t, igy eleg volt a tämadäsban a futäs es pär tuti passz. Nem mentünk bele egy adok kapokba, mert abbol lehet, h mi jöttünk volna ki vesztesen. Dicseretet erdemel a teljes vedelem, Allen a punter es Goal Gostkowski, aki ujra hiba nelkül jätszott. A Miami ellen a B csapatot kell jätszatni a tet nelküli meccsen es vagy nyerünk vagy a Denver kiesett :)
Hozzászólás a(z) Első benyomás: New England Patriots - Denver Broncos bejegyzéshez