Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Rájátszás - Houston Texans

2017. 01. 15. 05:40
Szerző: Danna
Kategória: Cikkek
A Patriots 34-16-os győzelmet aratott a Houston Texans ellen hazai pályán, ezzel hatodszor zsinórban bejutott az AFC döntőjébe, ami ligarekord.



Tom Bradynek ez a 15. szezonja az NFL-ben, a 15-ből 11 alkalommal bejutott az AFC döntőjébe.

Sem az irányító, sem a támadóegység nem játszott jól. A védelem azonban többnyire hozta a tőle elvártat, háromszor is labdát szereztek.

A két legjobb játékosa a mérkőzésnek mindenképpen a futó Dion Lewis és a CB Logan Ryan.

Dion Lewis az egyetlen olyan játékos az NFL történelmében, aki futott, elkapott és visszahordott is egy TD-t a rájátszásban. Ezt korábban más még nem érte el. Azonban Lewis játékához az is hozzátartozik, hogy kétszer elhagyta a labdát, amiért biztosan nem lesz megdicsérve.

Logan Ryan mellett csak 3 elkapást tudtak bemutatni a Texans elkapói, azok is csak 9 yardot értek el. Kétszer is leütötte a labdát, illetve INT-et is szerzett. Mutatott be nagyon jó szereléseket is.

Hozzászólások

2017. 01. 15. 05:43
nszgergo
és Brady 8000 yard felett rájátszásban, ez is NFL rekord természetesen :)
GG csapat, GG védelem!
2017. 01. 15. 05:45
gallis1976
Hát ez gyengécskére sikeredett, szerencse,hogy az ellenfélnél Osweiler hajigál. Olyan lett a meccs ahogyan korábban megjósoltam. Idegesítő és nézhetetlen, pont mint amilyen a Houston játéka volt egész évben, kár, hogy ez ránk is átragadt. Próbáljunk örülni a győzelemnek, mert másnak én nem nagyon tudok, egy biztos : Az AFC döntőn ez kevés lesz.
2017. 01. 15. 17:28
narbony78
Nem kell ebbe a meccsbe túl sokat belegondolni! Pont annyit adott ki a csapat magából, amennyit kellett. A főcsoportdöntő más kávéház lesz! Nyilván ott más játék kell majd!
2017. 01. 15. 05:46
max350
Még szerencse, hogy a sok önjelölt edző hangját nem hallotta meg Bill bá', amikor CUTOLNI AKARTÁK LOGAN RYANT!!!!!
:DDDDDDDD
2017. 01. 15. 05:48
Brady eléggé ki van akadva... jogosan.

Azt mondják h minden ok Hogannal. nem sántikál, azt mondta az újságírónak h "I'm good, man."
2017. 01. 15. 05:57
nszgergo
ez jó hír, akkor talán megúsztuk kisebb sérülésekkel
2017. 01. 15. 06:05
Arsenal
Sajna nem láttam a meccset, miért pipa Tom?
2017. 01. 15. 07:09
Mert rosszul játszott az O. És h sokkal többet dolgoztak az elmúlt időszakban ahhoz, h így játszanak. Láthatóan mérges volt, de ez így van jól..
2017. 01. 15. 07:17
Arsenal
Köszi, remélem az ismétlést már látom.
2017. 01. 15. 10:28
agent47
A blokkolásánál látszott Bradyn hogy van gőz amit ki kell adjon. Hozzáteszem fejben tuti ott lesz mindenki a következő meccsen mert most BB szétordítja a csapatot.
2017. 01. 15. 05:54
Firstdown
Sok volt a hiba egyetértek...De ugyan már ez a rájátszás,mire számítotunk? Élethalál harc van és mi győztünk.Nem érdekel hogyan,szép meccsen vagy ilyenen,csak győzzünk!!!
Nem érdekel TB mennyi int et dob meg hogyan,Lewis hányszor veszti el a labdát,csak győzzünk és győztünk!!!
Szép volt fiúk,GOOOO PATS!!!!
2017. 01. 15. 06:03
Increay
A lényeg a győzelem, de sajnos nem hiába féltem ettől a meccstől... Az AFC döntőn ennél sokkal jobban fogunk játszani ebben biztos vagyok :D Brady most megdobta az INT-jeit, innentől csak a TD passzok száma lesz kérdés :) (nagyon remélem). Lewis, Edelman és attól a Rowe-féle butaságtól eltekintve az egész D# nálam up, még akkor is ha ez a Texans O# nem ligaelit!

Bízom benne, hogy a közös meccsnézésről készültek videók, és ha igen, akkor láthatjuk is majd őket :)

Go Pats!!:D
2017. 01. 15. 15:04
Misi56
Azért azok nem az Ő Int-jei voltak még ha statisztika azt írja is! ( két felpattanó labda )Ezért is volt nagyon mérges! Meg Edelmann labda ejtése miatt )
2017. 01. 15. 17:56
hopi46
Két pontatlan labda volt! A 2.-at egy hármas coverage-ba dobta!
Nem kell szépíteni a védhetetlen tényeket, TB önmagához képest gyengén, de minimum nem konzisztensen, játszott (PR:68,6!, comp/att 47,4%!) bár középen gyakorlatilag "átjáróház" volt a fala és ettől Ő még kiváló játékos maradt.
TB, saját elmondása szerint, nem akkor dühös, ha elejtik a passzát, hanem akkor, ha az elkapó rosszul futja a route-ját. Az elejtésért legfeljebb bosszús, mint bárki más.
Egyébként szvsz nem az INT-ek, fumble-k száma számít, hanem ezek a következményei. (3 labdavesztés után 13 pontot kaptunk "csak", nem is olyan rossz :))
2017. 01. 15. 22:25
Increay
Valóban, az INT-re gondoltam mint labdaeladásra, nem mint TB hibájára :D
2017. 01. 15. 07:23
anulu82
szerencsére pont jókor lőttük el a "mikor játszunk nagyon sz*rul az idényben" kártyát.
2017. 01. 15. 08:34
ua
Remélem igazad lesz!!
2017. 01. 15. 08:29
tottingetosz
Majd az ismétlést nézem meg én is. Az eredményt látva kicsit meglepett az első benyomás. Brady 2 INT az pont egy alapszakaszra való. Lewis 2 fumble, az is. Mi lehet ennek az oka? Playoff láz? Vagy az 1 hét pihenő? Mondjuk az nagyon fontos, hogy a védelem továbbra is jó formában van. Ott nem fér bele megingás. Már csak 2 meccs...
2017. 01. 15. 08:30
tottingetosz
Vagy nem akartuk kinyitni még a playbook-ot?
2017. 01. 15. 08:34
Burkus
Nyertünk és utólag senki sem fogja nézni, hogy hogyan. A lényeg a W. Ez egy jó, mondhatni ligaelit védelem elleni meccs volt, amelyik még nagyon fel is szívta magát, amikor meglátta a lehetőséget. Ráadásul Crennel és BoB kitűnő gameplant dolgozott ki. Köszönjük meg Osweilernek, hogy ilyen gyenge játékos, mert nem egy BigBen, de egy Alex Smith is ki tudta volna használni a lehetőséget. A Pats védelem viszont egészében nagyot játszott és dicséretes, hogy nem fáradtak el, pedig sokkal több időt töltöttek a pályán, mint az O.

A legaggasztóbb tegnap az O-fal játéka volt, komolyan féltem attól, hogy Brady súlyos sérülést szed be, ahogy ütötték-verték. A tavalyi AFC döntőn voltak utoljára ennyire Brady arcában és hiába volt folyamatos TE segítség, képtelenek voltak érdemi adjusmentre.

Belichick is láthatóan ideges volt egészen a negyedik negyed közepéig, gondolom, hétfőn nagy fejmosás lesz egyeseknek és nem fogja a csapat ezeket a hibákat újra elkövetni.

Személy szerint én örülök, hogy Wilfork az utolsó meccsét a Gillette-ben játszotta, még ha nem is láttam szívesen más csapat mezében.



2017. 01. 15. 08:38
ua
Wilfork nem érdemelné meg, hogy 1 napra leigazoljuk, és Patriotsként vonulna vissza??
2017. 01. 15. 08:40
Zandal
Nagyon remélem, hogy így lesz! Abszolút ez lenne a helyes és jó megoldás!
2017. 01. 15. 08:45
Zandal
Nem volt egyszerű, mert ez a Texans DEF oldalról igenis nagyon jó csapat! A gameplan közel sem volt jó, így a két DE "szabadon" támadhatott, melyet tetézett több egyéni hiba az O-falban (pl. szegény Andrews-t kétszer is átpörögték).Azonban ezeket a hibákat ki lehet javítani jövő hétre!

Hiába nagyon jó védelem a KC-é, de sem nekik, sem a Steelers-nek nincs olyan DE párosa, mint a tegnapi Texans-nak.

Bízom benne, hogy letudtuk az idegességet/rossz játékot/rossz játék hívást/stb. és innentől fejben is rendben lesznek a srácok, mivel az lesz a kulcs.

Jobb ma egy csúnya győzelem, mint egy szép vereség. JE11-nek abszolút igaza van. Go Patriots!
2017. 01. 15. 10:38
anti pass
Nem először és biztosan és remélhetően nem utoljára nem játszottunk jól az egy hét pihenő után. Lényeg viszont a győzelem és a következő meccsen sokkal jobban fogunk játszani!
2017. 01. 15. 10:54
Croaker
Brady gyengén játszott, nem értek (teljesen) egyet.

Második támadás 3/2, TD.

Visszahordás TD utáni támadás:
Pass Floyd, nem varrnám Brady nyakába, 68 más irányba pattanhatott volna a labda, amellett, hogy nem volt tökéletes a passz.

Következő:

Futás, pass, sack.

Következő:
Incomplete, Incomplete, 45 yard-os passz.

Következő:
Incomplete, 4 yard, sack.

Következő:
1 yard, földre viszik, 48 yard.

Következő:
2 minute warning, futók képtelenek voltak bevinni.

Második félidőben 3&Out után:
26 yard, 14 yard, holding miatt 17 yard visszafújva, 21 yard, 7 yard, futás, 7 yard, Develin drop, TD 19 yard.

Következő:
Nyomás, Nyomás, 26 yard.
Inc, Off pass interf, Inc (szabálytalanság Edelman-en mélységi passz volt), Inc.

Következő:
Futás, 9 yard.
Felpattanó labda, INT (ezt is ráhúzni 100%-ban Bradyre nem jogos!)

Következő:
Futás, Futás+15 yard büntetés ellenfélnek.

Inc, 3 yard, Inc (Edelman drop!)

Következő:
Futás, Futásból TD.

Következő:
Futás, 12 yard
Inc, 15 yard.
Futás, Futás.
Inc, Inc (nyomás), Fumble majd FG.

És vége, térdelés.

100 szónak is egy a vége, 2 INT, az nem az a 2 int mint amit Oszi dobott a védők kezébe, hanem felpattant. A zseb többször összeomlott, ezért dobott ennyi incompletet. Az elkapóknak jó pár dropja volt, azzal se tud sokat kezdeni.

Nem élete meccse volt, de amikor kellett, átmentünk a pályán 7/6 jó passzal!

Fejben rendet teszünk és GO GO GO!
2017. 01. 15. 11:55
B.Toma
A második INT ugyan valóban felpattano volt, de egy taxans védő kezéről pattant egy másik kezébe. Az a dobás is teljes homály volt, és az elsö INT is egy rosszul megdobott passzból lett, mindkettő Brady hibája volt.
2017. 01. 15. 12:32
Croaker
Ne mondj már ilyet...Hogy lett volna homály dobás? Közvetítésben is mondták, hogy nem is láthatta a LB-t, aki bele tudott érni, másrészt tökéletes passz lett volna Edelman-nek, már tartotta a kezét az elkapáshoz.

http://www.nfl.com/gamecenter/2017011401/2016/POST19/texans@patriots#menu=gameinfo%7CcontentId%3A0ap3000000774378&tab=videos&analyze=playbyplay

Elsőnél Floyd elé dobta, aki beleütött szerencsétlenül. Ha jobbra pöcköli, semmi, ha lefelé, semmi, épp rosszul ért bele.

A homály dobások kicsit erősek ezekre szerintem.

Nekem a homály dobás az Broki 3. INT je volt, amikor fél méterrel fölé dobta az elkapónak legalább, úgy, hogy az elkapója meg sem fordult. Na ez homály.

http://www.nfl.com/gamecenter/2017011401/2016/POST19/texans@patriots#menu=gameinfo%7CcontentId%3A0ap3000000774411&tab=videos&analyze=playbyplay
2017. 01. 15. 14:18
zozo692
Azért Osweilerhez ne hasonlítsd már. A saját szintjéhez képest a 2. int az gyenge megoldás volt, van ő akkora méret, hogy -ha nem is teljesen, de- láthatta a LB-t, főleg a snap előtt. Kb. 1,5-2 m-t tett meg, nem e a világ végéről érkezett, már ő is simán elkaphatta volna.
2017. 01. 15. 14:38
Croaker
Homályról beszéltünk. Homály dobásról, nem az irányítók összehasonlításáról. A 2. intnél választhatott. Dobás, vagy fél sec és sack jobbról.

Mindegy, győztünk, és ez a lényeg!
2017. 01. 15. 15:01
LPT
A második INT egyértelműen Bradyé, attól, hogy "nem látta/láthatta" nem menti fel, sőt... Az első szerintem is véleményes, de jónak egyáltalán nem lehet mondani azt a dobását, valamennyire abban is benne volt.
2017. 01. 15. 17:50
BaP
Ne viccejünk már, semmi szükség erre a "védésre"

A 2 int-en túl - amely mindkettő Brady hibája volt!- dobott még 2-3 homályt, nem kicsiket. Sajnos megzavarodott, ez nála nem először van, ha az arcában vannak a passruherek.

Igen, a másodiknál valószínű bezsákolták volna, de attól még nálunk marad a labda.... így meg tök vakon dobott, azt meg a hülye is tudja, ilyenkor Edelman felé fog dobni, ezért helyezkedett az LB oda. Hatalmas homály volt. Ennyi

Ahogy maga Brady mondta, dolgozniuk kell, kijavítani a hibákat, mert ennél sokkal jobban kell játszaniuk. Tökéletesen egyetértek vele! ;)
2017. 01. 15. 17:58
hopi46
2017. 01. 15. 22:13
komzoz65
Igen előfordult párszor, sajnos éppen PO meccseken. Azért nem mostanában. Egy-egy int becsusszan a PO-ban, hiszen ott ugye jó csapatok vannak, ráadásul olyan meccsekről és évekről beszélünk amikor egyoldalú az O tehát szinte minden play alapból nyilvánvaló passz szitu. Ilyen meccseket az NFL történetében csak Brady tudott megnyerni, a többi csapatr soha egyet sem valami 400 ilyen meccs volt. Úgyhogy ezek nem egyszerű feladatok és igen ilyenkor be-becsúszik pár rossz döntés. Azért nem volt idén int, mert volt futás. Ha nem lesz int is lesz, szinte biztos.
2017. 01. 15. 15:09
Misi56
Egyetértek!Nem minden meccs sétagalopp! Emberek ez már a RÁJÁTSZÁS!!
2017. 01. 15. 11:11
Andrew900
Sziasztok!
Tegnap a bemelegítés során látszott hogy Hogan mennyire egyben van és ez a mérkőzés alatt be is igazolodott mig le nem sérült.Lewis megmutatta amit tavaly kaptunk tőle.Védelem most kihúzta a O-t. Védelem tegnap harapot hozta amit egész évben láttunk tőle.Speciális egység meg hozzá tett ahogy kell A texas 3x is 5 yardon belül indult.
Brady látszott hogy fusztrált volt attól hogy nem kapják el ritmust.Meg kell jegyeznem Lewis visszahordása után sztem ledermedtek,nem voltak mozgásban- 15 perc után érezted hogy lehűl a kezed és a lábad egyre nehezebben mozgol.O első féidőben nem sokat volt a pályán.Meccs folyamán többször látszodott hogy Andrews nem bírt Clowneyval-atlétikus típus és gyors-megoldást kellett volna találni rá. Bíráskodást nem szeretném említeni,legszívesebben többen beugrotttak volna hogy....,nem keveset kaptak a II.félidőben.Hangulat hatalmas volt,jó fej mindenki.
Up:Lewis,Hogan,Ryan,Allen
2017. 01. 15. 15:05
pats4ever
Erre az egy meccsre mentél ki vagy maradszaz AFC döntőre is? ;-)
2017. 01. 15. 17:45
Andrew900
Most több időt töltök kint,majd meglátjuk lehet Afc döntőre vissza vagy superbowl de arra már elég húzós árak vannak.
2017. 01. 16. 09:27
pats4ever
Erre a meccsre mennyi volt a jegy? Mi okt-ben a Browns es a Bengals meccsen voltunk es Ticket Exchange-n illetekekkel kozel 300 usdben alltunk meg per db. Es a Foxborough-ban kakasülőn ültünk.
2017. 01. 15. 11:30
orrrion
Ez egy hasznos mérkőzés volt.Mivel egyénenként és csapatszinten is több van a társaságban, arra jó volt, hogy mindenki átessen az idény első rájátszásmeccsén ,előjöjjenek a hibák.
Mondjuk azokból volt bőven, de ennek a csapatnak az az erőssége, hogy tud belőlük tanulni, az idén ritkán követték el ugyanazokat a hibákat egymás után többször. Most lehet a héten elemezni, gyakorolni. A Kansas meccs szerintem nagyon kemény lesz, a győztes 1 nappal kevesebbet fog pihenni mint mi és biztosan több energiát fog kiadni magából. Akárki jön vasárnap, hazai pályán esélyesebbek vagyunk a döntőre.Az viszont egyértelmű -és ezt mindenki tudja a csapatból- hogy ahhoz viszont jobb játék kell majd.
2017. 01. 15. 11:45
komzoz65
Sajnos BAP mesternek lett igaza, keserves lett ez a győzelem. Az idény egyik legrosszabb játékával sikerült kirukkolni támadó oldalon, a 18 pontos különbség hízelgő a számunkra. Nyilván sokkal jobb csapatunk van, de tegnap nagyon sok volt hiba. Nyilván a Texans D is nagyon motivált volt, de ez akkor sem volt ürümteli. TB okkal lehet mérges. Idén másodszor sikerült dupla TO-el kirukkolni, szerintem többször nem kérjük ezt. A kulcs persze a futójátékunk eliminálása volt, remélem ez csak Blount betegsége miatt alakult így.

Amikor már valóban kellett persze TB ezredszer is megrázta magát megint egyszer, és vezetett egy hozzá méltó klasszikus 94 passzolt yardos menetelést, 3 parádés szivárvánnyal. Később előjött pár kreatív futás is, amit szerintem nem most akartunk elsütni.

Nyilván ezek a felpattanó labdák nagyon kockázatosak, és minden meccsen van egy-egy, de most volt 4 vagy 5, úgyhogy ez a két int sajnos benne volt a meccsben. Az O fal sem volt dicsérhető ezúttal.

Lewis hozta magát, a zseniális megmozdulásokat azért fűszerezte egy-egy fumble. Nála ez már csak így van. Mindenképpen a meccs embere volt így is.

A védelem limitálta őket, meg hát amúgy is elég limitált kis egység volt ez az O magától is, de ez teljesen rendben volt. (Butlernek mondjuk volt egy kis szerencséje egy hosszúnál, viszont Logan Ryan és McCourty is szenzációs volt.) A spec egység is jól tette a dolgát, nyilván az ejtett labdákat hanyagolhatnánk.

Jövő vasárnap teljesen más, sokkal pontosabb, fókuszált játékot remélek. Nagyon fontos lenne az eddigi sokkal hatékonyabb futást összerakni.

2017. 01. 15. 15:14
Misi56
A kulcs: TB mint mindíg ha kellett most is megrázta magát, ahogyan a csapat is! Na ez ennek a csapatnak az erőssége! Amikor kell, amikor muszály TUDNAK VLTANI!Én Így látom! ( nem ez volt az első ilyen meccs ) Gratula nekik!
2017. 01. 15. 18:02
BaP
Viszont ha úgy vesszük, nagy hirigben kivertük a top1 deffense-t ( a stat alapján top1-et) :)

Ha valamivel, ezzel fel lehetett készülni a későbbi meccs(ek)re, remélem az O# meg is teszi.
Van még bennünk kakaó, Brady meg motivált, mint állat! ;)

6 AFC döntő zsinórban, Brady 11.ilyen meccse. Mi ez, ha nem dominancia? Nagyon büszkének kell erre lenni.
2017. 01. 15. 11:49
hulith
Rowe buta szabálytalansága nelkul simabb lett volna szerintem ott lemegy a Texans offense támadás TD vagy field goal megtörtek volna ehelyett a momentum hozzajuk került.
A védelem most is csak 16 pontot engedelyezett.
Remelem a Chiefs valahogy behuzza az esti meccset jobb lenne velük jatszani mint a sok playmakerrel rendelkezo Steelers ellen.
2017. 01. 15. 13:44
Touchdown Tom
igen, az hozta vissza őket a meccsbe, addig csak szédelgett a texans a pályán.
2017. 01. 15. 11:57
Chatmansky
Ezt az idétlen meccset... Ez a veszélyes és évek óta idegesítő faktor, hogy egy full profi és felkészült Pats ki tud esni pillanatok alatt a ritmusból és akkor ez van. (Brady-re hatványozottan igaz) Most jól jöttünk ki belőle. És közben meg remélem, hogy ott az igazság amit már írtatok: idénre letudtuk ezt a bénázást, mert alapvetően remek a csapatunk!
Nem erre számítottam, csak a W-re, az meg pipa! Szóval károgás off és gratulálok a csapatnak!
2017. 01. 15. 11:57
karuly
Mindig a kötelezőt a legnehezebb megnyerni! Aki játszott valaha is csapatsportot tudja milyen kegyetlen nehéz a toronymagas esélyességen túllépni. Nem mellesleg a liga talán legjobb D-je kapott 34 pontot. Na jó egyet a spec team. :) Van annyira jó D-nk, hogy bárkit 27 pont alatt tartson.
2017. 01. 15. 12:41
wolandrules
Ryan csinált egy sacket is.
2017. 01. 15. 12:43
palesz42
Sokszor írjuk, hogy a Pats gyengén játszott, meg nehéz hozni a kötelezőt, de én máshonnan közelíteném meg: az ellenfél volt várakozáson felül jó! A Texans nagyon kreatív gameplan-nel jött ellenünk, Clowney és a másik edge rusher bement középre, és a center és a guard között rombolt át, így jobbára nem kellett találkozniuk Cannon-nal és Solderrel. Akik egyébként majdnem hiba nélkül lehozták a meccset, talán Soldernek volt egy elég véleményes holdingja. Az LB-k fogták a rövidpasszokat, nem véletlen, hogy ami bejött az a középhosszú labdák voltak. El kell ismerni, hogy a Texans védelme nagyon nagyot játszott,l és ehhez képest szerintem kifejezetten jó a 34 pont!
Ha ugyanilyen éles lett volna az offensük, akkor bajban lettünk volna. Azonban ezt a párharcot (coachingban is!) a Pats D nyerte. Mi is tudtuk mit kell játszani ellenük, egy játék volt csak, ami "ült". A 2 INT-en kívül volt vagy másik 2-3, ami szintén meg lehetett volna (TB-nél is volt még ilyen, sajnos...). A futást öltük, a rövideket gyönyörűen leszedte Logen és Butler, azért Hopkins kifejezetten jó elkapó. Persze nem minddgy, ki dobál neki:)
Szóval csak azt akartak írni, hogy ne vegyük el az ellenfél érdemeit, jó volt a Texans!
2017. 01. 15. 18:01
hopi46
2017. 01. 16. 13:21
MadJani
+1

A Texans pont azt játszotta ami kell.
Fogták a futást meg a rövid passzokat amit a Pats szokott játszani. Ezért lett a 2 int is, mert a rövid útvonalon zsúfolt volt a pálya, így volt aki leszedje a felpattanókat.
Nem is emlékszem mikor láttam utoljára ennyi hosszú passzt Brady-től.
Brady pedig nem játszott rosszul, sőt ha azt vesszük, hogy milyen nyomás volt rajta és közben még a megszokott rövidek helyett mást kellett játszania, szerintem elég jól alkalmazkodott.
2017. 01. 15. 12:48
vodka03
Szerintem nem volt olyan szoros ez a meccs, mint sokan gondolják. Lényegében az összes Houston pontot mi adtuk nekik ajándékba, de amúgy meg egy percig nem éreztem azt, hogy itt kikaphatunk.
Brady valóban nem játszott kiemelkedően, de az a két INT is felpattanó labdákból volt (tudom ezek is elkerülhetőek lettek volna, de, ha szerencsénk van, akkor meg a földre pattan a labda). A másik meg, hogy nincs Gornk, Mitchell, Hogan egy félidőt játszott, Blount se edzett nagyon a héten, így a futójáték se jött (nem tudom Lewis miért nem futott többet), Dola sérülésből jött vissza, Floyd meg még mindig csak 3-4 hete van a csapattal. Szóval lássuk be Bradynek nem volt könnyű dolga, és az a Houston D elég jól összeállt.
2017. 01. 15. 13:07
csabesz
Blount a sérülése miatt volt ennyire limitált?
2017. 01. 15. 13:11
palesz42
Szerintem nem volt sérült, csak beteg, és a héten 2 nap egyáltalán nem edzett.
2017. 01. 15. 13:53
anti pass
Amikor Bennett a kezelés után lesántikált, frászt kaptam!
2017. 01. 15. 14:11
InfiniteLoop
Én meg akkor is, amikor a következő menetere visszaküldték a pályára :)
2017. 01. 15. 14:34
Burkus
+1. Úgy, hogy akkor már meg volt nyerve a meccs.
2017. 01. 15. 14:39
zozo692
A bírókat csak én láttam egyoldalúan indiszponáltnak? Érdekes módon valahogy mindig számunkra hátrányos ítéletek jöttek.
Nevetséges holding Soldernél, be nem fújt pass interference Hogan(?)nél a vonal mellett, amit meg Bradyvel csináltak roughing the passer címén több alkalommal sípszó nélkül, az felháborító volt (lehet, hogy nagy ász Clowney, de tegnap vaddisznó volt, főleg, mikor kezdett elúszni a meccs).
Nekem ettől az öreg talján bírótól feláll a szőr a hátamon, nem az első eset, hogy ki kar babrálni velünk (származása alapján lehet köze a new yorki maffiához, arrafelé úgy sem szeretnek minket?).
2017. 01. 15. 15:35
daelaci
A szurkoló már csak ilyen, mindig elégedetlen a bíróval. Szerintem viszonylag jók voltak, mindkét oldalra voltak tévedéseik, talán a kárunkra kicsit több, de nem befolyásolta a munkálkodásuk az eredményt.
2017. 01. 15. 16:18
anti pass
Talán a Brady elleni szabálytalanságok voltak komolyak, amit nem toroltak meg, de ezek veszélyeztették a csapat későbbi szereplését is!
2017. 01. 15. 16:59
daelaci
A lábra vetődést a mi védőink is megcsinálták, ugyanúgy megtorlatlanul.
2017. 01. 15. 18:05
zozo692
Olyat is csináltunk, hogy térd alatt befogott az egyik védő, a másik pedig deréknál rácsavart TB-re? Valahogy nem emlékszem ilyenre. A meccsnek csak a 80%-át láttam, de nem láttam a védőinktől testi épséget szándékosan veszélyeztető megmozdulást.
Eddig soha nem foglalkoztam bírókkal, de ez az öreg végtelenül ellenszenves egy pali. Hogy a véreres bánatba lehet rábízni nyugdíjkorhatáron túli emberekre dollármilliók sorsáról döntő mérkőzéseket? Sem mentálisan, sem fizikailag nem képesek lekövetni ezeket a történéseket.
2017. 01. 15. 19:10
daelaci
Ebben a sportban azért elég sok szándékosan sérülésveszélyest lehet tenni a szabályok keretein belül is.
2017. 01. 15. 14:59
Rutgers Rulez, szépen magyarosan.

Mind a 3 INT-ünket Rutgersesek szedték le. Nem hiszem, hogy sok olyan mérkőzés volt az NFL történetében, ahol 3, egyazon egyetemről az NFL-be érkező, különböző játékos is INT-et szerzett.
2017. 01. 15. 15:29
cspeti98
Azért az szép, hogy arról beszélünk, hogy mennyire gyengén játszottunk, ami egyébként teljesen igaz és még így is 3 labdabirtoklásnyi különbséggel nyertünk, felpakoltunk 34 pontot a táblára és a Texans a 16 pontjából legalább 13-at, de inkább 16-ot a mi hülyeségünkből csinált és ha kiküszöböltük volna az egyéni hibákat megint összejöhetett volna egy nullázás. Összességében egy percig nem éreztem, hogy nem húzzuk be a meccset, pedig tényleg nagyon gyengék voltunk, de valószínű, hogy letudtuk idénre a szerencsétlenkedést, ritka, hogy egymás utáni meccseken ilyen amatőr hibákat csinálunk.
2017. 01. 15. 15:40
daelaci
Ilyen alapon akkor a Houston szurkolók is mondhatják, hogy ajándékoztak nekünk egy csomó pontot és ha kiküszöbölték volna a hibákat akkor akár nyerhettek is volna. :)
2017. 01. 15. 16:40
Lucius
Számomra az derült ki a meccsből, hogy a Pats összességében sokkal jobb csapat, mint a Texans. Ugyanakkor elég sok volt a hiba és a támadóegység nem igazán dominálta a meccset, ahogy azt elvárható lett volna. Szerintem ha Edelman kiesik valami miatt, meghal a támadó egység… ami elég veszélyesnek tűnik. Aggódok a továbbiak miatt.
2017. 01. 15. 16:55
polo62
tény, hogy nem játszott a csapat tökéletesen, de nem volt rossz egyáltalán. nekem például nagyon tetszett, hogy felismerte a stáb, hogy a rövid passzok nem mennek, és a hosszabb passzok nagyon ültek, nem nagyon emlékszem a közelmúltból olyan meccsre, ahol ennyi 20+ yardos passzjátékunk lett volna, amit nem elkapás utáni yardokkal ért volna el a csapat. az volt az érzésem, hogy belealudtunk a meccsbe, és 14-3nál elhittük, hogy vége. de szerencsére sikerült felrázni a srácokat és végig kézben volt a meccs. ami megint kicsit aggodalomra adhat okot az szerintem az O-line. bízom benne, hogy egyszeri kisiklás volt, és a Texans jól variálta a formációkat, de sem a passz, sem a futásblokkolás nem volt az igazi. ha jól rémlik a futott yardok nagy részét már az utolsó negyed vége felé szerezte a csapat. de ez legyen a legkisebb gond, remélem az AFC döntőn sokkal koncentráltabb lesz a csapat.
2017. 01. 15. 18:12
zozo692
Remélem, hogy ezzel a kiszenvedett meccsel lekerül a teher a vállunkról és egy sokkal gördülékenyebb játék lesz. Sokkal jobb ez így, mintha egy tükörsima meccsen nyertünk volna, egy play off-ban nem fogunk kétszer közepesen játszani.
2017. 01. 15. 19:50
Chatmansky
Na, most már jó sokan kiírták magukból a tegnapit. Kezdjünk azon rugózni, hogy ma este ki mit szeretne? ...
Természetesen a Kansas és Pittsburgh olvasatában. Semmi nő, vagy pia, meg ilyesmi... :-)
2017. 01. 15. 21:40
anikom
Mivel lány vagyok, így nő semmiképp ;), én a Pittsburghnek jobban örülnék.
2017. 01. 15. 22:50
Chatmansky
2017. 01. 15. 22:01
komzoz65
Mindegy. Mindkettő verhető, persze jó játékkal, ott már nem kell a labda eladás és egyéb hibák.

A Kansast érzem esélyesebbnek. A Steelers azért lenne veszélyes, mert ha ők a legjobbjukat játsszák az nagyon komoly, például pont a Kansas ellen a szezonban. De voltak nagyon gyenge muzsikák is. Szerintem idegenben gyakran nem annyira acélosak.

A Kansas mindenkinek kemény dió, ők kifejezetten várják, hogy hibázzon az ellenfél, és azt megbüntetik, csodákat nem lehet várni tőlük, . Amit tudnak azt elég konzisztensen nyomják, Hill és Kelce azért igazi O fegyverek, illetve a védelmük labdaszerzései. Ellenük hangsúlyozottan perfekt játék kell, de ha az meglesz, akkor a meccs is.
2017. 01. 15. 20:06
daelaci
Wilfork azt mondja, a tegnapi volt az utolsó meccse.
2017. 01. 15. 21:38
anikom
Örülök, hogy "otthon" játszotta az utolsó meccsét.
2017. 01. 15. 20:29
Gyuri bácsi
2017. 01. 15. 21:33
hopi46
Reiss (ESPN) szerint:
UP: Edelman, Lewis, Ryan
DOWN: Andrews, Bennett, Floyd
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Rájátszás - Houston Texans bejegyzéshez