Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Titans 10. hét

2018. 11. 11. 23:28
Szerző: Danna
Kategória: Cikkek, Meccsek
A Patriots 34-10-re kikapott a Titanstől Nashville-ben. Elmondható, hogy ezen a mérkőzésen gyakorlatilag semmi sem működött. Mind a három csapatrész borzasztó rosszul játszott, senki sem vethet a másik szemére semmit.

A támadófal mintha ott sem lett volna, aminek a sérülések lehetnek az egyik oka, illetve az, hogy a csapategységért felelős Dante Scarnecchia egy nem túl jó tervet talált ki a Titans védekező játékosai ellen. Tom Brady a játékok kb. 80%-ában csak menekült, vagy a földön feküdt, képtelenek voltak megállítani a Titans védőit. Ráadásul a futást sem támogatták. Amit sokan elfelejtenek, hogy a Patriots ma a liga No1. védelme ellen kellett, hogy pályára lépjen. Mason hiánya, Brown betegsége és Cannon sérülése pedig csak rontott a dolgon. Waddle gyakorlatilag csak a center poszton nem fordult meg, és hiába volt Brown rosszul, Cannon sérülése után muszáj volt így is visszamennie, mert nem volt aki leváltsa.

Brady 41 passzából 21 volt sikeres 254 yardért. Sony Michel visszatért, de a fal segítsége nélkül neki sem ment, 11 próbálkozásból mindössze 31 yardot sikerült elérnie. A legsikeresebb elkapó Julian Edelman lett, 12-szer repült felé a labda, 9 alkalommal kapta el 104 yardért. Josh Gordon felé is 12 alkalommal repült a labda, de csak 4 alkalommal kapta el 81 yardért.

A védelem már egy másik történet. Semmi sem magyarázhatja az, hogy a Titans 34 pontot pakolt fel ellenük. Gyakorlatilag úgy engedték a játékokat, mintha ott sem lettek volna. Gilmore többször is nagyot hibázott, személy szerint nekem fáradtnak tűnt, ami nem csoda, borzasztó sokat volt a pályán az elmúlt 10 mérkőzésen.

A sérülésekről egyelőre nem sokat tudni. Edelman a mérkőzés után elmondta, hogy a bokájával még nem tudja mi van, meglátják holnap reggel hogy fogja magát érezni. Brown egész héten bajlódott a betegséggel, reméljük a jövő hét elég lesz neki (és Slaternek, aki ma került fel a sérülteket jelölő listára szintén betegség miatt, de pályára lépett) meggyógyulni. Reméljük Gronkowski, Cannon és Mason is rendben lesz a pihenőhét után.

Egy ilyen vereség után nem feltétlenül a legjobb egy pihenő hét, de ez már így van. A jövő hét második felét várhatóan megkapják a játékosok szünetnek, mindenki elutazhat és kipihenheti magát.

Hozzászólások

2018. 11. 11. 23:42
Chatmansky
Nincs mit szépíteni, ez bizony elég gyengére sikeredett... Mert vannak azok a dühítő meccsek, amikor semmi sem jön össze, de ez bizony alapjaiban volt siralmas.
2018. 11. 11. 23:54
piszkosfred
Az edzőlegendát szépen lőcsre húzta a két korábbi kolléga. Ez elég érdekes.
Innentől kezdve az első kiemélősről nem kell álmodozni, a második is bravúr lenne.
Ebben a keretben én egyáltalán nem látom a contendert, de cáfoljanak rám, én leszek a legboldogabb.
2018. 11. 12. 00:04
Burkus
Szerintem az idei keretben a SB contendert szezonkezdet óta nem látja senki. De 6. kiemelésből is lehet SB-t nyerni.
2018. 11. 12. 00:12
topin
Én látom..most is contenderek vagyunk! Egy vereség az nem változtat ezen..Legyen Gronk, legyen Mason, legyen Michel egészségesen. A FO dolgozzon úgy ahogy szokott, aztán nincs semmi látnivaló..

A Chiefset legyőztük, a steelers fekszik nekünk. Amelyik csapatnak nincs védelme, azok ellen nem fogunk szenvedni..A Chargers valahogy majd önmagát lábon lövi, aztán nem is nagyon van más..aki útban lenne. Egy SB-n meg bármi lehet, ezt mi tudjuk a legjobban..
2018. 11. 12. 01:15
hopi46
Te ennél komolyabb hozzászólásokat szoktál tenni. (A vereséggel nem foglalkozom, az NFL-ben bármelyik csapattól ki lehet kapni, bár a lélektelen játékot gyűlölöm.)
Amennyiben azt írtad volna, hogy "PO contenderek" vagyunk, azt elfogadnám, hála a lassan 20 éve outsider csoport ellenfeleinknek is.
A többi "érved" sem igazán ütős. A KS-t legyőztük éppenhogy itthon és a PO-ban nem itton játszunk Velük. Mi az ,hogy a PIT "fekszik" Nekünk? Lefekszik? Ugyan! A Chargers "lábon lövi magát". Miért?
A Bills,Steelers,Vikings védelme a tízben van.
Megalapozatlan SB optimizmus ez, tele "ha" dolgokkal.
(Gronkot és főleg a playmaker szintjét, meg lassan célszerű elfelejtenünk.)
Persze idén még nincs tragédia, de a következő szezon nagyon izgalmas lesz...
2018. 11. 12. 01:38
topin
Sajnos más kávéházban vagyunk..így nem is tudok segíteni..
2018. 11. 12. 08:03
cspeti98
A Steelers fekszik nekünk, mert 20 éve ugyanaz a D sémájuk alapja, ami ellen tökéletesen működik az offense-ünk.
2018. 11. 12. 18:26
B.Toma
Aha lefekszik, csakhogy az ő offenseük jelenleg sokkal jobb mint a miénk. Azért ne legyünk vakok! :) Ezzel a védelmmel és offensezel közelében sem leszünk, hogy legyőzzük a Steelerst. Ahhoz nagyot kell javulni, ami persze nem lehetetlen, amíg Brady és Belichick a fedélzeten van.
2018. 11. 12. 18:26
B.Toma
2018. 11. 12. 00:09
topin
ez elég win-win hozzászólás..ugye akinek semmi nem drága..mert ha bénázunk,akkor Te megmondtad előre..ha meg nyerünk, akkor kit érdekel ez hisz boldogság van.

6W utám jött egy vereség..hát van ilyen..valami indiszponált állapot volt ez, amiből felesleges messzemenő következtetést levonni. Már a kick off után jöttek vagy 50 yardot a returnnél..Az ST később se javult fel. A D az vállalhatatlan volt az első negyedben..Utána megpróbálták berúgni a motort, de mivel a támadóknál is vakon volt mindenki az támadófallal együtt, így ott ma nem gyúlhatott fény.

Rengeteg "ha" szituáció volt, amikor jöhetett volna valami momentum féle, de ezek kivétel nélkül paródiába illő bénázással záródtak le. Gilmore amikor jól védekezett, akkor meg sárgát dobtak rá..utána meg egy lépéssel mindig Davis mögött volt. Elég enerváltnak látszott, ahogy mindenki más is. Mintha nem sikerült élesnek lenni. A felpattanó labdát is sikerült elejteni az említett playnél. Roberts szerelési kísérlete a Goal Line szituban te szent szar..már láttam ahogy telibe veri a futót, aztán csak pislogtam, hogy ehelyett érintés nélkül jutott be az end zoneba..lassításnál lehet látni, hogy ez ilyen Harmon féle vakvilágba menetel volt. De felesleges bárkit kiemelni, mindenki ilyen indiszponált volt. Az edzők is.

NEm ez volt az első ilyen, biztos lesz is még. Idén talán túl vagyunk ezeken..a helyzet változatlan, aki Super Bowlba akar menni, annak minket kell megverni. Ha meg kiesnénk a playoffban, hát akkor sincs semmi..de vészharangokat kongatni felesleges. Jobb most kikapni, mint a Steelers ellen:)
2018. 11. 12. 00:19
piszkosfred
Win-win nehezen lehet, mert nekem az nem win, ha bebizonyosodik, hogy ez a csapat most pont annyira gyenge, mint amilyennek én látom.

Vészharangot hol kongattam? Kicsit unalmas már ez a sok hurráoptimista, aki még kilátástalan meccsen a 4. negyedben sem akarja látni a valóságot. Mert az károgás. Meg nem igazi szurkolás.
Ez a csapat a korábbi évekhez képest igenis gyenge. Ebben benne van 2 elhibázott offseason a GM részéről, plusz sok peches sérülés. Meg még ki tudja mi.

Pont ez a lényeg, amit leírtál, hogy idén nagyon nem az érződik, hogy minket kellene megvernie annak, aki SB-be akar jutni.
2018. 11. 12. 00:52
topin
A sok undertaker unalmas sztem:)
2018. 11. 12. 11:24
piszkosfred
Igazad van. A minden alapot nélkülöző, "dugjuk a fejünket a homokba és mantrázzuk, hogy még mindig mi vagyunk a legjobbak" hozzáállás az, ami előre visz és ami alapján lehet jó vitákat folytatni. Majd ha egyszer az életben olvasok tőled olyat, hogy utólag beláttad valamelyik tévedésedet (volt már jó pár), akkor majd komolyan vehető vitapartner leszel a számomra.
2018. 11. 12. 08:09
cspeti98
Akkor kit? A defense nélküli KC-t? A choker Chargerst? A Texanst, ahol nem az a kérdés, hogy agyonverik-e Watsont, hanem hogy mikor? A 2. héten SB-t játszó, azóta romokban levő Jaguarst? Esetleg a Steelers addig felépít egy teljesen új D sémát?
2018. 11. 12. 10:02
kolok
Peti! A def nélküli KC is agyonver eddig mindenkit,szóval ez nem érv. Hopi arra gondol,hogy az milyen érv már hogy korábban choker volt a Chargers? Idén meg nem az!És akkor? Mire érv az hogy choker? Vagy az hogy általában megy nekünk a Steelers ellena def séme miatt? Ebből IDÉNRE milyen következtetést lehet levonni? Nem a tavalyi Gronk és nem a tavalyi Brady játszik ,tehát pont semmilyet!
Lehetett olyan lózungokat puffogtatni,hogy nem szeptemberben kell jól játszani,meg minden évben van egy WTF meccsünk,csak most már nem szeptember van ,hanem november közepe és már a 2.teljes homály meccse a csapatnak. persze ettől még nyerhetünk SB-t csak azzal nem értek egyet,hogy nem,nem mi vagyunk MOST a team to beat csapat az AFC-ben.
2018. 11. 12. 10:27
topin
Második már..te jó ég, ki látott már ilyet? hallatlan..
2018. 11. 12. 10:36
kolok
Talán az ilyen megjegyzéseid miatt érzed úgy hogy nem kedvellek... mert ettől ugye nem lesz az lózung hogy minden évben van egy WTF meccsünk szóval nem számít hogy hogy játszottunk.Nem nagyon látom az érveidet,hogy mitől vagy mi a a TTB...
2018. 11. 12. 10:37
kolok
2018. 11. 12. 11:14
cspeti98
Agyonver mindenkit, de amint jön egy kicsit jobb offense kapnak 40+ pontot. A Chargers idén már 2 meccsen verte meg magát tipikus Chargers hülyeségekkel (mondjuk nálam ők azok, akik a legveszélyesebbek ránk), meg volt még 2, ahol nem sikerült ezt kihasználni. A Steelers def séma azért érv, mert zónáznak, az ellen meg jól vagyunk idén is, a gondok emberezésben kezdődnek, azt viszont nem látom, hogy ha ők elkezdik a man-to-mant, akkor hogy állítanának meg minket Coty Sensabaugh-val CB2-ben vagy ott bedobnák Artie Burnst, akit az nem éget meg aki nem akarja?
2018. 11. 14. 00:50
Misi56
Én azért szeretem és szerettem mindíg ezt a csapatot mert még meccs közben is képesek voltak megújúlni! Idén is láttunk már erre példát! Ezen a meccsen ez most nem sikerült. Ettől többet most nem látok bele mert ettől még a mi csapatunk! Ha véletlen idén nem jutunk SB-ba akkor na bumm majd jövőre!minden évben hol vannak az SB csapatok rajtunk kívűl? Évek kellenek álltalában mire újra felépítik magukat ( tisztelet a kivételnek ).Volt egy ( nagyon ) rossz meccsünk! Egyelőre ennyi! Go Pats!!!
2018. 11. 12. 11:26
piszkosfred
Szerintem ti topinnal nem ugyanazokat a meccseket nézitek. Lehet gamepasson valamelyik korábbi SB runt nézitek újra :D
2018. 11. 12. 18:31
B.Toma
2018. 11. 12. 11:36
piszkosfred
Az általad felsoroltak közül nem tudom idegenben melyiket tudnánk verni. Persze tudom, ha mindenki egészséges akkor...
Az idei idegenbeli teljesítményünk siralmas. És most nem Foxboroughban kell(ene) majd vitézkedni.
2018. 11. 12. 12:06
cspeti98
Én azt nem értem, hogy miért van kőbevésve, hogy idegenben játszunk velük?
2018. 11. 12. 14:09
piszkosfred
Szerinted reális esélyünk van jelenleg az első 2 kiemelés valamelyikére? Milyen forgatókönyv alapján?
2018. 11. 12. 14:13
cspeti98
Igen, komoly összeget mernék tenni a #2 seedre. A Steelerst kell ütni, és akkor belefér még egy vereség is.
2018. 11. 12. 16:20
Pietrosz2
Igy van.A 2.kiemelés simán meglehet,ha az otthoni meccseket /Jets,Bills,Vikings/hozzuk -erre jó esély van plusz idegenben a Jetst és Steelerst megverjük.csak a Miami idegenben necces.11-5 biztos lesz.12-4-el meglesz a 2.kiemelés.
2018. 11. 12. 17:50
pats4ever
Egyet értek h 12-4-gyel még meglehet a 2nd seed, ehhez a Steelersnek 11-4-1-gyel kell zárnia. Ha ütjük őket, akkor ehhez eleg meg egy Steelers L. Mennek a Jagshez es a Broncoshoz, majd jon hozzajuk a Chargers. Ezutan mennek a Raidershez es fogadnak minket. A végén mennek a Sainthez és otthon zárnak a Bengals-szal. A Chargers és a Saints lehet L, ha még számit az a meccs egyáltalán a NO-nak... Pitts győzelem esetén hiába hozunk minden meccset, csak akkor van meg a 2. Kiemelés ha a Steelers mindketto nehez meccset bukja, plusz meg a Bengals ellen is a végén. Ez nem tul életszerű.
2018. 11. 12. 18:33
B.Toma
Te melyik évbem jársz?
2018. 11. 12. 18:34
B.Toma
Ezt nem ide akartam írni! Bocsesz. :D Jó lenne egy szerkesztő gomb!
2018. 11. 12. 20:36
BaP
Abban az a gond, hogy a Chargers sorsolása nem túl veszélyes, és ha megütik a Steelers-t a kedvünkért, akkor a Chiefs ellen ki is kaphatnak, 13-3 övék a 2nd seed.

A Texans sorsolása sem erős, tulajdonképp a Redskins és Titans ellenin kívül a végére találkoznak a Jags Eagles párossal, ameddigre azok teljesen le lesznek eresztve.
Ott is lehet kis szerencsével 13-3

A Vikings, Bills, és Steelers top 10 deffense, 4,8,9 sorrendben.
A tegnapi titans 6-os rank. A top10 ellen eddig vegyes a kép, Titans és Jags L, Texans, Chicago és Bills W

Nem azt mondom, hogy a 12-4 2nd seed lehetetlen, de iszonytatóan nehéz lesz az ellenünk mindig pörgő Bills és Dolphins, az életéért küzdő Vikingek, és a Bengals-al harcoló, de a 2. kiemelésre is esélyes Vasas ellen.
2018. 11. 12. 19:39
robroy
2018. 11. 12. 19:28
BaP
Aztán miért jobb most, mint a Steelers ellen kikapni?

A tény az, hogy az idén már a második lélektelen, akaratgyenge meccsét futotta a csapat. Nem a L a probléma, az benne van, főleg 6 remek W után. Ez a játék, ez a kilátástalanság viszont egy SB contendernél nem lehetne jelen.

És itt nem károgásról van szó. Ez a csapat messze felülmúlta eddig, amit én a preseason alapján vártam tőle. És abszolút nem leszek csalódott, ha idén nem jutunk olyan messze mint az előző években. Halucinálni, “mi vagyunk a Pats” itt mindig “rajtunk keresztül vezet az út az SB-be” mi mindig “contenderek” vagyunk maszlagot mantrázni viszont nem fogok.

A rossz játék rossz játék, a gyenge hozzáállás is gyenge, ha a Pats, akkor is
Ami az offense oldalán van, az meg meccsek óta nagyon gyenge. Brady passer ratingjei: 85,8; 99,70 1 TD Idén 94 rating.
Sajnos 2017 ősze óta, mióta JG10 trade-elve lett, nincs versenyhelyzet, és TB számai csúnyán romlanak. Addig nyomott egy 110,3 ratinget, azóta 17-ben az alapszakaszban és idén az alapszakaszban egy 91,5-öt...
Lehet sok mindent mondani a falra, de hetek óta nincsenek megdobva töküres célpontok, tegnap majdnem kitörette 4th and 6-nél Jules bokáját, miközben tökegyedül mozizott Dorsett.
Ki lehet mondani, az offense oldalon TB12-nek kéne a legnagyobbat feljavulnia.

Gronk-al kapcsolatosan is halucinálsz, a srác láthatóan nem volt egészséges 100%-ig eddig a szezonban, és nem lehetünk benne biztosak, hogy valaha lesz még az a Beast, aki volt, lehet, meg kell barátkozni ezzel a gondolattal.

Beleférne ez a Manning utolsó éve féle leolvadás, és a gyengébb O#, ha lenne egy olyan D#, mint anno a Broncosnál. De nincs.
Nagyon nincs.

És mégegyszer: engem nem zavar egy gyengébb szezon. Az zavar, ha valakik a gyenge játékot kritizálják, azok hülyék, meg károgók. Meg antiPatsok.

És igen, lehet ebből szerencsével SB is ( mert van formaromlás, sérülés is az nfl-ben), amit én nagyon kívánnék TB12-nek, de hidd el, az nem azért lesz, mert Te itt pozitívkodtál a sok “ha” ra, hanem mert a tegnapi gyenge mentalitást, és brutál hibákat kijavítják.
És akkor majd a “károgók” nyilván nem kritizálnak, hisz akkor már nem így áll hozzá, nem így játszana a csapat, mint tegnap






2018. 11. 13. 09:39
kitalaltnev
2018. 11. 13. 09:50
Pebal
2018. 11. 13. 14:01
anti pass
Éles ésszel kitaláltam, hogy a véleményemmel lehet problémád! Nem tudom mióta vagy szurkoló, de én gyermekkoromtól és nem mindig a bajnokoknak sikerült. 2Fradika" sem mindig jutott a csúcsra, ahogy az Arsenál is egy ideje mellőzi a bajnoki címeket. A szurkolás számomra nem azt jelenti, hogy egyik pillanatban az egekig magasztalom a csapatomat majd a másikban a sárba tiprom. Meccs közben én is indulatosabban írom le a véleményemet, de kulturált embernek tartom magamat és aludva egyet már lehiggadok. Nem tudok azonosulni azzal a felfogással, hogy egy tényleg szerencsétlen találkozó után elmondom mindennek azokat akiket két hete az egekbe emeltem. Ahogy finoman mondják: nem csinálok segget a számból! (bocs) Nem találsz tőlem olyan mondatot amelyikben dicsértem volna a vasárnapi teljesítményt. Viszont gyomorforgató amikor elkezdik gyalázni és mindennek elhordani a tegnapi -és remélhetőleg két hét múlva ismét- csodált játékosainkat. Nem játszott jól a csapat. Egyik része sem, de azt nem hiszem, hogy akarva dobták el a két pontot. Ők megtették amire most képesek voltak de ez most kevés volt. Keresni kell a megoldásokat és végül ki kell javítani. Ez volt az én véleményem, amit lehet megalkuvónak tekinteni, de legalább következetesen mondom mindig ugyanazt. Nekem nem okoz lelki kielégülést ha a sztárokat, a Mi sztárjainkat elmondhatom minden satnya kis kirúgandó senkiknek. Az nem az én stílusom. Hogyan tudnék szurkolni annak a csapatnak akit előtte elhordtam mindennek? Külön szoktam választani a kritikát és a ledorongolást!
2018. 11. 13. 16:05
zsolt75
+1
2018. 11. 13. 16:07
zsolt75
Ez BaP-nek akart menni... A hozzászólása mögé tettem, de ugy látszik, hogy ez a funkció is csak annyira pontos, mint a szeretett irányítónk...
2018. 11. 14. 00:59
Misi56
Viszont arra ,hogy a hibákat kijavítsák KÉPES ez a csapat! Hiszen ezért szeretjük és ezért nem szabad egy-két gyenge meccs után temetni Őket! Go Pats!!
2018. 11. 12. 00:05
Alpok
Sajnos teljesen szétesett a csapat!Danna tökéletesen leirta amit láttunk. Ami nekem feltünt sem a játékosok sem az edzők részéröl
nem volt semmi emoció! Lehajtott fejjel bámultak maguk elé,se nem biztatták,se nem szidták egymást.Brady teljesen formán kivül,a negyedik negyedben egy trükkös játéknál a saját lábában esett el! Utánna 7 percel a vége elött már le is cserélték! Magyarázza már meg valaki ezt az összeomlást! Ja és Edelman-t röntgen vizsgálatra vitték a negyedik negyed vége felé a kommentátor szerint.Derült égből villamcsapás ahogy mondani szokták!
2018. 11. 12. 01:53
hispanic
Felejtsük már el ezt az emoció hiány, meg lélektelen játék dolgot. Ezek profi játékosok, itt senki nem játszik lélektelenül, egy NFL szinten nem a lelkesedés dönti el a mérkőzéseket. A megye 1-es bajnokságnál lehet hogy számít hogy ki a lelkesen, de az pont azért lehet, mert amatőrök. A Barcelona-Manchester City vagy a Reál Madrid-Bayern Munchen mérkőzésen sem a lelkesedés dönt.
Aki amatőrként sportolt vagy profi sportot csak televízióban látott az tudja azt képzelni, hogy a lelkesedés dönti el a mérkőzéseket professzionális szinten is. Meg a szurkoló gondolja ezt. A valóság teljesen más.
A Falcons vagy a Seahakws elleni Super Bowl sem azért nyerte meg a csapat, mert az ellenfél lélektelen volt, vagy a Patriots jobban akart volna.
Gronkowski, Mason, Michel, Brown nem a szezonra esett ki, ahogy teljesen egészségesek lesznek, és a tudásukat nyújtják a csapat egy kategóriával erősebbé válik azonnal.
Elment egy mérkőzés, ilyen a sportban előfordul, a pihenő hét után újra lehet gyűjteni a győzelmeket, nem történt itt semmi olyan, amitől most világvége lenne.
A playoff nem kérdés, ott pedig egy új bajnokság kezdődik, ott kell mindenkinek a legjobbját nyújtania.
Addig pedig nyugalom.
2018. 11. 12. 04:24
SasukeMilo
Max. respect ezért a hozzáállásért! Én megmondom őszintén - bár tiszteletben tartom mindenki véleményét - már nem is szívesen szoktam a kommenteket olvasni/írni ide, mert valahogy engem lehúz a sok negatív vélemény és borúlátás, mikor 17-18 éve egy olyan csapatunk van, amit nagyon sok más drukker (nem csak az NFL-ben... pl. a kedvenc NBA csapatom, a Lakers már évek óta nem látta közelről a playoff-ot) megirigyelhetne! Szóval a magam részéről öröm ilyen véleményt is olvasni :D
Ja és hogy a meccsről is szóljak: számomra már az nagy boldogság, hogy Tom-ot nem kellett levinni, mert az 5. - vagy 6. - sack után én nem is számoltam már, mennyit kapott összesen, úgy pedig aligha lehet jól dobálni, ráadásul ugyebár a kora miatt tényleg minden keményebb földre vitelnél aggódtam érte :S Illetve, ahogy Hispanic is írja fentebb, azért ezek a sérült játékosok ha teljesen felépülnek, sokat hozzá fognak tenni az összképhez (illetve, ha nem esnek még ki kulcsemberek... Minitronért nagyon aggódom!). Egy szó mint száz: amíg nem esünk ki, addig van remény! Aztán lehet, én vagyok ennyire optimista, de mint fentebb írtam: rengeteg csapatsportágat követek, mindből van kedvencem, néhol több is (pl. labdarúgásban) és állítom: az elmúlt egy évtizedben a Pats-ben volt MESSZE a legtöbb örömöm, nekem ez számít :D
2018. 11. 12. 09:32
Alpok
Tudod ugyanezek a játékosok az előzö mérkőzésen a pálya túlsó felére rohantak ünnepelni egy megszerzett labda után ,máskor az edzökkel is kiabáltak,egymásnak magyaráztak vagy lelkesitették egymást,probálták felrázni a rosszul teljesitő csapatrészeket.Most semmi ilyet men láttam. Csak ültek és lehajtott fejjel néztek maguk elé.Na ez az amit nem értek most sem.Érthetetlen tompultság volt rajtuk.Láttam már néhány kispadot életemben egészen közelről,igaz az magyar kosárlabda NB-I volt.
2018. 11. 12. 18:39
B.Toma
Ezt mondjuk kapásból cáfolja a tavalyi Eagles akik végigverték a PO mezőnyt egy tartalék irányítóval mert vitte előre őket a tűz és a szenvedély. Az, hogy valaki proffeszionális játékos, nem azt jelenti, hogy egy gép. Ugyan olyan ember ő is, akit befolyásonak az érzelmeik a teljesítményben.
2018. 11. 12. 21:35
Alpok
2018. 11. 15. 00:24
piszu46
Ezt komolyan gondolod, hogy a lelkesedés nem számít?
Bizony, nem kis mértékben befolyásolja a teljesítményt a mentális erő! 3 éve a Falcons ellen, ha nincs tűz TB12-ben, ha nem űzi, hajtja a többieket bele a győzelembe, hogy lett volna meg a SB???
Na mindegy, ha te máshogy gondolod, az a te dolgod, de gondolj bele a magad életébe, hogy vajon nem befolyásolja-e sokszor bármi a teljesítményedet akár pozitív, akár negatív irányba.....
2018. 11. 15. 00:27
piszu46
2018. 11. 12. 02:57
tottingetosz
Én is inkább a hívôk táborába tartozom. Látom, hogy nem mi vagyunk a legjobb formában lévő csapat, így is csináltunk egy 6-0-s rohanást. A Chicago vezeti a csoportját, a Kansas az AFC-t. A Houstont kevésbé temetném, mint a Green Bayt. Ezekkel mégis felvettük a versenyt. Akkor csak nem vagyunk olyan bénák.
Most valami félrecsúszott és szerintem is érdekes, hogy pont a tanítványok "overcoach" BB-t.
Ami tendencia, és feljebb írtátok, hogy elitebb D-k ellen azért jóval nagyobb a tanácstalanság. A next man up sem működik annyira egyik egységben sem.
Gronk meg különösen fontos. Futásblokk, Elkapások, és figyelem elvonás. Nem statisztikáztam, de vele feléled Hogan és Dorsett is. Nélküle meg kettőn kell védekezni, azt meg is oldják. (JG és JE).
Szóval csak egészség legyen, mert az alapcsapat még mindig AFC kontender, de a B csapattal is lesz Playoff. Go Pats!
2018. 11. 12. 04:12
Oscar
Topin ...........

Bocs , de az igazi The Undertaker elég nagy KIRÁLY volt ( még most is az) , mert sikerült végig kísérnem a pályafutását(1989-től) a különböző W
szervezeteknél és a WrestleMania pályafutása is Neki a legjobb!

Szóval ,amint írtad :A sok undertaker unalmas sztem:) ......akkor itt számtalan unalmas KIRÁLY van itt , akiknek számtalan érdekes és értékes véleménye van , csak úgy mint természetesen a TIÉD!!!!

2018. 11. 12. 04:29
SasukeMilo
Na jó, ezt nem hagyhatom szó nélkül, kedves Oscar... pont ráhibáztál a No.1 örök kedvenc pankrátoromra és igen: még most is nagy király (bocs az off-ért különben) :D
De hogy témánál maradjunk: mint fentebb is írtam, én mindeni véleményét elfogadom/tisztelem, de engem személy szerint nagyon le tud húzni, mikor sok negatív kommentet olvasok egymás alatt, persze mindig is próbáltam/próbálok a mai napig - a sok gond-baj ellenére - optimista/bizakodó maradni a mindennapi életben és így vagyok a csapattal is (fentebb szintén leírtam, hogy a sok különféle team közül, akiknek szurkolok ilyen-olyan sportágakban, összehasonlítva egyértelműen a Pats adta/adja a legtöbb szurkolói vidám pillanatot régóta).
2018. 11. 12. 04:31
SasukeMilo
2018. 11. 12. 05:44
topin
Ha rá céloztam volna, akkor nagybetűvel írom a kezdőbetűt..:)
2018. 11. 12. 06:48
vhs-box
Kulcsjatekosaink vagy serultek ,vagy serultem jatszottak ,vagy serulesbol jottek vissza. Ezt nincs az a csapat amely orvosolni tudja folyamatosan . KC is betlizni fog meg. En meg nem gondolom ,hogy eluszott az elso kiemeles .
2018. 11. 12. 09:42
pats4ever
Megnéztem az AFC contenerek sorsolasát. Sztem az alábbi várható.
KC: könnyű a sorsolásuk, max 1 L - Rams idegenben. 14-2-vel zárnak. Övék lesz a 1st seed.
Steelers: a Chargers, Pats, Saints meccsek közül sztem kettőt buknak. Sztem 11-4-1-gyel zárnak.
Chargers: a KC, Steelers, Bengals, 2xBroncos meccsekből 3-4 zako. 11-5 a vége legjobb esetben, inkább 10-6.
Texans (a legkönnyebb a sorsolása): Redskins, Titans, Eagles meccsek közül 2 zakó. Jo esetben 11-5-tel zárnak.
Pats: necces lehet a Miami, a Vikings és a Steelers. 1L vagyis 12-4 teljesen reális, ha a megszokott játékunkat játszuk.
Uakkor ha biztosan akarjuk a 2. Kiemelést verni kell a Steelerst. Ha Pittsburgben kikapunk, az összes meccset hozni kell. Miamit es Vikset is + a Steelersnek 3x kellene botlania. Ez nem túl valószínű.
A jó hír, h a sorsunk a mi kezünkben van, a rossz, h a Steelers Pats elleni nyeretlensége es fóbiája se tart örökké. A 2nd seed ott dől el, a 3.-ra minden esélyünk megvan. Ha igy lesz, a PO-ban jöhet a Bengals vagy a Chargers otthon, aztán a divisional újra Pittsburgben. 2x meg nem fogunk kikapni tőlük!
Szóval az én forgatókönyvem szerint most is sanszos az AFC döntő! :)
2018. 11. 12. 09:54
Alpok
2018. 11. 12. 11:43
hopi46
Valószínűleg BB-ék is ezt számolták ki (mert az NFL olyan, hogy mindent akár 6 fordulóra is, előre ki lehet számolni!), így tojtak a tegnapi meccsre és kicsit előbb megkezdték a pihenő hetet. :)
Ahogy szokták mondani, nincs itt semmi látnivaló. (Tegnap Tőlünk tényleg nem volt semmi.)
2018. 11. 12. 18:45
B.Toma
Szép, legyen így. :) Sőt ha az első kiemelt Chiefs kikapna a PO-ban akkor lehetne a konferencia döntő hazai pályan :D merjünk nagyot álmodni! :D
2018. 11. 12. 06:55
kolok
Kivancsi vagyok a velemenyetekre:nem erzitek ugy hogy TB pocket presence-sze baromi sokat romlott idenre. Pont ebben lepett szintet az utobbi 2-3 evben a korabbiakhoz kepest,hogy allati jol lepett fel ha osszenyomtak a zsebet. Most viszont egesz szezonban -hangsulyozom,nem a mai meccsrol beszelek,mert ma az O line is penetrans szar volt- olyan erzesem van,mintha nagyon koran kezdene panikolni,osszegombolyodve lefekszik amikor meg oda se ert a sack,vagy panikolva kidobja a labdat. Az elmult evekben ilyenkor labon meg remekul megprobalt fellepni es nagyon sokszor sikerult is neki.
2018. 11. 12. 07:19
kitalaltnev
Egyetértek. Noha sosem volt az a mobilis QB, de idén eddig mintha még kevesebbet vállalna. Az utóbbi 3 meccs már stat. számokban is éppen, h. csak vállalható, eredményességről pedig ne is beszéljünk. A sok kaki helyzetben túlontúl vigyáz magára meg a bőrre is. Muszáj lenne, h. a mérkőzésenkénti TD számokat szaporítsa, s bánom is én, h. kinek tudja dobni a labdát, csak tegye. Hajlok rá, rendet kell tennie magában, egy jobb, élesebb, harcosabb Brady elengedhetetlen a PO-hoz, ill. az ottani minél tovább való meneteléshez. Pláne úgy, h. ellenünk mindenki jobban felszívja magát, tudván azt, h. most szokottnál könnyebben sebezhető a csapat. Go Pats!
2018. 11. 12. 07:37
Arnold Patsenegger
Az biztos ,hogy már nem nagyon lehet halogatni az utód keresést. Nem azt mondom,hogy nincs Bradyben még 1 nagyon max 2 év, de már kelleni fog mögé a padra aki tanulhat.
Tegnap, Brady nem játszott jól (sőt), mondjuk az egész csapat sem volt jó így azért nem varrnám a csak az Ő nyakába ezt a vereséget.
2018. 11. 12. 08:26
topin
Az jobban zavaró, hogy valamiért túlvállalja magát és nem dobja oda a rövid yardokért a lasztit. Erőlteti ezeket a 10+ vagy akár 20+ dobásokat. Eddig se voltunk ebben jók.

Amikor beindulhatna az offense, akkor egy ilyen játékkal megakasztjuk magunkat, ha első downra jön, utána a futás kizárt és megy az erőlködés másodikra és harmadikra is. És egyértelmű passz szituban meg olyan nyomás jön, amitől pánik indul..

Hogy miért nem használtuk White-ot, vagy Hogant azt nem értem. Hogan felé ha üresen van, akkor se néz, ami ilyen döcögős ritmusnál óriási luxus..

Szépen mozgassuk lassan a láncot, haladjunk folyamatosan. Nem kellene ennyi erőltetett play hosszan, mert talán egy kivételével mind pontatlan volt eddig. Mitől javulna ez már ennyi idősen?

De a tegnapiban a játékosoknál sokkal jobban benne vannak az edzők. Mert ennyire enervált brigádot egy botrányos game plan mellett mindenki bucira vert volna. Nem működött az ST, a rund D, a pass defense. Nem ment a passzjáték, se a futás. Erőtlenek voltunk és konkrétan balfaszok..szerencsétlenkedtünk, mint valami bohózatba. Nem volt valami jó a felkészítés semmilyen téren.

2018. 11. 12. 08:37
topin
Éppen ezért nincs világvége, egy rossz héten vagyunk túl..BB, JMD, Flores, Scar mind-mind benézte ezt alaposan. Ha nekik jobban megy a felkészítés, akkor nem lesz gond..plusz visszajönnek azok a játékosok akik fontos láncszemei a működő támadójátéknak. Mason, Gronk, Michel. És ugye Brown és Cannon is bibis volt..
2018. 11. 12. 08:46
cspeti98
Az az egy zavar igazából, hogy minden edzői bénázás ellenére is meg lehetett volna a meccs. A D a borzasztó első negyed után 10 pontot engedett amíg számított (az utolsó TD már bőven garbage time volt), miközben az offense magát nyírta ki ezekkel a hosszú passzokkal. Ebben pedig vastagon benne van Brady, mert voltak üres célpontjai 7-8 yardon, de ő inkább bevállalta a hosszút, így borítékolható volt a 3&sok, amiben ez az offense nem jó, nem erre van kitalálva.
2018. 11. 12. 13:40
kitalaltnev
2018. 11. 12. 09:06
Arnold Patsenegger
Engem egyetlen dolog bosszant Brady játékában, az hogy mindíg kiválaszt magának egy játékost és azt tömi labdával, ezzel alapvetően nem lenne bajom de sajna még akkor is ezt teszi mikor az nyilvánvalóan nem működik. Ez most Gordon, korábban ez volt Edelman vagy Gronk... Mintha Dorsett vagy Hogan nem is létezne ilyenkor.

"Josh Gordon felé is 12 alkalommal repült a labda, de csak 4 alkalommal kapta el 81 yardért" - nem működött mégis erőltette.

Ráadásul ezek a hosszú passzok amúgy se mennek már olyan jól, de mégis ezzel állt elő JMD...
2018. 11. 12. 09:43
Alpok
2018. 11. 12. 10:15
kolok
Ezt abszolút adom,az eredménykövetőben is polemizáltunk egy sort ezen,amikor egy 3&4-re behívtak egy 15 yardos passzt Gordonra nulla szeparáció mellett.
2018. 11. 12. 08:49
Pebal
2018. 11. 12. 07:05
kitalaltnev
Nem erre számítottunk. Egy rossz napot kifogó, zavarodott csapat, a Titans pedig szépen beárazta minden jelenlegi gyengeségünket. Brady már nem bír el ennyi impotenciát. Ebből a kakiból meg az edzők sem tudtak kikavarni semmi emészthetőt. Szvsz mstantól lesz körömrágós az idény. A pihenőhét remélhetőleg a legjobbkor jön.
2018. 11. 12. 08:47
mhatrix
a legnagyobb égés az baszki hogy brady-ék csinálnak egy trükkös játékot és 1 yard kellett volna még,mert megbotlik a saját lábába...huuu bazki, utána eljátsza a titans is pár játékkal később,na ez k@rva nagy égés
2018. 11. 12. 10:00
Alpok
2018. 11. 12. 18:48
B.Toma
Ezt az alázást mondjuk megkaptuk a super bowlon is sajnos.
2018. 11. 12. 08:48
grof
Tegnap is írtam a chat-en,hogy TB olyan volt mintha be lenne ba...va! Össze- vissza dobált, még a rövideket sem tudta megdobni normalisan, a trükkös játeknál megbotlott a sajat lábában, az üres embereket nem látta meg stb. Én se rá húznék mindent, de ....Még a küzdést se láttam sajnos. Minit meg addig erőltettük amíg megsérült.Csak Gordont meg őt látta! Lehet itt avval jönni,hogy nincs Gronk stb. Nézzük meg a győzelmeinket! Hányan írtátok,hogy nem számít semmi ,csak a w! Ok,de egy billst, egy miamit alig tudunk megverni,míg mások 40-50 pontot pakolnak fel nekik. Nem karogni akarok,de ez a csapat nem az a csapat. Mikor nyertünl, akkor se volt az.
2018. 11. 12. 08:58
cspeti98
A Billsnek akkor pakolnak fel 40-50 pontokat, ha Peterman játszik, amint van egy olyan QB, aki nem szivatja a saját védelmét, akkor 20-30 között engednek. Mi felraktunk 25-öt és tök simán nyertünk. A Miami ellenivel szintén nem értem mi a gond 38-7-re alig győztünk, a 7 pontot is garbage timeban a csere D ellen szerezték.
2018. 11. 12. 10:05
Alpok
Sajnos jól látod!
2018. 11. 12. 09:18
I dont trust in Bill
Az a baj, hogy sokan a múltban élnek. Mindig voltak érthetetlen szar meccsek és érthetetlen vereségek. DE!
Azzal védekezni, hogy “ha” Gronk egészséges lesz, (évek óta nem az, folyamatosan nyírjàk és nem bírja),
“ha” Edelman egészséges lesz ( amikor az akkor sem úgy használják ahogy kell) “ha” Canon felépül (1db normális szezon után kitömték azóta meg nem bír ki két meccset egymás után) “ha” “ha” “ha”...:
Kicsit túl sok a “ha” ahhoz, hogy itt bárki nagyot álmodhasson.
Ami viszont tény. A game plan folyamatosan rossz. Nincsenek olyan játékosok akik tényezők lennének, a régi húzó emberek HT, DMC, JE, Gronk, TB?? árnyékuk önmaguknak. Ezt be kell látni.
Lehet azzal jönni, hogy de a Chichagot a Greenbayt a Kansast is megütöttük. De hogyan? Persze a W az E én tudom de olyan mázlivak nyrtük azokat a meccseket hogy azon sem csodálkoztam volna, ha az is mind L.
Tudom itt sokan nem, de én igenis úgy látom, nincs meg a faktor a csapatban. Sem tehetségben sem semmiben. És tartom, hogy ehhez nagyban hozzájárult az elmúlt évek értékelhetetlen draftjai. A kukázott emberekből épített csapat stratégia, a playbook teljes hiánya és konzervatív game plan...stbstb.
Lehet, hogy TB sincs a legjobb formában de az, hogy meccsek óta képtelen TD-t passzolni és a redzone-ban azok a botrányos hívások.....ezt ha valakinek akkor JMD nyakába varrható dolgok. Védelem sincs.
Nem tudom itt ki kit remél. És ezt nem a mostani elveszített meccs miatt gondolom, hanem az elmúlt 10 mérkőzés alatt mutatott játék miatt.
Na halljuk.... 3.2.1...... Hooooogy mereeeeeed.... :)
2018. 11. 12. 10:02
cspeti98
1-2 után ideböfögted, hogy szar minden (természetesen érvekkel alátámasztva) aztán eltűntél 6 hétre, majd az első vereségnél jössz, hogy te megmondtad. Hitelesebb lenne ez a megmondóemberkedés, ha minden héten, a győzelmek után is leírnád ezt. Addig csak trollkodásnak tűnik, abból is a gyengébb fajtának, főleg a három meccset is hatalmas mákkal nyertünk szöveg. Sajnos az első kommented óta folyamatosan esik a színvonal, pedig én reménykedtem benne, hogy ennek az oldalnak is lesz egy saját Sobri Jóskája. :(
2018. 11. 12. 10:19
1976gabi
helló mindenki.van egy ismerődőm jets szurkoló.nagyon reméli,hogy egyszer a csapata 6-3-mal fog állni pihenő hét előtt, mondjuk két évig folyamatosan .tehát van aki remél még.
2018. 11. 12. 13:45
kitalaltnev
7-3-mal, hála Isten. Az eggyel kevesebb W már nagyon fejvakarós alapszakasz második felét jelentene...
2018. 11. 12. 10:39
I dont trust in Bill
Úgy ahogy mondod!
Vagyis hát nem teljesen. Ameddig egy győzelemnél az meglátás, hogy azt nem kell magyarázni addig felesleges mondani bármit. Viszont azokon a meccseken is látszott minden egyes hiba ami tegnap hatványozottan megmutatkozott. Szóval. Szar játékkal is lehet meccset nyerni ebből ennyi látszik. Semmi több. A színvonalról csak annyit, hogy az első kommentem szarkasztikus volt. Semmiben nem különbözött tartalmilag azoktól amik utána jöttek. De ha poénosan megfogalmazva az emészthetőbb?
Nézd én örülnék a legjobban ha azt látnám amit ti látni véltek....vagyis inkább akartok. De nem úgy látom. Ez van! Ha nem tetszik vagy ezzel a lelkébe gázolok valakinek hát sajnálom. Az meg hogy lekicsinylő jelzőkkel illeted a hozzászólásom bármelyikét (ideböfögted) és ettől könnyebb a lelkednek ám legyen. Nem feltétlen kell egyetértenünk. Viszont ez idén nem az amit megszoktunk. Vagyis amit kegszoktam. És ezt le is írom. Neked meg tűnhet trollkodásnak igazából azt gondolsz amit akarsz, ahogy én is.
2018. 11. 12. 12:07
cspeti98
A színvonalesést a trollkodásra értettem, tényleg biztatóan indult.

A probléma nem azzal van, hogy más véleményen vagy, hanem azzal, hogy a győzelmek után csend van, majd az első vereségnél jössz, hogy te megmondtad. Ez azért elég kényelmes pozíció.

Az viszont tényleg érdekelne, hogy mikor volt szerencsénk azon a három meccsen.
2018. 11. 12. 12:39
I dont trust in Bill
A kansas meccs ha csak 10 percel tovább tart akkor sanszos, hogy nem győzelemről beszélgetünk. Mahomes megtetta azt a szívességet, hogy szűz kislányok megilletődését megszégyenítően játszott egy félidőt. De láttuk, hogy összekapta magát.
A chichagoi idegenbeli meccsünkön is láthattuk azt a balfaszkodást amit tegnap is. btw a packers ellen dettó. Na most a bears ellen azt gondolom, csak azért nyertünk mert Turbulencia nem igazán tud passzolni. De ok. Azt adom. Egy idegenbeli meccs amit hoztunk nem keresem a kifogást. A packers ellen hoztuk ugyan azt az impotens játékot és a végén csodák csodájára mi jöttünk ki jobban de attól az még nem volt egy diadalmenet. Másrészt az idei packers Rodgers ide vagy oda egy rossz csapat. Nem véletlen érkeztek negatív mérleggel.
A tegnapiról meg annyit még, hogy ugyan azzal a RPO játékkal csináltak totál hülyét a védelemből amivel az eagles is az SB-n.
Mindenkintudta, hogy 2 jó futóval és Mariotával ezt fogják játszani. Csak szólni kéne az öregnek, hogy haló, ébresztő végre.
Azt gondolom hogy mérleg ide vagy oda a mutatott játék alapján függetlenül attól, hogy győztünk vagy kikaptunk éppen ez a csapat a PO-t sem érné el ha nem ez a 3 totál homály csapat lenne a csoportunkban. És ha a PO-ban nekünk idegenbe kell menni akkor ott lesznek bajok. Mint ahogy mindig is voltak ha nem otthon játszottuk a PO meccseinket 1-2 kivétellel persze.
Dinasztia ide dinasztia oda. Ez az évi teljesítmény nagyon kevés.
Sajnos....
2018. 11. 12. 12:56
cspeti98
Ha 10 perccel tovább tart... :DDDDD

Mekkora szerencsénk van, hogy 60 perc egy meccs. Inkább elengedem.
2018. 11. 12. 13:39
I dont trust in Bill
átfogalmazom neked. De csak, mert látom nem igazán szűröd le a lényget.
Az van, hogy a Kansas elbalfaszkodta magának. De erre nem lehet apellálni. Így jobb?
Nincs a részünkről meggyőző játék. Ez világosan látszik. Szenved az O és szened a D is. Nem ezt szoktuk meg. BTW nemhiszem, hogy trollkodásnak számít ha kimondja az ember a nyilvánvalót.
De neked a piros sem piros ha kéknek akarod látni, szóval tényleg jobb ha elengeded. Jobb az úgy :)
2018. 11. 12. 14:01
cspeti98
Köszi, így már értem. Ha mi hibázunk az azért van, mert szarok vagyunk, ha más hibázik, akkor meg szerencsénk van. Egyszerű játék ez. Bezzeg ha 70 perc lenne egy meccs... :DDDD
2018. 11. 12. 12:40
zsolt75
Lehet, hogy trollkodik.... De az is lehet, hogy igaza van...
2018. 11. 12. 14:17
patriota
Ezt a mi lett volna ha dolgot én sem értem.Képzeljétek mi lett volna ha anno nem sérül meg egy kezdő irányító New Englandben és nem kap lehetőséget egy bizonyos Tom Brady....
A ha az a semminek és a talánnak a testvére.Kutyát nem érdekli mi lett volna ha 10perccel tovább tart a meccs,mert nem tart,a meccs eddig tart és kész.Erre írhatnánk mi optomisták hogy akkor lehet még jobban elverjük a KC-t.Mert az is lehetett volna.De nem.Szóval b....a meg mindenki ha akarja.Nyertünk.Csak ámulok az ilyen embereken akik még a nagyszerű győzelmekben is a szart látják.
Pedig ha anno Lynch fut akkor mi lett volna...ezek az emberek szerintem anno sem annak örültek hogy nyertünk egy Lombardit hanem azon bosszankodtak hogy miért jutott a SEA oda az egy yardosra és miért passzt választottak....vicc.
Én lesz@rom mi lett volna ha.Ilyen a sportban nincs.
2018. 11. 12. 14:18
patriota
És bocs ha túl nyers voltam vagy csúfokat írtam.Senkit sem akartam bántani de ami itt megy néhány figuránál az gáz.
2018. 11. 12. 10:08
Gabesz70
Amiket én tegnap nem értettem:
1. Hol volt Scarneccia? Egyszer sem mutatták, lehet nem is volt ott? Kb azzal lehetne magyarázni az O fal bénázását!
2. A futójáték szinte teljes hiánya. White 1 futás minusz 5 yard!
3. a 3. kísérletek siralmas statja. 3&4-re TB akar egy 20+os passzt? MINEK??? Könyörgöm, ha vannak jó elkapóink a a rövid játékokhoz és tegnap ott volt JE, Hogan, White, akkor miért Gordont tömi, ha háromból csak egyet kap el?
2018. 11. 12. 10:27
patriota
Kezdődik....
Amíg nyertünk nem volt ennyi károgás.Nem voltunk szarok,most meg jön a világvége....
Volt egy gyenge meccsünk.És?
Lesz is még.Most még lehet is.Majd januárba ne legyen.
Ez a nyafogás ment 1-2-nél is,aztán csend volt amikor 6meccset hoztunk zsinórban.Nyilván azokat is csak mákkal,igaz?
A végletek emberei itt vannak.
Körül kell nézni az elmúlt 18évben hány ilyen csapat van
2018. 11. 12. 10:35
patriota
Nem sok lesz,elárulom.
Nincs ennél jobb csapat,akkorsem ha kikaptunk most.Ilyen is kell.Ebből lehet tanulni.Tavaly a KC full jó volt és az első PO körben befejezték....
Gondoljunk csak a Ravensre akik pár éve 6.ként jöttek a rájátszásba és februárban ők örültek.Novemberben még sosem osztottak ki SB trófeát....idén is februárban fogják,nem biztos hogy nekünk,de mindig nem is lehet ott a csapat.Ebben a ligában ez amit látunk a Patstöl,az maga a csoda!
2018. 11. 12. 10:46
I dont trust in Bill
Nem érted mi? :)
Szar a játék. Lehet azzal is meccsrt nyerni de hát nem sok bizakodásra ad okot.
Ja tudom a kansas majd leolvad, a steelers meg ki sem all mert ők mindig kikapnak és ezt ők is tudják.

Csak nehogy véletlen a nagy feltámadásban reménykedők szembesüljenek azzal, hogy valójában mi leszünk a leolvadó csapat idén...
Ne így legyen és legyen nektek igazatok. Bárcsak...
2018. 11. 12. 12:43
zsolt75
Lehet a többi csapattal takarózni, de egy dolog biztos: a legfájdalmasabb vereségek februárban vannak...
2018. 11. 12. 13:56
Elm
Februárban csak egy meccs van. 'A' meccs.

De még januárban is csak 12 csapatnak lehet fájdalmas veresége. Oda is el kell jutni...
2018. 11. 12. 14:05
zsolt75
2007., 2011., 2017., az három... (szerintem...)
2018. 11. 12. 14:07
zsolt75
2018. (Csak 2017-es szezon.)
2018. 11. 13. 08:06
Elm
Ja hogy úgy. Értem, így jogos. :)
2018. 11. 13. 17:07
zsolt75
2018. 11. 12. 14:25
patriota
Senki sem takarózott más csapatokkal és azt is írtam hogy nem biztos hogy mi ott leszünk februárban ahol szeretnénk,de azért az utóbbi néhány év(!!!!!!!!) azért ad némi reményt.Februárban fáj a legjobban,persze.De aki még oda sem jut el hogy januárban játszon,vagy legyen értelme a decembernek...annak jobb? Egy vereség bejött 6(!!!!!) Győzelem után. Szarul játszottunk? Igen,nagyon.És az előző hat meccsen is? Hányan verték meg eddig pl a KC-t? Ja persze az nem ér mert ha tovább tart....Ne már gyerekek....
2018. 11. 12. 17:02
zsolt75
Azért még mindig zsigerből utálom Eli Manninget....
2018. 11. 12. 10:28
anti pass
Valahogy azt gondoltam/olvastam, hogy a szurkolók az örök optimisták, mert jön a következő forduló és lehet megint reménykedni. Ez vonatkozik az elit osztályra ugyanúgy mint a megye kettőre. Amikor a meccset nézem és nem megy a pontgyártás akkor én is ideges vagyok mert szeretném, akarom a győzelmünket. Ilyenkor elveszítem a realitásérzékemet, de másnap szeretnék reménykedni és ezt nem látom itt. Sokszor csak azért nem dőlök a kardomba -olvasgatva a véleményeket- mert nincs kardom csak egy bajonettem és azt nem akarom ilyen célra felhasználni. Szeretem ezt a csapatot akkor is amikor kikapnak és bízom bennük, hogy a következő fordulóban jobbak lesznek. Mondjuk a tegnapitól viszont sokkal jobbak! Valami nem működött az egész csapatnál, de remélem keresik az okát és abban is, hogy megtalálják és ki is javítják és ha nem sikerül bejutni a rájátszásba -ez csak elrettentő gondolat és ne vegyétek komolyan- akkor is nekik fogok szurkolni. Azt is tudom, hogy az emlékek és régi dicső tettek nem hoznak pontokat, de azok a játékosok és edzők akiket itt a sárga földig tiportok, azok sok szép pillanatot szereztek nekünk -gyűrűkről ne is beszéljünk- és szerintem fognak is még csak bízzunk bennük. Uff! Én beszéltem!(kicsit hosszan)
2018. 11. 12. 11:55
hopi46
Ennek a cikknek az a címe "Első benyomás..." és egy konkrét meccsről szól.
Aki ezen a meccsen optimizmusra okot adó benyomást szerzett az nem tudom mit látott...
Bármilyen furcsának tűnik egyeseknek, de itt Mindenki a Pats-nek szurkol, csak az optimistáknál már egy kicsit túl sok a ha...
2018. 11. 12. 12:41
zsolt75
2018. 11. 12. 13:00
anti pass
hopi Tisztelettel, DE ez már nem a tegnapi meccsről szól csak. Már felmerült minden probléma és csak azon csodálkozom, hogy Kraft urat nem keverték bele. Neked emlékezned kell, hogy pár évvel ezelőtt szeptember végére október elejére milyen vita alakult itt(is), hogy el kellene már küldeni a kiöregedett Brady-t! Milyen jó is lett volna mert akkor nem szenvedtük volna meg a Falcons elleni SB-t és nem rémülünk halálra 3:27-nél. Talán el sem jutottunk volna a rájátszásba. Akkoriban is ilyen sz@r csapatunk volt.
Ui.: Mint előzőleg már írtam, a szurkolók örök optimisták és ez így van jó mert ha mindig sötéten látnánk akkor a kutya sem nézné meg, hiszen akkor mindig csak a hibát és a rosszat látnánk. Ez lenne a pesszimista szurkolás!
2018. 11. 13. 12:36
hopi46
Kedves anti pass! Tényleg itt már minden "összekeveredett", de lényegében a hozzászólások kétfélék. Vannak a "felhőtlen" optimisták, akik elismerik ugyan a pocsék játékot, de egyértelműen csak egy kis kisiklásnak tekintik és átlépnek ezen érveiket telerakják sok ha-val/ha majd-al amiből vagy bejön valami vagy nem. A másik tábort az aggódók/elkeseredettek alkotják és vereség után persze, hogy Ők vannak többen. Az eddig látottak alapján ítélnek, néha lehet, hogy túl szigorúan vagy túlsarkítva.
Egy biztos, a következő meccsen mindkét fél
2018. 11. 13. 12:38
hopi46
"körömrágva" fog szurkolni a Pats győzelméért. :)
2018. 11. 13. 14:06
anti pass
Tisztelt hopi! Ezt őszintén remélem mert nekem elcseszte a hetemet a vasárnap este és remélem kárpótolnak érte.
2018. 11. 12. 13:40
Arnold Patsenegger
Akkor fordítsd meg. Az optimisták meg az előző 6fordulóban is amikor mindegyik meccset megnyertük akkor is azt hallgatták ,hogy a megmondó emberek mindíg megmondják: -Brady nem jó, A Védelem nem jó, BB nem jó és csak sérülteket tud draftolni, a ST nem jó, Gronk nem jó, senki se jó DE basszus megint csak sikerült nyerni.

Én is megmondó ember vagyok, csak Én azt is megmondom ha valami jó még azt is ami nem. De aki csak azt mondogatta hogy "nem jó" azt pont egy vesztes meccsen beletrafál azt már jön is megmondani, hogy naaaaa látjátok??? Nem jó....

Szerintem ez is marha unalmas már.
2018. 11. 12. 13:55
I dont trust in Bill
Az a helyzet hogy én speciel nem nagyon tudok örülni a szar játékkal megnyert meccsnek.
Miért? Mert szar a játék. Ennyi. Arra nem lehet alapozni. Egy jó játékkal elbukott meccs az más az sokkal bíztatóbb. Mert akkor lehet azt mondani most ott pattant jól a labda. De felénk idén ha nyertünk ha nem,semmi nem pattant csak a ló...r!
Szenvedés amit csinálnak konkrétan. Az, hogy az ellenfél 20asán belül 12negyed alatt TB 1!!!! TD-ra volt képes abbol mit vonjak le? Hogy mekkora ász már ez az O??!
És nem lehet azt mondani, hogy Eselman majd megoldja a problémát mert már ott van.
Kinis mondta? Gronk elvisz 2 embert meg Gordon is 1et majd white es edelman szétkapja az ellent.
Hát én nem ezt tapasztalom! Hol is van az “ez a mi játékunk” aminek elengedhetetlen fogadkereke JE11?
Most majd az jön hogy Gronk sérült volt tudom. Dehát máshol is vannak sérültek. Pl legutóbb Wentz csakhát nélküle is ment. Ami abszúrd de ha ők egy Folesal végig tudtak menji akkor nekem ne jöjjön senki azzal, hogy azért szar a mutatott játék mert Edelman vagy épp Gronk nem játszik.
Itt más a baj. A legnagyobb mondjuk, hogy olyan védelmünk van ami ellen a lige 20on plussz offense-e felpakol 30+ pontot.
Nincs itt “ha” csak az amit látunk. Az meg hát......
2018. 11. 12. 14:13
Arnold Patsenegger
Most nem volt jó a védelem sajnos. De amikor egy A.Rod-ot levesznek a pályáról akkor még csendben hallgatsz :)

Ahogy a Kansasnek se lett volna semmi keresni valója ha Bradyék nem adnak a liga legjobb támadósorának ajándék fieldpoziciót. +A ST is adott egyet.


Mind1 hagyjuk
2018. 11. 12. 14:43
hopi46
Csak a Packers "Első benyomás..." cikkét néztem át. A 73 hozzászólásból kb. 50 foglalkozik a meccsel és döbbenj meg, Senki se "szidott" Senkit, pedig nem csak az "optimisták" szóltak hozzá. :)
2018. 11. 12. 15:18
Arnold Patsenegger
Hát most megdöbbentem ;)
2018. 11. 12. 13:42
I dont trust in Bill
2018. 11. 12. 14:30
patriota
Szerintem az optimistáknál nem több agyengén ha mint azoknál akik azt írják hogy HA a KC meccs tovább tart akkor kikapunk.De nincs ha,ez nem az a liga.
Mint ahogy nincs olyan sem hogy HA Gronk játszik,és HA Mason játszik,HA Michel rendesen meggyógyul.Ilyen sincs.
2018. 11. 12. 11:42
Burkus
"The Patriots are capable of playing good, championship-worthy football — they have proven it time and again during their six-game win streak. However, what they have also proven today and earlier this year is that they can be wildly inconsistent and as a result put themselves in unfavorable situations through bad decisions, bad play calls, or simply bad execution. And ultimately, this is the one question all of the above boil down to.

Will the Patriots finally become a consistent team?"

Tud a Pats végre konzisztens teljesítményt nyújtó csapat lenni - szerintem is ez a kérdés. Ha igen, akkor irány a főcsoportdöntő, figyelembe véve az AFC erősségét/gyengeségét. De a tegnapi a harmadik leolvadás volt idén.
2018. 11. 12. 11:51
Alpok
Nagyon várom a sajtótájékoztatót,talán kiderül mi történt. A féltő hangok is a csapatunkért szólnak és nem ellene!Azt természetesnek tartom hogy a világ legjobb csapatával szemben mások az elvárások.A következő két hétben lehet rendezni a sorokat,mi meg addig elfelejtjük ezt a rémálmot. Hajrá Hazafiak!
2018. 11. 12. 11:58
Gabesz70
2018. 11. 12. 12:28
Foherty
Az első mondatod irónikus?
Mikor tartott a Pats utoljára olyan sajtótájékoztatót, amin bármi kiderült? :)
2018. 11. 12. 14:32
patriota
Ha akarod,elmondom mi lesz a sajtótájékóztatón..... kevés játékot csináltunk meg,ők jó játékokat csináltak meg,kevés pontot tettünk a táblára....ki kell javítani a hibákat...stb....ezért ne rágd a körmöd,olvass el egy régebbit és meg is vagy...:)
2018. 11. 12. 18:58
B.Toma
2018. 11. 12. 11:57
narbony78
Nekem, csak nekem van az az érzésem, hogy nemcsak fejben nem volt ott a csapat ezen a meccsen? Olyan, mintha nem is készültünk volna fel a meccsre! Tudom ez abszurd, de ez jött le tegnap az egészről!
2018. 11. 12. 12:48
zsolt75
A Titánok rendesen ki vannak pattintva, tiszta Nerobol az összes. A mieink gilisztásnak látszottak mellettük...
2018. 11. 12. 12:08
szeder
Van egy közepesen tanuló gyermek, aki hármast visz haza az iskolából, akkor a szülei nem lepődnek meg, ez a megszokott. Van egy jeles tanuló gyermek, hármast visz haza az iskolából, a szülei felhúzzák a szemöldöküket, nem értik, hogy mi történik. Az első gyermek a Browns, Jets etc.. Eléldegélnek a kis negatív mérlegeikkel, ehhez vannak szokva, örülnének a jobbnak, de nem lepődnek meg a rosszon. A második gyermek a Patriots, az elmúlt lassan 20 évben a pozitív mérlegek, SB-ok jöttek, rekordok dőltek, a szurkolók hozzászoktak, hogy a csapat mindig nyer, legtöbbször szép játékkal, ezért most, amikor akadozik a játék, akkor felhúzza a szemöldökét, hogy mi is történik.. Nem lehet a Patriotst a pl Jetshez, Brownshoz hasonlítani, ők örülnének a 7-3nak, mert a rosszhoz vannak (pl az első győzelemnél 1 év után örömünnep van), de mi meg nem!
2018. 11. 12. 12:46
zsolt75
Jó hasonlat... BMW után szarul esik Suzukiba ülni...
2018. 11. 12. 14:38
patriota
Jó,szemléletes hasonlat.Átjött.Sajnos eljön az idő amikor meg kell érteni,ebben a ligában csodaszámba ment az elmúlt közel 20évünk.Olvastam vhol hogy az elmúlt sok év SB győzteseinek mindegyikének néhány éven belül mindig összejött egy negatív szezon.Kivéve nekünk.Ebben a ligában ez amit látunk csoda!A rendszer adja ezt,csak valószínűleg nekünk senki nem szólt...:)))
2018. 11. 12. 19:04
B.Toma
Ha már a hasonlatodnál maradunk, akkor inkább azt mondanám, szar egy olyan BWB-ben ülni ami valamikor vadiúj és fullextrás volt, sokáig a legjobb kocsi volt a parkolóban, de egy ideje már nem szervizelték, kicsit köhög már a motor mert nincs mindig pénz szervízre. Még tök jól lehet benne rajolni, és sokszor leelőzöl vele másokat az autopályán, de azért van hogy időnként lerohad az út szélén... :D
2018. 11. 12. 20:57
zsolt75
Kivéve, ha minden évben meg van rá a kereted (draft, UDFA, FA, fizetési sapka, ami nem csak egy felső korlát, hanem egy évről-évre rendelkezésre álló bazi nagy pénztárca...). Az "alkatrészek" cserélhetők ha gond van velük, főleg, ha jó a szervízvezetőd. Egy hozzáértő szerelő bármikor csinál a leharcolt verdából jót, míg az eleve gyenguszosból ritkán lesz menő gép...
2018. 11. 12. 13:16
Alexander
Tegnap nem ment a csapatnak.Semmi nem működött. Ami viszont nagyon feltűnő volt, hogy sem játékoson, sem edzőn nem lehetett látni az idegeskedést.Egyszerűen elendegték ezt a mérkőzést. Sajnos a Detroit ellen is ugyanez volt.Mindenki vonja le a tanulságot belőle.....
2018. 11. 12. 13:56
Lalika
Igen ez feltünt nekem is. BB-től vártam volna valami kiabálás félét de csak a szokásos fa arcát mutatta. De nem volt ott szerintem az öreg Scar sem. De mindegy is.
A mérkőzés ott kezdett elmenni amikor a csapat, hogy, hogy nekimegy egy 2 yardos QB snake-nek???
Majd a tavalyi SB trükkel újfent arcon köpjük saját magukat. Onnantól már csak lefele volt. Nem szapulom TB-t vagy JMD-t de míg a NewOrleans tudja használni elég eredményesen a csere QB-t bizonyos szituációkban (2 QB a pályán) úgy mi is igazán kereshetnénk már valakit. Rég volt: de ezek a trükkös játékok mondjuk egy Gerappa-val simán hoznák a yardokat.
2018. 11. 12. 16:23
zsolt75
2018. 11. 12. 14:25
Arsenal
+1000. Nem merem leírni, de miért pont a két ex Patses ellen játszottuk a legergyább meccset????
2018. 11. 12. 14:42
patriota
Patricia és Mike megtanulták a leckét BB tanárbácsitol,az tuti.vedd el az ellenféltől amiben jó és ha tud verjen meg úgy.Megvertek.Jó volt a mester,jók a padavanok,Wadert legyőzték az ifjú jedik...
De van még benne jó,érzem az erőt benne,csatát nyertek,háborút még nem.
2018. 11. 12. 16:23
zsolt75
2018. 11. 12. 15:11
Alpok
Hát igen pont erről irtam tegnap éjjel!
2018. 11. 12. 16:58
Foherty
Mi a tanulság? 6 győztes meccs jön?
2018. 11. 12. 14:40
paszta75
Úristen mi lesz itt egy negatív szezon+ rájátszásba be sem kerülés után. /mondjuk lehet eltünnek páran/
Egy kurva szar meccstől még nem lesz világ vége.
Pihenő hét jön, utána új hét új meccs.
Van Bills szurkoló haverom jutott neki 4 vesztes SB /nem mostanába/ meg 20 év után bejutottak a rájátszásba. Fogná a fejét ha látná mi "sírás", meg temetői hangulat van itt .
2018. 11. 12. 14:44
patriota
Az biztos lesz itt minden csak pozitív szemlélet nem.Ilyen meccs is kell.
Ennél szarabbul nem nagyon játszhatunk...
2018. 11. 12. 14:50
patriota
Van Colts-os barátom,van Cincis barátom.Régebben mindig fogadtunk hogy kinek a csapata zár jobb mérleggel.Néhány éve már nem akarnak fogadni.Nem értem miért....Én szívesen fogadnék velük,de ezek már 1-2-nél sem akartak fogadni....Nem értem...
2018. 11. 12. 15:28
Arnold Patsenegger
Csak egy tipp, fpgadjatok negatív mérlegre. Hamar elmegy a kedved nekik még talán megjön :D
2018. 11. 12. 15:41
I dont trust in Bill
Csak hogy ez itt nem a bills.hu
Más csapat, más múlt, más elvárások.
Szóval hagyjuk ezt. A MJ vezette bullstól sem ugyan azt várta senki mint az akkori raptorstol.
2018. 11. 12. 16:26
zsolt75
Mondjuk a Bills-es haverodon is el túlórázna Csernus doki... Ha nem mazohista, akkor mi a vihart lát a Buffalo-ban?!
2018. 11. 12. 17:07
hopi46
Mazohisták még Mi is lehetünk, amikor majd Etling passzolgat... :)
2018. 11. 12. 18:52
zsolt75
:) Mondanám, hogy kár (kár-kár-kár....) Jimmy G-ért, de az is csak "HA" kategória lenne... :)
2018. 11. 12. 17:48
patriota
Eljön az is.De ahogy Pató Pál Úr mondja,ej ráérünk arra még....
Ne szaladjunk ennyire előre,lesz itt még öröm is.
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Titans 10. hét bejegyzéshez