Menetrend
Szavazás

Nyilatkozatok 4. hét: Carolina Panthers

2017. 10. 02. 15:36
Szerző: gcsaba
Kategória: Cikkek, Interjú
Miután a Carolina Panthers 33:30 arányban legyőzte a hazai pályán játszó Patriots-t, várható volt, hogy Bill Bellichick-ből semmit sem lehet kihúzni azon kívül, hogy „minden téren jobban kell teljesíteni”. Ezzel persze minden megszólaló egyetértett, de lássuk, mit nyilatkozott Danny Amendola, Malcolm Butler, Stephon Gilmore, Duron Harmon és Devin McCourty.

Danny Amendola (WR)

 "Ez egy kemény vereség volt. Az utolsó játék döntött, le a kalappal a Panthers előtt. Nem játszottunk elég jól a támadó oldalon sem, hiszen végül kikaptunk. Mindenáron nyerni akartunk, küzdöttünk végig, de nem sikerült. Egy büntetésen múlt az utolsó drive-ban 3. és hosszúnál, ami sorsdöntő momentumnak bizonyult. Vissza kell nézni az egész meccset, de az durva volt.”

„Meg kell nézni, hogy mik voltak a hibák, és ki kell őket javítani. A Tampa Bay egy jó csapat, jól fel kell készülni belőlük, akármilyen rövid időnk van erre.”

„Egyszerre mindig csak az előttünk álló hétre kell figyelnünk. Én nagyon bízom a csapatunkban, ez egy összetartó társaság, de jobban kell játszanunk.”

Malcolm Butler (CB)

"A védelmünk nem tart ott, ahol kellene. Jobban kell játszanunk, magunkat vertük meg. A Carolina semmi különöset nem csinált. Alapvetően a büntetésekkel vertük meg magunkat. Minden téren javulnunk kell. Egyszerűen nincs meg mindegyikünkkel az összhang. Sokkal jobban össze kell hangolódnunk, továbbra is keményen kell dolgoznunk, és jobban kell kommunikálnunk. Ez az edzéseken kezdődik. És meg fogjuk oldani. Ez eltart egy ideig, de kezd sürgőssé válni a dolog, mert a szezon negyedén már túl vagyunk. Itt lenne már az ideje.”

Stephon Gilmore (CB)

(Az utolsó drive-ban kapott büntetésről)
"Meglepődtem. Agresszíven játszottam, de fogalmam sincs, mit kellett volna másképp csinálnom.”

(A szabadon maradó Panthers elkapókról)
„Kommunikációs hiba volt. Jobban kell kommunikálnunk, nekem is, mégpedig sürgősen.

(A játékosok közötti összhangról)
„Alakul. Csak jobban kell csinálni, és még egy ilyent nem engedhetünk meg magunknak. Idő kell hozzá, de tudjuk, mit kell tennünk. Holnap megyünk, és kijavítjuk.”

Duron Harmon (DB)

"Nyilvánvaló, hogy valamit nem jól csinálunk, ezért ma éjjel tükörbe kell néznünk, és fel kell tennünk magunknak néhány kérdést. Megtettünk mindent a győzelemért? Tettünk eleget azért, hogy jobb legyen a védelmünk? Eleget dolgoztunk azért, hogy mint csapat,  jobbak legyünk? Nos, ma nem, különösen a védelem nem.”

„Az alatt az 5 év alatt, amióta itt játszom, mi védők azzal büszkélkedtünk, hogy okos és kemény csapat vagyunk. Hát, most ez nem látszik. Nagyon frusztráló, hogy rengeteget dolgozunk, de ez láthatóan mégsem elég. Nagyon mélyen magunkba kell nézni, és változtatnunk kell a hozzáállásunkon, és még többet kell dolgoznunk.”

(Arról, hogy Gilmore felelős-e a védelmi hibákért)
„Gilmore próbál mindent a lehető legjobban végrehajtani, amióta csak itt játszik. Egyértelműen nem csak rajta múlt, végig ezt mondtam neki is. Lehet, hogy hibázol, de hibázunk mindannyian, egyikünk sem játszik úgy, ahogy kéne. Csak 11 ember együtt tud jó védelmet alkotni.”

Devin McCourty, (S)

„Sajnos nem játszottunk jól, lehúztuk a csapatot. Nehéz úgy nyerni, hogy nem elég jó a védelem. A támadóink kiválóan játszottak múlt héten is, kihúzták a csapatot a gödörből, ma újra remekeltek, de mi cserbenhagytuk őket. Hétről hétre kitesszük őket annak, hogy szinte minden drive-ot pontszerzéssel kelljen befejezniük. Ez azért biztos frusztráló lehet nekik.”

Forrás: patriots.com

Hozzászólások

2017. 10. 02. 17:06
DefenseFan
Na legalább kritikusok magukkal szemben. Az első lépés a felismerés aztán jöhet a megoldáshoz vezető rögös út
2017. 10. 02. 17:44
hopi46
De könyörgök, miért csak 4 meccs után?
2017. 10. 02. 17:38
ArsnL
Pinyő kéne a partvonalra és nem lenne gond a tolódással meg a komenikációval
2017. 10. 02. 17:43
hopi46
2017. 10. 02. 18:05
Arsenal
Szurkoló társaim!
Újra végig olvastam, mint mindig a hozzászólásaitokat a meccsről, egy valamit azonban nem írtatok, ha valaki még is akkor bocs!
A Pats edzői stábjára mindig is jellemző volt, hogy ha a félidőben égtünk is, a szünetben olyan mértékű videózás történt, hogy simán megfordítottuk az eredményt, lásd SB. Ez idén, több hiba mellett észrevehetően ez sem sikerül. Főleg a védelem az, ami ugyan azokat a hibákat véti, mint az első félidőben. Pedig tuti, hogy ki videózzék nekik a hibákat. Mivel az edzői team már bizonyított és szerintem február óta - és most nem bújok be BB seggébe - nem lettek hülyébbek, tartok tőle, hogy a játékosok, főleg az újabbaknak vagy nincs meg az agyi képességeik, hogy felfogják azt amit elmondanak nekik, vagy ha fel is fogják, nincs hozzá képességbeli kapacitásuk ahhoz, hogy meg is tudják valósítani a szünetben elmondottakat. Ez viszont, ha így van nagy baj, mert ezen további meccsek mehetnek el, így is nem emlékszem olyanra, hogy 3 hazai meccsből 2-t elvesztett volna a csapat.
2017. 10. 02. 18:12
piszkosfred
Nem tudom. Amikor megláttam egy 3&4-nél, hogy 3 emberes pass rush van fent, megemlékeztem BB felmenőiről. Természetesen hosszút nyeltünk belőle, hisz még a 4 emberes pass rushunk is lólőcs, ennek a 3 emberesnek meg semmi értelme. Szinte sosem jön be, ha mégis, akkor sincs közünk hozzá. Ez a jelenet nekem azt bizonyította, hogy vannak azért Billnek olyan rögeszméi amiktől képtelen szabadulni.
Csak remélni tudom, hogy HT endként való szerepeltetése nem ilyen, és belátja végre, hogy ezzel csak tökön szúrjuk magunkat, mert pass rush nem lesz tőle, de legalább az LB sor is gyengül.
2017. 10. 02. 18:24
hopi46
+1
A rögeszme korral jár vagy csak sajátos habitus?
2017. 10. 02. 20:28
piszkosfred
A kor csak ráerősít :)
BB egy zseni. És mint ilyen nem is normális, legalábbis a szó köznapi értelmében :)
2017. 10. 03. 15:39
Pegazusból ruhát szabok
+1000
nekem személy szerint már k*ra elegem van BB-ből. lassan el lehetne gondolkozni a nyugdíjazásán...
2017. 10. 02. 18:29
hopi46
Hát erre én is gondoltam, de a foci IQ-t nem lehet felejteni. Talán az új játékosok? De a def.-ben ez, a snap számokat tekintve, csak Gilmore. (Róla viszont erősen feltételezem.)
2017. 10. 02. 18:33
Croaker
Nekem a Gilmor-girlsről az a jelenet jut eszembe, amit tavalyi szezonban is megemlítettem, amikor a legszebb jeleneteknél épp őt vertük meg, és akkor is misscommunication volt, visszafelé nézegetett és veszekedett valakivel.

Lehet, hogy tényleg ennyire nem jó a kommunikációja?
2017. 10. 02. 21:00
cspeti98
Amikor zónában van akkor borzasztó a kommunikációja, ő egy tipikus man to man CB és ez igaz az összes többi CB-nkre is, nem is értem mi ez a rengeteg zónavédekezés. Anno Revis is ilyen volt, amikor zónáztunk hülyére verték (eleve ezért nem kellett a Tampába). És mielőtt bárki félreértene Gilmore=\=Revis.
2017. 10. 02. 18:47
pippu
Ha az új játékosok ennyire hülyék, az minősíti az őket leigazolókat is.
2017. 10. 02. 19:14
iceman
Nyilván Particia nem lett rosszabb védelmi szakember, mint volt tavaly és BB is ugyebár HC posztja előtt védelmi koordinátor volt, mégpedig annak is igencsak jó. Tudnak ők eleget, még sokat is a hatékony D munkáról. Gondolom a felkészülés + 4 meccs óta ezer és egy videózáson, megbeszélésen vannak túl,ahol lehetett lebutították, egyszerűsítették a védelmi sémákat. Ezek a D játékosok, ebben a felállásban ennyit tudnak most, egyszerűen nem tudják végrehajtani az eltervezett védelmi játékokat. Nem hiszem, hogy ne akarnának, a közepes szint eléréséhez is hatalmas javulásra és erőfeszítésre van szükségük. Én nem számítok gyors előrelépésre, talán a közepes szint elérhető a BYE week végére, ha nagyon keményen összekapja magát a D. Szerintem már nem lenne egy rossz eredmény, ha 4-4-gyel mennék a BYE-ra. Ugyanakkor akár egy közepes D-vel és ugyanilyen O-val a szezon hátralevő részében szárnyalhatunk.
2017. 10. 02. 19:27
szakacs
Nekem se tetszik ez a Gilmore gyerek.
Figyelem minden mérközésen de se a játéka se a hozzáállása nem megfelelő.
Fogalmatlan ,nem látja át a játékot ,kószál a pályán. Na meg mikor sztárolja magát pl egy kezébe dobott INT után amihez csak annyi köze volt h vélletlenül ot állt az már kicsit szánalmas szerintem.
Még Butler "kedvetlenebb" játékát is az ő számlájára ìrom.
Nem ártana padoztatni egy kicsit hátha rájön higy itt a gyűrű nem csak úgy lepottyan az égből mert majd a többiek megoldják, hanem valamit le is kell tenni az asztalra érte.
2017. 10. 02. 20:36
hulith
Nem egy Revis az biztos lehet a Billsben egy erősebb pass rush mellett jó volt de
nem egy okos védelmi vezér mint DMC az is biztos próbálja megcsinálni amit gyakoroltak de nem egy dörzsölt csibész játékos a fizikalis képességei megvannak
de a gyorsaság és játék intelligencia terén nekem nagy csalódás.
2017. 10. 02. 22:36
BaP
Bocs, de Gilmore meg Butler mellett azért érdemes elszörnyülködni DMC és Chung szar statisztikáin is, iszonyat szarul játszanak ők is
Tkp az egész sec gyenge, DMC nagyon nem vezér manapság
Gilmore meg játék iq-ban Revishez úgy aránylik kb, mint Aaron Dobson Jerry Rice-hoz, és ebben a hasonlatban nem Gilmore Rice

A front7 meg nem csak gyenge, mélysége sincs
2017. 10. 02. 20:05
nszgergo
hm Coleman int return Td Seattle-ben :)
2017. 10. 02. 20:50
hopi46
Bundázott Brissett-el! :D
2017. 10. 02. 22:55
palesz42
2017. 10. 02. 21:31
dravait
Nekem az mindent elmondott a védelem teljes zavaráról, hogy a 2. negyed vége felé volt egy balra húzott fake átadás Newtontól, mire a TELJES védelmünk, de szó szerint mindenki elkezdett balra rohanni, including a jobb oldali védők is. És nyilván egy elkapó jobbra befutott a töküres területre és ment úgy 30 yardot. Én még ilyet nem láttam. Mintha a fél csapat nem tudná a dolgát.
Nekem ez olyan zavarra utal, amilyet én még nem láttam. A keresztező elkapókat meg rendre nem tudtuk kezelni, számtalanszor fennakadtak a védőink, így le is maradtak pont annyira, hogy sikeres legyen az elkapás.
És tudjátok az a fő baj, hogy ha mi szánalmas szurkolók ennyit látunk ebből, akkor BB meg MattP ennél százszor jobban látja és NEM VÁLTOZIK SEMMI. A Texans meccs óta a védelmünk egy mikromillimétert nem fejlődött, vagyis nem látom a progresst, ami mentén ki tudunk lábalni ebből a gödörből. Fájó meccsek elé nézünk.
2017. 10. 03. 09:34
csgabor
Az első résszel teljesen egyetértek, a második rész szerintem kicsit árnyaltabb. Minden meccset csúfitanak újabb és újabb egyéni hibák, lassan már mindenki feliratkozik erre a listára a védelemből. A sec tagjai már többszörösen rajta vannak sajnos. Még Butler az, aki közel sem top formában pozitívan lóg ki a sec-ből, ami lássuk be nem hangzik túl jól. De én hiszek az egyéni képességek alapján lévő javulásban. Go Pats!
2017. 10. 02. 22:55
csasziqf
Ha tenyleg a kommunikacio a baj akkor ott se BB se MattyP nem tud semmit se tenni.
Nem akarok a karogok kozott lenni, de felek tole, hogy Gilmore/Butler kettosbol valaki nem eri meg Pats szinekben a Trade deadline-t.
(Gilmore trade-el bennt ragadna 3,9m dead money a kovi 4 evre evente)

Sajnos Rowe folyamatos serulese sem segit a secondary-n sem.

Offense oldalrol Allen-t sem erzem olyan biztos maradonak.
2017. 10. 03. 04:16
hopi46
A zónavédekezés "temetője" a rossz kommunikáció. Ha ezzel van bajunk térjünk át az emberfogásra. Játszunk cover 1-et esetleg cover 2-t, HT menjen be MLB-nek hívja ő védelmet és a többiek (van aki van!) fogjanak embert. Gilmore, állítólag abban jobb(?), pass rush úgysincs, nézzük meg ki a gyenge pont. Rosszabbak már nem lehetünk.
(Egy trade-t nagyon megfizettetnének velünk. A ligában örülnek, hogy végre gyengébbek vagyunk legalább is a védelmünk szempontjából.)
Természetesen ez egy laikus véleménye. :)
2017. 10. 03. 07:55
szakacs
Ezzel a játékosállománnyal kell megoldanunk a védelmet , ahogy te is írod egy minőségi trade sokba kerülne ha egyáltalán szóba áll velünk valaki ,marad a kukázás talán ,de nem látom hogy egy új ember tudna változtatni minőségben , ha azok nem tudnak akikre ez a séma ki lett találva és már túl vannak jópár közös edzésen meg mérkőzésen.
Papíron van egy jó CB párosunk ,de nem áll össze , ez az Achiles sarkunk szerintem .
Tudták jól BB ék hogy nem nagyon lesz pass rush de bíztak benne h ezt a sec kompenzálja ezért is hozták Gilmoret nagy pénzért.
Eddig nem jött be ,persze itt a sec többi tagja is ludas.
Talán az emberfogást meg kellene próbálni ,ennél rosszabb nem nagyon lehet.
Nekem az az érzésem hogy itt valaki nagyon benézett valamit a védelemet illetően , vagy az emberanyag nem megfelelő vagy a rendszer ,de ez így nagyon karcsú. Jelen felállás szerint a rájátszás meglehet ,habár a Bills nagyon összekapta magát ,de ott simán legyalulnak 30+ kapott pontal.

Na de ettől izgalmas és mi ezért szurkolunk :D
2017. 10. 03. 08:25
cspeti98
Teljesen egyetértek, ráadásul egy trade nem oldja meg a problémát. A kommunikációs gondot azoknak kell orvosolni, akik itt vannak.
2017. 10. 03. 07:28
dravait
Hát én lehet megtenném BB helyében (ez jó hülyén hangzik :) ), hogy a teljes DEF kezdősort leültetném egy meccsre és a második-harmadik embereket beküldeném - sokkal rosszabb nem lenne, de talán a csakazértis harci kedv előjönne az első sorból. És még akár az is kijöhetne ebből, hogy a tartalék sorokban van olyan játékos, aki képes nagyon odatenni magát - nyilván emlékszünk az előszezonra, ahol azért nem villogtak a tartalék emberek, de valamit MUSZÁJ tenni, mert így nem maradhat.
2017. 10. 03. 07:32
dravait
Ja és a nyilatkozatokról: BB egymondatos/egyszavas válaszai azért jegyezzük meg eléggé felháborítóak ebben a helyzetben. A legelső felelősség az övé, nem csinálhat úgy, mint egy kívülálló, akit tulajdonképpen nem is érdekel ez az egész. Neki kellene elsősorban tartani a lelket a szurkolótáborban, kellene valamilyen irányt/reményt adni nekünk, hogy nem marad így és TÉNYLEG dolgoznak rajta. A "jobban kell dolgoznunk" bullshit már kifejezetten cinikus, ezt tudjuk Bill b...meg mindannyian!!! Naná, hogy jobban kell dolgoznotok! Lássuk már végre!
2017. 10. 03. 08:16
Lucius
Más nem hiányozna, mint hogy magyarázkodni kezdjen. Miért? Mert 2 meccset elveszített a csapat? Ha 2-14 lesz a vége akkor is ennyit fog mondani, mint ahogy az SB-k után sem mondott sokkal többet. Szerintem ezzel semmi baj nincs továbbra sem.
2017. 10. 03. 08:27
Croaker
Szerintem az lenne nagyon szokatlan, sőt, sokak szemében akkor válna kegyvesztetté BB, ha úgy nyilatkozna, hogy elnézést kérünk mindenkitől, a szurkolóktól, a támogatóktól, hogy ilyen pocsékul játszunk, de ígérjük, hogy jobbak leszünk és ne haragudjon ránk senki, hát igazán sajnáljuk meg így meg úgy.

BB-től megszoktuk, hogy akkor is azt mondja, hogy dolgozni kell minden fázison ha nyertünk és akkor is ha vesztettünk. Nem hiszem, hogy jobb lenne, ha elővenné a játékosokat, nevesítené (akár a posztokat), hogy bénán játszanak, szerintem itt mindenki érzi, hogy van gond, nem kicsi. Hidd el, ha az edzők valakin azt látják, hogy ezután sem megfelelő a hozzáállása, mehet a Browns-hoz.

Az se lenne jobb, ha reménnyel hitegetne, és netalántán nem lenne semmi változás, akkor mit nyilatkozzon? Megmondtuk ki mit csináljon, de nem azt játszották amit kértünk / fogalmunk sincs min kellene változtatni, lehet le kellene szerződtetnünk Sexy Rexy-t, mert csak ő tudja a megoldást :)

Amiket hallani, hogy mi megy a videózás alatt, szerintem mindenki a gatyájába csinált a héten ( ha az elmúlt hetekben nem is), és bízom abban, hogy végre összekapják magukat. Szerintem a játékosok maximálisan tisztában vannak azzal, hogy BB nem tököl ha arról van szó, hogy kitegyen valakit.

GO PATS!
2017. 10. 03. 08:52
Lacus
Miért, mi megy a videózás alatt? Én még nem hallottam
2017. 10. 03. 09:03
Lucius
Legendásan genyó az öreg. Rettegnek tlőe. Évekig felhányotorgat 1-1 hibát, és kegyetlenül percekig oda vissza tekeri az előadáson mikor elront valaki valamit. Egyszer egy rookie nyilatkozta, hogy megdöbbentő volt, hogy a megnyert SB utáni (azt hiszem a Seahawks elleni) első edzésen, minden bevezetés nélkül, BB szétszedte TB egyik játékát mindenki előtt, mintha legalábbis elment volna rajta a meccs.
2017. 10. 03. 13:53
cspeti98
2017. 10. 03. 08:54
dravait
Jaja, ez engem is érdekelne. SZAFTOS PLETYKÁKAT KÉRÜNK!! :) :) :)
2017. 10. 03. 18:59
hopi46
Az utolsó mondataidhoz:
Szerintem ez már nem a videózáson és a "lecseszésen" múlik, hiszen 3 meccsen megy uaz. Megkockáztatom: talán valamiféle "kölcsönös megegyezésen" edzők és játékosok között a védelem rendszerét illetően.(Persze a Pats-nál ez szinte hihetetlen lenne!)
A kivágás azért nem olyan egyszerű egy jelenleg kicsit szűk és nem túl jó minőségű védelmi depth-ből.
2017. 10. 03. 08:53
dravait
Persze, tudom, hogy BB-től körmönfont körmondatokat elvárni balgaság lenne, de azért a mostani sajtótájékoztatón még sajt magát is alulmúlta. Azért szokott egész mondatokat mondani, még ha rövideket is (igaz azt is úgy, mintha fájna neki a beszéd :) ). Most meg...
Bocsánat, de én más véleményen vagyok, mert nem a vereséget kell értékelni, hanem a DEF 25 helyes visszaesését a ligarangsorban. Nem a vereséggel van a baj, az mindig is lesz, hanem a hogyannal és a nulla fejlődéssel 4 meccs óta. Persze, tudom, ő tojik a világra, pláne a szurkolókra, de azt most szerintem magához képest is túlzásba vitte. De ez csak egy vélemény. :)
2017. 10. 03. 09:05
Lucius
Elmondta, szar a def meg minden más. mi kell még? :)
2017. 10. 03. 08:19
gallis1976
Az ugye megvan mindenkinek hogy valójában 1-3 al kéne állni a csapatnak, mert a Texans meccset se mi nyertük, hanem ők vesztették el.
2017. 10. 03. 09:12
Lucius
Vagy lehetne 4-0, mert a másik kettőt nem mi vesztettük el, hanem ők nyerték meg. Vagy mi...
2017. 10. 03. 08:41
vicgeordie
Kicsit off, de láttátok Ealy hétvégi produkcióját a Jetsben? 4 leütött passz, 1 interception, man of the match. Ilyen tragikus D teljesítmény mellett nem jó ezt látni...
2017. 10. 03. 10:13
szakacs
Na meg A.J Derby ,ha jól írom a nevét ,produkciója és még páran akiket vagy elengedtünk vagy felszedtek a waiverről.

Előző gondolatmenethez ,igen BB elmondta h xar a def és fejlődnünk kell ,de ugyanígy elmondta 2-3 hete is ,semmi változás.
Ez a baj .
Előbb utóbb a D lehúzza az O t is ahogy annyi csapatnál látni vagy vica versa néhány csapstnál ahol
az O húzza le a Dt pl Seatle de a lényeg h a két csapategység közt ne legyen nagy külömbség teljesìtményben mert ez nem jó ,egészségtelen,inproduktív a csapatnak mint egész.

Nem szoktam se károgni ,pesszimista se vagyok ,sőt még kommentelni se nagyon ,inkább csak elolvasom ki mit ír,de eléggé világos hogy ha a D nem lesz összekapva minél hamarabb nemhogy címvédés de még PO se lesz , ha mégis igen akk nagyon rövid .
2017. 10. 03. 10:34
piszkosfred
Én nem értettem Ealyről miért mondtunk le ennyire hamar, mikor egy nagyon vékomy posztról volt szó.
A lényeg, hogy ezek az esetek is jól mutatják, hogy Bill messze nem egy tévedhetetlen futball isten. Egy remek edző, rengeteg jó és számtalan rossz döntéssel. Engem eddig ez az év a 2015-ösre emlékeztet, amit szintén az edzők balfaszkodtak el.
2017. 10. 03. 11:04
hulith
Ez is érdekes abban a rendszerben jól boldogul BB-t nem győzte meg.
2017. 10. 03. 13:05
gcsaba
(Bocsánat, de tök jó lenne, ha használnál vesszőket.)
2017. 10. 03. 10:40
49ers
Lehet egyedül vagyok a véleménnyel, de szerintem ezt a meccset 50%-ban az O veszítette el (2-vel több pont nélkül zárt támadás). Az elején látszódott, hogy egyik oldalon sincs rendes védelem, ez az este nem róluk fog szólni. A 2. negyed végén és a 3. negyedben volt egy kihagyás a támadók részéről, amit nem sikerült egyik egységnek sem kijavítania.
Természetesen D oldalon van a hiba, ennyi ponttal és yarddal meg kellene nyerni a meccseket egy közepesnél alig gyengébb védelem mellett, de még az sincs meg. Sajnos a bye week is pont a legjobb időben van, vagyis normál esetben a legjobbkor, most jó lett volna az elsők között szünetet tartani. Így szerintem pár hétig még együtt kell élni a 300-400 kapott yarddal a közepes támadósorok ellen is. Persze láttunk már csodát egy-két hét alatt is, de sokkal reálisabb egy közepes védelem összerakása a szezon végére, addig meg a támadók elcipeli a csapatot.
2017. 10. 03. 11:29
Lucius
Szerintem messze nem reálisan elvárás, hogy egy O# minden támadásból pontot szerezzen, pláne ligaelit védelemmel szemben. Nem is értem hogy gondoljátok. A félidő végén amit csináltak az FG-ért, meg a meccs végi drive önmagában megsüvegelendő. Persze, osztozni fog a csapat a blamán a nyilatkozatokban, de szerintem nem szép dolog belekeverni őket ebbe.
2017. 10. 03. 11:36
piszkosfred
2017. 10. 03. 12:50
dravait
Bizony nehéz ezzel nem egyetérteni. :)
Nem lehet a támadósortól mindig tökéletes játékot elvárni, ráadásul a DEF balf....kodása miatt biztos, hogy a görcs bennük is megvan, hogy a meccset nekik kell valahogy hozni. Brady meg a támadósor bitang jól játszik minden meccsen, de csak az ő csapatrészük nem tud nyerni védelem nélkül.
2017. 10. 03. 13:29
Lucius
McCourty elég jól összefoglalta a helyzetet.
2017. 10. 03. 13:09
gcsaba
Azért a Panthers védelme eléggé rendben van. Irigylem a linebacker sorukat, különösen Kuechley-t, az az ember mindenhol ott van, és szerel, mint a gép.
2017. 10. 03. 13:55
49ers
A Panthers védelem jó, Kuechley pedig a liga egyik legjobb lb-je, ez biztos.
A felvetés inkább arra irányult, hogy vasárnap semmi extrát sem nyújtott a párducok védelme, nem játszottak kimagaslóan.
Összefoglalva, arra gondoltam pontosan, ha van egy védelem, ami jó -30 pontra és van egy támadóegység ami jó +30 pontra meccsenként, akkor valamelyiktől extra kell a győzelemhez. Most egyik sem tudta megtenni.
2017. 10. 03. 13:31
gallis1976
+1
Általában a meccsek 80%-án eljutunk 30 pontig. Ez nehogy ne legyen már elég.
2017. 10. 03. 13:33
gallis1976
Van elérhető DE, DT vagy LB a piacon akit esetleg érdemes lenne elhozni.
2017. 10. 03. 14:08
cspeti98
Hacsak nem oldja meg a kommunikációs problémát, akkor felesleges bárkit idehozni a jelenlegi FA-k közül, mert nem a játékosok minőségével van gond.
2017. 10. 03. 14:51
dravait
Segítsetek nekem érteni a vélt kommunikációs problémát, mi a fene ez?

Mert zónázásnál a védett területek kivannak osztva a védők között, sőt gondolom előre meg vannak határozva, hogy milyen helyzetben ki megy segíteni a másiknak. Ezeket nem tudják felmérni megfelelően?
Még a keresztbe futásoknál kicsit értem, hogy ott a két CB nem tudja eldönteni, hogy ki melyik játékost hogyan kövesse és leütközik magukat (bár ez tapasztalt CB-knek nem szabadna gondot jelenteni), de a zóna az egy eléggé tisztázott szereposztás, nem? Mert én laikusként teljes fejetlenséget látok időnként, amit csak arra tudok visszavezetni, hogy a kitalált szereposztást nem értik/nem tudják megvalósítani a játékosok. Szóval én nem értem még a KONKRÉT hibát, segítsen az agytröszt! :)
2017. 10. 03. 15:09
cspeti98
Nem érzik a zónahatárokat, sokszor még magát a zónát se, nem tudják mikor kell átvenni az embert vagy hogy egyáltalán át kell-e. Sokatmondó Hill TD-je az első hétről, ahol Gilmore cover2-t játszott (az volt a játék), DMC pedig cover 4-t és ebből lett egy 75 yardos TD. Vagy ezen a héten is volt olyan, hogy Gilmore és Rowe ugyanazt a zónát védték. Ezeken a dolgokon egyébként az se segít, hogy Harmon játszik klasszikus FS-t, DMC-t pedig a LoS közelében, Chung szerepkörében próbálgatjuk.
2017. 10. 03. 17:05
dravait
Hú, most olvastam vissza: "területek kivannak osztva" helyett "területek ki vannak osztva". :)
2017. 10. 03. 18:23
nszgergo
arról nem is beszélve, hogy ha nincs nyomás az irányítón és van ideje, szépen megvárja amíg az elkapók befutkosnak a zónahatárokra, és lám, tök üresen kapja a labdát...
2017. 10. 03. 15:43
Pegazusból ruhát szabok
Kíváncsi lennék azért, hogy akik múlthéten hülyének néztek a kommentjeim miatt, mikor fognak elnézést kérni tőlem. Remélem most már számukra is világossá vált, hogy egy nagy szar az egész csapatunk, lényegében egy tombradyre vagyunk az 1/1től. amire nem mellesleg el is kezdhetnénk rágyúrni, ez a szezon már ment a kukába. jövőre pedig új lapot nyitni a csapat történetében új hc-val esetleg qb-val is. ez már szánalmas, ami hetek óta a csapat körül megy, nem értem hogy engedhet meg magának ilyet egy bajnokcsapat. Kraft papa is talán kezd már elhülyülni a korral hogy eltűri ezt??
2017. 10. 03. 16:27
dravait
Ez a csapat tavaly SB-t nyert, most próbálnak valami mást, ami még nagyon nem működik, ez baj, dehogy leváltani mindenkit (még Kraftot is) - ez elég mulatságos elvárás. A támadósorunk JE11 nélkül is ütős és igen eredményes, TB pazarul játszik a drive-ok nagyrészén, Cooks és Hogan egyre jobb, Amendola előlépett, Gronk megint villog, a futóink megfelelőek. Volt már ilyen idényünk, oszt mégse lettünk 1/1 - soha nem leszünk utolsók, ebben biztos lehetsz, mert az eddigi szezonok/eredmények bizonyítják, hogy a legjobb edzői kar nálunk van. Most helyzet van, amit kezelni kell, és még nem találták meg a megoldást, de meg fogják, ebben biztos vagyok. Ne írd le a csapatot, légy szíves! Pláne 4 meccsből.
2017. 10. 04. 14:57
Pegazusból ruhát szabok
A múltból sajnos nem lehet megélni. Engem marhár nem érdekel mi volt tavaly, vagy előtte. Az iskolában nekem is jó jegyeim voltak mégse profitálok most belőlük semmit a három műszakban... Szóval pls ezt a baromságot hagyjuk hogy mi volt a múltban mert senkit nem érdekel már.
2017. 10. 04. 15:58
dravait
Egy 5 (öt) SB-t, számtalan AFC bajnoki címet nyert csapatnál nem számít a történelem? Szerinted hány ilyen hullámvölgyet éltünk már át? Ezzel még vitatkozni sem érdemes.
2017. 10. 03. 17:35
Arsenal
Te komolyan Pats szurkoló vagy?!
2017. 10. 04. 15:01
Pegazusból ruhát szabok
Szerintem ne kérdőjelezzük meg egymás elkötelezettségét a csapat iránt jó??! Ha a csapat egy szar, legalább mi szurkolók tartsunk már össze... Én se b*szogatlak téged amiért egy másik csapat a beceneved....
2017. 10. 03. 17:57
cspeti98
Srácok ne etessük a trollt :D
2017. 10. 03. 23:32
tottingetosz
Ott a pont. Ezt tuti direkt csinálja...
2017. 10. 03. 18:25
nszgergo
ban csak a chaten van? mert trollokra nem vagyok kíváncsi...
2017. 10. 04. 04:38
B.Toma
Nem csak a múlt héten... :DDD
2017. 10. 03. 16:08
orrrion
Nem tudom, egyesek mit várnak ,BB egy vesztes mérkőzés után fél órán keresztül elemzi majd a csapat játékát az újságíróknak ? Az első csapatülésen viszont szívesen ott lettem volna...
2017. 10. 03. 16:08
orrrion
Nem tudom, egyesek mit várnak ,BB egy vesztes mérkőzés után fél órán keresztül elemzi majd a csapat játékát az újságíróknak ? Az első csapatülésen viszont szívesen ott lettem volna...
Hozzászólás a(z) Nyilatkozatok 4. hét: Carolina Panthers bejegyzéshez