Menetrend

Nyolcan a Pro Bowlon

2011. 12. 28. 01:14
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Kedden kihirdették a 2012. évi Pro Bowl résztvevők nevét. A New England Patriotsból 8 játékost választottak meg a szurkolók, a játékosok és az edzők. Név szerint: Qb Tom Brady, WR Wes Welker, TE Rob Gronkowski, OL Logan Mankins, OL Brian Waters, DL Vince Wilfork, DL Andre Carter és a speciális csapatba Matt Slater. Közülük sérülés miatt Andre Carter már biztosan nem lesz ott. A többiek viszont kezdő játékosként lettek beválasztva. Az AFC-ben a Patriots adja a legtöbb játékost a PB-ra. Talán két nagy kimaradót lehet megemlíteni, a tight end Aaron Hernandez, akit végül Antonio Gates megelőzőtt és a CB Kyle Arringtont, aki bár a szurkolóknál 2. helyen végzett, Revis, Bailey és Joseph miatt végül mégsem került be. Bízzunk benne, hogy egyéb elfoglaltság miatt "sajnos" a többiek sem tudnak majd elmenni.

Hozzászólások

2011. 12. 28. 02:27
nosbiglem
Nagyszeru kis csapat nyűlt össze :))

Kár, hogy Mesko nem fért be :(
2011. 12. 28. 07:02
zoli0321
Igen Mesko sokat fejlődött! Én még Edelmant hiányolom, minden poszton jól szerepelt.
Remélem SB miatt senki sem ér majd rá:-)))

GO PATRIOTS!!!
2011. 12. 28. 08:25
crucified
Minden elismerésem Bill Belichick-é és a vezetőségé. Két free-agent is Pro Bowl selected lett, az AFC-ből mi adjuk a legtöbb játékost!

Én már egy önbizalom-növelő PO sikerrel is elégedett leszek. A Bengals-Texans meccs győztesével kiegyeznék, a Jets-nek minimális az esélye a PO-ra.

DoM: Ross Ventrone-val mi a célja a vezetésnek? Lassan világcsúcs lesz a pasi szerződtetése és elküldése.
2011. 12. 28. 09:05
Maniac84
Korrekt lista. Egyedül talán Mankins-re lehetne ráfogni, hogy a neve nagyobb szerepet játszott a kiválasztásban mint az idei teljesítménye. Herni-t sajnálom, hogy nem fért be, de jövőre jó eséllyel ott lehet mivel a Gates-Clark duó pályafutása leszállóágban van. Arrington mellőzését annyira nem bánom, a tavalyi Pro Bowl DMC-t is "elrontotta". :)
2011. 12. 28. 09:33
pat68
Szép névsor, kár, hogy ennyien fognak hiányozni a Pro Bowl-ról(remélem)! :-D
2011. 12. 28. 10:55
Mit szóltok Lousaka Polite (FB) szerződtetéséhez?
Rövid yardos szituációknál számítanak rá a szakírók szerint.
Egy újabb húzás a PO előtt, amire készülhetnek az ellenfeleink :)
2011. 12. 28. 11:21
-kRiSi12-
a PO-ban tényleg visszaállhatunk 34-re ?
Nektek mi a vélemyényetek erröl? :)
én nagyon örülnék neki :D
2011. 12. 28. 12:27
lolvin
pirko nekem olyan érzésem van ezzel a FB szerződtetéssel, h inkább TB védelme az első számú cél mintsem a rövid yardos szituációk megoldása, a futásblokkolásról már nem is beszélve, nem hinném, h pont a PO előtt jutott eszébe a FO-nak, h "ej be jó lenne egy FB" szal szerintem Fins elleni első félidei OL káosz ihlette döntés ez, de talán majd a szakértők kijavitanak ha tévedek...
2011. 12. 28. 12:31
TÖRÖLT
Hát tény hogy a rövid yardok-ra oda van már kalibrálva a Ridley,woodhead kettősünk amelyek felelősek ezen tervek megvalósítására,de kitudja

Braylon Edwards San Fransisco cut nah azééé ez meglepi vagy mégsem ? :D
2011. 12. 28. 12:32
lolvin
crucified

Jelen állás szerint (miénk az 1 seed) a Bengals-Texans páros győztesét csak abban az esetben kaphanánk mi ha a Bengals győz, a Texans minden bizonnyal a harmadik kiemelt lesz, szóval velük csak az AFC döntőben találkozhat a csapat, már ha megverik előtte a Ravenst, nekünk nagyon úgy fest, h a Steelers jut majd...kivételt képez persze ha változik a kiemelés, vagy a Broncos megveri a Steelerst a Wild Card körben...
2011. 12. 28. 13:53
crucified
lolvin:

Igen, köszi. Megnéztem a sorsolást is közben. És szerintem is TB-t védik az FB szerződtetésével, nem a rövid yardokat erőltetik. Arra vannak jó futóink.
2011. 12. 28. 13:57
crucified
http://espn.go.com/blog/boston/new-england-patriots/post/_/id/4713395/meet-your-punter-of-the-week

Ezért sem értem Zoli miért nem lett Pro Bowl. Nettó yardjait tekintve a 3. helyen áll.
2011. 12. 28. 14:03
én is imádom Meskó-t, de azért még ne említsük egy lapon Lechler-rel! bárcsak úgy lenne, de még azért jobb ő, de így is remek teljesítményt nyújt!

Polite(FB): én nem hinném, hogy TB védelme céljából hozták volna, az szerintem egy óriási hülyeség lenne, már bocsánat! elvenni egy célpontot Brady-től szerintem hiba lenne!
de majd kiderül!!!
2011. 12. 28. 14:10
TenkRew
Ebben az évben Gates csak a nevével verte meg Hernandezt.
Sajnos egyet kell értenem tuci-tucival. Meskó nagyon jó de vitathatatlanul Lechler a legjobb szerintem a ligában. Végül is remélem a végelszámolásba mind1 lesz mert nem kell ott lennünk.. :D
2011. 12. 28. 15:32
Polite:

A rövid yardos szituknál nem feltétlenül Polite-nál lenne a labda, ha jól értem ;) ("... will add lead-blocking presence..." az ESPN Boston szerint)
A szakírók szerint egyébként azzal, hogy Mankins a Bills ellen nem játszik, Donald Thomas nem játszhat fullback-et, mert valszeg kezdő lesz az O-line-ban, így jött a képbe Polite, mint a "rövid yardos csomagok" szereplője. Jó lenne, ha valami nagyot tudna mutatni a Bills ellen, és maradhatna a PO-ra is, mint biztos FB.
2011. 12. 28. 16:04
lolvin
Szerintem is nagyon elférne a csapatban egy igazi FB, de valahogy nem nagyon értem én ezt a PO előtt hozunk egy FB-t blokkolni, többnyire inkább egy plusz falemberrel szoktuk ezt megoldani, ami meg a célpontelvételt illeti, ha Brady a hátán fekszik tök mindegy, h hány elkapója szaladgál össze vissza, amugy meg ha nem kell felvennie a bliccet nyugodtan el is kaphatja azt a fránya labdát, szal szterintem belefér mindhárom lehetőség, védheti Brady-t, blokkolhat is a futásoknál és labdákat is kaphat el...de nekem továbbra is olyan érzésem van, h Brady védelmére lett hozva, Ridley abba azért még nem az igazi...
2011. 12. 28. 16:07
TenkRew
Nekem nagyon tetszett a 2007-es évben amikor Evans játszott FB-t. Bár Evans ritka sok funkciós FB volt.
2011. 12. 28. 16:17
Maniac84
Lehet, hogy most nagyon egyedül leszek a véleményemmel de nem illik ebbe a Pats O-ba az FB. Vagy 2 TE van a pályán vagy 1 TE és 1 FB. Szerintem Gronk és Herni legyen inkább fent mint egy FB valamelyikük helyett. Azért sem volt eddig FB a rosteren mert meccsenkénti 6-7 snapre tartani egyet luxus, márpedig kb. ennyi snap marad a 2/2/1 és 3/1/1 felállásokon kívül. Egyébként én is élvezem nézni ahogy egy-egy FB utat tör Foster-nek vagy Rice-nak, de azoknak az O-knak teljesen más is a felépítése mint a mienknek.
2011. 12. 28. 16:43
Maniac84: NEM VAGY EGYEDÜL!!!!!
2011. 12. 28. 18:04
ohyee
Én örülök Polite-nak. Régóta szükség van egy ilyen fajta játékosra. Pass Protectionbe segíthet be, és talán lesz egypár play ahol késleltetve fut meg egy route-ot. Azt is el tudom képzelni, hogy ha összekerülünk Ravs, vagy Steelers-es védelemmel, akkor 1 yardot nem QB sneak-kel fogunk megoldani. Az biztos kicsit szinesebbé tudja tenni a playbook-ot.
2011. 12. 28. 18:55
crucified
TenkRew:

Lechler mögött 12 év van, Zoli mögött 2 év. Zoli a 2. évében jobb volt, mint Lechler 2. évében. Tényleg mindegy, hiszen Zoli SB-t játszik idén remélem.... :)
2011. 12. 28. 18:58
chateautorres
10. lolvin

crucified

Jelen állás szerint (miénk az 1 seed) a Bengals-Texans páros győztesét.........

Bocsi, most olvasom végig a hozzászólásokat, ezért reagálok kissé megkésve:
De szerintem, és ha nincs igazam akkor javítson ki egy hozzáértő, mi ha 1 kiemelt leszünk éppen a Bengals-Texans győztesét kell hogy kapjuk, azt ugyanis nehezen képzelem el, hogy a Oakland/Denver megverje a Steelers-t., így viszont az 1. kiemeltnek a: Lowest Winning Seed From AFC Wild-Card Round - jut.
De lehet hogy rosszul értelmezem.
2011. 12. 28. 19:01
chateautorres
Ha pedig mégis, akkor duzzogva az Oaklan/Denver?
2011. 12. 28. 19:04
crucified
chateautorres:

A Texans biztos a mi águnkra kerül ha megnyerjük a Bills elleni meccset, a Bengals sajnos nem hinném, hogy megveri a Ravens-t. Véleményem szerint vagy a Raiders, vagy a Titans lesz az ellenfele a Texans-nak a Bengals helyett. Végülis mindegy, csak a Ravens-Steelers akármelyikét kerüljük el a PO első körében.
2011. 12. 28. 19:04
TenkRew
crucified
Ez igaz. Zoli lőtt nagy karrier vár. De ha a jelenlegi helyzetet nézzük Lechler még jobb.(nem sokáig) :)
2011. 12. 28. 19:04
TenkRew
előtt* elnézést.
2011. 12. 28. 19:07
Maniac84
ohyee: pedig oldjuk meg csak QB sneak-kel az egyik leghatékonyabb play-ünk, hirtelen nem is emlékszem olyan esetre ebben az évben amikor ne lett volna meg.

Zoli nagyon jó volt idén másodévesként, de az nem is kérdés, hogy jelenleg Lechler az AFC legjobb puntere. Egyébként meg ha Al Davis látja valahonnan, hogy a 2 talán legjobban kritizált pickje Jani és Lechler, valamint egy szintén megkérdőjelezett trade keretében megszerzett Seymour az OAK 3 Pro Bowl-ere, akkor biztos jót mulat rajta.
2011. 12. 28. 19:08
chateautorres
Ez még sokszereplős társasjáték. (Közben olvasom az NFL honlapot).
Tehát a Bengals csak akkor jut tovább, ha nyer, vagy pedig kikap és a Jets és a Titans is kikapnak. Ha a Bengals nem nyer, s a Jets vagy a Titans nyernek akkor a Titans, ha csak a Jets nyer akkor ők.
A WC körben, abban az esetben, ha a Oakland/Denver megveri a Ravens/Steelers valamelyikét, akkor ők kerülhetnek át az águnkra.
Szóval ez csak vasárnap este alakul ki.
2011. 12. 28. 19:14
Maniac84
Első seed-ként a Texans-t tuti nem kaphatjuk, a 4.-5.-6. jöhet. Vagyis ha a 6. kiemelt nem nyer akkor kb 90% hogy Steelers/Ravens lesz az ellenfél.
2011. 12. 28. 19:14
crucified
chateautorres: Igen, vasárnap este okosabbak leszünk.

TenkRew: Jobb, de Zoli lesz ott február 5-én reményeink szerint.

Maniac84: Én nem is emlékszem olyan évre, ahol ennyi QB sneak-ünk lett volna. Félelmetes akarás van Brady-ben, mint a legkeményebb LB teszi oda magát. Nem emlékszem olyan évre, amikor ennyire akarta volna a sikert (pedig 100%-on ég minden meccse alatt).
2011. 12. 28. 19:16
TenkRew
crucified
Ez a lényeg. :)
2011. 12. 28. 19:19
crucified
Maniac84:

Hiszek Neked, de akkor most miért a Texans van a mi águnkon 3. seed-ként úgy, hogy győzelmétől-vereségétől függetlenül 3. seed lesz?
2011. 12. 28. 19:20
chateautorres
29. Maniac84

Bocsi, de a Divisional Round- ban miért ne kaphatnánk?
Ha kikap a Titans-tól 10:6 -ja lesz.
Ha a Steelers/Ravens nyer(mert ha a Bengals nyer a hétvégén a Ravens ellen akkor veszíti a csoportját és megy a WC meccsre) ők mindenképpen "önmagukkal" játszanak, tehát mégiscsak a Texans jut nekünk.
2011. 12. 28. 19:21
chateautorres
Divisional Round- ban nem a kiemelési hely számít (az NFL honlap értelmében) hanem a győzelmi mutató.
2011. 12. 28. 19:23
chateautorres
Bár lehet, hogy mégsem, akkor bocsi az egészért.........
2011. 12. 28. 19:25
Maniac84
chateautorres:

Azért nem mert a Texans-nak már fix a 3. seed. A 4. seed a West győztese az 5. seed Ravens/Steelers. Az első kiemelet pedig a Wild Card körből továbbjutó legalacsonyabb seed-et kapja.
2011. 12. 28. 19:26
chateautorres
Lehet, mindegy!
Az SB-ért úgyis le kell győzni mindenkit, aki az utunkba kerül.
2011. 12. 28. 19:34
crucified
F@sza, Brady nem vett részt a szerdai edzésen a Dolphins elleni meccsen történt kemény ütközése miatt.
2011. 12. 28. 19:42
cspeti98
crucified:Szerintem Brady a PO-ra már 100%-os lesz,úgyhogy nem kell aggódni legalábbis remélem.
2011. 12. 28. 19:45
crucified: lehet, hogy én rosszul fordítottam, de nekem abból a mondatból csak az jött le, hogy Brady nem volt ott az edzésen, és az csak egy feltételezés, hogy a Miami meccsen történtek miatt

ha rosszul fordítottam, akkor elnézést!
2011. 12. 28. 19:56
LaFleur
Az én számításaim szerint a Jets lesz a 6. kiemelt, bár nem tudom ha ugyanúgy 9-7-l zárnak mint a Bengals akkor mi dönt. Úgy értem nem tudom kikkel játszottak közösen, stb. De ha a forgatókönyvet odafönt írják akkor 6. lesz a Jets, elmegy a South győzteséhez és elveri, majd Divisional Round keretében ellátogat Foxboroughba, de a hasonlóság itt véget is ér... A másik ágon pedig Steelers@Ravens, csak, hogy a hasonlóság még kísértetiesebb legyen. Egyedül a Hosuton keverhet be ha nyer, de ezt most valahogy nem tudom elképzelni. De hamarosan okosabbak leszünk!
2011. 12. 28. 20:22
crucified
LaFleur: Szerintem a Texans nem kavarhat be, fix 3. seed az eredményétől függetlenül. Legalábbis az első körben tuti nem kavarhat be.
2011. 12. 28. 20:24
LaFleur
crucified : úgy értettem, hogy abba a forgatókönyvbe kever be amit leírtam! Hogy megveri a Jetset.
2011. 12. 28. 20:29
crucified
LaFleur: Szerintem egyrészt a Jets simán kikap Miami-ban, másrészt ha győz, akkor veszítenie kell a Raiders-nek és a Titans-nek illetve a Bengals-nak is. De értem a kontextusod, bocs. :)
2011. 12. 28. 20:35
LaFleur
crucified : legyen igazad, kapjanak ki Miamiban! Nem bánnám egy kicsit se.
2011. 12. 28. 20:40
crucified
LaFleur: Nagyon remélem kikapnak.
2011. 12. 28. 20:51
LaFleur
Az a baj, hogy Ryan vért fog velük itatni meccs előtt. Amúgy azt tudja valaki, hogy ha a Bengals kikap, a Jets és a Titans is nyer, akkor mi a sorrend? A matekot tudom, de itt a megoldókulcs kéne! Olvasott valaki erről, hogy ha mind a hárman 9-7 -el végeznek melyikük fut be WC helyen?
2011. 12. 28. 21:16
karuly
Ross Ventrone Signed to the Practice Squad
Uraim Ross Ventrone új világcsúcsot döntött!!! Ennyiszer még nem rugtak ki, és igazoltak vissza embert egy idényen belül.

LaFleur: Elösször az egy más elleni meccs(ek), aztán a csoport mérleg, aztán a főcsoportmérleg, aztán nem tudom, de ott van még a közös ellenfeleik elleni mérleg, meg az ellenfeleik mérlege, stb., stb.
Üdv! HZ
2011. 12. 28. 21:30
LaFleur: mintha valahol azt olvastam volna, hogy abban az esetben a Titans a SZERENCSÉS!!!
2011. 12. 28. 21:34
LaFleur: most számoltam ki a playoff mascine-vel ( http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine ) hogy ha nyer a Jets és a Titans, és kikap a Bengals, akkor a Titans jut be, de ha mindemellé a Raiders megveri a Chargers-t, amire azért lehet esély, akkor a Raiders jut be a rájátszásba!
2011. 12. 28. 21:35
2011. 12. 28. 21:37
darth king
Ventrone mellett :D még egy változás
(DE) Aaron Lavarias signed to practice squad
Aaron Lavarias was signed by the Patriots as a rookie free agent on July 27, 2011.
2011. 12. 28. 21:43
LaFleur
tuci-tuci : Király vagy, köszönöm szépen! Meg vagyok lepve megmondom őszintén. A Titnans? Hm, érdekes. A West csoport most nem nagyon érdekel, nem tudom elképzelni, hogy annak a győztese (Broncos/Raiders) meg tudja verni a Steelers/Ravens valamelyikét.
karuly : direkt írtam, hogy a matekot tudom, csak nem volt kedvem annyit gépelni, de azért köszi! :)
2011. 12. 28. 22:35
a mai Injury-Report információ szerint Brady nem sérülés miatt maradt távol az edzéstől!
egyébként mostanában egész sok ilyen volt, emlékezzünk csak Ridleyre, Wilforkra, Hernandezre...
2011. 12. 28. 23:32
non4m3
egyékbént ti nem tartotok a bengals-tól?? nekem ők a totális sötét ló

meg ezt a texans-t se tudom hova tenni(bár velük nem kell foglalkozni)

amúgy félek hogy a steelers-t kapjuk, hát majd meglátjuk, azért hétvégén nyerjünk :D
2011. 12. 28. 23:46
ohyee
Lehet, hogy most ezzel egyedül vagyok, de nálam inkább a steelers jöjjön szembe, mint a Ravens. A többieket verjük minimum a rutinunkkal. :)
2011. 12. 29. 00:04
lipi
Polite-tszvsz simán a támadófal miatt igazoltuk. Az előző meccsen már Cannon játszott TE-ed néha, ha jól láttam. Szóval vele a blokkoló TE helyét próbálják betölteni. Meccsenként kb 10-15 alkalommal fog falembert játszani, ha kicsit meg akarjuk keverni a lapokat, akkor egy-egy elkapás is belefér. Futni valszeg nem fog...

PO sorsolás. A Steelers kifejezetten fekszik nekünk. Nagyon jók a matchup-ok ellenük. BigBen sérült. Hatalmas küzdeni tudás van bennük és tisztelem őket, de szerintem nyerhető lenne a meccs ellenük.
Jets szerintem idén nem jut be.
Én személy szerint a Texastól tartok, de velük meg nem fogunk találkozni :).
Amúgy tök mindegy ki jön, ha legalább egy meccset nyrünk a PO-ban, akkora teher zuhan le a játékosokról, hogy bármi lehet a vége. Mellesleg minimum egy karton sört meginnék a tiszteletükre :)
2011. 12. 29. 00:29
LaFleur
lipi : betársulok abba a karton sörbe ha így lesz! :) Én amúgy pont a Steelerstől tartok egy kicsit idén, szerintem utánunk ők a legerősebbek az AFC-ben. De mindent összevetve, féljen a többi csapat tőlünk, találjanak ki ők valamit a két csoda TE ellen, mi csak játszunk! Féljenek ők!
2011. 12. 29. 00:41
lolvin
chateautorres

bocsánat, h késve reagálok, de azt hiszem nincs igazad, mi mint első kiemelt mindig a még állva maradt leggyengébb kiemelésű csapatot kapjuk, nem pedig ennek vagy annak a meccsnek a győztesét, és mivel a texans a harmadik kiemelt a divisional roundban biztosan lesz náluk alacsonyabban kiemlet csapat...
2011. 12. 29. 01:45
Off

most olvastam egy "interjút" Cam Newtonnal...

Te jó ég... hogy ez mekkora egy öntelt, beképzelt ember!!!
Hallottam hogy egy kicsit beképzelt, de hogy ennyire... remélem valaki helyre rakja a hétvégén azt a nagy fejét... Simán megnézmék egy J.Harrison helmet-to-helmetet most
bocsi az off-ért, de ez kikívánkozott belőlem
2011. 12. 29. 07:49
crucified
lipi + LaFleur: Nem szoktam esküdözni, de esküszöm ha nyerünk egy PO meccset (amivel már többször említettem maradéktalanul elégedett leszek a 2011-et tekintve) én is betársulok a sörbe! Bár 200 km-re lakom Budapesttől, de megoldom..:)

És igazatok van, valszeg mi a Steelers-t kapjuk (remélem). Inkább, mint a Ravens. Bár a Ravens-t 34-14-re simán kikapott a Chargers-től. Igaz a Chargers az emberanyagát tekintve SB esélyes lenne.
2011. 12. 29. 08:05
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
Impozáns névsor,de én remélem hogy csak opció és ez a névsor a SB-n játszik inkább!
A Pro Bowl amúgy is csak langyos levezetés.
2011. 12. 29. 08:17
crucified
Sanchez jövője is bizonytalanná vált a Jets-nél. Én szeretném ha maradna még pár évet, akkor nem feltétlen kellene izgulnunk a csoportrangadók alatt. :)
2011. 12. 29. 09:56
2011. 12. 29. 10:33
Burkus
Ja, ezt én is olvastam, hogy ti. már nem Sachita az egyedüli üdvös jövő. Peyton Manninget szeretnék megszerezni, aki nem zárja ki állítólag, ha Luckot mégis megszerzi a Colts.

Meg is értem Mannninget, így lenne még egy esélye egy gyűrűre.
2011. 12. 29. 10:39
Pat
Zoliért tényleg kár. :(
Meg Hernandez is beférhetett volna...
2011. 12. 29. 10:44
crucified
Manning 5 év alatt keres garantált 54,5 M USD-t. Nem hinném, hogy elengedi a Colts, ha nincs olyan kizárólagos orvosi eredmény, ami a pályafutásának végét jelentené. Ebben az esetben a Jets-nek sem kellene. Meg nekünk sem hiányzik a csoporton belül. :)
2011. 12. 29. 14:05
lolvin
Talán akad itt olyan is aki nálam régebb óta követi az NFL-t, én azóta tudok egyáltalán róla amióta a Sport tv elkezdte közvetiteni, de ami a lényeg, úgy emléxem a Colts volt már velünk egy csoportban és nagyon nem izlett Manningnek, h minimum kétszer játszik ellenünk, mintha emlékeznék olyan nyilatkozatokra is, h szerinte be van oltva a Patriots ellen meg hasonlók, ezt alapul véve én nemigen hinném, h Manning szeretne velünk ismét egy csoportban lenni, és emellett nyilvánvalóan van jónéhány elit QB-ra éhező csapat aki szivesen látná Manninget...
Rex Ryan filozófijába különben sem illik bele olyan csapat amely a passz játékra koncentrál, nála inkább a beton védelem és a massziv futójáték kerül előtérbe és pont ez az a két kategória amiben visszaesett a Jets, szerintem az előző két évben sem (mikor konferencia döntőt játszottak)játszott jobban Sanchita...szal szerintem a Jetsnek nem is kell nála jobb irányitó, meg ugye mi sem nagyon bánnánk ha minden maradna a régiben :)
2011. 12. 29. 15:03
non4m3
New England Patriots:
Random fact of the day: The Patriots have an NFL-best 41-5 record in December since 2001

kár hogy a PO januárban van :D
2011. 12. 29. 15:10
non4m3
és hétvégén nem a bengals-ravens meccs lesz képernyőn :(

(marad a stream)
2011. 12. 29. 15:16
cspeti98
non4m3:Én is utálom a streamet de jobb mint a semmi.
2011. 12. 29. 15:22
Maniac84
lolvin: Sanchize-nál minden franchise-nak jobb QB-re van szüksége. A ligában eltöltött ideje alatt szemernyit se fejlődött, a lockout miatt nehezebb helyzetben lévő rookie QB-k lejátszanák a pályáról. A passzplay-ek nagy részében képtelen végigmenni a read-jein. Sokszor már a snap előtt eldönti, hogyha a fene fenét is eszik én akkor is XY-nak passzolom. Ha a Jets el akar kerülni egy újabb hosszú eredménytelen periódust, akkor ideje lesz szereznie egy kezdő szintű QB-t.
2011. 12. 29. 16:36
lolvin
Maniac84

Nem vitatom, h Sanchi nem az irányitók krémje, de mint az előző két szezon mutatta a Jetsnek akár meg is felelhet, egyszerűen csak nem rá kell épiteni az O-t...a múlt heti Giants elleni meccsen 59 passz kisérlete volt, ha ennyit dobáltatják minden meccset el fognak bukni, de továbbra is állitom, h a 2009-eshez hasonló D (total D 253.3 yard (nfl 1.) passz D 153 yard (nfl 1.) rush D 98,6 yard (nfl 8.) és futójáték 172,2 yard (nfl 1.) mellett Sanci is akár SB győzelemre vezetheti azt a nyavalyás Jetset...abban azért egyetértek veled, h egy jobb irányitó elférne a zöld fehér new yorkiaknál, de szerintem nem ez a sikerük/sikertelenségük titka.
2011. 12. 29. 18:29
Maniac84
Ebben teljesen igazad van, elvégre egy Dilfernek is sikerült, de az már jó régen volt. Az elmúlt jó néhány évben minimum top10-es QB kellett az SB-hez. Sanchita meg Dilfer kategória, ha nincs mellette D meg futójáték annak csúfos vége van.
Hozzászólás a(z) Nyolcan a Pro Bowlon bejegyzéshez