Menetrend

Seymour a Raiders-nél! (frissítve)

2009. 09. 06. 16:40
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Ligaközeli információk szerint a Patriots egy trade keretében a defensive lineman Richard Seymour-t a Raidershez cserélte. Időközben a csapat megerősítette a hírt és azt is, hogy az ellenérték egy 2011-es draft elsőkörös pick. Ezzel egyidőben a csapat 1 éves szerződést kötött a Guard Kendall Simmons-al. Ahogy korábban beszámoltunk róla Simmons a héten tárgyalt a Patriots vezetőivel. Oaklandi információk szerint Seymour ma nem jelent meg a Raiders-nél (legalábbis az öltözőben és az edzésen nem látható). Korábban már lehetett olvasni arról, hogy egy barát szerint nem szeretne a Raidersnél játszani, így akár még az is megtörténhet, hogy az oaklandi csapat eláll a tradetől és Seymour visszakerül a Patriotshoz.

Hozzászólások

2009. 09. 06. 16:52
Diszi
Úgy tűnik meg is erősítette a csapat a hírt...:S
2009. 09. 06. 16:56
zo72
szvsz Wilforkkal akarunk megegyezni ezért kellett ez...
Vérzik a szívem: Rodney, Mike, Tedy és most BigSey, ki a következő?!

Most már nem csak az LB sor, hanem a DL is foghíjas:-(
Az Off. nem fog mindent megoldani.
2009. 09. 06. 16:59
_bb
No nem azért, de ez érdekes. Egyrészt, hogy BB megválik a csapat védelmének sarokkövétől, aki mint ő is mondta az egész védelem kohéziójának gyöngyszeme, és a legalapabb ember a BB érában, másrészt, hogy van csapat, aki 1 évvel a szerződése lejárta előtt ad érte egy 1. köröst(?!)
2009. 09. 06. 16:59
Gabesz
mi folyik odaát?
ráadásul 2011-s?
nem értem
2009. 09. 06. 17:12
takirob
Ez bizony érdekes. Jo lenne tudni mi van a háttérben. Valszeg rövidesen megtudjuk.
2009. 09. 06. 17:22
temp
Ne feledjétek srácok, hogy Sey idén 30 éves lesz, és az utolsó évét tapossa nálunk, jövőre pedig több kulcsjátékos szerződése lejár (Wilfork, Mankins pl), és mindenkivel nem lehet szerződést hosszabbítani. Egy 1.körös pick egy ilyen játékosért ajándék lehet ha jól használjuk fel!
2009. 09. 06. 17:28
Gabesz
viito: persze amit írsz igaz. csak nagyon furcsa hogy 1 héttel a szezonkezdet elött és a 2011-s pick is távol van (tudom elcserélhetjük jövőévire is ez nagyon megy mostanság :D)

szerintetek elképzelhető hogy valakit nagyon megakarunk szerezni és ezért kellett helyet és pénz felszabadítani?
2009. 09. 06. 17:31
Gabesz: én nem nagyon érzem azt h azért tettük, h most megakarnánk szerezni vkit.
Sztem az lehet h jövőre lejárt volna a szerződése és valszeg ő az, akit legjobban pótolhatónak tart a vezetés és őt adták fel, h megtartsuk és így meg kaptunk érte vmit.

Mindenkire sajnos nem lett volna pénz. :(
2009. 09. 06. 17:31
Bulow
Gabesz: könnyen lehet, de az is hogy titokban cap gondjaink voltak... Erről tud valaki valami?
2009. 09. 06. 17:34
Bulow: mivel egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy 2010-ben nem lesz cap, az idei alá pedig simán befértünk, el nem tudom képzelni, hogy milyen cap gondjaink lehettek. ITT amúgy mindent megtalász a Patriots cap helyzetéről.
2009. 09. 06. 17:34
Gabesz
mennyi pénzt szabadított így fel a csapat a capban?
2009. 09. 06. 17:35
Gabesz: 3.3 milliót.
2009. 09. 06. 17:38
Sinisa
viito!

Ha tisztán racionálisan nézem 100%-ig igazad van.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy 2001-ben 1/6 volt.
Tehát 8 évig szolgálta a csapatot nagyszerűen, majd egy szintén első körös (valszeg top 10-es) draft pickért el tudjuk cserélni.
Ha plusszban még Mankins és Vince hosszabbít, akkor valóban nagyon jó üzlet volt.
2009. 09. 06. 17:40
Gabesz
DoM: köszi.
lehet én tudom rosszul de idén olyan 10M körül kapott volna nem? a többi pénz caphit?
2009. 09. 06. 17:58
Bruschi85
Na ez elég mellbevágó volt..
Azért ez a hét se lesz a kedvencem az is biztos Visszavonult Tedy( próbálom megemészteni..),Erre elcseréljük Big Seyt..
Mi jöhet még???
Nem tudom egyelőre érthetetlen számomra amik mostanság a csapat körül zajlanak..
Nem elég, hogy a LB sor karcsú, most DLine is meggyengült.
Big Sey ahogy többen is írtátok a TOP5 DE-be még mindig benne és igaz, hogy 30 éves de borzasztóan hiányozni fog..
Főleg ha ezt a 4-3as marhaságot akarjuk amit volt szerencsénk látni néhány előszezon meccsen...
Talán idén abban bízunk, hogy az O mindent megold a D meg csak kitart valahogy..
Sajnos mi "egyszerű, halandó szurkolók" nem látunk bele csak már a kész tényeket kapjuk..
2009. 09. 06. 18:00
_bb
Egyébként Reiss ír arról, hogy valószínűleg azért 2011-es mert, addigra lehet újonc fizetési sapka, az új Kollektív Szerződés (Collective Bargaining Agreement) alapján, és így megugrik az első körös pick-ek értéke. Persze az is lehet,h nem lesz :)
2009. 09. 06. 18:08
Bulow
DoM: megnéztem, persze jó keveset értek belőle. Akkor most hogy is állunk cap hellyel? Mert akkor lehet hogy mégiscsak hajtunk valakire. Sztem a D-line így ne maradhat, vagy van más jóslatotok?
2009. 09. 06. 18:11
temp
szerintem csak az volt a trade oka, hogy jövőre Sey-ért semmit nem kaptunk volna (nem tudjuk, hogy a háttérben mennyire volt a Patriots és a játékos között közel a megegyezés egy esetleges hosszabbítás kondícióit tekintve)

Egyébként leigazoltuk OG Simmonst, úgyhogy a roster spot be van töltve.
2009. 09. 06. 18:24
bradyfan
Most lehet, ordas nagy baromságot mondok, de mi van ha a csapat ezzel a lépéssel át áll 4-3-ra és ezt a 2011-es picket egy pass rusher DE-re akarjuk forditani?
2009. 09. 06. 18:31
CoSco
Kizártnak tartom ezt a váltást! Viitoval értek egyet, hogy jövőre semmit nem kaptunk volna Sey-ért, egy Raiders első körös pick meg tuti TOP5 :D
2009. 09. 06. 18:34
Gege8
Ki fog itt idén védekezni???? Érdekes, hogy évekig a Pats volt a példa "jó az öreg a háznál" ügyben, mostmeg mintha égetné a kezünket mindenki aki elmúlik 30. Nemértem. Sok csikó sem jó....
2009. 09. 06. 18:39
takirob
Mivel jövőre több kulcsjátékos szerződése lejár és nem volt reális mindenkit megtartani és mint minden ez is üzlet a csapatvezetés megprobálta kohozni a max. az adott helyzetből. Az ellenérték megfelelő s majd a kezdődő szezon megmutatja a döntés helyességét.
2009. 09. 06. 18:53
zo72
Most valószínűleg Green fogja helyettesíteni, de jövőre neki is lejár a szerződése. Green az utóbbi időben nem volt meggyőző.
Jobb oldalt bajban lehetünk.
2009. 09. 06. 19:04
bradyfan
Cosco.
Eddig én sem tartottam elképzelhetőnek, de azok után, hogy a teljes pre seasont 4-3ban toltuk végig, és most távozik a 3-4-es fal alap pillére, már nem vagyok biztos benne. Nekem 3-4ben nagyon sebezhetőnek tünik a fal Seymour posztja felé, illetve nem is látom, hogy ki az aki, potólni tudná, mert hát Green nem egy kategória.
2009. 09. 06. 19:11
temp
jaja, igencsak esélyes, hogy 4-3-at fogunk játszani valahogy úgy, hogy Burgess-Wilfork-Warren-TBC és Brace meg Green lesz a két csere.

Persze leginkább nem klasszikus 4-3 lesz, hanem nickel felállás szerintem 5DB-vel, tehát egyfajta 4-2-5-öt fogunk tolni főleg (ha Tom egészséges, megint gyorsan mindenki ellen pontot szerzünk, és ezzel az ellenfelet passzra kényszerítjük, akkor ez működhet).
2009. 09. 06. 19:17
zo72
A PS-t ma kell/lehet feltölteni?
2009. 09. 06. 19:20
TÖRÖLT
NO COMMENT!!!!!!!!!!!!
2009. 09. 06. 19:21
Boston
A mi D falunkban ( sőt szerintem az egész ligában ) nem igen akad olyan ember, aki Richard Seymourt 100%-osan pótolni tudná. Szomorú de ez van. Kivételes képességű játékos, ahogy azt valaki feljebb nagyon helyesen megjegyezte a 3-4 védelmünk alap pillére...
Szóval ebből szerintem is 4-3 lesz, de ki tudja mit talál ki az öreg. 1ébként a strong side oldali DE nem hinném, hogy Burgess vagy TBC lesz, sokkalta inkább Green. Ott azért kell tudni védekezni a futás ellen is...
Én nagyon szomorú vagyok, egy hatalmas ikon ment el a csapattól...
2009. 09. 06. 19:24
temp
zo: igen, most fog kezdődni a PS töltés lehetősége.
2009. 09. 06. 20:15
bradyfan
Danna, Tudod van ami sosem változik :D
2009. 09. 06. 20:23
zo72
Jetsnek kell a playbook, utána kivágják ha nem felel meg...
2009. 09. 06. 20:41
Szabotomy
El fogok szomorodni,ha ez így m1 tovább.Még 1 kedvenc távozott... :(
De nem szeretem ezt a Jets-t...Szép lassan kiderül,hogy a tulajdonosi kör a hunyó az ilyen, és ehhez hasonló húzásokban...
2009. 09. 06. 21:04
Szabotomy
2009. 09. 06. 22:32
Boston: egyetértek. Azért gyönyörű ez a lépés, mert így 3-4-ben nincs olyan RDE, aki akárcsak meg tudná közelíteni azt a kettőséget, amit Seymour jelentett ennek a csapatnak. Borzasztó stabil a futás ellen, és nagyszerű belső pass rusher. 4-3-ban pedig szintén a RDE poszt a lyukas, mert nyomokban sem fedezhető fel olyan játékos, akinek elég gyors első lépése van, hogy folyamatosan nyomást tudjon kifejteni az irányítóra az elit left tackle-ökkel szemben.

Plusz ezzel egyet csúszik a védőfal rotáció, és depth, ami már egyből nem tűnik annyira mélynek, és minőséginek.

Még várom, hátha lesz vmi mozgás a játékospiacon, de így órákkal a trade után sem érzem jó döntésnek.

Kis túlzással a Raidersnek csak a futás elleni védelemet kellett rendbe hozni, hogy remek védelmük legyen, ami megkönnyíti a támadók dolgát, hogy legyen rajtuk mindig nagy nyomás. Ezt most megtették. A csoportjuk borzasztó gyenge és az elkövetkező két évben sem lesz erősebb, így egyáltalán nem biztos, hogy top15-ös pickről beszélünk, ami "garantálná" az elit játékost.
2009. 09. 07. 10:12
temp
Viszont az egész Big Sey traddel kapcsolatban még egy adalék, ami este jutott eszembe, jó kis összeesküvés elmélet lesz figyelem!!! :)

Szóval: Emlékeztek, hogy volt egy pletya a draft előtt, miszerint a Patriots felfelé tradelne, hogy beszerezze Tyson Jacksont, és, hogy a FO számos irányba tapogatózik ezügyben. Figyelembe véve, hogy Jackson 1/3-ként ment ki, már azt sem fogjuk megtudni, hogy esetleg nem volt e a FO zsebében egy már megkötött draft napi trade, amit a KC váratlan? (ugye Mr. Pioli ;) ) húzása keresztberántott.

Már ennél a pletykánál is felvetődött, hogy Sey micsoda jó játékos, és talán Jackson lehet az az idei classból, aki megközelítheti majd egyszer.


Egyébként Seymour jövő évi szerződés hosszabbítása (vagy távozása a Raiderstől) szerintem elég sok mindenre választ adhat. Ha aláír valami giga pénzű kontraktust, akkor szerintem közelebb leszünk ahhoz, hogy tényleg a megegyezés hiánya miatt lett trade.
2009. 09. 07. 10:32
Pats12
Szabotomy és viito "véleménye" számomra a megfejtés, amihez a fentebb mellékelt cikk egyik hozzászólása kulcsként szolgált: mihez is fogunk kezdeni az overall 1/1 pickel? :-)
"the only question is, Who will the pats take with their newfound #1 overall draft pick?"
off
plusz még a sok rossz hír mellé egy kis finomság:
http://www.youtube.com/watch?v=F-6T-YyI4JE&feature=related
2009. 09. 07. 11:13
Maniac84
Vegyes érzéseim vannak ezzel a cserével kapcsoltaban. Egyrészt Big Sey a védelem egyik alappillére volt, másrészt egy lejáró szerződésű játékosért első körös pick-et szerezni mindig jó üzlet.
Egyébként meg ez tökéletesen beleillik a Pats filozófiájába. Ebben az offseason-ban könnyen megtehették volna, hogy rövidtávra gondolkoznak és a jövőt feláldozva a lehető legjobb csapatot rakják a Brady-Moss páros mellé. Ehelyett a következő 2 évben van 7 pick-ünk az első 2 körben, úgy, hogy emelett továbbra is komoly SB esélyesként vágunk neki a szezonnak.
2009. 09. 07. 11:28
lepenyhalus
Rosszul emlékszem, hogy Adalius Thomas DE volt a Ravensben?
2009. 09. 07. 12:07
Boston
Maniac84!

Nekem pont az a gondom, hogy ez régebben abszolut nem volt jellemző erre a csapatra. Mármint, hogy a 29/30 éves pályájuk mondjuk azt tetején lévő meghatározó játékosainktól megválunk. Ettől függetlenül megértem a racionális okokat és nem mondhatjuk, hogy rossz árat kaptunk érte. De akkor is :(
2009. 09. 07. 12:27
Maniac84
Boston: az lehet, hogy nem volt jellemző, hogy a 30 év körüli még jó formában lévő játékostól megváljunk, viszont az, hogy a jelent és a jövőt is szem előtt tartva egyensúlyozzák a keretet annál inkább. Szerintem a 3 legfontosabb lejáró szerződésű játékosunk (Wilfork, Sey, Mankins) közül max 2őt tudtunk volna megtartani év végén, és az egyik ellenérték nélkül távozott volna. A maradék 2 viszont mostmár elég valószínű, hogy maradni fog, ha más nem tageljuk az egyiket a másiknak meg megadjuk amit kér. Szerintem jól fogunk kijönni dologból, az érzelmi oldalát nézve pedig nem hiszem, hogy az bárkinek is jobban esett volna, ha jövőre távozik. Így is meg úgyis egy nagy játékost veszítünk, így legalább kaptunk is valamit érte.
2009. 09. 07. 12:45
Boston
Senki nem tudja még mi lesz jövőre. A dolgok jelen állása szerint cap nélküli év lesz, akkor pedig Mankins nem lesz FA, ráadásul két tag is a csapatok rendelkezésére áll majd azt hiszem. Ettől függetlenül értem, amit a másik oldaláról írtál, de nekem a véleményem változatlan. Amennyit nyerhetünk a dolgon, annyit veszíthetünk is. Ez majd csak évek után derül ki, de az biztos, hogy egy első körös pick nem okvetlenül jelent egyben egy jövőbeni sokszoros pro bowler, posztján ligaelső játékost. Szóval van bőven kockázata is a dolognak...
2009. 09. 07. 12:49
temp
mosscs: nem emlékszel teljesen rosszul :) AD alapjában véve természetesen OLB, de a Ravens védelmében a következő posztokon fordult meg ilyen-olyan okokból: OLB, ILB, DE, SS. Tehát defaultban sosem volt DE, viszont a liga egyik legsokoldalúbb védekező játékosa, gyakorlatilag talán csak CB-et nem tud játszani :)

Azthiszem volt olyan meccse, ahol egy meccsen belül játszott a védekező falban, az lb sorban és a secondaryban is :)
2009. 09. 07. 16:09
Kole
Nah, végre gép elé kerülök ma... erre mi fogad :S

Innentől kezdve már csak arra leszek kiváncsi, hogy ki fogja tudni átvenni és betölteni a leader szerepet? Wilforkon, Mayon és ADn kívül nem nagyon tudok elképzelni mást egyelőre.
2009. 09. 07. 18:49
bradyfan
lendvaik!
Brady,Moss,Welker,Mayo,AD stb csak egy tipp. :D
2009. 09. 07. 19:16
Sinisa
Kole!

Leader lehet még a D-ben szerintem: Vödör és Sanders is.

Sajnos nem ismeretm a Pats öltözőtt belülről, de Warren és Green sem két éve üldögél ott.
2009. 09. 07. 20:37
zo72
A PS-be az alábbiakat hoztuk eddig:
Nunn ennek a hírnek sokan köztük én is örülök
Richard
Stenback QB
Willingham CB
2009. 09. 07. 21:20
_bb
Nono... adják csak ide az első köröst, aztán, ha nem bírnak BigSey-vel, akkor adják tovább, cseréljék vissza (én bármikor odaadom Jarvis Greent érte :) ), "cut-olják". Aztán várjuk vissza egy akciós szerződéssel :D
2009. 09. 07. 21:59
Proxi
Ezt az évet bírja ki ott. Aztán a szezon végén amikor lejár a szerződése visszahozzuk veterán minimumért! :P Asszem ez lenne Al Davis koporsóján az uccsó szög. :)
2009. 09. 07. 22:10
Bulow
Teljesen off, de most találtam: a földkerekség legértékesebb csapatai a következők:
1. Man United
2. Dallas Cowboys
3. Washington Redskins
4. New York Yankees
5. igen, igen NE Patriots
6. Real Madrid
2009. 09. 07. 23:51
depo01
Bulow: hát azért a £400 egy kicsit sok egy stadiontúráért, még a Gilette-ért is az lenne, nemhogy "csak" egy Wembley-ért... (pont itt még nem, de sok ilyenben jártam már...) :)

bradyfan: hát én inkább Defense rajongó vagyok. Persze az Offense is szép és jó (pláne mikor Vrabel-nek passzoltak :) ) és biztosan baromira élvezni fogom a meccset, de azért így nem lesz teljes az örömöm. Ha rosszkor pislantasz lemaradsz egy támadásról, de ha Teddy szerel azt csukott szemmel is hallod... :)
2009. 09. 08. 09:18
temp
Seymour úgy tűnik hisztizik a trade miatt, és nem hajlandó menni. Ez is érdekes így.
Hozzászólás a(z) Seymour a Raiders-nél! (frissítve) bejegyzéshez