Menetrend
Szavazás

Ups & Downs - 10. alapszakasz mérkőzés: Tennessee Titans

2018. 11. 12. 15:00
Szerző: Increay
Kategória: Cikkek, Meccsek
Mit lehet ilyenkor mondani? A New England Patriots vasárnap Nashville-ben csapott össze a Tennessee Titans csapatával és nagyon sima vereséget szenvedett, 34-10 arányban. A meccsen végig a hazaiak akarata érvényesült, minden csapatrészben felülmúlták a Patriotsot, így nem is lehetett más a mérkőzés végkimenetele. Lássuk, kik kerültek az UP-ba és DOWN-ba.

UP

Julian Edelman: Edelman volt az egyik, aki jobb teljesítményt nyújtott a többieknél (bár ez nem volt túl nehéz). 9 elkapásból 104 yardot szerzett, Brady is sokszor kereste őt a meccsen. Sajnos a negyedik negyedben megsérült a bokája, de valószínűleg nincs komoly baj.

James Develin: A másik játékos aki UP-ba került, köszönhetően a touchdownjának. Az előző hetekben biztosan nem fért volna be ide, ez is sokat elárul a mérkőzésről.

DOWN

Támadófal: A támadófal eddig remekül működött a szezonban, ma azonban - köszönhetően a sérüléseknek is - botrányosan játszottak. Sem a futást, sem a passzt nem tudták segíteni, Brady állandóan nyomás alatt játszott, esélye sem volt szinte arra, hogy megtalálja az elkapóit. Teljesen felforgatott állapotba került a fal Brown sérülése után, és az ismét megsérülő Cannonnak is vissza kellet állni, hogy létszámban meglegyenek. Nagyon jókor jön a bye week, lesz ideje mindenkinek összekapnia magát.

Stephon Gilmore: Gilmore idén nagyszerűen játszott, ma azonban a tavalyi szezon eleji formáját mutatta, Corey Davis ott verte meg, ahol csak lehetett, 7 elkapást, 125 yardot és 1 touchdownt szerzett.

Kickoff/punt coverage: A mérkőzés alaphangját rögtön megadta egy hosszú visszahordás, de később is komoly gondjai akadtak a speciális egységnek a puntok és kickoffok levédekezésével.

Futás elleni védelem: A Titans futói sziporkáztak, 150 yardot szereztek, remekül megágyaztak a jó futójátékkal a passzoknak. Derrick Henry két touchdownt jegyzett, Dion Lewisnak pedig több megiramodása volt.

Sajnos kijelenthető, ezen a mérkőzésen semmi nem sikerült. Most bye week következik a csapat számára, nagyon jókor jön a pihenőhét. Abban azonban biztos vagyok, hogy ez egy kiugró eredmény volt, sokan már temetni kezdték a Patriotsot. Az edzői stáb és a játékosok is azon lesznek, hogy kijavítsák a hibákat, nem gondolom, hogy a szezon hátralévő részében ilyen gyenge teljesítményt fog nyújtani az együttes (Gyakorlatilag mindenkit DOWN-ba lehetett volna tenni, de megpróbáltam a nagyon kirívó dolgokat kiemelni, különben hosszúra nyúlt volna ez a cikk).

Hozzászólások

2018. 11. 12. 15:24
kitalaltnev
Igencsak hálátlan feladatnak kellett most eleget tenned, köszi.
Brady-t, valamint az edzői team-met külön DOWN-ba tenném. Ennyit minimum megérdemelnek a tegnap után.
2018. 11. 12. 15:30
Increay
Ha a kettő közül választani kellene, akkor én az edzőket. Brady is rossz volt, ehhez kétség sem fér, de ő a körülmények áldozata lett... Hiába, na, ez is hozzátartozik a szerkesztői munkához, nyilván nekem is jobb érzés egy győztes meccs után Upsot, statot írni :)
2018. 11. 12. 16:28
kitalaltnev
A "körülmények áldozata lett", ez jó. :))
A trükkös játékunknál még sokáig eltöprenghetünk rajta, h. ez a körülmény mi volt... :D
2018. 11. 12. 16:40
max350
A vakond feje...mi más...éppen, abban a pillanatban kukucskált ki, hogy mi ez a ricsaj....az a fránya vakond!
2018. 11. 13. 09:41
kitalaltnev
2018. 11. 12. 22:05
Fellenger
Igen, köszönjük, hogy vettél egy nagy levegőt és ledugtad a fejedet ebbe a foschba, ahelyett, hogy elfelejtetted volna. Úgy hullámzunk ebben az évben, ahogy illik és való. Erősen Detroit-szagot éreztem. jelenleg esélytelennek tartom a csapatot egy Saints, egy Kuppotlanított Rams, de még a Vasas ellen is. A pályaelőnynek mindenesetre harangoztak.
2018. 11. 12. 18:25
Alpok
2018. 11. 12. 15:27
Lalika
James White szerintem még plusz. Arról nem ő tehet, hogy a lehető legtöbb alkalommal belezavarták a kórház passzokba illetve, hogy már akkor csüngtek ketten a nyakán amikor még a labdát sem kapta meg...
2018. 11. 12. 16:45
Burkus
White jól játszott szerintem is. Ez idén a harmadik kiugró eredmény volt, a Jags és a Detroit elleni vereség sem egy labdán/labdabirtokláson múlt, egyértelmű vereség volt.

A Patspulpiton azt fogalmazták meg, hogy a szezon sorsa azon múlik, hogy képes-e konzisztens teljesítményt nyújtani a csapat a szezon második felében. Szerintem is ez a fő kérdés, nem az, hogy a fal/a másik fal/a secondary/Brady/a playcall stb. gyenge volt-e vagy sem.

Feltűnő volt, hogy Belichick semmilyen tanújelét nem adta annak, hogy ideges lenne, láthatóan ő is úgy volt vele, hogy ma a másik egyszerűen ennyivel jobb, nem egy vagy két faktoron múlik a meccs.
2018. 11. 12. 17:04
hopi46
Minden tiszteletem a Tied, Increay!
A "rossz&rosszabb&legrosszabb" könnyebb lett volna.
Develin-nek örülök, az egyik kedvencem, de azt hiszem sokunknak. Átvertük a titánokat, nem White, nem Michel, nem CP (szinte nem is játszott, 8 snap!) hanem a faltörő kos vitte be. :)
A legizgalmasabb a hét jelenete max. 1-2 gifje és a ki volt a hibás 100 gifje lesz. Croakerékat sem irigylem...
2018. 11. 12. 17:26
balimate
Hàt komoly bajban vagyok,hogy Develin pontszerzésén kìvül legyen értelmes opció :)
2018. 11. 12. 17:40
hopi46
Szerintem kérd Danna "engedélyét" az eheti kihagyására. :)
2018. 11. 12. 17:47
hopi46
...valami eszembe jutott, tedd be Roberts sack-jét és Allen elkapását. Ez lehet a "ritka, mint a fehér holló" jelenetsor Develin TD-jével együtt...csak TB bukdácsolását ne!
2018. 11. 12. 18:33
balimate
TB bukdácsolása semmiképpen nem kerül bele :) Nem tudom...alszok rá még,mert amiket felsoroltál se játékmenetet nem változtattak meg, se nem pontszerzők....nehéz ez a bicikli,de el kell tolnom :D
2018. 11. 12. 18:55
Khaspoo
Volt egy Brady-White féle sok play optionos játékhívás, aminél a blokk segítségével még jó pár yardot is haladt a futó. Nekem ez a figura tetszett, mert ilyen bonyolúlt játékhívást még nem láttam. Ez benne lehetne a hét jelenetében.
2018. 11. 12. 17:38
Increay
Én köszönöm, hogy vagytok:) Nélkületek nem lenne értelme:)
2018. 11. 12. 17:46
LAX
BRADY-t nagy betukkel a down elejere kene irni!

Szuk latokoru volt, nem osztotta szet a passzokat akar milyen uresen is voltak neha.

Erolteti a 10+ 20+os passzokat. Nem mintha nem menne neki, de ezt akkor lehet ha tart a fal.
Szerintem a meccs elejen eszre kellett volna vennie, hogy nem igy van.

Es ami iden a legduhitobb, hogy panikol, kapkod es tulsagosan is vigyaz magara.
Nem mondom, hogy ne tegye, de nem kell egyszerre elfeludni ha jon a blitz.

Roviden tomoren szerintem rajta ment el!
A vedelem mindig ilyen volt. A fal volt mikor volt rosszabb is DE
Rovid gyors passzos jatekkal ugy hogy mindenkire figyel simabb meccs lett volna.

Biztos a coach is benne van de szerintem ez messze volt a profitol.

Szeretem Bradyt de iden arnyeke onmaganak mert eltert attol a jatektol ami naggya tette!

Szerintem!
2018. 11. 12. 17:50
hopi46
+1 (Majd kapunk a fejünkre! :))
2018. 11. 12. 17:53
LAX
Tisztaban voltam vele mar akkor mikor fogalmaztam. :D
2018. 11. 12. 18:16
B.Toma
Szerintem meg pont az az egyetlen pozitívum a játékában, hogy “túlságosan vigyáz magára” legalább benyeli a sackeket és nem próbál emberkedni hanem lefekszik szépen ha jön a blitz. 41 évesen egy sérülés már a karrier vége.
2018. 11. 12. 18:17
piszkosfred
A rajta ment el kitétel egy vicc, amikor az egész csapat betlizik a játék mindhárom fázisában, de a többivel egyetértek. Nem jó érzés nézni a játékát az utóbbi hetekben.
2018. 11. 12. 18:28
Alpok
2018. 11. 12. 18:41
anti pass
Volt egy pillanat ami megragadott mert nem egyedinek rémlett! Öten védték az irányítót és hárman támadták! Ketten mentek jobbra az egyik támadóra, hárman balra a másikra és középen autópályán szemből teljes lendülettel és(!) zavartalanul Bradyre a harmadik támadó! Így nem lehet irányítót játszani!
2018. 11. 12. 19:01
zsolt75
TB eddig sem futott valami fényesen, de idén feltűnt, hogy olyan sután, előre hajlott vállakkal nyomizik QB futás néven. Amit különösen nem értek, hogy a mi nők kedvence, magas, daliás Tom-unk bendzsázásával szemben pl. Big Ben a hordó testével és tokaszalonnájával csütörtök este úgy futott, hogy még arra is volt energiája, hogy visszaugasson a rácsúszó védőnek. A társait egyből tűzbe hozta!
2018. 11. 12. 19:20
piszkosfred
:DDD
Ez jó. És sajnos igy igaz.
2018. 11. 12. 19:50
zsolt75
2018. 11. 12. 21:56
Fellenger
Viszont most már elkapta a Phillypasszt, csak hasra esett vele. Javuló tendencia! Legközelebb first down is lesz belőle! Ahogy ezen a hasra esésen elment a drive.
2018. 11. 12. 22:05
Croaker
Tévedés. 4&1 jött, amikor Cannon false start miatt 4&6 lett. Nem Brady elesésén ment el a drive. TB 6 yardot hozott, amiből Cannon elcseszett 5-öt.
2018. 11. 12. 22:08
Fellenger
Hát pont ezt mondtam. Nem lett volna negyedik, ha nem esik hasra. Onnan már picsafüst.
2018. 11. 12. 22:09
Croaker
Nem. Te azt mondtad, hogy ezen ment el a drive. De nem azon ment el, mert nem punt jött vagy FG, hanem nekimentünk a negyediknek. Ami egy megoldható 4&1 lett volna, ha Cannon nem rontja el. Elment a drive = punt (legalábbis nálam).
2018. 11. 12. 22:13
Fellenger
Igen ezen ment el. Továbbra is ezt mondom. A negyedik sosem egy nyilvánvalóan megoldható down.
2018. 11. 13. 06:41
BaP
Azért valljuk be, az a hasraesés- ha nem Pats drukker lennél- lenne olyan vicces mint Sancho Buttfumble-ja :) sajnos sok meme-t fogunk elszenvedni miatta.:/
A 4&6-ra is simán meglehetett volna, mivel Gordont és Edelmant duplázták, White oldalt, Dorsett meg Julestől 5-6 méterre állt tök üresen, TB mégis Julesra dobott egy korházpasszt ( meg is sérült a boka)
Szóval TB elég faszán megállította azt a drive-ot

De az egész csapat szarul , és rossz hozzáállással játszott, az tény
2018. 11. 13. 08:51
zsolt75
2018. 11. 13. 09:09
Croaker
Hát nem tudom. Elfogultság nélkül, egy 150 kilós falember hátsójába arccal belefutni szerintem vicces, egy irányító aki elkap, és a fordulás után elbotlik számomra legalábbis nem annyira, tekintve, hogy van olyan elkapó a csapatba, aki ezt rendszeresen bemutatja ( Patterson). A 4&6 meglátás jogos, de feltételezem egyetértünk abban, hogy 4&1 egyszerűbb, mint 4&6.
2018. 11. 12. 18:34
cspeti98
Hogy ne csak a marha gyengék voltunk oldalát lássuk a dolognak, mert hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy ellenfél is van a pályán, ajánlom mindenkinek Baldinger elemzését a Titans védelméről. Megemelem a kalapom Vrabel előtt, mert amit lerakott az asztalra, az zseniális. Úgy keverte és álcázta a védelmi sémákat, hogy gyakorlatilag elvette a legnagyobb fegyverünket, a snap előtti olvasást. A jó hír, hogy rajtuk kívül nem tudnék 3 olyan csapatot mondani, ahol megfelelő emberanyag és edzők vannak ehhez. A rossz hír, hogy ha megint összefutunk velük, akkor ez okozhat problémát.
2018. 11. 12. 18:54
piszkosfred
Nálunk ehhez emberanyag nincs vagy edzők vagy egyik sem?
2018. 11. 12. 19:34
cspeti98
Emberanyag. Mi a nagyobb darab edge rushereket preferáljuk, akik képesek megtartani a fal szélét, a Titans 3-4-es frontjában meg elég mozgékony OLB-k vannak, akik vissza tudnak lépni zónába. Mi is próbálkoztunk korábban ilyenekkel, de Flowers nem volt rá alkalmas.
2018. 11. 12. 19:47
piszkosfred
2018. 11. 12. 19:01
hopi46
És csak 5-4-el állnak! Igaz, 3x csak 1 ponttal kaptak ki. Szerintem megnyerik a csoportjukat.
Egyszer már a Mi védelmünk is megtehetné ezt a keverés/álcázás védelmi sémát, mert a meccsen nem kellett olvasni Minket, hiszen kívülről fújták a defense-ünket.
2018. 11. 12. 21:47
I dont trust in Bill
Az offenset is!
Konkrétan azon “röhögünk” amikor nézzük a meccset, hogy egy bizonyos felállásból mit játszunk majd és az esetek felében telibe el is találjuk. És mi nem vagyunk NFL edzők, és nem videózzuknegy hétig őket.
Piszok gyenge! Ötlettelen! Kommersz!
Ez pedig JMD sara. Évek óta kritikus vagyok vele kapcsolatban de amit idén csinál az vállalhatatlan.
2018. 11. 12. 22:45
TMR
olyan mintha beleszürkült volna a melóba,nem?
Pedig régen milyen szép trukkös játékokat csinàltunk
2018. 11. 12. 22:49
vodka03
Tudom téged az olyan apróságok nem zavarnak, hogy a 3 TE-ből 2 nem egészséges a meccsek 80%-ban vagy, hogy a 3 futóból 3 sérült, esetleg, hogy a legjobb elkapód eltiltott az első 4 meccsen. Arról ne is beszéljünk, hogy a fal jobb oldala sérült, mert az szóra sem érdemes és abszolút nem befolyásol semmit ugye.

Múltkor BB-t szóltad meg, hogy nem tud draftolni meg csapatot építeni, mint GM, aztán jött ugye a sav JMD-re, ahogy most is, ráadásul már a playekenek a kimenetlét is megmondod a felállásokból. Picit szomorú vagyok, hogy egy ilyen multitálentum itt pazarolja csodálatos képességeit közöttünk, mikor olyan sokra hivatott ebben a sportban.

Azért talán még összekaparnak valahogy egy győzelmet és meglesz a 8-8-as mérleg, ahova tetted a csapatot a 3. héten.
2018. 11. 12. 23:10
I dont trust in Bill
Akkor csak hogy jól aludj :)

JMD egy zseni. Ennyire ötletes és sziporkázó játékhívást sosem láttam még. Magamhoz nyúlok amikor csak nézem.
És ezek a játékosok. Egytől egyig elit. Ez a BB honnan? De honnan lát meg ennyi csiszolatlan gyémántot??? Csillogó szemekkel nézem azt a fajta zsenialitást amit ez a két ember alkot hétről hétre!
Ez egyszeűen HI-HE-TET-LEN!!!!
Trükkös játékokkal àlmodok és tőkéletes irányitó mutatóval. Lélegzetem is eláll mert ez földöntúli.

Na jó éjt. Remélem most már jobban érzed magad :)
Szívesen :*
2018. 11. 12. 23:19
vodka03
Gondolom a Chiefs offense-től is magadhoz nyúlnál, ha kiesne a meccsek feléről, Kelce, Hill meg Hunt nem? :)

Akkor kellett volna jönnöd, amikor 6-ot nyertünk zsinórban és 35 pont körül átlagoltunk. Nem láttunk sehol.

Na jó éjt :)
2018. 11. 12. 23:31
I dont trust in Bill
TB12 12 negyed alatt 1 TD

Nem hinném hogy elfelejtett játszani.
De mint mondtam már előzőleg azon a 6 meccsen is szarul játszottunk.
Erre majd azt mondod a W az W. (A trabant is elvisz balatonra de azért jobban érzed magad egy audiban) erről ez jut eszembe :)

Jaaaajjjjj bocsi. Elfelejtettem megkérdezni, hogy szabad e írnom mert úgylátom te adod az engedélyt erre.
Szabad?
2018. 11. 12. 23:37
vodka03
Így van. Szarok is voltunk meg szerencsénk is volt és a meccs se tartott 70 percig :D:D

Senki nem tiltotta meg, hogy írkálj ide, még az előbb mondtam is mennyire vártunk téged a győzelmek alatt, de valahogy nem találtad meg a honlapot :)
2018. 11. 13. 00:08
I dont trust in Bill
Hmmm.
Te valami rettenetesen korlátolt csávó lehetsz :)
Áh... inkább bele se megyek.
A 2018-18es NFL szezon legjobbja. A New England Patriots!!!!

Nincs itt semmi látnivaló. Adjuk is át a lombardit az emút 17év teljesítményéért egybű!
2018. 11. 12. 23:46
cspeti98
A kevesebb passzolt TD-ben közrejátszik az, hogy RZ célpont hiányában (Gordon az egyetlen, meg Gronk ha játszik) többet futunk, hogy Bradynek vannak teljesen homály megmozdulásai, hogy a Titans ellen az Oline is szenvedett és igen a playcall is benne van.

Persze egyszerűbb azt mondani, hogy JMD a hibás mindenért.
2018. 11. 13. 00:05
I dont trust in Bill
Csak két kérdésem lenne. Ki hivja az offense playeket?
Ez a ember tisztában van vele ki áll a rendelkezésre az adott meccsen?


2018. 11. 13. 06:34
cspeti98
JMD hívja, le is írtam, hogy a playcall is benne van a szenvedésben, szóval ő is hibás. Miért ne lenne tisztában vele?
2018. 11. 13. 07:04
BaP
A probléma az, hogy a Titans ellen 1(!) alkalommal jártunk a red zone-ban ( mármint az övékben)
Tehát nem a rz célpontok a gond, hanem, hogy Brady össze, vissza dobál
2018. 11. 13. 07:14
cspeti98
A RZ célpontok hiánya és a futások előtérbe kerülése nemcsak a Titans ellenire, hanem az előző 3 meccsre vonatkozott.
2018. 11. 13. 13:40
BaP
https://www.teamrankings.com/nfl/stat/red-zone-scoring-attempts-per-game

Amelyiken összesen 3 RZ kísérletünk volt? Értem
2018. 11. 13. 14:13
cspeti98
Átlagban volt 3, az összesen 9.
2018. 11. 13. 19:40
BaP
Igaz. Jogos
Az sokkal jobb
2018. 11. 13. 00:15
piszkosfred
Azért vannak apróságok amik téged sem zavarnak, ahogy látom. Az általad említett faktorok egyetlen meccsünkön sem voltak egyszerre jelen. A Titans ellen pl. a 3 TE közül 2 rendelkezésre állt. Emellett ott volt JE11 és Gordon, Hogan, Dorsett, az említett futók közül kettő is. Így sikerült 10 pontot feltenni. Most vagy JMD állított össze egy szar plant, vagy a játékosok rontották el az egyébként fantasztikus hívások nagy részét.
Az offense az elmúlt 3 hétben (nekem a Bears ellen sem tetszett már) siralmas volt. Én elhiszem, hogy úgy lehet fasza gameplant összerakni, ha van egy Gronk, Edelman, Gordon, White, Mitchel, Hogan, Dorsett, Allen, egy remek O-line és egy Brady. Ez így nem nagy kunszt már bocsánat. A tudomány ott kezdődne, hogy akkor is menjen a szekér, ha kidől valaki. JMD-nek (és Bradynek) össze kellene kapnia magát, mert ez így nagyon karcsú.
2018. 11. 13. 00:28
vodka03
Allen a meccs közben kidőlt, Hollister egész évben nem volt bevethető, biztos úgy jött el, hogy rendbe van ő is. Gronk soha nem is lesz 100-as és idén még nagy ütéseket se kapott, ennek ellenére pihenget hetek óta. White nem igazi futó ezt gondolom te is tudod. Burkehead meg Hill egész évben nincsenek.

Kb 3 meccsen volt egészséges az offense nagyja: Miami, KC, Colts. Meg lehet nézni milyen volt a jéték. Azt meg tényleg könnyű mondani, hogy a playmakerek nélkül kell sziporkázni, de ennyi sérülést nem bír el sok csapat. Nekünk meg így is összejött egy Packers meg egy Chicago elleni is ezek után.
2018. 11. 13. 00:39
piszkosfred
Gronkról lassan valóban le lehet mondani.
De ebben a keretben - és a Titans elleni meccsnapiban is - bőven van playmaker rajta kivül is. Nehogy már egy Gordon, JE, White, Mitchell, Brady 5-ösre ne lehessen felhúzni egy ennél a vergődésnél jobbat? És vannak még rajtuk kivül is használható emberek O oldalon.
2018. 11. 13. 00:47
vodka03
Én itt nem elsősorban a Titans meccsről beszéltem kizárólag, mert az gané volt egyértelműen minden téren. Csak, amikor jön az okos ember ott néhány hozzászólással fölöttünk, hogy JMD egész évben megint hulladék meg vállalhatatlan és miért nem tud olyan offense-t összerakni, mint amilyet a Chiefs, Saints meg a Rams produkál, akkor miről beszélünk? Hát vegyük ki 3-4 meccsre az elsőszámú futó játékosukat (Hunt, Gurley, Kamara) meg elkapójukat (Hill, Cooks, Thomas) együtt és nézzük meg mit tudnak. Amikor meg az egyik rendbe jön, akkor vegyük ki a 3. legjobb offense fegyvert, majd pöcköljünk ki néhány támadófal embert, de midnezt úgy, hogy egyébként teljes RB depth sérüljön meg a rookie class-szal együtt. Lehet, akkor már nem akarna mindenki Chiefs meg Rams lenni, mert éppen 4-5 győzelemmel állnának.
2018. 11. 13. 04:41
zsolt75
+1
2018. 11. 13. 04:44
zsolt75
Ez Fredhez akart menni. Abból kell főzni, ami van, máshol is vannak sérültek, mégis megoldják. Ezt a Titans elleni égést nem lehet magyarázni...
2018. 11. 13. 06:45
cspeti98
Az a baj, hogy kidobhatod a gameplant, ha nem valósítják meg a játékosok, amikor 4&6-nál Dorsett és White is megveri az emberét, mindketten olyan pozícióban, hogy sima first downt ér, erre Brady odadobja a szorosan fogott Edelmannek. A másik, hogy hívhatsz akármit, ha Karras és Waddle képtelen megcsinálni a blokkját, mert külön-külön még elbírja őket a csapat, mert úgy van aki segítsen, de együtt már baj van. Semmiképp se szeretném mentegetni JMD-t, mert tényleg nem az igazi a playcall, de nem is varrnám csak az ő nyakába ezt a szenvedést, mert bőven akad olyan, amikor a megvalósítással vannak problémák.
2018. 11. 12. 23:36
cspeti98
Ha csak az esetek felénél találjátok el, akkor még kéne egy kis gyakorlás. Down, távolság, formáció és a pályán levő játékosok alapján belőni, hogy mi fog jönni nem akkora was ist das. Természetesen ha az eltalálás a blokkolási sémára és az útvonalkombinációkra utalt, akkor az 50% nagyon is jó eredmény.
2018. 11. 12. 20:00
Imre2
Zebrák is Downs: lejtett a pálya (sok holding, DPI a TT részéről amikre nem ment zászló)
2018. 11. 13. 07:09
BaP
DPI-t csak akkor dobnak, ha a labda elkapható lett volna.
Az utóbbi meccseken számos olyan eset volt, amikor Brady dobása annyira pontatlan volt, hogy a laszti nem lett volna elkapható. A titans ellen a zebrák 2 esetben is ezért nem dobták be ( az egyiknél az amerikai kommentátor meg is jegyezte, az eset visszajátszásánál nem lehetett a labdát látni)
2018. 11. 13. 01:43
iceman
Ennyi ökörséget, amit itt a komentekben olvashatunk, régen láttam. Emberek, nem 3-7, hanem 7-3 van a csapat neve mellett! Igen, az egyik legjobb védelemmel rendelkező Titans ellen elbuktunk idegenben, egy felfogatott O-fallal, futójáték nélkül, érdemi TE játék nélkül. Aki Brady-t teszi meg itt fő felelőssé ezért a gyenge szereplésért, az egyszerűen nem érti ezt a játékot. Amikor az O-fal nem képes támogatni a futást, akkor ugyebár passzolásra vagy kényszerítve egy kiváló passzvédelemmel rendelkező csapat ellen. Azonban a gyenge O-fal a pass-protection-t sem képes biztosítani, vagyis QB-ként egy másodperced van kb. hogy passzolj, mielőtt jön a gyorsvonat. Mivel nincs TE-d a biztos rövid passzokhoz,ezért próbálsz szabadon lévő középtávoli célpontot találni. De ugye ilyen rövid idő alatt, az elkapóknak a legtöbbször sem elszakadni, sem normális route-okat futni nincs idejük. Szerintem elég jól látszott az elmúlt meccseken, hogy az O-fal munkája milyen döntő jelentőségű a támadójátékban. Ha egy O-fal sem a futójátékot, sem a passzjátékot nem képes érdemben támogatni, akkor egy QB-nak nem sok esélye van. Meg azért az se gondoljuk már komolyan, hogy az ST gyenge megoldásaiért, meg a D által benyelt 34 pontért, az O-nak kellene felelnie. Az egyszerűen irreális elvárás, hogy egy TOP védelemmel rendelkező csapat ellen az ezer sebből vérző, Gronk nélküli O majd minimum 35 pontot felrak.
2018. 11. 13. 05:02
sanach
Üdv! A hangos kritikusokhoz fordulok, nekte mi lenne az elfogadható teljesítmény??? Hogy mindenkit 30 pontokkal verjünk, folyamatosan rekordokat döntögető játékkal??? Még itt ott van igazság abban amit mondtok de hogy ennyire hitetlen legyen néhány kommentelő... Meg gondolom ti a saját életetekben is olyan profin és folyton maxon hiba nélkül éltek amit a csapattól elvartok :) Én azért még mindig jobban bízok BB ben JMD ben Foles ban mint itt néhány "szakértőben".
2018. 11. 13. 06:57
BaP
A vélemények java része a Titans elleni siralmas hozzáállást, és kilátástalan játékot kritizálja.
Az olyan volt, amilyen, nem kell és lehet szépíteni.
A 7-3-hoz annyi köze van, hogy ez lett a 3. zakó.
Írhatsz az elmúlt 3 év szép playoff run-járól is, a Titans elleni zakóban annak sincs szerepe.

A vereség egy dolog, az L is benne van, főleg egy top6 D# ellen. A játék, amit mutattunk, az az, ami sokak kritikus szemléletét hozta elő.

Majd a Jets ellen remélhetőleg mást olvashatsz, ha a hibák nem lesznek, és jobb lesz a hozzáállás
2018. 11. 13. 08:52
zsolt75
2018. 11. 13. 11:08
sanach
A Titans meccs tényleg botrány volt! Azzal kapcsolatban a legtöbb kritika teljesen jogos! Ami engem inkább bánt hogy páran itt azt hangoztatják hogy egész éven szar a játék a playcalling, BB megbukott mint GM,meg hogy ha nem 1 v 2 kiemelésen megyünk PO ba akkor kár is idegenben jön a kötelező zakó.
2018. 11. 13. 12:28
piszkosfred
Természetesen nem kötelező a zakó, de az idegenbeli PO menetelés nem a mi műfajunk. Nézd meg az elmúlt másfél évtized statisztikáját, mikor jutottunk SB-be, milyen kiemelés esetén.
2018. 11. 13. 15:46
sanach
BB érában PO-ban idegenben 3 Győzelem (2001 Steelers, 2004 Steelers, 2006 Chargers) és 4 Vereség (2005 Broncos, 2006 Colts, 2013 Broncos, 2015 Broncos) Ebből nekem inkább az látszik, hogy Denver ahova nem nyerni járunk, az alapszakaszban sem... Hazai pályán kaptunk ki a Jetstől, Ravenstől kétszer is. Mindezektől függetlenül én is aláírom jobb szeretünk hazai pályán játszani, ellenben megnéznék szívesen akár egy 6 helyről végig verve mindenkit SB run-t. Persze ilyen nem lesz mert azért remélhetőleg legalább a csoportot hozzuk! :D
2018. 11. 13. 11:10
Alpok
2018. 11. 13. 06:49
BaP
Egyetértek, Vrabel remek munkát végzett
És a Titans D se véletlen a top6.
Brady elég jó a blitz ellen, de azok a késleltetett blitzek mind átmentek, amiket Vrabel eltejtett, és mindenre jól reagált a titans, amit a Pats csinált.

A baj csak az, hogy Brady 21/41-e úgy jött össze, hogy a 41-ből 24 Gordonra meg Edelmanre lett dobva, és a maradék nagyrésze White-ra.
És a passzkísérletek java nem a slotba ment, gyors passz keretein belül, hanem sokszor 2-ős védelem mellé, 10+ yardra. Utána meg persze jött a szokásos JMD féle biztonsági futás szinte minden esetben. Nem hoztuk őket zavarba, na.
2018. 11. 13. 08:27
MadJani
Lehet fikázni Brady-t, hogy milyen homályokat dobott, de azért azt is látni kéne, hogy a 20 rossz passzból kb. 15 azért ment hogy ne legyen sack.
Így azért nem könnyű játszani.
Hozzászólás a(z) Ups & Downs - 10. alapszakasz mérkőzés: Tennessee Titans bejegyzéshez