Menetrend
Szavazás

Ups & Downs - 14. alapszakasz mérkőzés: Pittsburgh Steelers

2018. 12. 17. 20:00
Szerző: Increay
Kategória: Cikkek, Meccsek
Egy újabb, bosszantó vereséget szenvedett el a New England Patriots a rivális Pittsburgh Steelers otthonában, a Heinz Fielden. A mérkőzésen egyik csapat sem a legjobbját nyűjtotta, de így is a hazai csapat győzött, 17-10-re. Lássuk, kik kerültek az UP-ba és DOWN-ba!

UP

Stephon Gilmore - J.C. Jackson: Gilmore és Jackson kiemelkedtek a secondaryből, mindketten jó teljesítményt nyújtottak. Gilmore Antonio Brown-on, míg J.C. leginkább JuJu-n védekezett. Az újonc corner a szezon második felében kiemelkedő teljesítményt nyújt, nagyon ígéretes ez a jövőre nézve.

Speciális egység: A szezon eleje a speciális egység gyengélkedéséről szólt, lassan magukra találnak ők is. A második negyedben egy gyönyörű játékot mutattak be, az endzone fölül ütötték vissza a pályára a labdát, az egyyardosra szegezve a Steelerst.

Cordarrelle Patterson: Patterson az elmúlt három hétben nagyon hasznosan játszik, ma is több fontos elkapása volt. Az egyik legemlékezetesebb megmozdulásánál két védőt rázott le magáról, de végül first down-t nem tudott elérni.

Rex Burkhead: Burkhead visszatérésével a támadósor egy új fegyvert kapott - még ha ezt nem is sikerül mindig kihasználni. Burkhead jól játszott a vasárnapi meccsen, több szép futása is akadt.

DOWN

Futás elleni védelem: Danny Shelton ismét inaktív volt, a Steelers futójátéka pedig James Conner nélkül is nagyszerűen működött. Leginkább Jaylen Samuels hozta a yardokat, de néha Stevan Ridley is lehetőséget kapott. A Patriots leginkább dime felállásban játszott (hat defensive back), ez is az egyik oka, hogy ennyire működött a futójáték. Nem túlzás azt állítani, hogy ezen is múlott a siker.

Büntetések: Ismét rengeteg szabálytalanságot követett el a Patriots, folyamatos fegyelmezetlenség jellemezte a játékukat. Főleg a támadófal false start és holding büntetései voltak bosszantóak, folyamatosan nehéz helyzetbe hozták a támadósort.

Elejtett labdák: Egy ilyen meccsen minden rossz dolog megtörténik, ezúttal a biztos kezű elkapók is elrontották az elkapásokat, Edelman és Gordon sajnos most ebben az élen járt.

Josh McDaniels: Sokan féltek tavaly attól, hogy mi fog történni akkor, ha JMD a Coltshoz távozik. Ezen a meccsen - és idén már nem először - rengeteg (számomra) érthetetlen hívás érkezett a támadókoordinátortól. Nyilván ez nem csak JMD sara, de ezen mindenképpen javítani kell, ha komoly eredményt szeretne idén is elérni a Patriots.

Hozzászólások

2018. 12. 17. 20:27
nikos1976
Gordont nagyon féltem!!!! Nehogy visszaessen.
Ahogyan most játszunk csak "beállva" lehet elviselni. Ha most nem szokik vissza kijelenthető, hogy meggyógyult.
Kár hogy nekem viszont rá kell szoknom mert minden playnél sík ideg vagyok hetek óta.
2018. 12. 17. 20:28
nikos1976
Develint hiányolom az UP-ból. Az egyetlen lelkes és hasznos játékos jelenleg a csapatban.
2018. 12. 17. 20:39
zsolt75
2018. 12. 17. 20:36
hopi46
Az UP-al teljesen egyetértek, Én még Develint is ide vettem (2/2 catch, 18 yard!), de biztos elfogult vagyok vele. (CP képességei teljesen kihasználatlanok, pedig "meghal" a pályán, ha kell, de mintha JMD "utálná".)
Valahogy úgy gondolom, hogy nem a "büntetések" volt DOWN, hanem az Ofal. (Egyébként valami miatt "szándékosan" gyengített volt a fal, mert D.Allen mindössze 3! snap-et volt fenn, noha többnyire eddig, ha kellett, 7 "falemberrel" is védtük TB-t.) A 14 büntiből 3 def, 1 ST és 10! offense.
(Örülök, hogy Harmon nem került up-ba, mert Ő csak a "kóbor" labdákat figyeli, pedig az jóval kevesebb van, mint szerelni való játékos, vicces, hogy Ő egy SS, mert akkor Chung VerySS. A 4 INT-en kívül idén nincs PDef-je és meccsenként átlag 2 tackle-je van, azaz "észrevétlen játékos", aki esetleg csak a felpattanó labdáknál válik láthatóvá. :()
2018. 12. 17. 20:40
hopi46
Ja még valamit: CP mindössze 5 snap-et kapott, felháborító pazarlásnak tartom.
2018. 12. 17. 21:09
zsolt75
5?!
2018. 12. 17. 21:11
hopi46
5 offense snap! (Dorsett 2 snap!)
2018. 12. 17. 21:39
zsolt75
2018. 12. 17. 21:04
Increay
Azért a büntik kerültek DOWN-ba, mert a blokkolást jól oldotta meg a fal, inkább csak a büntetések miatt érheti őket rossz szó... Abból viszont nem kevés
2018. 12. 17. 20:40
piszkosfred
A legnagyobb down JMD és BB.
Érdekes, hogy az idő távlatából mennyire át tudnak értékelődni a dolgok. Az offseasonben még úgy éreztük, hogy JMD jól megszivatta a Colts-ot, de mára ez inkább olybá tűnik, hogy velünk cseszett ki a maradásával. Borzalmas, hogy mennyire nem tudja kihasználni azt, ami a keze alatt van. 40 percekre eltűnik az O. Játékhívásai fantáziát nyomokban tartalmaznak. Kritikus pillanatokban beszari, ultrakonzervatív hívások. Továbbra sem tudta leküzdeni középső futás fétisét. Ez már vicces lenne, ha nem velünk csinálná.

Fejben szét van esve ez a társaság. Ez a mentálisan gatya állapot az SB hozadéka és BB sara. Már akkor is mondtam azt, amit a "szakértőink" nem értettek, hogy a Butler dolgot nem csupán sportszakmailag kell értékelni. Bár úgy is védhetetlen, de egy rossz edzői húzás maximum az adott meccs végkimenetelét érinti hátrányosan. Itt viszont ettől sokkal súlyosabb volt a helyzet. A minden magyarázatot nélkülöző húzás, az istent játszok mert én bármit megtehetek hozzáállás komoly következményekkel jár egy közösségben. BB nem a maddennel játszik, hanem hús-vér emberekkel. Ha a legfontosabb meccsen kénye kedvére kihagyja az egyik alapembert, aminek okáról szarik tájékoztatni nemcsak az érintettet de az egész csapatot, és még utólag sem szól egy büdös szót sem az egészről, az gyilkos a csapat moráljára nézve. Mert ö a nagy Bill Belichick, aki akkora futball isten, hogy már ömmagával sem áll szóba. Ezt egy HC nem teheti meg. Mert ő nem csak a szakmai munkáért felel, ő a vezetője az egész közösségnek. És mi volt az üzenete ennek a húzásnak? Egy csapat dolgozott egész évben a végső célért, aminek a kapujában az edzőjük az egészet képes eldobni az egója miatt. A saját büszkesége, az istenségébe vetett hite fontosabb volt, mint a közösség, aminek ő a vezetője.
Ilyet büntetlenül nem lehet csinálni. Még neki sem. Sok játékosnál megingott a belé vetett hit, bizalom és az egész csapat összezavarodott. Ennek egyértelmű jeleit láthattuk a felkészülés során is, de főleg most idény közben. Amikor egy olyan gyenge évet produkál a csapat, amilyenre legalább 10 éve nem volt példa.
Ezért sem értettem, amikor provokációnak minősítették itt páran egyik szurkolótársunk név választását. Miért lenne az? Egyszerűen sokaknál már semmit sem jelent február óta a bízunk Billben mantra. És ami fontosabb, nem csak a szurkolók között.

A kérdés az, hogy amikor elindul a playoff, akkor a nagy cél újbóli közelsége átlendíti e a csapatot ezen a mentális deficiten és újra össze tudnak e állni teljes erőbedobással egymásért, a sikerért.
Én ebben az egyben reménykedem még.
2018. 12. 17. 21:16
zozo692
Ez így összességében elég nagy butaság. Ha azt gondolod, hogy Butler jegelése mentálisan taccsra verte a társaságot és ennek a hatása most is tart, az elég nagy öszeesküvés-elmélet kategória.
a Brady-Gronk-Edelman hármasnak kezd lecsengeni az idő. Egyiknél a kor, a másiknál a sok sérülés és a motiváció csökkenése, a harmadik a sok beszedett ütés kumulálódott hatása és az ebből következő koncentráció problémák lsd. sok érthetetlen drop.
Semmi sem tart örökké, bár azért az nem rossz opció, hogy még így is lazán PO-ban leszünk.
2018. 12. 17. 21:22
piszkosfred
Nyilván a fatális véletlennek köszönhetően edzett külön a csapattól Brady és Gronk a nem kötelező csapat gyakorlások során az edzőpályától alig pár méterre.
Ha te is sportpszichológus vagy, akkor kiváncsian várom azokat a szakmai meglátásaidat, amivel cáfolod az általam leírtakat.
Ha nem vagy az, akkor csak annyit válaszolok: oké :)
2018. 12. 18. 09:41
Foherty
Helló Fred! Mielőtt másoktól várnád, hogy cáfoljanak, először jó lenne, ha tényekből kiindulva próbálnál érvelni a saját álláspontod mellett, mert ami fent van, az csak vagdalkozás. Ez az "istenkomplexusos BB" meg "mentálisan gatya" csapat csak a Te véleményed, de nem tények.

Ezt a Butler kérdést is nyugodtan elengedhetnéd, már rég megválaszolták. Még Butler is elismerte, hogy a betegségét követően nem volt megfelelő állapotban.
2018. 12. 18. 10:20
piszkosfred
Mert ez a csapat jó mentális állapotban van? Ne röhögtess :))) Te melyik szezont nézed? :)

Tények?
Kukkantsd már meg kérlek mikor volt utoljára ennyi vereségünk. Mikor volt utoljára ilyen kevés szerzett pontunk? Mikor kaptunk ki utoljára egy szezonban legalább 3 szor 2 labdabirtoklás különbséggel? Mikor kaptunk ki utoljára zsinórban 2szer decemberben. És sorolhatnám. Csupa kellemetlen tény. Ezek a tények.
Ellenben ti semmit sem tudtok mondani, csak a lózungok, meg a szemellenzős mellébeszélés. A bullshit.
Utána meg értetlenkedtek, hogy jaj istenem, hogy történhetett ez meg?
Hát úgy, hogy ez előre kódolva volt február óta. Akkor is leírtam, nem utólag osztom az észt. Talán mert ez a szakmám.

Butler nyilatkozatait azért szerintem olvasd vissza ;)
Én szívesen elengedném azt az ügyet, söt, továbbmegyek, abszolút semmi jelentősége, hogy én elengedem e vagy sem. A gond azzal van, hogy az öltözőben nem lett ez helyretéve. Sem akkor, sem azóta.
2018. 12. 18. 11:20
geo81
Valószínűleg a csapatnál nem dolgozik egy ember sem aki a csapat mentális állapotával foglalkozik :-). Azt pedig hogy nem lett helyretéve az öltözőben a Butler ügy azt Te honnan tudod? A Pats kommunikációja a külvilág felé mindig is nyitott könyv volt,ja nem! Ez az egész amire felhúzod a gyengébb teljesítmény okát nem más mint mint találgatás és annak sem túl acélos. Ajánlom pl a tegnapi Boston Global cikket ahol 5 pontban elemzik mi is történik idén.Kicsit több tényre alapoznak, de még ők is csak próbálnak közelebb jutni a megfejtéshez(segítek a Butler ügy fel sem merül)
2018. 12. 18. 11:52
topin
Jó de hát ő megmondta már akkor, most hogy látná be, hogy nem azért van? Bármi is lesz, ő ért hozzá egyedül a világon és tudja mi van abban az öltözőben..örüljünk neki, hogy megosztja ezt velünk :)
2018. 12. 18. 12:22
piszkosfred
Kedves tőled, hogy magaddal azonos szintre emelnél, de itt egyedül te vagy a tévedhetetlen.
És ebből a magas szinvonalból nem is engedsz. Ez a hozzászólásod is hozta a tőled eddig megszokott sok konkrétumot és tényt :)
2018. 12. 18. 12:29
piszkosfred
Valószínűleg nem dolgozik a csapatnál egy ember sem aki a red zone offense-zel vagy a futás elleni védekezéssel foglalkozik :)
Ennyit az érvedről ;)

A nyilatkozatokból tudom. Amikor maga az érintett sem tudja miért nem játszhatott, az hogy lett helyretéve szerinted?

A Boston Globalt még sosem olvastam, de pl a Boston Globe nem fogja ezt a nagy BB orra alá dörgölni. Ez nem az ESPN.
2018. 12. 18. 12:46
Foherty
"I feel like this was the reason. I got kind of sick. I went to the hospital. They probably thought I was kind of late on the game plan; I wasn't as locked in as I should be and could have been a matchup deal. It could have been anything." - mondta Butler a CBS-nek március 14-én, zsebében a Titans szerződéssel.

(Később azt is hozzátette: "I always have love for New England, Bill Belichick, Mr. Kraft, all those guys. Life just goes on.")

A felsorolt eredmények, azok valóban tények, de sehogy nem következik ebből, hogy ok-okozati kapcsolatban lenne BB egójával, Butlerrel vagy a akár a csapat mentális állapotával, ami szintén csak találgatás. Ettől még persze akár igaz is lehet, csak éppen nem túl valószínű és nem túl fair ez alapján minősítgetni.
2018. 12. 18. 13:02
piszkosfred
Ugyanazt állítjuk: az érintettel sem közölték, hogy miért nem játszott. "I feel like... they probably thought".
Butler a Titans-Pats előtt is lenyilatkozta, hogy mai napig nem tudja a pontos okot, mert neki senki sem mondta el.
Brady májusban is lenyilatkozta, hogy fogalma sincs miért nem játszott Butler.
Azért ezekben a nyilatkozatokban ott a lényeg a sok kötelező "love" meg "respect" mellett.

A csapat mentális állapota szar. A zavar azóta ott van a fejekben. Lehet, hogy nem mindenkiében, az is lehet, hogy a mentális szétesésben más is szerepet játszott. De, hogy ez az ügy mindenképpen, az jóval több, mint találgatás.
2018. 12. 17. 21:37
zsolt75
Hú Fred! Ez kemény volt, de igaz. Egy órája majdnem felhoztam a Butler témát az Első benyomás topicban, de aztán visszafogtam magamat, mondván, hogy aki érti az úgy is elhelyezi ezt a maga puzzlejében, aki meg nem, annak csak olaj a tűzre. Már jön is a butaságozás...
A Brady-Gronk-Edelman hármashoz csak annyit, hogy túl hirtelen és egyszerre jött el ez a pont.
A lazán meglesz a PO-hoz annyit, hogy ez idén max 11-5 lehet, ami (már mint a 11-5) Matt Cassel-lel is megvolt, csak neki ez sajna nem hozott PO-t.
2018. 12. 17. 21:53
geo81
Én csak annyit kérdeznék hogy akkor, amikor KC-t, vagy a Chicago-t megverte a csapat, akkor aznap éppen nem voltak szétesve? Biztosan aznap éppen megbíztak BB-ben. Vagy van olyan meccs amikor csak a D, vagy csak az O van szétesve? :-)
2018. 12. 17. 21:57
piszkosfred
Kérlek nézd vissza a Bears elleni meccset, mert ha azt hozod fel ellenpéldaként, akkor nem láttad még :))
2018. 12. 17. 22:01
piszkosfred
Igen, aki érti ezt és látta az apróbb és nagyobb jeleket, olvasta a volt és jelenlegi játékosok nyilatkozatait, figyelte az offseason történéseit, az pontosan tudja, hogy miröl beszélek/beszélünk.
De van akinek kényelmes viselet a szemellenző :)
2018. 12. 17. 22:24
geo81
Valóban igazad lehet, véletlenül sem a rossz gameplan,formahanyatlás, vagy a rossz kivitelezés okozzák a gondot, csak az edzőbe vetett hit. De mint ahogyan írtad is, ha a playoff alatt győz a csapat akkor "visszatér" a bizalom (de talán lehet hogy csak az edzők raknak össze jobb gameplan-eket, lesz koncentráltabb a végrehajtás)tehát igazad volt és a közös cél kovácsolta újra össze a csapatot, ha pedig nem akkor pedig már év közben megmondtad előre hogy mi a gond. Így nagy kockázatot nem vállalsz a véleményeddel mert biztosan igazad lesz :-)
2018. 12. 17. 23:06
piszkosfred
Én nem év közben mondtam meg, hogy mi a gond, hanem közvetlenül az sb után mondtam meg, hogy mi lesz ebből a gond ;)
Ezt leszámítva sem sikerült a szövegértelmezés, de semmi baj. Neked is annyit tudok mondani: oké :)
2018. 12. 18. 01:13
I dont trust in Bill
Akkor én vállalom a kockázatot. Esélytelen, hogy idén ez a csapat az afc döntőig menjen.
És nem trollkodok. Ez a realitás. Ha esetleg mégis, (mert a sport már csak ilyen) és azt megnyerve SB-be jutunk ott a Rams/Saint bármelyike nagyon csúnya zakót húz ránk.
És igen. Én nem hiszek az öregben. És 100%-ig osztom Fred álláspontját. Nagyon köszönöm neki az 5SB wint mert vitathatatlan érdemei vannak benne, ahogy azt is, hogy ezt a szervezetet ilyen naggyá tette, de a Butlet ügyet nem bocsájtom meg neki. És nem nem azért mert vele nyertünk volna mert azt nem lehet kijelenteni, de hogy valamicskét több sanszunk lett volna az tény. Tökmindegy Butler, hogy játszik most. Az előző szezonban ő volt a CB2 és Gilmore után ő volt a legjobb a padon azon a poszton. És BB csakhogy megmutassa kinél mekkora a bxé tett amit tett. De az az SB volt. Leszarom, hogy mot csinált az a hülye. Azon a meccsen a lehető legjobb felállással kell odaállni. De ha nem, mert ő következetes és nem alkuszik meg és kotart az elvei mellett akkor annyi járt volna, hogy kiáll és azt mondja: Nálam ilyet nem tehet meg egy játékos sem vállalom a felelőséget így döntöttem mert ezek az elveim. De kanyarban sem volt semmi ilyesmi. Azt el tudnám fogadni. De így. És hidd csak el, hogy az a tüske sokakban benne van a csapaton belül is nem kell ehhez se pszihológusnak lenni se semminek. A keret egészséges és lehet, hogy pl Gronk valóban gyengébb szezont fut és semmi köze hozzá az említetteknek de az, hogy mindenki? Na nemár. Ezt tényleg elhiszi bárki? Minden játékos aki tavaly ott volt az mind a tudása alatt játszik. Ez meg a legkevésbé lehet véletlen.
Az a helyzet, hogy BB túltolta. És ez annak az eredménye. De amivel kezdtem. Komoly összegben hajlandó vagyok fogadni veled, hogy ez a csapat úgy széthullik jövőre mint a picsa. Amit sajnálok de sajnos szerintem így lesz. Még Brady szemében sincs meg a tűz. Lelketlen az egész. Szar ezt látni de ez van és nagyon nem azért mert egyszerre jött a lejtmenet mindenkinél.
2018. 12. 18. 09:27
patriota
Édes istenem! Még mindig itt tartunk a Butler ügynél.Van fantáziája azoknak akik minden vesztes meccs után felhozzák hogy Butler miatt szétesünk még mindig...szart sem tudunk innen hogy miért van ez a leolvadás,de ahogy írta Fred,biztos kényelmes viselet a szemellenző....Hát az nektek is.Ti bármiben képesek vagytok ezt a Butler ügyet látni...azt tudjátok hogyan állunk és szét vagyunk esve meg nem bizunk az edzőben...van baj nálatok is bőven.Kíváncsi vagyok mi lesz majd ha tényleg szarok leszünk.Ez kb olyan mintha a Rams szurkolók most azt mondanák hogy szétestek mert biztos Suh bomlaszt...
Mindenki nyugodjon le a pics@ba,nincs itt semmi látnivaló....akkor temessük a csapatot majd ha már meghalt...
2018. 12. 18. 09:44
Fimiron77
2018. 12. 18. 10:36
piszkosfred
Ez nem is szemellenző, ez már a rózsaszín köd :))
A butler ügyet én ugyan nem hoztam fel hónapok óta, de attól az még ott van. Nem azon múlik, hogy mi itt mikor beszélünk róla. Ezt már akkor tudni lehetett. Tudod, vannak ilyen butaságok, mint lélektan, pszichológia, sportpszichológia. Többféleképpen is leírtam, hátha az egyikről beugrik valami ;)
A Suh hasonlat... édes istenem, igen, jól megfogtad a lényeget, a velejébe látsz. :))
Én nem temetem a csapatot cimbora. Amennyiben meglesz a playoff, ott leszek az első meccsen ;)
2018. 12. 18. 11:56
topin
Szervezheted az utad, mert nem amennyiben, hanem kb biztosan..
2018. 12. 18. 12:36
piszkosfred
Azért még megvárnám, hogy az a kb 100% legyen ;)
2018. 12. 18. 18:01
Pietrosz2
Szóval szerinted nem tudjuk otthon a Billst és/vagy a Jetset megverni? Mert a playoff csak akkor nem lesz meg,ha mindkettőt bukjuk.Ja és ez a vacak csapat legrosszabb estben 3.kiemelt lesz,de komoly az esély a 2.kiemelésre is.Huszonvalahány többi csapat meg lenne elégedve ezzel.Csak rajtad tör ki a gyomorkeserű.
2018. 12. 18. 21:11
piszkosfred
Azért utazás szervezőnek ne menj el, ha te már most megszerveznéd az utadat az első playoff meccsre. Tudod, lehet még 2. kiemelés is, és akkor bye week. Ami érinti a repjegyet, szállást stb.
A gyomorkeserű maximum az ilyen buta kommentektől tör ki rajtam ;)
2018. 12. 18. 11:57
Patri Jóska
szerintem az oroszok miatt van a leolvadás
2018. 12. 18. 12:00
vhs-box
vagy Soros miatt :D
2018. 12. 18. 15:55
Patri Jóska
2018. 12. 18. 13:50
zsolt75
„Nincs mit mondanom. Lemondtak rólam, b****g, egyszerűen ez a helyzet. Megváltoztathattam volna az összecsapás menetét” – mondta csalódottan a játékos az ESPN-nek a 41–33-ra elveszített mérkőzés után, célozva ezzel a 2015-ös villanására, ami a lehető legjobbkor jött csapatának.
Látod mit kaptál, ezért nem hoztam fel. A gondolatrendőrség mindenről tud... Csak újbeszél-ül írhatsz! A Nagy Testvér szemmel tart!
Úgy csinálnak, mint ha nem a szemünk előtt játszódna le a Green Bay sztori. Nem vagyok egy jövőbe látó, de egy éven belül itt is beüthet egy ilyen...
2018. 12. 18. 14:08
piszkosfred
A nagy testvér mindent lát. Ez az itteni elég rövidlátó :))
2018. 12. 18. 15:54
zsolt75
Pedig ez is BB és az is BB...
2018. 12. 18. 14:23
I dont trust in Bill
De azt véletlenül se említsük meg neki, hogy haver... szaeúl festessz nézesd meg magad. Inkább várjunk ameddig meghal aztán temessünk...
2018. 12. 18. 14:35
piszkosfred
Ne már! Azt nem szabad. Akkor nem hiszel benne. Amíg nem áll be a hullamerevség addig nehogy orvosért kiálts! :)
2018. 12. 18. 13:17
wolandrules
Az eddigi legjobb hozzászólás a szezonban, teljesen egyetértek. Röhögnöm kell, amikor hallom, hogy BB, a védelmi guru. Az...Már régóta mondogatom, hogy Brady made Belichick.
2018. 12. 18. 13:26
I dont trust in Bill
+1000000

Azért így írom mert látom ez a menö :D
2018. 12. 18. 20:11
Fimiron77
Te tényleg beszologatsz mindenkinek, aki nem ért egyet veled? Érdekes lelki világod van.:):):)
2018. 12. 18. 13:59
zsolt75
Mit csinálna BB TB nélkül? Annyira a spiccen volt az összes csapat draft elemzője, hogy 198 játékost is kihúztak előtte... Bledsoe sérülése nélkül még TB mindig a kispadon ülne és egy 251-206 TD-INT arányos qb dobálna...
2018. 12. 18. 14:20
I dont trust in Bill
Jaj ne mondj ilyet :D
BB látta. Csak mellette azt is tudta, hogy más nem látja. Ezért hagyta a végére :D
Ahogy Edelmant is elhúzta WR-nek QB poszton a 7. körben :)
De hagyd. Mi nem értünk ehhez egy picit sem. Én legalábbis egyáltalán. Mert nem tudtam hogy a Browns SB-t nyert 2000ben Belichick!!!!!!! otthagyott rendszerével ami ezt lehetővé tette :D
2018. 12. 18. 15:25
Foherty
Ezt olvasd már el kezdetnek: http://fuzovelkifele.com/2017/04/bill-belichick-es-a-browns-egy-koltozes-tortenete/

(Nem tudom él-e még az a policy, hogy magyar oldalakat nem linkelünk... bocs, de úgy éreztem ezt most muszáj)
2018. 12. 18. 22:58
Huczka
Összességében szerintem egy nagyon jó téma, és a véleményem szerint van is benne igazság, aki nem így gondolja az nem idei meccseket néz. Nagyon dühítő viszont a számomra is, hogy ilyen vehemenciával szólják le az értelmesen és nem közhelyeket puffogtatva véleményt formáló embereket.
Mivel ezen az oldalon elvileg mindenki a csapatunknak szurkol, szerintem felesleges a véleménykülönbségek miatt ölre menni. Ha mindenki csak megelégedne a szokásos dolgokkal (hogy majd a playoff-ban minden rendben lesz), akkor felesleges lenne maga az oldal és a funkciói. Ha nem hinne mindenki esetleg a csodában (mert a szurkoló már csak ilyen), akkor nem foglalkoztatnák ezek a dolgok és a csapatunk mutatott játéka. Remélem Én is a legjobbakat, de lássuk be erre kicsi az esély az idei játékunk alapján.
Remélem minél több ember ezen túl is megosztja majd a véleményét, mert szeretjük ezt a csapatot. GO PATS!
2018. 12. 19. 07:52
zsolt75
2018. 12. 17. 20:43
Croaker
Hatalmas DOWN : JMC! Nagyon bosszantó az, elmúlt hetekben amit produkál!
2018. 12. 17. 20:52
B.Toma
Szerintem nem JMD-el volt itt a baj. A gameplan szerintem működött volna ha nincs a rengeteg false start, illagal felállás meg holding amik folyton visszavetették a támadást. A droppokról már nem is beszélve. Ha ezek nincsenek, legalább 3 TD-vel beljebb lettünk volna. A sok középső futásoknak amit mindenki úgy utál, egy része meg Brady döntése, mikor play action játék van.
2018. 12. 17. 21:45
hopi46
A 10 offense büntiből csak 3 volt holding és tudjuk, ez mindig véleményes. De az a többi 7...teljes választékkal. :(
2018. 12. 18. 09:33
Foherty
3 kulcs bünti volt: a DPI, meg a 2 red zone off. holding. Szerintem ezek egyike sem volt közel sem szabálytalan, és erősen visszevetette a csapatot. Tudom, hogy ezt így nem lehet számolni, de (mivel a DPI-ből punt helyett TD lett az Pit-nek, a holdingok miatt meg goal line helyett 0 pont) normális bíráskodással az simán 24-10 ide.
2018. 12. 18. 14:37
hopi46
Imádom, amikor a bíróktól kapunk ki! :)
Több mint 100 yardot hagytunk a pályán 14 büntiből, a "Ha" meg érdektelen és uolyan véleményes, mint egy holding. :(
2018. 12. 17. 20:53
orrrion
Beírom ide is: Belenéztem a Patriots.com oldalba. Meg lehet nyugodni, inkább többet kapnak a helyi sajtótól, szakértőktől, mint tőlünk.
2018. 12. 17. 22:46
Alpok
2018. 12. 17. 21:28
tottingetosz
Amikor FG-t rúgtunk, akkor 4&1 volt, ugye az ellenfél 30-asa körül? Biztos voltam benne, hogy egy QB- vel, aki az 1000 "futott" yardja felét snake-kel szerezte, nekimegyünk. Hát nem. Miami ellen sem. Szerintem ez a konzervatív hozzáállás se hozza lázba a játékoaokat. Persze, így utólag könnyű, de szerintem 1 winnel tuti több lenne, akárhogy is játszottunk.
2018. 12. 17. 21:42
zsolt75
Idén a QB snake is hiánycikk...
2018. 12. 18. 08:27
pats4ever
Helyesen QB sneak!
2018. 12. 18. 11:43
tottingetosz
Kösz, ez nem tűnt fel. Azt hittem, tényleg kígyó.
2018. 12. 19. 19:47
B.Toma
Azért az elég veszélyes az irányitóra. Brady 41 évesen inkább már ne temettese be magát 130 kilós falemberekkel. :) Ott van erre James “juggernaut” Develin :)
2018. 12. 18. 13:51
BaP
Miami-ben kikaptunk amiatt, hogy nem mentünk neki 4.-re
Pittsburgh-ben lehet, azzal is meredek lett volna. Brady már nem úgy áll bele az ütésekbe, szerintem a sneak-eket a sérülésveszély miatt nem csinálják

Szerintem az utolsó 2 meccs offensive és deffensive játékhívásai eléggé hagynak kívánnivalót maguk után, és talán ez a legnagyobb kérdőjel
2018. 12. 17. 21:35
boarder20
Harmont azért még úgy kiemeltem volna... még ha pontot nem is szereztünk nagyon belőle, de 2 INT azért az 2 INT!
2018. 12. 17. 22:13
balimate
Az előbbi hozzászólásokban is volt róla szó és a hét jelentében is többször szerepelt az a meglátásom, hogy sokszor jó helyen van jókor és ez a szerencséje. Egyébként sokszor úgy érzem, hogy vele 10,5 játékos van a pályán. Persze lehet mondani, hogy ahhoz, hogy jól pattanjon jó helyen kell állni,de se szerelések...se passzvédekezés...A szerzett INT-eket inkább becserélném 3-4 szerelésre...Nagyon nem tetszik amit művel.
2018. 12. 17. 22:22
hopi46
+100
Mint fentebb írtam, SS-hez méltatlanul gyengén és rosszul játszik az egész eddigi szezonban.
2018. 12. 17. 22:41
somlo
Nem értem miért csak a negativ jön.
Ezzel a nem tul acélos eredménnyel is csak 1 Td volt a különbség.
Lehetett volna több is, de nekünk is lehetett volna több, ha ugy jön ki a lépés, vagy normálisabbak a sporik.
Előző héten elég jó számokat hozott azért az O, még a hibák ellenére is.
Most még nem késő felébredni egy két kellemetlen pofontol.
2018. 12. 18. 08:39
Arsenal
Somlo, pont ez a baj, hogy ennek a harmat gyenge Steelersnek 10 pontot tudott felrakni egy Brady, JE, Gronk alkotta offens. Az meg vicc kategórai volt, hogy 2:40 alatt egy Td-t nem tudtunk megcsinálni. Sajnos nem ehhez vagyunk szokva és ez miatt adok igazat Frednek aki "állandóan kavarja", hogy valami eltörött, valami nincs rendben a fejekben. Viszont én bízok a csapatban, szerintem minimum konferencia döntőt játszunk, hogy miért, mert nálunk játszik egy Brady, egy JE és egy Gronk!!!
2018. 12. 18. 12:40
Alpok
2018. 12. 18. 19:04
zsolt75
2018. 12. 17. 23:23
Burkus
Az offense 3 pontot hozott 52 perc alatt. Ez az alapvető probléma, egy elfogadhatatlan helyzet. Tessék megnézni, hogy mi volt korábban az átlagosan hozott eredmény, ha Brady, Gronk és Edelman is játszott.

17 ponton tartani a Steelers offense-t szép eredmény, még ha két INT inkább BigBen rossz döntése volt. (Nála is közel már a visszavonulás.) Hogy Shelton mit csinált, nem tudom elképzelni, mert nem lehet annyira rossz, hogy ebbe a run defense-be ne férjen be.

A RZ hatékonyság egyre rosszabb, harmadosztályú tartalék futókból csinál a védelem 100+ yardos sztárokat. Végre a ST betli elmaradt.

Nem lehet minden évben a topon lenni. Engem az PO - egyenlőre - kevésbé érdekel, mert nem bízom benne, hogy sikerül elfogadható eredményt elérni, "one and done" feelingem van. (Ne legyen igazam.) Sokkal inkább foglalkoztat a jövő, hogy Brady hogyan dönt, ha úgy dönt, hogy itt a vége, Belichick hogyan dönt és ha marad, hogyan építi fel újra a csapatot, mikor lesznek újra Bruschik, Vrabelek, Seymourok, Wilforkok a csapatban. (Ty Law-t nem említettem, mert Gilmore hoz olyan szintet.) Itt sokan kárhoztatják, szerintem a liga történetének egyik legnagyobb edzője és koponyája, ha ő megy, akkor valszeg jönnek a kellemes évek, amikor lehet egész szezon alatt izgulni, hogy végre lesz-e rájátszás vagy sem.

2018. 12. 18. 01:26
I dont trust in Bill
Azt kell, hogy mondjam Brady nélkül más lesz az alkupozíciója. Nem fognak Amendolák bagóért játszani, nem lesznek Gronkok akik bagóért és ösztönzőkért játszanak csak hogy ebben a csapatban tehessék, nem lesz vonzó a patriots mert nem lesz ott nemhogy a GOAT de hasonló sem aki valamelyest egy minimális garancia a sikerre. Lesz ellenben egy olyan HC akit amúgy nem igazán lehet szeretni mint főnököt. És védelmet is egyszer tudott összerakni normálisat azt azóta se. (És itt ne keverjük bele azt amkt a Giantses éveiben koordinált mert oda nem ő húzta a játékosokat.) “A Guru”
Brady volt az ő lottó ötöse. A 6. körös vézna qb. Szerencséjére olyan mentális képességekkel és akarással amilyen sportban csak Michael Jordan volt.
Meg lehet nézni BB mérlegét nélküle. Na hát én hasonlót várok a Brady nélküli korszakban makd tőle. Ha egyáltalán hajlandó bevállalni...
2018. 12. 18. 06:30
Increay
Brady sérülése idején, vagy az eltiltásánál nem hozott rossz mérleget szerintem...
2018. 12. 18. 06:48
zsolt75
2018. 12. 18. 09:48
Foherty
Bizony ez öngól volt :)

2008: 11-5 Cassellel... idén az akár bye-weeket is érhet
2018. 12. 18. 12:46
piszkosfred
Az "öngól" számokban:

BB head coach mérlege:
23 szezon (5 Browns, 18 Pats)
Brady nélkül: 7 szezon - 1 (!) playoff részvétel (1 nyert meccs)
Bradyvel: 16 szezon - 15 playoff részvétel (8 Super Bowl szereplés)
2018. 12. 18. 13:32
Tzimisce
Arról a Brownsról beszélsz, ami 2000-ben SB-t nyert, mert egy olyan rendszert raktak bele, ami simán SB-t nyert nekik?
De akkor itt megint felvetheted a ki a jobb, Brady vagy Belichick kérdést.
2018. 12. 18. 13:35
I dont trust in Bill
Remélem megtudjuk amint Brady visszavonúl és akkor 2-3 szezon alatt ez kiderül
2018. 12. 18. 14:08
I dont trust in Bill
Te mit ittál? Kérek én is? Mit csinált a Browns 2000ben? :,D
No comment :D
2018. 12. 18. 15:10
Tzimisce
Érdemes focitörténelmet olvasni. Az a Browns, amelyiknek a BB a vezetőedzője volt, Brian Billick-el 2000-ben SB-t nyert.
2018. 12. 18. 15:26
I dont trust in Bill
Haver... neeeeeee :DDDDDD
Arra gondolsz amikor 2000ben Kurt Warner a Ramsel megnyerte a Super Bowlt :D
Ide nem kell foci történelem, Elég ha beütöd a googleba :D
Szerintem engedd el mielőtt totál hülyét csinálsz magadból :D
2018. 12. 18. 14:13
I dont trust in Bill
Ez abban a parhuzamos vilagban törtent talan amelyikben BB vedelmi guru és JMD-nek van playbookja, es ahol a cel a 3. kiemeles mert onnan egy meccsel tobbet jatszva lehetoleg nem hazai palyan konnyebb a bejutas az SB-be :D
Sirok :D ez nem hogy a nap de az oldal best kommentje :D
2018. 12. 18. 14:17
piszkosfred
2018. 12. 18. 13:33
I dont trust in Bill
2018. 12. 18. 13:28
I dont trust in Bill
11-5 No PO
Brisettel lenullázták az O-t egy meccsen.
Plusz ahogy Fred is mondta. Lépektan. Egy igazságtalan eltíltás és azon a négy meccsen mondenki a kapitányért küzdött aztán a szezonban is megmaradt a hadjárat feeling.
2018. 12. 18. 07:26
Arnold Patsenegger
Nem tudhatod,hogy a következő irányító milyen lesz. Lehet egy fiatal tehetség még vonzóbb lesz....
2018. 12. 18. 08:03
TMR
Brady-nél? Kötve hiszem.
2018. 12. 18. 09:23
Patri Jóska
Egyszer hallottam valahol :"első osztályú irányító sok van , de dinasztia csak annyi ahány edző"
2018. 12. 18. 13:20
wolandrules
2018. 12. 18. 07:25
dravait
Én talán az öregen érzem leginkább, hogy kiégett, nekem az az érzésem, hogy a Garoppoló ügy az ő motivációjának is betett, plusz akkor mindenki midenkibe belerúgott kicsit, jött a SB elvesztése és a Butler-őrület, aztán Amendola elengedése se tehetett jót Bradynek meg Edelmannek, majd a JMD-nagy-marad cirkuszt se lehetett könnyű feldolgozni (azért az irányítónak egy OC váltás nem egyszerű dolog), a nyári sérüléshullám sorban az amúgy se túl erős draft reménységeket is megtizedelte, szóval a negatív hatások jöttek sorban, pozitív meg gyakorlatilag semmi. És mégis: kikaptunk ugyan érthetetlen meccseken, viszont a csapat lelkiereje még így is látszik a 9 győzelemben, mert azért emlékezzünk, hogy nem 4:9 az állásunk, amit egy szétesett csapattól simán megkaphatnánk. Az egyedüli, amit nem értek, azok a játékhívások - nem is egyenként, hanem rendszerben. Mi látjuk, hogy ez nem jó, de BB nem látja? És nem vágja fejen JMD-t, hogy legyen már tökösebb vagy készüljön fel jobban? Én inkább ezen érzem a kifáradást, mert mintha nem érdekelné az öreget, meg JMD-t sem. Mert azért arra is emlékezzünk, hogy hihetetlen jó játékaink voltak-vannak, amiket azért időnként előveszünk és működnek is, csak az alapjátékaink ócskák és teljesen kiszámíthatóak. Érthetetlen a teljes edzői-tulajdonosi csapat közönye. Mert azt azért fogadjuk el (jó, tudom, nehéz, de mégis): ŐK JOBBAN ÉRTENEK EHHEZ! :) :)
2018. 12. 18. 12:38
Alpok
Figyelemre méltó gondolatok!
2018. 12. 18. 13:36
Tzimisce
Lehet ez egy ilyen enervált év. Az amúgy tényleg döbbenet, hogy az első 4 körből csak Sony Michel volt bevethető, és ő se mindig.
2018. 12. 18. 10:43
mammut
Én évek óta azt érzem, hogy BB felülírta saját korábbi elhíresült mondatát, miszerint a foci decemberben kezdődik. Úgy látom, hogy az utóbbi időben már úgy gondolják, hogy januárban kezdődik - és addig a playbook-ot sem szabad igazán kinyitni, hogy ne készüljenek fel belőle az ellenfelek. Ha emiatt veszítünk szezon közben egy-egy meccset, hát veszítünk - belefér, a PO így is megvan "rutinból".

Aztán lehet, hogy csak én vagyok túlságosan bizakodó. Egy bő hónap és eldől.
2018. 12. 18. 10:52
Burkus
Te vagy túlságosan bizakodó. A 3 pontos offense minden, csak nem rejtegetett playbook.
2018. 12. 18. 11:28
mammut
Azért a 3 pontban nagyon sok bünti és drop volt benne, ami nem hívás függő. Szerintem ha nagy lett volna a baj (tehát ha mondjuk olyan lett volna a helyzetünk a PO szempontjából, mint a Steelers-nek), akkor elő tudtak volna húzni olyan játékokat, amik jóval kreatívabb - mondjuk ezeknél kreatívabbakat nem nehéz... :)

De persze lehet, hogy tévedek.
2018. 12. 18. 12:40
tottingetosz
Szeretem ezt az elméletet, és bár nehezen hiszem, de örülnék, ha így lenne. Playbook alapján underdogként. Amúgy valóban kevés variációból választottunk. Az elmélet ellen szól, hogy egy kicsivel többel meg van a csoport és a PO.
2018. 12. 18. 12:22
hulith
Ezzel az elkapó gárdával produkálni azt amit az utolsó 4 playben műveltek az szégyen
mindenkit nem tudtak duplázni gondolom és nem tudtunk az oldalvonal mellé dobni
egyet sem.
White ott állt és nem kapta elhiszem hogy Bradynek nem volt sok ideje de ilyeneket
ettől sokkal rosszabb elkapokkal is simán megoldották.
2018. 12. 18. 14:07
zozo692
Ez azért van, mert már nem hisz a Belichiknek. Ami azért van, mert nem tette be Butlert. Akkor, amikor kellett volna. Amit nem magyarázott meg. Személyesen TB-nek, mert ez úgy illik. Pedig Butler úgy is nyomott volna egy gólvonalas interception-t, mert már egyszer megcsinálta. Hiába nyomott a közepesnél gyengébb szezont abban az évben.
Jó ez a topic, kedvelem.
2018. 12. 18. 14:24
piszkosfred
Jaja, pontosan, mekkora malőr lett volna a szezonban a snapek 96%-ában játszó cb-det betenni egyetlen playre is egy ilyen hasító védelembe. Még a végén összezavarodnak és ne adj isten csinálnak még egy stoppot.
És még ilyen szentimentális baromságot, hogy egy kezdő játékosnak elmondani hogy miért nem játszik az év legfontosabb meccsén. Miközben végigbetlizik a meccset a helyén. A többi játékos meg pláne mit kiváncsiskodik?
Én is imádom ezt a topicot :D
2018. 12. 18. 16:10
zsolt75
2018. 12. 18. 16:10
palesz42
2018. 12. 18. 12:25
hulith
A foci decemberben kezdődik és ha egy csapat lendületből megy a PO-ba akkor győztes szériában
akkor sokkal esélyesebb ott is .
2018. 12. 18. 13:05
anti pass
Azt hiszem most már mindent értek és mindent tudok. Sz@r a csapat, gyenge a játékos állomány, ráadásul rossz a hangulat az öltözőben, fásultak és frusztráltak a játékosok akik az edzőkben sem bíznak, de miért is bíznának, amikor BB kiégett és nem ért hozzá, és hiába védőmágus, mégsem tudja elfogadható szintre hozni a védelmet, amelynél csak a speciális egység rosszabb és a támadó szekció, amely utóbbit Josh MC. irányít nagyon rosszul, mert Ő egy olyan bosszúálló, hiszen nem mehetett el miattunk a Coltsba és ezért szabotálja a támadójátékot, azt ahonnan elengedtek minden jó képességű játékost és amely támadóegységben egy kiöregedett és fásult irányító dobál össze-vissza és aki az Istenért sem akar nyugdíjba vonulni, mert Kraft úr támogatását érzi a háta mögött, azé a Kraftét, aki ahelyett, hogy jó tanácsokkal segítené a csapatot és szép szóval ápolgatná az érzékenyek lelkét, de kutyakorbáccsal tenné helyre az edzőt.
Azt hiszem röviden és egy mondatban ezt szűrtem le. :)
2018. 12. 18. 13:08
Elm
Szerintem egy jó ajánlattal van rá esély, hogy megszerezzük Hue Jacksont az Arizonától.
2018. 12. 18. 13:28
zsolt75
Vagy a Cincinnati Bengals-tól.
2018. 12. 18. 13:53
Elm
Ki tudja már hol jár...
(amúgy jogos)
2018. 12. 18. 16:10
zsolt75
2018. 12. 18. 14:06
anti pass
Nagyon jó 5let, mert számolgattam. Tizennegyedik klubnál 21 beosztás és csak egy helyen volt három évadot. minden máshol töltött ideje 1-2 év. Mindezt harmincegy év alatt!! Ilyenre lenne éppen szükségünk mert elhozná a stabilitást felváltó mozgást, változást! :)
2018. 12. 18. 13:59
piszkosfred
Minden irónia nélkül, ez tetszett :)
Nem értünk egyet sok mindenben, de ez legalább humoros volt :)

Én is leírnám, mit szűrtem le a másik irányból:
Mindenhez (is) értő főedzőnk, a guruk guruja, a félig ember-félig isten (de azért inkább 51%-ban isten), aki utoljára óvodás korában tévedett, de később arról is kiderült, hogy igaza volt. BB-t minden játékosa imádja, lájkolja, ömlik rá a love, áldás és békesség kiséri minden döntését. Az öltözőben akkora a harmónia és a béke, hogy a legtöbben buddha-pózban lebegve lesik imádott mesterük minden szavát, a többiek már lebegni sem tudnak az extázistól ami a Billhez való tartozást kiséri.
Támadó koordinátorunk a valaha volt legnagyobb lángelme a labda ezen oldalán, aki a playbook-nyitogatás idözítésének avatott mestere. Nem hallgatva a nyivákoló hozzá nem értők sivalkodására, ő bizony ki nem nyitja azt a playbookot idő előtt, ami nála annyit jelent, hogy csak az aktuális super bowl második félidejében lapoz tovább a középső futásokat és screen-eket tartalamazó első 2 oldalról.
Ha adott évben nincs super bowl, akkor majd odalapoz jövőre. Vagy azután. A lényeg, hogy nem szabad elkapkodni.
Az igaz patrióták látják ezeket, sosem kételkednek, örökkön hisznek, a szeptemberi-októberi vereségeknél azt mantrázzák, hogy a foci hálaadás után kezdődik, ha épp akkortájt kapna ki a csapat, akkor a foci decemberben kezdődik, ha netán, a véletlenek valami vak összejátszása folytán decemberben is kikapnánk, akkor a foci kezdete máris a playoffra tolódott. Egy igazhitűnek szezon elején cél az első kiemelés, amikor ez elúszni látszik, akkor tudasítja, hogy a második még jobb, hisz az első kiemeltet addigra elkaszálják, vagy összeesnek, vagy ki sem állnak. De akkor sem esik kétségbe, ha a második kiemelés is elúszik, mert egyből látja, hogy a 3. kiemelés valójában a legjobb, és igazából tudta ezt Bill és Josch is, ezért nem hajtottunk és nem nyílt a playbook, de átvertünk mindenkit.
Aki ezeket a nyilvánvaló tényeket nem látják, azok vagy nem értenek hozzá, vagy károgók, vagy szimplán hülyék, de a legvalószínübb, hogy ezek egyszerre mind. :)
2018. 12. 18. 14:45
anti pass
Elfogadom álláspontodat, de kénytelen vagyok belejavítani. BB edzőt szerintem alulértékelted mármint isteni rangjának százalékának meghatározásában. Legalább 59-61 százalékra taksálnám! Az öltözői hangulattal akkor lenne csak baj, ha kielégült mosollyal üldögélnének és egymás hátát lapogatnák pihenésképpen. Kellenek bizonyos feszültségek, némi kis bunyók, baráti lökdösődések és egymás anyázása. Ezek teszik hangulatossá és családiassá. Ilyennel kell megfűszerezni a kemény edzések utáni unalmas tusolásokat és masszírozásokat. Az a jó, ha van egy kis feszkó mert akkor lehet találgatni miért mellőzik egyiket, másikat. Legbiztosabb tipp a találgatás!
Josh Mc-t bírálni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki belegyezik én nem ellenzem.! Valami zavart éreztek az erőben, de hidd el, hogy tévedtek. Több soron is. Playbookot hiányolod. Miért nem lapozgatja? Miért? Miért? Ez az örökös kíváncsiskodás! Ezer oka van. Lehet, hogy elveszett vagy ellopták? Ebben az esetben tartani kell attól is, hogy az ellenfelek a fénymásolatait már szétküldték egymásnak e-mailben és akkor már mindenki kitanulta és reagálhat rá! Szörnyű lenne úgy vereséget szenvedni. Inkább emígy! (Szépen és elvhűen halunk meg) Az is lehet, hogy a régi playbookot már kidobták, az újat még nem tanulták meg. De az is lehet, hogy a könyvkötő még nem kötötte díszbe. Az is lehetséges, hogy már annyira elhasználták, hogy félnek a használatától, mert széteshet mielőtt múzeumba tehetnék. Az is lehet, hogy feltették számítógépre és a papíralapút szertartásosan elégették, de az elektronikusat átkonvertálták egy olyan állapotba, hogy jobban hasonlít az ősi és vele egykorú szanszkrit írásra mint a jól bevált Arialra vagy Times New Roman-ra. Az is lehet, hogy tartalékolnak és majd csak akkor veszik elő amikor a legnagyobb szükség lesz rá. Lehet, hogy úgy járnak vele mint az a bokszoló, hogy addig tartogatja a mindent elsöprő balegyenest, hogy mire elővenné, addigra vége a meccsnek. Látod! Annyi a lehetőség és annyi választás.
Szépen leírod a remények egyre lejjebb adását, de ez nem megalkuvás, hanem a valóság elfogadása és mint eredeti vágyakká tevése. " Legeslegjobb a Wild Card 6. helyezés, mert onnan még senki nem lett bajnok és ezt is csak Mi tudjuk megcsinálni" Valahol olvastam, hallottam, hogy a halál előtti stációk egyik állomása az elfogadás.
Post script: Soha nem vetemednék lehülyézni embertársaimat, főleg azokat, akik ugyanannak a csapatnak szurkolnak mint én és a fiam! Mondjuk a fiamnál néha felmerül némi kísértés, de egy Pats szurkolóval, ezt mégsem tehetem.
2018. 12. 18. 14:53
piszkosfred
Na jó ezekre tényleg nem gondoltam :))
Jókat írsz :))
2018. 12. 18. 15:16
anti pass
Thank schön! És derűs napokat!
2018. 12. 18. 15:25
geo81
A BB-t fikázónak, csak egy hasonló példát említenék a gurulós fociból. Manchester United-Alex Ferguson korszak megvan gondolom? Szerintem nagyon jól összehasonlítható a 2 csapat siker korszaka. Ott is egy megalkuvást nem tűrő, csak a saját elképzelése mentén dolgozó edző csinált élcsapatot egy előtte sikertelen csapatból. Neki is megvoltak a "Butler ügyei"(Fred biztosan olvastál róluk a munkádból eredően), de soha nem változtatottaz elvein, és az eredmények igazolták ( mint eddig BB-t). Ott már kiderült, hogy bárkit igazolnak, a legjobb edzőket odahozzák akkor sem működik a dolog. Szóval ha választanom kellene hogy a „hitehagyott” játékosokat vagy BB-t cserélje le a csapat, nem sokat gondolkoznék -szerencsére ilyen helyzetbe nem fogok kerülni ????
2018. 12. 18. 16:50
piszkosfred
Hogyne lenne meg Sir Alex :)
Sok hasonlóság van a 2 személyiség között. Mondjuk BB kevésbé issza a skót whiskeyt :)
Ilyen hosszú időn át tartó sikerek eléréséhez kell is ez a fajta kemény, már már kíméletlen szemlélet. Persze ez a mindenki felett álló pozíció és a folyamatos sikerek közben még alaposan rá is erősítenek ezekre a személyiség jegyekre.
Edzőlegendák. De természetesen egyikük sem volt tévedhetetlen.
És ha az ember nem hibátlan félistenként tekint rájuk, ha megemlíti egyik-másik hibájukat, az miért fikázás? Ezt sosem fogom megérteni.
Ne haragudj de továbbra is úgy látom, hogy itt sokan félreértelmezitek a szurkoló fogalmát. Abszolút végletekben gondolkoztok. Vagy minden szép és jó, mindennek tapsolunk, vagy ha már megjelenik a kritika, akkor fikázunk, károgunk, szarozunk.
Én aztán nagyon nem szeretném, hogy BB-t elküldjék vagy elcseréljék vagy abbahagyja. Egyáltalán nem. Az elmúlt években azonban hozott pár rossz döntést a jók mellett. És hozott nagyon rosszat is. Mindenki beszél Brady, Gronk, Jules hanyatlásáról, miközben mintha BB is elfáradt volna.
2018. 12. 18. 16:10
Patri Jóska
sírok a röhögéstől
:D
2018. 12. 18. 23:16
aradamo
Nem Frec, ez volt a legjobb hozzászólás!!!!!
A könnyeim kifolytak annyira röhögtem!
Köszönöm!
2018. 12. 18. 23:17
aradamo
Mátrmint Fred
Bocsi
2018. 12. 18. 18:07
Pietrosz2
2018. 12. 18. 14:14
ötös műhold
Ha szabad, csapos is közbeszól kicsit.
A fő állításom az, hogy most még nem lehet tudni, hogy ami van, az pontosan mi miatt van. Tehát az persze tény, hogy a csapat nem egészen úgy játszik, mint eddig, hogy sokkal ingadozóbbak, és amikor győznek, akkor sem annyira meggyőzően, mint korábban. Csak azt nem lehet igazán tudni, hogy ennek mi az oka. Ugye, több elmélet felmerül ez ügyben, a "kiégés", kiöregedéstől az edzői bizalomvesztésig. Lehetséges az is, hogy mindegyikben van valamennyi igazság. Csak azt nem tudjuk, hogy mennyi, és milyen arányban - azért az egyes tényezők aránya itt jelentősen eltérhet egymástól. Szóval, most, és így, és pláne itt, megbízható, és bennfentes információk híján (de még azokkal is nehéz lenne, hiszen ugye a hatásmechanizmusok... - tehát simán elképzelhető, hogy maguk a játékosok is teljesen eltérően magyarázzák), nem nagyon lehet megbízhatóan beszélni erről. Persze, beszélni kell, és jó, nem azt mondom, hiszen a szurkoló dolga ez is. Csak nem tudjuk.
Viszont egy olyan "effektus" is van ugye, hogy minden beszédnél többet mond a tett. Ez azt jelenti, hogy január végére (remélem, csak akkorra - mikor is lesz a SB?) már úgy is sokkal többet fogunk tudni, hogy a kiváltó okokat akkor sem fogjuk tudni. Mert igazából nem is azok az érdekesek, igazából az az érdekes, és mindenképpen a fontosabb, hogy a csapat hogyan teljesít (persze, az egyik az ok, a másik az okozat). Ha megnyerjük megint a SB-t, akkor elcsitul ez a mostani számonkérő, firtató hangulat, mindenki örül. Ha nem... akkor meg vagy kiderül valami, vagy nem (inkább nem fog), és megint csak kénytelenek leszünk a tetteket, vagyis a csapat teljesítményét nézni. Tudom, "nagy igazságok" ezek, nem is azért mondom... Engem is bosszant ez a mostani balfaszkodás, de egyben reménykedem is a feltámadásban. (Az örök életben abban nem.)
2018. 12. 18. 15:39
NB2
Csak azért drukkolok, hogy nyerjünk SB-t és akkor vajon mi lesz itt:)
(mondom ezt úgy, hogy én sem vagyok eldőlve a csapattól és fura, mert nem ezt szoktuk meg)
2018. 12. 18. 15:13
anti pass
Ne szabadkozz, hiszen ez az oldal ezért (is) van. És remélem Danna és Szandi nem olvassa mert egy csúnya "viccel" indítanék. Ny-ban bemegy egy nő a rendőrségre, hogy mit tegyen ha erőszakot akarnak elkövetni rajta. A rendőr adogatja a tippeket és sorolja. Kiáltson segítségért, szaladjon el, rúgja tökön, karmolja ki a szemét stb, de a hölgy mindenre tud valami kifogást! Senki nem segít, gyorsabb nála, erősebb stb. A szerv végül kifakad: Hölgyem! Ebben az esetben csak egyet tehet. Helyezze kényelembe magát és próbálja élvezni a dolgot. Mi is helyezzük kényelembe magunkat és ... Gondoljunk bele, hogy ha volna valami balhé, feszültség, akkor Mi is szeretnénk tudni, de ez hasznos lenne? Azon csámcsogna az összes újság, mert velünk ellentétben azon a tájon túl sokan nem kedvelik szeretett csapatunkat. Gondold végig! Szeretném tudni, hogy a mester felesége félrelépett és most lelkileg maga alatt van és nem tud koncentrálni sem a csapatra, sem az ellenfelekre. Ez példa csak és nagyon rossz példa, de mégis csak jobb tudatlan maradni. Vagy ha kiderülne, hogy az egyik védőnek hetek óta hasfájós a gyermeke és nem alszik két óránál többet és a helyettese pedig nem menne át a drogteszten. Az összes ellenfél csak rá dobna és rajta csinálná a yardokat és a pontokat! Mellesleg ezt a liftezést ideje gyakorolnunk, hiszen lassan fel kell készülnünk az Istenek alkonyára is. Ezt nagyon fogom sajnálni mert csodák nagyon ritkán fordulnak elő és ez a felállás egy csoda volt. Gondoljunk bele mondjuk a Jags útjára. Hozzánk még SB esélyesként érkeztek a második fordulóban és most csak két csapatnak van kevesebb győzelme mint nekik. Lehet, hogy ilyen évadok várnak ránk a következő időkben. Brrr! Belegondolni is szörnyű. Mellesleg szerintem tuti a SB! Ami hasamra ütve -ami azóta is fáj- február első vasárnapja lehet. Talán harmadika?
2018. 12. 18. 15:15
sanach
A folyamatosan elégedetlenkedőktől kérdezem, mi lesz veletek ha egy 4-12/8-8 csapat szintjére esünk??? számomra irreális itt néhány szurkertárs elvárása a csapat felé... PO? De miaz hogy nem 1seed pff ekkora szart... Minden csapat életében vannak hullámvölgyek, most nálunk is beütött a szar de így is PO lesz, ahol aztán már bármi lehet az adott meccsen, és ha One and Done lesz? Holnaptól drágább lesz a kenyér vagy nem fog felkelni a nap? Lehet am nyugodtan boszorkány üldözést tartani BB ellen, de kérdem én KI az aki szerintetek jobb lenne mint BB? De tényleg tök őszintén! Kritizálni nagyon tud mindenki (többször teljesen jogosan), de akkor KI lesz akivel újra fellángolhat haldokló tüzünk amit annyira hiányoltok? Gronkhoz, hmm hát érdekes ha ő már nem akar itt játszani akkor minek teszi? Elakartuk cserélni állítólag, akkor visszavonult volna inkább mintsem hogy... De akkor miért nem vonult vissza? Nem egészen értem bár biztos Bradyvel szeretne együtt ellovagolni a naplementébe vagy tudomisén. Ha tele a töke akassza szögre a sisakot, köszönjük az eddigi szépet és jót majd lesz más, nyertünk nélküle is SB-t. És mielőtt én is elvakult BB hívő meg mit tudom én lennék, én is látom hogy idén nem úgy megyünk ahogy, de én ezt évek óta várom már mert nem normális az NFL rendszerében az amit a csapat véghezvisz. De én tartom, hogy BB jelenleg is az egyik HA nem a legjobb HeadCoach a ligában és GM. De majd egyszer jön más meglátjuk vele milyen lesz, aztán sírjuk vissza ezeket az időket meg fogunk örömittasan ünnepelni egy 9-7-es WildCard helyet!
2018. 12. 18. 15:30
anti pass
Ma rám jött a szapora a klaviatúrán. Nagyon kedvelem a mestert, jó a vesztes meccsek alatt nem annyira, de azért nála is ketyeg a biológiai óra! No elkezdem még egyszer. Addig leszünk a csúcson, ameddig a két B aktív, de nem csak a qb B a legöregebb a posztján a ligában, hanem B meser is ott van a sor elején. Talán két éve -nem hiszem, hogy sokat változott- végignéztem az edzőket a ligában. Akkor Ő volt a második legöregebb. Most is az lehet mert Pete Caroll volt akkor is az élen és Ő még most is megelőzi. Fel kell készülnünk, hogy Ő is befejezi egyszer. És akkor "lészen sírás és fogak csikorgatása"!
2018. 12. 18. 16:33
Elm
Azta, Caroll idősebb mint BB?
Azannya tényleg, jól tartja magát...
2018. 12. 18. 18:11
anti pass
Másfél évvel. PC 67, BB 66 éves.
2018. 12. 18. 17:24
Arsenal
@anti pass! Légyszíves ne nézd le az oldal azon szurkolóit, akik netalántán most nincsenek a csapat teljesítményével megelégedve. Mindenki tudja, hogy egyszer BB, Brady és Gronk befejezi, sőt sajnos ez elég közel van, sőt lehet, hogy egyidőben fog bekövetkezni. Utána azonban biztosan lesznek kritikák az új csapattal szemben, azonban olyan fokú elvárások, mint most biztosan nem. Ha tehát azt gondolod, hogy az új caspat teljesítményének elemzésekor, ahogyan te fogalmaztál "lészen sírás és fogak csikorgatása"!, akkor hülyének nézed a szurkoló társaidat és ezt ne tedd kérlek. Új éra fog elkezdödni, kisebb elvárásokkal, kevesebb kritikával. Én arra vagyok akkor kiváncsi, hogy ez az oldal lesz-e még és mennyien leszünk akkor.
2018. 12. 18. 18:03
anti pass
Kedves Arsenal!
Nem mondom, hogy távol áll tőlem a szurkolótársaim "hülyének" nézése, mert azzal nem fejezném ki magamat érthetően! Ez egyáltalán eszembe sem jutna, hiszen akkor magammal is megtenném, bár abban azért lenne néha ráció! Kénytelen vagyok szándékaim ellenére önmagamat idézni, amit talán nem olvastál el, és ami piszkosfred-nek küldött válaszom utóirata tartalmazott. "Soha nem vetemednék lehülyézni embertársaimat, főleg azokat, akik ugyanannak a csapatnak szurkolnak mint én és a fiam!"(Én) A sírás rívás egy idézet éspedig a Bibliából mégpedig Máté 8:12. Éppen arra az időkre utaltam, amikor nem lesznek az "öregek" és eljön a böjt. Már csak, hogy maradjunk a klerikális hasonlatnál! Kicsit tárgyilagosan nézed, akkor szerinted most, amikor szinte bizonyos, hogy mienk a rájátszás -ide nekem a medve bőrét, amire ittam- és ilyenkor ekkora problémát kreálunk, akkor mi lesz majd, amikor mi, az agyonkényeztetett szurkolók azzal szembesülünk, hogy küzdeni kell olyan komoly és veszélyes riválisokkal, mint a Delfinek vagy a Jets. Vagy elfogadni a csoport második helyét? Nekünk? Hiszen bérletünk van az első helyre. A szurkolók -és erre szerencsére- ékes bizonyíték az itt zajló heves viták, szenvedélyesen szeretjük a csapatot és sóvárogva szomjazzuk a sikert -remélem értékeled a költői megfogalmazást- és hiába tudjuk racionálisan, hogy ennek előbb vagy utóbb vége lesz, de Mi akkor is SB győzelmet várunk és azért szurkolunk, hogy sikerüljön akkor is. És a következő, majd a következő évben megint. Remélem ez az oldal akkor is működni fog és akkor is tisztázhatjuk az esetleges félreértéseket. Ilyenkor két meccs között megy ez nekem csak meccs közben kap el a hév!
Ui.: Távol állt tőlem még a gondolat is! :)
2018. 12. 18. 19:14
hopi46
Miért ne működne? Aki elmegy, az menjen, minél hamarabb...hogy kik azok, úgyis észrevesszük.
Mindenki tudja, hogy rövidesen "új világ" jön, és ennek a "milyensége" legalább olyan izgalmas lesz, mint az elmúlt évek sikerei.
A többségnél úgyis ez érvényes: Pats vorever!!!
2018. 12. 18. 19:22
Arsenal
Ja, hogy ez a Bibliából van? Akkor Ámen, föleg így karácsony előtt:D!
2018. 12. 18. 19:41
dravait
Az oldal lesz, Dannában 100%-ban bízom, és mi is itt leszünk. És tök igazad van, teljeen másról fog szólni a disputa, nevezetesen arról, hogy idén már BIZTOSAN pozitív mérleggel állunk, még nem PO, de majdnem és reménykedjünk a jó draftban meg a csapatépítésben, jövőre jobb lesz!! Na, ezt fogjuk megérni és PICIT fájni fog nekünk, akik megéltük az Aranykort. De itt leszük.
2018. 12. 18. 15:43
vicgeordie
ha már J.C.Jackson. a patspulpiton van egy jó cikk, amiben összehasonlítják az ő idei és Butler újonc évét és finoman szólva is J.C a jobb szinte minden kategóriában. csak egy adatot emelnék ki: 37.9 ratinggel dobálnak rá az irányítók (ez rosszabb mint ha minden felé szálló passz helyett földhöz vágnák a QB-k a labdát, mert az 39.6-ot jelentene), míg Butler 116.3 engedett anno. ígéretes mindenesetre
2018. 12. 18. 19:07
hopi46
Jackson az egyik "fény" az újoncok/új játékosok között. (CP,Bentley,Michel,Gordon még.). Gyors, jól helyezkedik, kemény és iszonyatosan lelkes/harcos, fáradhatatlan. Igazán szeretni való játékos.
2018. 12. 18. 20:20
topin
A Rams szurkolok koreben is akadnak furcsa szerzetek:

Jó" volt újra látni a több mint egy évtized alatt megszokott fogalmatlan Ramset játszani. Kipukkadt a McVay lufi.

Sajnos a félelmeim beigazolódni látszanak. McVay belépője maga volt a csoda, de eddig tartott.
Goff nem franchise QB, s nem is lesz az.
Gurley egy közepes futó (esetleg még annál is rosszabb). Ellenben játékosként az átlag fölött áll, de futónak pocsék.

S ezek nem az utolsó 3 meccs kapcsán ötlöttek fel bennem. A szezon során rengeteg mákunk volt eddig. 11-3 helyett állhatnánk simán 6-8-cal is.

Mi van Donalddal? Így nem lesz MVP

Ennyit tesz 1-2 rossz jatekkal elert vereseg :)
2018. 12. 18. 21:25
hopi46
New England Patriots links 12/18/18 - A játékosok továbbra is optimisták: "Megoldjuk ezt".
Hozzászólás a(z) Ups & Downs - 14. alapszakasz mérkőzés: Pittsburgh Steelers bejegyzéshez