Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 15. mérkőzés

2012. 12. 25. 12:59
Szerző: Danna
Kategória: Meccsek
Ups and downsA New England Patriots lejátszotta az alapszakasz 15. mérkőzését a napfényes Floridában a Jacksonville Jaguars vendégeként. A mérkőzés közel sem az előre várt könnyed győzelmet hozta. Az egyetlen pozitívuma az volt, hogy végül a W betű került a táblára, de nagyon sok munka áll még a csapat előtt ha komoly terveik vannak a rájátszásra.


Up

Michael Hoomanawanui - A TE már sorozatban a harmadik héten tölti be a 2. számú TE szerepét, és mind blokkolóként, mind pedig elkapóként bizonyít. Utóbbira bizonyíték egy 32 yardos elkapás az első negyedben, valamint a 4. negyedben egy okos játék után egy 14 yardos elkapás, ami harmadik próbálkozásra született és fontos volt a Patriots számára, hogy minél tovább a pályán maradhasson, ezzel is teljen az idő.

Wes Welker - Az elkapó megint bizonyította, hogy a támadóegység egyik legfontosabb láncszeme, ugyanis bár maga a játék nem ment jól a támadóknak, Welker számai mégis magáért beszélnek: 10 elkapás 88 yardért + 1 TD, futóként pedig 1 próbálkozásból 9 yard.

Danny Woodhead - Az apró futó továbbra is nagy teljesítménnyel rukkol elő, a 14 yardos "catch-and-run" utáni TD-je a második negyedben a nap legszebb jelenete volt.

Down

Tom Brady - Az irányító aluldobta a futó Stevan Ridleyt az első negyedben, amiből a labdaeladás született, volt több félreértése (pályán) az elkapó Brandon Lloyddal az első félidőben. Egy olyan napon, amikor kényszer alatt áll a csapat, többet várna el tőle az ember. Nem a maga színvonalán játszott.

Aaron Hernandez - A tight endnek nem ez volt élete meccse. A második negyedben illegális mozgás miatt büntették meg, hatástalanítva saját elkapását, és a harmadik negyedben is hibázott.

Passz támogatása - Brady sokszor került kellemetlen helyzetbe és ez nem csak az támadófal miatt volt (pl. a futó Shane Vereen is egy kihagyott blokk miatt engedet egy sacket a harmadik negyedben).

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2012. 12. 25. 13:24
Nem szívesen lettem volna a meccs után az öltözőben játékosként, állítólag Brady nagyon üvöltözött a csapattal a teljesítmény miatt!
Remélem ezek után kitömjük a Miami-t!
2012. 12. 25. 13:44
lesliemus
AMEN! remélem a denver meg a texans is kikap, az lenne még csak gyönyörű... :-)
de legalább az egyik...
2012. 12. 25. 15:35
Raschy
miért állt a csapat kényszer alatt? egy olyan meccsen ahol a secondary csak egy ember játszik aki kezdő is abban pozícióban, nem hiszem hogy kényszerről beszélünk.Csere secondaryt első negyedben átdobálták rendesen, de utána ők is egész jól játszottak, ahhoz képest hogy cserék.
2012. 12. 25. 16:18
Tzimisce
Bár fájó, hogy nincs depth, de azt kell, hogy mondjam, Talib idejövetele óta a secondarynk egész jól végzi a dolgát. Talib-Dennard CB páros jól muzsikál, DMC-Gregory szintén okés, Arrington nickelként szerintem jó, mert igenis vannak megmozdulásai, csak ne kelljen egy az egyben mennie, mert akkor esélyes a DPI. Ott van még Chung, akit nagyon szeretek, de inkább futás ellen jó, ezért szituációs safetynek raknám be, esetleg Dime-nak, pedig az egyik kedvencem Spikes mellett, ráadásul nagyon jó secondary vezér (volt). Spikes is inkább futás ellen jó, vagy a késleltetett blitzeknél.
Nem tudom eldönetni, hogy Hightower tényleg jó-e, nem látom a játékát. Kíváncsi leszek jövőre nagyon, hogy az LB-k közül ki marad, mert sok jómunkás LB van nálunk, beleértve White-ot, Dane Fletchert, a nagy kedvencemet, vagy akár Niko Koutovidest, aki ugyan inkább ST, de néha még ő is meg tud villanni.
2012. 12. 25. 16:36
lipi
Mind Jones, mind Hightower nagyon eltűnt a sérülése után. (Igaz ez Hörnire is). Valami nagyon nem stimmel a sérültek kezelésével nálunk.
Illetve megint kiderült, hogy csak kezdőink vannak, mélysége gyakorlatilag egyik posztnak sincs.
2012. 12. 25. 17:13
azért, mert nyerni KELLETT ha tartani akarja a csapat a lépést vmennyire a bye week-ért való harcban.
2012. 12. 25. 15:48
A Miaimi ellen Hoomanawanui touchdownt akarok!!! :D Biztosan készül valami spéci tánclépéssel ;)
2012. 12. 25. 16:45
atis87
Sziasztok! Először is kellemes karácsonyt mindenkinek! Mostanság elkezdtem NCAA meccseket nézni szabadidőmben, így értelemszerűen a draft is felugrott mint téma. Véleményem szerint az offense oldalon, 2 poszt van ami erősítésre szorul mégpedig az OL és a WR poszt. Az OL-ben amennyiben, sikerül Vollmerrel megállapodni és emellé egészséges is tud maradni, akkor van 2 szolid kezdő kaliberű játékos a 2 szélen. A belső 3as viszont sztem elég gyér. Mankins hol sérült hol nem, futás blokkban király, passzblokkban átlagos. Conolly alulról üti a kezdő RG szintet, Wendell meg ugye megint nem életbiztosítás. Szal ha Vollmer szerződése okés, akkor én a draft legelején ezt a belső 3-ast erősíteném pick-kel. Egyébként kicsit utánaolvasva, elég sok OL prospect-et írnak előre, mondjuk ez nem tudom mennyire minőségi is egyben. WR sor: ez így msot elporoszkál, de érdemes lenne hozni 1-2 értelmes elkapót (nekem pl favoritom lenne Hartline egy 2-3. körért Miamiból, de ez tök szubjektív). D-ben, LB sor rendben, megvannak a cserék is oda. Én új embert nem hoznék sec-be, kicsit hadd játszanak együtt, ez így egész ígéretesnek tűnik számomra. HA lenne passrush, akkor meg főleg jó lehetne. :) Szal én mindenképpen, ahogy DoM-tól is olvastam sokszor, a védőfal közepébe draftolnék, egy olyan valakit, aki kihasználja hogy Wilforkot kettőzik. Ninkovich ezen formájával + a CJ-ben rendelkező potenciállal ez így baró kis fal és védelem lehet.

Továbbá lenne 2 kérdésem:
1. Azok az NCAA játékosok, akik nem kerülnek NFL csapathoz (számolva 7 kört+ udfa playakat még jó pár száz lehet (120 NCAA csapat ucca 50 játékosával)), azokkal mi történik? Mert ha abbamarad a focilehetőség, elég szar lehet átcsöppenni abba, hogy még egyik hónapban 100 000 néző előtt játszok, a következőben pedig a KFC-ben adom ki a csirkeszárnyat. Van benne kis ferdítés, de adott esetben ez így történik (a diplomát hagyjuk, azért azt tudjuk hogy a diploma ellenére a többség nem agysebész)?

A másik kérdésem: az irányítók, mielőtt elindítják a játékot, mindig bemondják egyik vagy másik linebackert. Pl: Mike 54. Ez mi célt szolgál??

Köszi a válaszokat és mégegyszer Kellemes Ünnepeket minden Pats szurkolónak
2012. 12. 25. 16:55
lipi
A draft leginább attól fog függeni, hogy kivel sikerül hosszabbítani a Vollmer/Wes/Chung hármasból.
Én szívem szerint a posztok mélységét bővíteném illetve szituációs játékosokat hoznék. A kezdők többé-kevésbé megvannak. Cover LB, szituációs pass rusher, safety erősítés, DB sor mélyítés és Oline mélyítés kellene piszkosul. (meg az említett DT). WR nem igazán prioritás. Persze ez csak szerintem és annak függvényében, hogy a fenti hármassal tudunk hosszabbítani...
A többi kérdésre meghagynám a válasz lehetőséget valami Ncaa gurunak :)
(a Mike54 pedig ahonnan a blitzet várják)
2012. 12. 25. 17:10
atis87
Chung-ot sajnos annyira nem éreztem jónak/túl sokat volt sérült, ergo véleményem szerint nem létszükség neki odaadni a nagy zsozsót, ha máshol akar lenni, akkor alás szolgája.. :) Wr sztem mindenképp kellene valahonnan, ha sikerül West itt tartani, ha nem. A 2 eset, 2 különböző WR-t kíván. Ha marad akkor elég egy olyan WR aki 3. 4 opció, ha nem, akkor viszont bőven bőven kell a zavarosban halászni
2012. 12. 25. 17:14
atis87
Ja és köszi a választ a Mike54-re. :) De az viszont nekem érthetetlen hogy ezt majd minden játéknál bemondják, és amennyire észrevettem, ez mindig az MLB-t jelöli. Onnan meg annyira nem gyakori a blitz.. Na de mindenesetre köszi a választ, majd megfigyelem ezt az opciót jobban a hétvégén :)
2012. 12. 25. 17:17
Tzimisce
Sajnálnám Chung-ot, de valahogy ne igazi az idén. Szerintem kell egy fiatal atletikus WR, én most speciel annak örülnék, hogy így draftolnánk:
WR, OL, trade, resztli. Nem nagyon kell más.
2012. 12. 26. 01:13
bara
CB, CB, S. szerintem:)
2012. 12. 25. 17:13
Tzimisce
A 120 NCAA csapatban nem csak seniorok játszanak, hanem Juniorok, Sophomore-ok, sőt még Freshman-ek is.
A drafton kb 250 ember kel el, plusz még 200 UDFA. Valóban, ez alig 4 fő/csapat, holott legalább 10-en végeznek (inkább többen).
Hát ahogy ezt Brady is mondta az interjúban, örült, hogy nem kell biztosítási ügynöknek mennie.
Azért attól még, hogy sportösztöndíjjal lett diplomád, attól az még diploma, és valamelyest segít állást találni.
Ja mellesleg ez csak JPÉ, nem vagyok NCAA fan.
2012. 12. 25. 17:21
atis87
Ez igaz, valóban nem csak végzősök alkotják a csapatot. Ha 10en végeznek akkor az ucca 1200 ember, amiből kb 4-500 lesz ilyen vagy olyan NFL profi. marad 6-800 ember, akinek azután hogy képvisel egy államot mondjuk 4 évig, ha nem úgy jön össze elmehet biztosítási ügynöknek.. Másrészt, azért azt hiszem, kapnak ezek a fiúk bőven engedményeket, és én nem hasonlítanám össze azt mondjuk közgáz diplomát amit egy Ndamokung Suh szerez, azzal amit egy hétköznapi ember aki tanul "rendesen". Én ezeket csak feltételezem, lehet nem így van. Mondanám hogy olyan mint a magyar felsőoktatás, de felesleges a 2 rendszert összehasonlítani. :)
2012. 12. 25. 18:02
Azzal is számolni kell, hogy az egyetemen a football csapat nagy része nem azért van ott, hogy NFL játékos váljon belőle, hanem örül, hogy ér annyit valakinek sportolóként, hogy ösztöndíjjal tanulhat egyetemen. Az első ill. másodéves játékosok többsége ráadásul még a saját csapatának a közelébe sem kerül, nemhogy már akkor NFL-ről álmodozzon.

Egyeteme is válogatja, hogy milyen minőségű oktatást kapnak és várnak el a játékosok, mert az igaz, hogy mindegyik egyetemen, különösen az évről-évre versenyképes csapatot kiállítóknál megvannak azok a büfészakok, ahol a foci mellett is tudnak olyat teljesíteni a játékosok, hogy ne legyen gond a tanulmányi átlaggal és amiatt ne legyenek felfüggesztve a játéktól. Volt erről egy cikk százalékokkal, hogy adott csapaton belül hányan járnak közös szakra, majd megpróbálom megkeresni.

Ami a mike54-et jelenti, ha jól tudom, akkor ennek a bemondása azért fontos a támadófalnak, mert az a játékos lesz az OL-nek irányadó a blokkolásnál. Kvázi vele felezik ketté a pályát, és hozzá képest vált a támadófal.

Remélem Paul43 erre téved, mint gyakorló játékos és majd kiigazít minket a kérdésben.
2012. 12. 25. 18:10
atis87
A cikket előre is köszi. Akkor várjuk Paul-t :) Én egy pár hónapja kezdtem el edzésre járni, még annyira nem volt vészes a dolog, majd január közepétől kezdődnek újra az edzések, de erről még nem hallottam eddig, szóval örömmel fogadom a felvilágosítást. :)
2012. 12. 25. 20:16
"he is setting up blocking assignments by identifying thew "Mike" linebacker. The oline will base their blocking assignments off of the mike."

Ez ugyanazt mondja, amire én tippeltem. yahoo answers-től van, ált. nem áll messze a valóságtól.
2012. 12. 25. 21:20
atis87
Így hogy elmondtátok, miről szól, így már én is találtam egy egész jó magyarázatot rá:

Identifying someone as the mike linebacker sets up the protection for the center and backs. Typically the offensive guards and tackles take the defensive tackles and ends (most offensive lines try to block big on big). The center and backs have to figure out who is left unaccounted for to block. So based on defensive formation and tendencies learned during film, the QB (or center) calls out the Mike, which gives the center his blocking assignment. Once the Mike is establsihed - it may not be the player who in reality is the middle linebacker, the backs will know who to block. Without doing this, the center and backs may be late in figuring out who their guy is.
2012. 12. 25. 23:01
vpi
Az ESPN-en ment egy NCAA reklám, hogy évente 90.000(!) sportösztöndíjas végez az amerikai egyetemeken, és csak 2500 lesz profi sportoló. Azért az elég durva merítés, persze nagy ország nagy számok, de akkor is durva. Szóval a 2500 prifi kb 20%-a megy NFL közelbe, ebbe beleértve az UDFA-kat is. Pl Woodhead-et sem draftolták, de elment CFL-be, meg vannak helyi bajnokságok is mint nálunk a megyei bajnokság fociba, ahonnan szintén be lehet kerülni NFL-be, persze a legáltalánosabb út a draft.
a mike54-nél én úgy tudom, hogy annak a védőnek a számát mondják be (54), aki nem a felkészült védekezési séma szerinti felállásban áll, tehát tőle várható a legveszélyesebb passrush. T.képpen kicsit módosítja a playhívást (persze lehet, hogy tévedek).
2012. 12. 25. 16:49
lipi
Ami egy kicsit aggasztott a játék képében, hogy zsinórban a második meccsen csődölt be az O. Lehet szidni a védelmet, amennyit akarjuk, de se a Frisco meccs, se ez a meccs nem rajtuk múlt.
Félelmetes mennyire nem találja az O a ritmust, JMD egyik meccsről a másikra képes elfelejteni jól működő játékokat, játékosokat. Egyfolytában a momentumokra megy, folyamatosan nagy játékokat, hosszú passzokat próbál erőltetni. Időnként teljesen elfelejti a no huddle-t, időnként túlerőlteti. Illetve a kedvencem tőle, amikor rákattan egy játékra. Ha sikeres volt egy belső futás, akkor addig hívja, míg negatív yardon nem szerelik a futót. Képes egymás után kétszer-háromszor ugyanazt a passzjátékot behívni stb.
Szóval engem egyáltalán nem a védelem frusztrál, hanem a támadók...
Az Ofal meg kritikán aluli teljesítményt nyújtott. Ennyi sack, siettetés gyakorlatilag egész idényben nem állt a Jags neve mellett, mint ezen az egy meccsen.
Nyögve nyelős lesz a PO. (Az meg, hogy feküdjünk le a delfineknek mert akkor kedvezőbb lesz a sorsolás olyan mantra, amit meg se akarok hallani. Pont azért szerettem meg ezt a játékot, mert itt nem volt jellemző a meccsek elbliccelése. A sima 1/1-es is hajtott a meccseken, mintha a SB-ban lenne. A csapatomtól meg pláne nem fogadnám el ezt a mentalitást :)).
2012. 12. 25. 17:09
dravait
Ezzel nagyon egyetértek. A támadósorunk kritikán alul játszott, Brady többet feküdt, mint állt, bár sokszor csak tizedmásodperceken múlt, hogy nem sack lett belőle, hanem dobás után érték el az ellenfél védői. JMD játékhívásai meg egyszerűen érthetetlenek. Nem tudom felfogni, hogy Welkert miért felejtik el hosszú negyedekre, miközben ha Brady vele játszik össze, akkor egyszercsak TD lesz belőle. De ez nem érdekes, inkább még gondolkoznak a szerződtetés hosszabbításán. Mikor most is ő vitte a hátán a meccset, az elkapásai adtak kicsi hitet a többieknek. Brady meg csak ne üvöltözzön a többiekkel, mert ő is megtette a magáét, hogy ilyen rossz meccset játszottak. Így a play-off első meccsét randán el fogják veszíteni.
2012. 12. 25. 17:28
Tzimisce
Nem fogják elveszíteni, ezt ne is kondícionáld.
Igenis legyen valaki, aki üvöltözik az O-val, és ez vagy az O coord. vagy a QB. Tény, hogy máshogy kell üvöltözni a támadókkal és a védőkkel (ezt el is hiszem Sanyinak), de ha nincs meg az az ember, aki gatyába rázza őket, akkor elmegy a meccs.
Az OL tényleg ergya volt, de igazából örülök neki, hogy még alapszakasz meccseket lazáznak el, nem PO-t.
A delfineket meg meg kell verni, mert a HOU ki fog kapni, így beférünk a 2nd seedre. A Denver meg, bár first seed lesz, simán elveri az IND-BAL meccs győztese, mert 11 meccse nem botlottak, és pont a PO-ban fognak, mi meg fogadjuk a Houston-t és újra elverjük őket Foxboróban egy havas meccsen.
AFC rematch-től félek egy kicsit, de benne van a srácokban, hogy idén már kikaptunk tőlük, de szerintem az is meglesz, az meg, hogy a SB-n kit verünk el, szinte mindegy, mert nyerni fogunk és kész. (Tippem: ATL vagy SF)
2012. 12. 25. 19:03
Gordon
sziasztok!
szeretném megemlíteni, hogy még mindig ligaelit az O.
"nyögvenyelős lesz a PO"-- "JMD kritikán alul teljesít"
"JMD képes elfelejteni jól működő játékokat, játékosokat?"
srácok komolyan nem értelek titeket, én is igyekszem maximalista lenni abban amit csinálok, de nem zárok ki egy fontos dolgot az emberi tényezőt. sokkal jobban értetek ehhez a játékhoz , mint én mégsem láttam, hogy akár egyszer is leírtátok volna, hogy : qva jól felkészült belőlünk az ellenfél vagy , hogy a ponyvát írjam:" sikerült megcsinálniuk a play-eket"
szóval az örök igazság, hogy "a győzelmet nem kell megmagyarázni a vereséget pedig nem lehet"
a mutatott játék miatti bosszankodást pedig hagyjátok meg a jets szurkolóknak:-P
UI: már az év elején megmondtam, hogy a packers-el játsszuk az SB-t hála istennek azóta rendbe raktuk a sec-t is így már csak a pass rush kell a győzelmünkhöz:-)
2012. 12. 25. 19:03
Gordon
az év elején= az idény elején
2012. 12. 25. 19:54
lipi
2012. 12. 03. 10:03
lipi
Remekül felkészült ellenünk a Miami

Szóval szoktam én ilyet is mondani. és bár a jags jól felkészült és bár áldoztak fekete kakast és egy 10 éves szűz bika vérét itták a meccs előtt, attól még a liga egyik legrosszabb egységéről beszélünk. Ez a Jags, nem megbántani akarom őket, de nagyon gyenge csapat, akiket ráadásul egy kifejezetten gyenge kezű, nem túl jó edző dirigál. Nem is tudtak a pályán fölén nőni. Azt csinálták, amit tudtunk, hogy csinálni fognak. Amiben tévedtünk, hogy nem feltartott kezekkel jöttek ki a pályára és nem kérték tőlünk, hogy alázzuk meg őket.
De a pályán látottak alapján, tartom a véleményem. JMD vezényletével a teljes O mélyen a tudása alapján játszott. Ha egy meccses megingásról beszélnénk, max megemlítettem volna. De sajnos zsinórban a második meccsen mutatják be a terített betlit. Ez irányú aggályomat jeleztem :). (és azt, hogy JMD-vel nagyon nem vagyok kibékülve...)
2012. 12. 26. 08:29
Az jutott az eszembe, hogy elég régóta bent vagyunk a PO-ban, olyan NAGY kockázat már nincs, szóval nem lehet, hogy JMD egyszerűen kicsit többet kísérletezget a kelleténél?
2012. 12. 25. 22:05
bundy58
most néztem az nfl.com on brees nek valószínűleg megint meglessz az 5000 passzolt yard harmadszor.Sosem bírtam az ilyen dobom-dobom-int-dobom irányítókat.
nemhiába van 1 gyűrűje neki is meg manning nek is régebbről marino-nak meg egy se,ellenben montana-nak aki közel sem dobott ennyit 4 is.
2012. 12. 26. 00:12
Brady sem fog sokkal elmaradni az 5000 yardtól, hogy sorozatban kétszer meglegyen neki. Brees kb. öttel passzol többet meccsenként mint Brady az elmúlt négy évben. TB dobott 135 touchdownt és 37 interceptiont ezen időszak alatt; Brees meg 152 TD-t és 65 INT-t. Az NFL meg sokat változott. Többet kell passzolni (nem jobb hatékonysággal, az egyértelműség kedvéért), hogy nyerjen a csapatod. Nagyobb kockázatot kell vállalni, mint mondjuk a 80/90-es években vagy éppen a 2000-es évek elején. Breest jogosan emlegetek mindig ott a top5 irányítók között, és bár az én ízlésemhez is közelebb áll, ha egy QB nem passzol meccsenként 30-35-40 alkalommal, de Brady is ezt csinálja 2007 óta. Nem is nyert a Pats gyűrűt. Breesnek legalább egy összejött ezzel a harcmodorral.
2012. 12. 26. 10:34
bundy58
bírom hogy itt mindig elő tudtok bányászni mindenféle statisztikákat ez a legkirályabb szurkolói oldal :)
2012. 12. 26. 10:42
Croaker
Kicsit más téma, de amit Danna linkelt oldalon (http://www.rotoworld.com/playernews/nfl/football?rw=1 ) van egypár érdekesség, lenne pár ember, akiket le lehetne igazolni:

Ha nem bánjátok, idéznék pár hírt:
"[Osi] Umenyiora and Justin Tuck top the list of potential big names that could be let go," writes Rosenthal. Tuck, 30 in March, posted back-to-back down seasons in 2011 and 2012. He registered just five sacks last season and enters Week 17 with a meager three sacks. Tuck is due $4.5 million in the final year of a five-year, $30 million deal in 2013."

Szerintem egyikük sem jönne rosszul.

Bár nem egy mai csóka, de nem rossz azért, főleg a megbízhatósága (175 egymás utáni meccsen játszott!):
http://www.nfl.com/player/sheldonbrown/2505056/profile

Hír:
Brown has played in 175 straight games. He'll hit the free agent market this offseason as a 34-year-old coming off a fine season.

2012. 12. 26. 12:26
DeMartino
az tuti Umenyiora és Tuck ha otthagyja a Gaints-et soha többé nem lesz olyan védelmük mint amelyet ők testesítenek meg.fuuu szép kis névsor asszem megint fel fog kavarodni a mezőny mindenki próbál majd még egy picit erősíteni a csapatán és egyre jobban kiéleződik a harc
Ha már neveket kellene bedobni a közösbe én ily módon tenném:
-Dwayne Bowe (KC)WR
-Terrance Knighton (JAC) - NT
-Louis Delmas (DET)S
2012. 12. 26. 22:46
Umenyiora szerződése lejár idén, tehát vele a Giants vagy újraszerződik a márciusi átigazolási piac nyitása előtt vagy bárhova igazolhat. Tucknak ellenben még 2013-ra is van szerződése. Tehát nem egy kategória a két játékos. Utóbbit ráadásul emlékeim szerint sérülések lassítják jó ideje.
2012. 12. 26. 14:28
Anta
Szerintem nem nagyon lesz pénzünk rájuk jővőre...
A jelenleg szerződéssel rendelkező játékosok kb. 100 millióval terhelik a cap-et (egyedül Brady több, mint 20 millióval...), és ebben még nincsennek benne a mi FA-ink (Welker, Vollmer, Chung, Edelman, Woodhead, Talib), illetve a draftolt játékosok.
http://nyjetscap.com/Patriots/patriots2013.php
Tekintve, hogy a cap 120 millió körül van, így elég kicsi mozgástér marad...
2012. 12. 26. 15:14
lupus
Tobb kerdesre/felvetedre itt,egyben.
Az Oline altalanos allapotarol es teljesitmenyerol. 1-1 csapatresz a megirt/rajzolt playbook alapjan jatszik a merkozeseken. A Frisco ellen pont olyan playbookkal alltunk ki,amely az o gyozelmuket volt hivatott segiteni. A defense-uk erossegei ellen a mi koncepcionk keves volt,ezt lassuk be. A masodik felidot erdemes osszevetni az elsovel,akinek van egy kis szabadideje. A special team hibajat nem irnam az Oline nyakaba.
A Jaguars merkozes hasonloan indult,csak naluk ott volt a "gyozni akaras". Az NFL lenyege,hogy barki barkit meg tud verni 1-1merkozesen. Es itt van a gyengebb szezont futo csapatok lelektana. Kit akarnanak megverni mindenkeppen 1szezonban? Igen,igen. A legjobbat! Mindegy mi lesz a tobbi merkozesen ,de jelenleg a New England Patriots az egyik csapat,amit mindenki meg akar verni. Higy JMD miert igy allitotta ossze a playbookot? Ki tudja.
Vollmert felejtsetek el,mint szolid kezdo! Marad,ha nem lesz minosegi ember helyette,
agy marad depthnek.
Nincs szuksegunk DT-re. Love es Deadrick jol kiegeszitik es rotaljak egymast es Vince-t. De amig Vince NT,addig a masik ketto inkabb DT. Ezt lassuk be es ez alapjan gondolkozzuk.
Nos,Welker,ha megy,ha marad,azzal kell jatszani,ami van. Ki gondolta volna,hogy a 2007-es szezon utan a Pats kepes lenne Tom Brady nelkul jatszani? Sot,nyerni?! Mi is lett a 2008-as szezon vege? 11-5? Hol allunk most? Kerdes? Welker 1ember,aki nagyon fontos resze a csapatnak. De nem tobb!
A Giants-nel minden evben megy a huza-vona...hozzank beferhetne barmelyikuk es megse.
2012. 12. 26. 16:00
Tzimisce
Egyetértek, hogy nem kell DT. WR meg OL kell. Sokan szidják JMD-t és szerintem valahol igazuk van, mert nem látom a különleges játékokat, amiket 07-ben. Szerintem ha nincs egy olyan atletikus elkapója, mint Moss, nem tud mit kezdeni.
BoB sem volt nagy szám, de egy kicsit konzisztensebb volt.
BB nagyságát lassan kezdem megérteni, hogy miért is tartják őt az egyik legjobb edzőnek, de Patricia és Scarnecchia kivételével nem látok igazán talentumot a csapatban. Kéne egy jó secondary edző, és egy jó playbook. Nem érzem azt, hogy kellően ki van használva a támadók képessége. Meg merném kockáztatni, ha meglenne a kémia, ezzel a playbookal akár egy egész más támadócsapatnak is tudna TB passzolni. Ez persze így nem igaz, de majdnem.
2012. 12. 26. 16:51
lupus
Hogy mennyire mulik Patrician es mennyire nem,azt nem tudom. De a secondary se olyan rossz,mint ahogy a szamok mutatjak. Blitz nelkul nincs passrush,ami kiszolgaltatotta teszi a DB-ket.
Viszont a mi defense-unk nem egy agressziv fajta,igy maradnak a labdaszerzesek.
(szerintem JMD kicsit tul van ertekelve,egyebkent)
2012. 12. 26. 16:51
lipi
Love és Deadrick. Love szolid backup, Deadric az se. Brace bust. DT poszt lyukas. Vince mellett, akit folyamatosan kettőznek, lubickolni lehetne.
Vollmer Top3 RT. csak nem bír lehúzni egy sérülésmentes szezont. Nálunk biztos hogy nem fog maradni, ha nem kínáljuk meg egy korrekt szerződéssel. És a teljesítménye alapján én meg is kínálnám.
Wes és Gronk az Oból a leginkább pótolhatatlan tényező, TB/Vollmer/Solder(meglepő) kivételével. Ha érdekel a miért, kifejtem, de gondolj vissza akár ebben az idényben az év elejére, amikor látványosan próbáltuk mellőzni WEst és Edelmanra építeni helyette. Nem volt egy sikersztori...
Patricia. Nem vagyok meggyőződve, hogy jó def coord lenne. És finoman is fogalmaztam.
Lassan érik a teljes edzői kar frissítése. JMD/Particia out, sec edző out. WR coach out. Csak az a baj, hogy BB-vel nem túl sok edző akar együtt dolgozni...
2012. 12. 26. 17:47
Tzimisce
Nem tudom, hogy Vollmer ennyire jó-e. Tényleg jó, de valahogy ez a sok sérülés....
Edelman nem rossz WR, lehet, hogy nem nőtt fel a feladathoz az elején, de ha megnézed, a sérülése előtt elég jól játszott.
Patriciát én megvédeném, mert sokkal jobb a defense, mint tavaly. A futás elleni védelmünk határozottan jobb, sajnos csak az év elején volt igazán jó. A passz elleni védelmünk is jobb, főleg Talib után.
2012. 12. 26. 19:14
Lucius
Srácok... BB + a lesajnált edzői stáb minden éveben rájátszásba juttatja a csapatot és általában ott sem az első körig jutnak. Miről beszéltek? Más csapatok évek óta rájátszás közelébe nincsenek, és mi akarunk edzőváltást? Jó, hogy nem BB-t akarjátok rögtön lecserélni, mert tavaly nem nyerték meg az SB.-t.
2012. 12. 26. 18:50
atis87
Nem mondanám magam a védőfal szakértőjének, de az hogy VW majd minden snap-nél a pályán a van, minőségi csere nélkül, az erősen ront az ő hatékonyságán. Továbbá nekem az se nagyon rémlik, hogy Love\Deadrick annyiszor csinálna legalább egy hurry-t belülről. Az meg hogy futás ellen tart a védőfal, egy ilyen 7-essel, az kb. alap.
Ha Vollmer szerinted nem szolid kezdő RT(top10 minimum), hát én tiszteletben tartom a véleményed, de szerintem nettó hülyeség (tényleg bármi rossz szándék nélkül).
A Welker témához meg annyit, hogy igen lesz utánna élet, csak azt is látni kell, hogy TB benne gazdagon megbízik, míg nézzük meg hogy milyen sok új wr-el alakult ki a megfelelő kapcsolat. Egyedül Lloyd.. Hülyeség elengedni, kell TB-nek erre a 2-3 évre, egy ilyen Wr aki így kap el, így bízik benne. Közbe hozzunk egy Hartline-t aztán szokjanak össze. :)
2012. 12. 26. 20:49
lupus
Kisse rosszul latod a Dline-t. Wilfork nincs minden snapnel palyan,de nem veletlenul KEZD. Es a fizujat se a verebek csipegetik ossze. A LOS-t a falnak kell tartania,nem a front 7-nek. Az a baj,hogy bizonyos poziciokbol sosem fogsz tudni allando nyomast/hurryt kihozni.
Vollmernek nem a kepesegeivel van baj,vagy a benne levo potenciallal,hanem a serulesevel. Es igy nem top Oline man.
Igen,tartsuk meg Welkert!
De lassuk be Belichik mester ritkan hallgat kulso hangokra.
2012. 12. 26. 17:08
lupus
Szerintem Love (es Deadrick is) jol teljesit,ha ugy tetszik lubickol Wilfork mellett. Igazabol nem ertem mi lenne az elvaras?Amig Wilfork egy tipikus 0-1technikas jatekos,addig tul sok lubickolni valo mellole,kozeprol nem jutna senkinek. A fal erejet a futas elleni szamok mutatjak meg a legjobban. Es abbannem vagyunk rosszak. Meg ugy se,hogy Jones nem egy "futasolo" tank.
Szoval,szerintem a fal rendben van. A passrush es a blitz hianya nem a jatekos allomanyon mulik.
Patricia. Pont ezert irtam,hogy mennyire az odontese a vegleges playbook osszeallitas...
Vollmer NEM top3 RT,mert mindenhol serulten fog jatszani.
Ujra csak szerintem,de Welker egy nagyon jo,sot,a liga legjobb slot recjevere
2012. 12. 26. 17:10
lupus
De jo,hogy ilyen kozel vannak a dolgok a telefonon...
Szoval,Welker. Es erzi a jatekot,meg ismeri Bradyt. De van ez lesz elet nelkule is.
Ez egy tipikusan ilyen sport.
2012. 12. 26. 18:43
Lucius
Welkert szerintem becseréljük egy jó draft pozícióra... szerzünk helyette egy puntert .:)

Amúgy egy kicker tényleg nem ártana...
2012. 12. 26. 19:04
crucified
Zoli fejlődése valahogy elmaradt idén, számomra egy pici csalódás. Jól látom szerintetek?
2012. 12. 26. 19:07
Lucius
Szerintem nem rossz... lecserélni biztos nem kell.
2012. 12. 26. 20:04
lipi
Jelenleg a liga rosszabbik felében van. ESPN alapján nettó punt yardban a 23., átlag punt hosszban a 27., in20 18.
Ugyanez tavaly: 3./11./14.
Szóval szignifikáns visszaesésről beszélhetünk nála :S.
2012. 12. 26. 20:33
crucified
OK, de azért azt is mérni kellene, hogy honnan végezte a puntjait tavaly illetve idén. De lehet ezzel hülyeséget írtam. Mert ugye nem mindegy szerintem, hogy a saját 20-as vonalunkról puntol, vagy a félpályáról.
2012. 12. 26. 21:36
lipi
igaz ugyanez a liga többi csapatára is... Nem mi vagyunk az egyedüli csapat, aki nem csak 3&outra küldi fel az O-t. ESPN szerint a legjobb punter net yard alapján a NO rugója. Brees nem az a típus, aki 2 sikertelen passz után búsan lesétál és hagyja érvényesülni a puntert :)
2012. 12. 26. 19:05
crucified
Edelmanról tudtok valami frissebb infot?
2012. 12. 26. 22:44
Sérültlistán van már, így ő ebben az idényben biztosan nem lép többet a pályára lábtörés miatt.
2012. 12. 27. 08:03
crucified
Kösz DoM.

Ras-I-t is érdemes volt a második körben elhozni azért a 2 év alatti 9 meccsért....
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 15. mérkőzés bejegyzéshez