Menetrend
Szavazás

Ups & Downs - Alapszakasz 16. hét

2008. 12. 22. 04:24
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Up & Down Mike Reiss az Arizona Cardinals elleni mérkőzés után is elkészítette a szokásos értékelő cikkét, azonban ez most meglehetősen rövidre sikeredett!
Mike véleménye szerint ugyanis az összes játékos "up", mindenki a tudása maximumát tette ki a mérkőzésen a pályára! Rájátszásba jutási esélyeink Miután a Jets a mai napon kikapott a Seattle Seahawks-tól egy, a mi meccsünkhöz hasonló körülmények között zajló mérkőzésen, a Dolphins pedig nyert, így jelenleg a Miami és a Patriots vezeti a csoportot 10-5-el, a Jets pedig 9-6-al a harmadik. A Patriots vasárnap a Bills-el, a Miami pedig a Jets-el játszik, mindkét csapat idegenben. - Ahhoz, hogy bármilyen esélyünk is legyen továbbjutni, a Patriotsnak nyernie kell a Bills ellen! - Ha ez megtörténik, még akkor sincs a sorsunk a kezünkben, ugyanis ahhoz, hogy megnyerjük a csoportot, a Jets-nek le kell győznie a Miami-t, különben a Miami a jobb konferencia mérlege miatt a Patriots előtt áll. - Ha nyerne mégis a Dolphins New York-ban, akkor sincs még minden veszve, mivel ha a Ravens kikap a Jacksonville Jaguarstól, akkor a miénk a Wild Card hely. Mivel ez utóbbira kicsi az esély, így jövő hét vasárnap mindannyiunknak pár órán keresztül Jets szurkolókká is kell avanzsálnunk. Nem lesz könnyű feladat. :) A Jets számára sincs még minden veszve, ugyanis ha ők megverik a Dolphinst, a Patriots pedig kikap a Billstől, akkor máris övéké a csoportgyőzelem! Amennyiben megnyernénk a csoportot, az már biztos, hogy 3. kiemelt lennénk az AFC-ben és a WC-hétvégén a 6. kiemeltet fogadnánk a Gillette Stadionban, jelen állás szerint a Baltimore Ravens-t. Forrás: Reiss's Pieces

Hozzászólások

2008. 12. 22. 07:20
steve
Gratula a csapatnak!
Szinte éreztem, hogy a Seattle-től kikap a Jets...:)

No de mostmár e hétre: GOOO Pats. GOOO Jets....:)
2008. 12. 22. 07:45
mela
Az elsőt behúztuk, már csak egy van vissza! A Miami csak szerencsével nyert, véleményem szerint, a mérkőzést követve akár lehetett volna fordítva is. Remélem Favre és a Jets össze szedi magát a hétvégére és "befűtenek" a Miaminak a hideg New York-ban.
Go Pats!
2008. 12. 22. 08:26
fozoo
Nehéz meccsünk lesz a Bills ellen, de ha véletlenül mégis nagy előnyt szereznénk az elején, a Jets képes leadni a meccset a Finsnek, csak hogy mi is kiessünk. Ne legyenek illúzióink Manginit illetően. Hála az égnek, egy időben van a két meccs, így a Jetsnek hajtania kell, mert még nekik is van esélyük. Persze szurkolok erősen a Jaguarsnak is.
2008. 12. 22. 08:36
rege
Kalapot emelek a csapat előtt. Valóban embert próbáló körülmények között győzött. És ami a legfontosabb a védelem is a helyzet magaslatán állt.
A lényeg, hogy a Jetsnek is lehetősége van még a rájátszásba jutásra , így mindent bele kell adjanak a Miami ellen, habár kétségeim vannak az of.-jukat illetőleg. (Azért nem leszek Jets szurkoló még egy fordulóra sem. Igen antipatikus csapat számomra.)
2008. 12. 22. 08:38
yoda
Az amit a fiúk csináltak az elmúlt 2 meccsen az igazán fantasztikus!!! Grat mindenkinek! Ha pedig egy kis szerencsével bejutunk a playoffba, akkor ott már a többieknek is lehet félnivalójuk tőlünk.

(ha jól értettem akkor 1985 óta nem volt olyan h valaki 11-5el nem jut be a PO-ba).
2008. 12. 22. 09:05
somlo
Ha jól számoltam(ami nem biztos), ha a Jets és a Jacksonville is nyerne akkor már a Jets lenne WC helyen.
nekik jobban örülnék mint a Ravensnek.
2008. 12. 22. 09:07
arapum
Én a Jacksonville-ben is bízom! Most a Colts ellen is csak balszerencsével veszítettek.
2008. 12. 22. 09:17
pippu
gratula a csapatnak!
ez a teljesítmény már teljesen a tavalyira hajazott!
nem volt gyenge pont: a védelem nem engedett semmit nekik, a támadók meg majdnem minden támadásból pontot szereztek.

sajna még ez sem elég... :( de van még remény!nagyon nagy szívességet tett a Seattle!!! nekik is gratula!
jövő 7en én leszek a legnagyobb Jets és Jaguars drukker a világon. :)

üdv
2008. 12. 22. 09:35
Rodoc
Érdekes volt látni a Jets meccsen mennyire nem tudott a Jets mit kezdeni az időjárással. A Seattle már az első félidőben eldönthette volna a meccset ha kicsit szerencsésebbek! Szerintem a hétvégére összekapják magukat és megverik a Delfineket. Mi meg a Billst (remélhetőleg) és akkor irány a PO és ott már határ a csillagos ég... :)

Go Pats!
2008. 12. 22. 09:43
Wakkow
pippu azért arra figyelj, hogy ne drukkolj túlságosan a Jetsnek mert a végén még kikapunk a Billstől, és a Jets jut tovább mert sokan drukkolnak nekik.
Én csak azárt örülnék ha a Jets bejutna wild cardon a rájátszásba, mert akkor korábbi draftjogot kell az öreg Favrért adniuk a GB-nek és kevésébé tudják erősíteni a keretüket.

a lényeg hogy ne kezdjünk úgy mint az utobbi két meccsen, ahol 10perc után eldőlt a meccs, mert Mangini bármire képes, hogy megsz*****on minket.
Go Pats
2008. 12. 22. 09:55
Rodoc
Wakkow: szerinted még arra is hogy a saját csapatát kiejtse velünk együtt? Csak hogy nekünk keresztbe tegyen?? AZért ezt már nem tudom elképzelni...főleg hogy ha ők nem jutnak be, akkor szerintem Magnininek lehet hogy utilaput kötnek a talpára!
2008. 12. 22. 10:05
Bulow
Sajnos ne legyenek illúzióink a Jetset és Manginit illetően. BIZTOS hogy leadja a meccset ha már nem lát továbbjutási esélyt. Sajnos az időpont ügy is kérdéses, a rugalmas sorsolás miatt lehet hogy a MIA-NYJ-t átteszik estére. Attól függ, hogy az NBC mit akar majd közvetíteni a legélesebb meccsek közül (legalábbis aszem így van). Ha így lenne, semmi esélyünk nem maradna. Mondjuk a DAL-PHI meg a JAX-BAL is kemény lesz, reménykedjünk...
2008. 12. 22. 10:17
Rodoc
Akkor lehet hogy én nagyon naiv vagyok, de én még hiszek a sportszerűségben... (bár lehet hogy Magnini esetében túlzás de akkor is) :)

A léneg akkor is GOOO PAAATS!
2008. 12. 22. 10:21
Pupu
Szerintem tuti nemadja el a meccset föleg ha egyidöben van akkor hoyg csinálja?
Ha mondjuk vezet a pats akkor nemhajtanak ha meg nemvezet akkor hajtanak?:D
Azért ez nem a kicsinyes bosszurol fog szolni hanem a rájátszásrol..szoval szerintem a jets nagyon nagyon fog hajtani...mindenki ezt tenné a helyükbe...
2008. 12. 22. 10:39
rege
Pupu Te már láttad tv-ben ezt a Mangini nevű egyént. Ritka egy undok figura. Még azt is kinézem belőle, hogy a meccs végén ő (kis és rövid ö)viszi be a labdát a saját célterületére. Nem tudom a Bal. mikor kezd, de ha egy időben velünk akkor semmi esélyünk. (Ha nem így lesz megkövetlek, de ennek igen kicsi az esélye.)
2008. 12. 22. 10:43
lupus
Én nem tudom elhinni,hogy lead valaki egy ilyen meccset!Elég gyorsan szájra kellnek mindenféle összeesküvéselméletek az USA-ban is.És utána nem lehet még preschool coach se.
2008. 12. 22. 10:48
Thorn19
yoda: olyan még sosem volt, mióta 6 csapat megy PO-ra főcsoportonként, hogy 11-5-el bárki is nem jutott volna min. Wild Card-ra. 1985-be még csak 5 csapat vett rajta részt főcsoportonként (3 csoportgyőztes a Divisional Round-ba, a 2 további csapat Wild Card-ra).

Én bízom a Jets-be, mert még nekik is van/lenne esélyük, de attól függ Mangini mien kedvébe lesz. Nem hinném, hogy azzal az utasítással küldené ki a fiúkat (pláne Brett apót) hogy tessék veszteni, hogy a Pats csak azért se jusson be, amikor nekik is lenne esélyük.
2008. 12. 22. 10:51
pippu
mint mindig a saját meccs lesz az első.
remélem is,h a Jets megveri a Miamit,a Bills-et meg csak legyűrjük vhogy...csak az a baj,h a miami előtt is itt áll a nagy lehetőség. :s
tnap tökéletes volt a védelem,ha ennek a teljesítménynek a 80%-át hozzák a bills ellen, nem lehet gond

GO PATS!
2008. 12. 22. 10:52
bara
európai focin nevelkedtünk, ez meglátszik elég sok hsz-en:)))

a jets nem fogja leadni azt a meccset, önszántából soha. akkora anyagi vonzata lenne, hogy nem tehetik meg - sem vezetők, sem edzők, sem játékosok - de még a pályakarbantartók sem..

emlékezzünk csak arra, mekkorát kaszált annó a real beckham leigazolásával - csak a pólók, bögrék, stb.. értékesítéséből visszajött az ára ripsz-ropsz - és akkor vegyük figyelembe, hogy az usában iszonyat értenek az ilyen bevételek kiaknázásához.. melyik szurkoló venne favre-os pólót, ha láthatóan leadják a meccset??

és hogy a mestert idézzem:)) mi foglalkozzunk most csak azzal, hogy elkalapáljuk a bills-t;))
2008. 12. 22. 11:05
lupus
Bara,egyet értek veled az "újvilágban" nagyon értenek ezekhez a dolgokhoz.És a Brettapópolót már idén is nehezen kajálták az amik(tudjuk miért)
A mester idézetét pontosítanám: mi foglalkozzunk most azzal,ami a legjobb a csapatnak :)))
2008. 12. 22. 11:16
bradyfan
Végig olvasva a hozzászolásokat azt tünt fel hogy nagyon sok ember nem gondolta át mit is akar irni. Ugyanmár mért adná le a mecset Mangini?? Ha ezt megteszi kb még ovodában se lehetne edző ezt lefogadom. Plusz a jó öreg Eric mester valamilyen színten az állásával játszik ugye a szezon előtt fullra bevásároltak és egyértelműen a cél az AFC East megnyerése volt jelzem az akkor még sérülés mentes Pats ellen. Utána Brady és a többi kulcsjátékos sérülése után egyértelműen a csoportgyözelem volt a cél NY-ban. Ha ez nem sikerül nekik akkor Mangini távozik ezt biztosra veszem.
2008. 12. 22. 11:23
lupus
Bradyfan,ne érts félre,tényleg nem kötekedni akarok,de akkor ha leadja a meccset,ha nem azt gondolod mindenképpen mennie kell a szezon végén??Mármint,ha nincs meg a csoportgyőzelem?A WC már lehet,hogy kevés lesz a vezetőségnek?Én tényleg örülnék neki,ha ez így lenne,mert ezek után tényleg nem kéne látni őt a ligában.
2008. 12. 22. 11:29
Mr nemo
Most néztem az nfl.com-on a napi szavazást. Hát komolyan csalódott vagyok. Cserecsapattal játszunk, és még mindig minket kedvelnek a legkevésbé...
2008. 12. 22. 11:32
vidor
szerintem valamit félreértettél. Ha egy szavazásra gondolunk, akkor az a kérdés, hogy a 3 csapat közül melyiknek van a legkevesebb esélye bejutni a playoffba
2008. 12. 22. 11:38
bradyfan
Lupus van benne logika amit mondasz egy kicsit félre érthetően irtam. Ha nem jutnak PO-ba akkor valszeg mennie kell. Egy WC-vel sem biztos hogy maradna de ott legalább lenne egy kis tárgyalási alap. De mondom én nem tudom elképzelni hogy leadja a mecset főleg ha még szeretne valahol edzőként dolgozni.
Illetve azis érdekes jelenet lenne hogy Favre valszeg élete utlsó szezonját játsza csak azért jőtt NY-ba hogy még egy esély és erre Mangini közli vele hogy jó voltál Brett de msot ezt a mecset ne nyerd meg mert ki akarok baszni a volt csapatommal.
2008. 12. 22. 11:39
Bulow
Mindenkihez: Nem azt mondtam, hogy Mangini mindenképpen leadja a meccset. Hanem azt, hogy a Jetsnek elszáll minden reménye, akkor ők "jelölik ki" a továbbjutót. És akkor azok biztosan nem mi leszünk. Mert mondjuk félidőben vezetünk 35-0-ra (lásd Arizona) ők meg x-re állnak. Sőt még Mangini sem kell hozzá, mert a csapat is tudni fogja az eredményt, ők is emberek, feladják egy picit legbelül. Arról nem is beszélve, ha átrakják a meccsüket estére, és mondjuk tudják, hogy mi már nyertünk. Elvben a Baltimore is akkor kezdődik, de egyrészt azt is átrakhatják estére, másrészt ott sztem semmi esélye a Jaxnak.
2008. 12. 22. 11:46
pat68
Szerintem a NY nem ad le semmilyen meccset. Mangini sem akkora segg és még ott a csapat,bret papával az élén! Nekik komoly pénzbe kerülne, ha nem jutnának min. WC-ba.
A mi Csapatunk előtt meg le a kalappal! Mindent megtettek, amit lehet! Ezt mutatja az is,hogy mindenki UP!
2008. 12. 22. 11:54
lupus
Én csak azt tudom,hogy pl tavaly a Dolphins mindent megtett a 16. meccsen is.Nem gondolom,hogy az NFL-ben olyan emberek játszanak,akik fealdják.Akkor nem juttotak volna el a profi szintig.Akkora a túlkínálat(50állam-huhh mennyi főiskola/egyetem) és annyira kicsi a piac(32csapat-53rooster),hogy nem hiszem,hogy ezt bárki megkockáztatja.
Ráadásul ott ők többek egyszerű futbalistánal.

u.i.:elfogadom mindenkitől,ha naívnak tart
2008. 12. 22. 11:59
rege
A Bills-Jets kapcsán a múlt héten én is az összeesküvés elméletek ellen voltam(vagyok), de mint írtam ez a Jets hc mindenre képes. Épp ezért nem fogok nekik szurkolni, még akor sem, ha ez lenne az utolsó esélyünk. De nem az, két vasat is tartunk a tűzben, a Jaguars különben is szimpatikusabb csapat mint a Jets.
2008. 12. 22. 12:09
steve
Lupus!

Nekem pont az problémám, hogy profik...
Lehet "véres küzdelemben" is meccset leadni!:(
Csak arra kell ügyelni, hogy az ellenfél 1-el több pontot szerezzen a végén.....
2008. 12. 22. 12:10
bradyfan
Rege egyet értek veled énse szurkolnék szivem szerint soha a jets-nek főleg Mangini miatt de valahogy reállisabb esélyét látom annak hogy a jets nyer mint hogy a jax. Bár igaz hogy tegnap is sokan mondták hogy biztos nem fog ugy pörögni se a hawks se a chiefs hogy esélyük legyen aztán mégis csak ugy pörögtek hogy 1:30 választott el minket a csodátol.
Lehet hogy én is naiv vagyok de én még hiszek a sportszerűségben.
2008. 12. 22. 12:11
Maniac84
Na én hozzászólnék a cikkhez is. :) Teljesen egyetértek Reiss értékelésével, még Hobbs is min egálra jön ki a hibájával meg az int-jével. Minden dícséretet megérdemel a csapat.
A másik témához hozzászólva, szerintem aki úgy gondolja, hogy egy csapat leadja az utolsó meccsét, akkor amikor még neki is van esélye a PO-ra, csak azért, hogy egy másikkal kiszúrjon, az nem néz elég régóta nfl-t. Ahogy már valaki korábban is mondta ez nem olyan mint az európai foci. Sőt megkockáztatom, hogy ha csak a gyanúja felmerül ennek, akkor többet nem látjuk Mangini-t nfl közelben. Ettől függetlenül szerintem simán a Miami esélyes hétvégen, elképesztő, hogy szinte minden szoros meccsük az ő oldalukra billen.
2008. 12. 22. 12:13
Mr nemo
Vidor:

És tényleg :D
2008. 12. 22. 12:22
lupus
Annyira belefeledkeztünk a Yets-Dolphinsba,mintha mi byeweeken lennénk jövő héten.Pedig NEM!
Úgy érzem nagyon ott kell lennünk Buffaloban!!
Tavaly a Bills egy óriásit alkotott az 5.héten MNF-on a Dallas ellen.Igen,ők ősi rivális meg minden,de azért a Patsnek betenni se kissebb érdem.És tavaly igazán szar volt a Bills,idén meg "csak" szarok.
2008. 12. 22. 12:34
steve
Lupus!

Arany minden szavad!
Tegyük a dolgunkat. Ez az első lépés a hétvégén. A többit mások lépik hejettünk....:)
2008. 12. 22. 12:45
bradyfan
Azért az eredeti cikkhez is szolva hogy nálam a leggynagyobb up (ha van ilyen egyáltalán) az Gostkovski volt 4/4 field goal ilyen időben hátt mit ne mondjak elég jó teljesitmény. Nem véletlen a Pro Bowl.
2008. 12. 22. 13:03
Go Vrabel
lupusnak teljesen igaza van, mer amíg nem vertük meg a buffalot, nem kell a jets-dolphins meccsről fantáziálni...
2008. 12. 22. 13:15
Pat Patriot
Van pár dolog, amit lehet utálni az amerikaiakban, de náluk hihetetlenül allergiásak az egyértelmű, a látványos csalásra. Ha ez még keveredik azzal, hogy a Jets bejuthat a rájátszásba, akkor nekem furcsa egy kicsit, hogy a Jets leadná a meccset. Nyilván nem úgy mennek ki a pályára, hogy elveszítjük, félidőben meg - mondjuk 28 pontos hátránynál - nagyon érdekesen néznének rá a játékosok, ha azzal állna ki Mangini, hogy: "Menjetek, srácok, veszítsetek"! Van ugye az a mondás, hogy arra pontosan emlékszik minden amerikai, hogy mit csinált 1963. november 22-én. Na most ha egyszerre elkezdene nem küzdeni a Jets, ha már tudja, hogy nincs esélye, akkor erre a néhány percre hihetetlenül emlékezne egy csomó ember az amerikaiaknál, és Mangini keresgélhetne a litván meg a kazah csapatok között, ha munkát akar találni... De most a lényeg tényleg, hogy először a mi feladatunkat oldjuk meg. Ha az megvan, akkor lehet a pechről beszélni, ha mégsem sikerülne a PO. Különben meg szerintem 2 meccsből 1-en kell nekünk jó eredmény (feltéve persze, hogy mi is nyerünk), és az már csak összejön. Möglössz a!
2008. 12. 22. 13:18
lupus
Ha bejutnunk a PO-ba,akkor az "én elvárásaim" már rég túl vannak teljesítve!A szeptemberi rajt óta annyi volt a sérülés,hogy nekem a 11-5 is több,mint tökéletes!Csak ugyanazt tudom megismételni,amit a februári SB után: én nem az eredmények miatt szurkolok a Patsnak.
A kis tüske,csak azért van bennem,mert mi döntünk a sorsunkról!És útálok kiszolgáltatott lenni!Taálnnál még a NEM is sokkal jobb!
Remélem,hogy a mérkőzések egy időben lesznek!
2008. 12. 22. 13:21
Seventh Son
Szerintem a legnagyobb ellensége a csapatnak nem Mangini, hanem a meccsek kezdési időpontja. Az lenne igazságos,ha az érintett 3 meccs egy időpontban kezdődne. Este pedig adják csak a Dallas-Phili vagy a Denver-San Diego meccset.
2008. 12. 22. 13:27
bradyfan
Nem ide vág de azért hihetetlen hogy a Denver gyakorlatilag mindent elkövet azért hogy ne nyerje meg a csoportját mekkora poén lenne ha az egészz évben vergödő és szarul játszo SD a denver bénaságának köszönhetően bejutna a PO-ba és ott megnyerné az SB-t. Igazi film anyag lenne.
2008. 12. 22. 13:39
Beliboy
Én is amondó vagyok, hogy egyelőre nyerjük meg mi a meccsünket a Bills ellen, a többit meg majd meglátjuk. Aztán majd utólag esetleg lehet agyalni, hogy mit csinált Mangini, de előre fölösleges.
2008. 12. 22. 13:56
rege
bradifan emlékszel még a Seattle meccsre? Ott a végén a volt játékos meg a volt edző (DB. és BB) összeölelkeztek és gratuláltak egymásnak. Ez egy sportemberi gesztus volt. El tudnád ezt képzelni Mangini-ről? Nos én nem! Lényeg nyerni Bills ellen és kész. A képek meg nagyon szaggatottan jöttek a neten, az nfl.com már rég írta a td-t, az "élő" képen meg semmi.
2008. 12. 22. 14:12
fozoo
Szeretnék tájékoztatni mindenkit, aki azt mondja, hogy koncentráljunk most a Bills meccsre, ne foglalkozzunk a többi meccsel, stb. MI szurkolók vagyunk, akiknek a csapatért való szorításon túl mi más dolga lenne itt egy fordulóval az alapszakasz vége előtt, és reális továbbjutási esélyekkel, minthogy számolgassunk, és az esélyeket latolgassuk. A meccset nem NEKÜNK kell megnyerni, hanem a Patriots játékosainak és edzői stábjának! Mi végezzük a magunk feladatát; BB-ék és a srácok is végzik a magukét, ebben biztosak lehetünk.
A másik! Szerintem tévedés azt hinni, hogy a Jets játékosai majd a lelküket is kiteszik egy olyan feltételezett helyzetben, ahol már elúszott számukra a playoff. Aki ilyet mond, sosem látott még olyan NFL mérkőzést, ahol az egyik csapat nem hajt végig 100%-al, vagy nem "zuhan össze" teljesen? Ez nagyon könnyen előfordulhat a Jetsel, hiszen egy végigküzdött szezon után az utolsó fordulóban, mondjuk meccs közben látni, hogy hiába volt...
2008. 12. 22. 14:43
bradyfan
Rege nem tudom elképzelni rola de hagy legyek naiv és hagy gondoljam azt hogy nála is van egy határ amit nem lép át. Amugy a steameknél nem csoda hogy az NFL.com gamecenter előbb irta mivel a netes streamek általában jó egy percet késnek.
Én például tegnap a justin tv-n voltam kénytelen végig szenvedni a mecset mert a homer tv nálam nem jó.
2008. 12. 22. 15:08
Seventh Son
Az elején én sem tudtam nézni a homer tv-t, aztán az első negyed végétől jó lett és nagyszerű minőségű volt a kép is. A valós időhöz sem késett sokat, kb fél percet, ami bőven jó!
2008. 12. 22. 15:51
Bruschi85
Olvasva itt a hsz-eket, látom megy az összeesküvés elmélet gyártás.
Egyenlőre, csak foglalkozzunk csak a saját meccsünkkel amit mindenképp meg kell nyernünk a Bills ellen.
Aztán majd jöhetnek a számolgatások..
A Jets nem fogja "feladni" a meccset mivel még ugyanúgy a rájátszásba juthatnak.
Az SNF a SD-Denver lesz.
Remélem a mi meccsünk egyidőben lesz a többi számunkra kulcsfontosságú meccsel.
A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2008. 12. 22. 15:53
Monica12
fozoo: A Jets-nek ugyanúgy meg van az esélye a továbbjutásra. Ha megnyerik a Miami elleni meccset, a Pats pedig (reméljük nem így lesz) kikap a Bills-től, ugyanúgy 10-6-tal fognak állni, viszont a Division belüli jobb eredménnyel továbbjutók lehetnek. Továbbá: nem sok lehetősége lesz a Jets-nek a taktikázásra, mivel egy időben kezdődik a két meccs, és mint tapasztalhattuk az utolsó percekben is megfordítható az eredmény [természetesen nem egy lehengerlő 40 pontos vezetésnél :)]. Úgyhogy a Jets tuti teljes gőzzel fog küzdeni.
Remélem, nyerni is fognak, és a Pats is győztesen hagyja el a pályát.
Úgyhogy mi is tegyük a dolgunkat...: GO PATS!!! :)
2008. 12. 22. 16:02
Kollega
A Jets velünk egy időben játszik. Amíg van esélyük, muszáj lesz hajtaniuk, teljes erőbedobással, hiszen van esélyük a playoffra. Azért biztosan nem adják fel a meccset, mert akkor esetleg mi jutunk tovább, ez marhaság!
2008. 12. 22. 16:03
temp
félelmetesebb, hogy a Jets mostanában tényleg nem jó. Kikaptak a Seahawks-tól (a gond, hogy csak 3 pontot szereztek), előtte szintén nem túl impresszív játék a Frisco ellen. Nem is kell feltétlen attól tartani, hogy "direkt buknak", elegendő ha a mostani formájukat tartják.

13 Sun, Nov 30 Denver 17-34 L
Rengeteg hiba a meccsen, Favre mindössze 1INT, miközben a korábban acélos védelem 129 futott yardot kapott.

14 Sun, Dec 07 @ San Francisco 14-24 L
Favrenak megint csak 1INT-re futotta, a teljes Jets O összesen 196 támadó yardot hozott össze

15 Sun, Dec 14 Buffalo 31-27 W
a Bills gyakorlatilag 3 meccsre elegendő hibát vétett, és abszolút vezető, mi több győztes pozicióból bukták el a meccset.

16 Sun, Dec 21 @ Seattle 3-13 L
Ezt végképp nem kell kommentálni, 3 szerzett pont...
2008. 12. 22. 16:14
Mr nemo
Aha! Lebuktak! :D Már 4 meccsel ezelőtt elkezdték a maskirovkát, hogy minket kigolyózzanak a PO-ból :D

Komolyra fordítva a szót: túlságosan is amerikás nekem ez a szezon. Utolsó meccsen dől el a PO, ráadásul 3 különböző mérkőzésen. Emlékszem tavaly már-már unalmas volt, hogy mindig nyerünk, de idén egy kicsit túl sok az izgulni való :D
2008. 12. 22. 16:15
bradyfan
De tudod viito egy mecsen bármi megtörténhet.
2008. 12. 22. 16:31
bradyfan
Tényleg van valami esély arra hogy a mi mecsünket fogják adni a sport tv-n? Mert ha az amcsi idő szerint 4:15-ös mecset adnak akkor az nem lesz tulságosan izgi. Gyakorlatilag minden PO-ért küzdő csapat 7-kor játszik. Remélem felvételről adja majd a mecset a sport tv.
2008. 12. 22. 17:12
temp
bradyfan: így van! 1 meccsen bármi megtörténhet. Pl az amúgy is bosszantó ellenfél Bills... :)

szerintem nekünk nem kell semmi extrát tenni. Nyerni kell a saját meccsünket, és utána bármi is történik ez a csapat abszolút emelt fővel fejezi be az idényt.
2008. 12. 22. 17:16
Beliboy
Kövezzetek meg, de nekem a tavalyi szezonos "unatkozás" jobban bejött, mint ez a idegtépő szezon:)
De az is igaz, hogy sokan szinte készpénznek veszik a Bills elleni győzelmet, és úgy matekoznak a Jets meccsel kapcsolatban, egyelőre azt a meccset nyerjük meg.

Én egyébként azért se hiszem, hogy a Jets hagyja a Miamit nyerni, mert hazai pályán, úgy hogy mostanában nem úgy megy a szekér, ahogy szeretnék, biztos vagyok benne, hogy győzni akarnak minden áron. Nekem egyébként nagyon szimpatikus volt tegnap a Seattle, elvileg a búcsún kívül nekik sem lett volna sok okuk hajtani, a Jetsnek viszont annál inkább, mégis mindent beleadtak.
2008. 12. 22. 17:21
Nincs igazság!!! :(

A Jets - Miami-t és a Ravens - Jaguars meccset áttették 22.15-re! A Pats persze maradt 19 órás meccs... ergo ha nyerünk, a Jets tényleg leadhatja a meccset a Miami-nak... És akkor még ne gyártsunk összeesküvés elméleteket... sztem ez így baromira igazságtalan. Úgy láccik tényleg elege van az NFL-nek abból h mi mindig PO-ba jutunk...
2008. 12. 22. 17:23
bradyfan
Beliboy a tavalyi szezon nekem is jobban tetszett mint az idei. Viszoont ugyanilyen jó érzés az idei szezonban örülni egy sikeres passznak mint tavaly egy hatalmas Moss és Brady összejátéknak. De azért a szívemnek nem tesz jót ez a minden hétvégés izgalom.
Viito de a Pats mecse az más téma ott ezek a dolgok nem jőnnek ki.
2008. 12. 22. 17:26
Brandy
Szerintem nem csak Mangininek van beleszólása ebbe "kapjunk ki" témába. :Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de Favrenak ez az utolsó szezonja( szerintem abbahagyja), és nem hinném ,hogy egy ilyen vereséggel búcsúzna az NFLtől! A másik meg, hogy sztem sem esélytelen a Jax, sőt!
2008. 12. 22. 17:30
Beliboy
Sőt, idén az ember sokkal kisebb dolgoknak is örül:D Mindenesetre arról felvilágosíthatna valaki, hogyha jövő héten nyer a Pats és a Jets, és kikap a Ravens, akkor kijut Wild-card-ra? A Jets vagy a Ravens?
2008. 12. 22. 17:44
bradyfan
Ha a pats nyer és a jets is akkor a pats diviziógyöztesként ott van a PO-ban. Ha pedig ezek mellet a ravens kikap akkor a jets van ott a WC-n.
Ezért sem fogja leadni a mecset a jets, hiába tudják hogy mit játszotunk mi ott van ravens faktor.
2008. 12. 22. 17:45
zolika26
Beliboy:
With the NFL moving both the Jets-Dolphins and Ravens-Jaguars games to 4:15 p.m., the Jets will still a chance to qualify for the playoffs even if the Patriots win.

The Jets would need to win and have the Ravens lose to qualify for the playoffs.

azaz, a jets jutna be
2008. 12. 22. 17:57
Beliboy
Akkor csak lesz a Jetsnek motiváció:). De én tényleg úgy vagyok vele, hogy ha megverjük a Bills-t és úgy alakul a dolog, hogy mégsem jutunk be, akkor is büszkék lehetünk az idei teljesítményre. TB lesérülése után, nem hiszem, hogy sokan gondoltuk, hogy egy fordulóval a vége előtt 10-5-ös mérleggel fogunk állni.
2008. 12. 22. 18:12
Seventh Son
Na.. Még jó,h írtam itt,h az lenne a legsportszerűbb,ha a 3 meccset egy időpontban adják.. Hát ezt nem gondoltam volna.
2008. 12. 22. 18:57
Go Vrabel
attól függ az egész, hogy Favre apó milyen napot fog ki... mert ha megy neki a játék, nincs az a Mangini aki megállítsa
2008. 12. 22. 19:23
temp
hát, sajna az utolsó pár meccsén nem játszott túl jó formában, pickeket dobálta bőszen. Inkább a Jets védelem az aminek nagyon össze kellene szedni magát. A szezon előtti futás elleni védelmük széthullani látszott mostanában.
2008. 12. 22. 19:27
csacsi
A jets meccsett kellett volna 19 órán hagyni, és
így lehetett volna elkerülni a bundagyanút teljesen...
2008. 12. 22. 21:42
Cheater
Én is egyfolytában kombinálok és próbálok hinni a pozitív sportszerűséget váró embereknek:), de nagyon elkeserít ez a hír...:(
Gusztustalan az időpont variálás...
2008. 12. 22. 22:15
temp
szerintem egyelőre koncentráljunk a saját meccsünkre, és a srácokra.

Jóhír, hogy Big Sey sérülése nem komoly, így valószínűleg a Bills ellen is kezdhet, ami komoly pluszt jelenthet a futás elleni védelmünknek. Ha a DL a Bills ellen is úgy játszana, ahogy a Cardinals ellen (oké, tudom, a Cards nem tud futni), akkor sima meccsnek nézünk elébe.
2008. 12. 23. 07:23
rege
Lehet azt tudni, hogy a NASN mikor melyik meccset adja? A lapjukon nem látok semmit.
2008. 12. 23. 08:04
temp
nem hiszem, hogy azért hozta le, hogy ne legyen rekord döntés. Volt újságíró, aki még kifogásolta is, hogy egy ilyen vezetésnél, egy teljesen kilátástalan játékot nyújtó ellenféllel szemben miért van a pályán a 4. negyedben egy csomó kulcsemberünk (és ugyanezt az ellenfélnél, hogy egy már tutira elbukott meccsen egy PO csapat miért játszatja például még Warnert, vagy LF-et).

Teljesen egyetértek egykébént ezekkel a felvetésekkel, főleg nálunk, akiknél amúgy is sovány a cseresor a legtöbb poszton.
2008. 12. 23. 09:25
Knoxville
A valószínűbbnek az tűnik, hogy a Jets legyőzi a Dolphins-t. Ray-ék nem hiszem hogy otthon kikapnak az idén gyengélkedő Jax-tól.
2008. 12. 23. 09:42
rege
Bárcsak bejönne a jóslatod Knoxville!
2008. 12. 23. 12:18
gj2k
A Jets nem fogja "leadni" a meccset. Ha gyengélkednek, persze hogy kikaphatnak, főleg mert a Dolphinsban most Pennington a QB, aki ne felejtsük el, hogy a Jetsből jött el Favre miatt. Mikor máskor szeretné elkalapálni a Jetset, ha nem most?! Ennek ellenére Favre sem egy szarrágó, úgy oda fogja tenni magát, mint Pistike a csizmát az ablakba. Nagyon nagy mérkőzés lesz, nem kell összeesküvés elméleteket gyártani. Inkább drukkoljunk Casselnek, hogy feltegye az I-re a pontot, és mutassa meg az összes Pats gyűlölőnek a világon, hogy ez a csapat Brady nélkül is csapat. Sőt! nagybetűs CSAPAT.

Go PATS!
2008. 12. 23. 12:30
Seventh Son
Ezt már most is tudják! ;) Vitathatatlan! Bármi is történik az utolsó fordulóban.
2008. 12. 23. 17:41
fozoo
Így van, bármi is történik az utolsó fordulóban maximálisan elégedettek lehetünk. Tulajdonképpen egy nagy UP az egész szezon :)
2008. 12. 23. 19:47
palditamas
Az NASN vasárnap élőben adja a Pats meccset. Utánna szintén élőben a Jets meccsét, de ezt már a sport1 is adja.
2008. 12. 23. 20:34
rege
palditamas: sajna a NASN abban az időzónában a Titans-Colts-ot adja. Ma este 9-kor lesz a game day, úgy másfél órában.
2008. 12. 25. 18:33
SzunaP
Hát ne haragudjatok, ez tiszta őrültekháza! Bundagyanú, meccsleadás, stb, milyen hülyeség ez? Ez nem az olasz bajnokság emberek! Abból, hogy az amik nem is egyidőbe tették a kérdéses meccseket, már látszik, hogy nem is ismerik ezeket a fogalmakat, fel sem merül ez a probléma...

Remélem legalábbis erősen, nem fogok csalatkozni ebben a ligában.
Hozzászólás a(z) Ups & Downs - Alapszakasz 16. hét bejegyzéshez