Menetrend
Szavazás

Vasárnapi hírmorzsák 2017.03.26.

2017. 03. 26. 10:46
Szerző: Spigo
Kategória: Hírek

1. A Patriots hétfőn kitette keretéből a futó Tyler Gaffney-t, aki a 2016-os szezon legnagyobb részét a gyakorlócsapat tagjaként töltötte. A Stanford volt játékosa hatodik körösként érkezett a ligába, 2014-ben a Carolina Panthers választotta ki 204-ikként. Az edzőtáborban sérülést szenvedett, majd 2014 július 28-án a Patriots claimelte a futót. 2015-ben is megsérült és az egész évet az IR-en töltötte. Tavaly az 53-as keret szűkítésekor küldte el a Patriots, majd október 17-én csatlakozott a new englandi gyakorlócsapathoz. Október 29-én az 53-as keretbe is bekerült, de másnap a Bills elleni meccsen inaktív volt és november 10-én újra kikerült az 53-as keretből, hogy november 12-én megint csak csatlakozzon a gyakorlócsapathoz.

2. Mike Giardi szerint az, hogy most éppen csend van a Malcolm Butler saga körül nem jelent semmit. Az ajánlat nagyjából kész van, pár részlet hiányzik még. Minden Belichicken múlik majd. A ProFootballCentral szerint a Patriots a Saints első kör 11-ik választását akarja. A Saints gondolkodik, de néhányan a franchise-on belül úgy gondolják, hogy a 11-ik választási jog és egy hosszú távú szerződés túl sok lenne Butlerért.

3. Bryan Stork, a 2014-es Super Bowl győztes csapat centere úgy döntött, hogy befejezi pályafutását. Storkot a Patriots a 2014-es draft negyedik körében választotta ki. Rookie évében kezdő centerként nyert Super Bowlt a csapattal a Seattle Seahawks ellen. A következő évet, miután már harmadik agyrázkódását szenvedte el, a rövid távú injured reserve-n kezdte. Tíz meccsen játszott végül 2015-ben, de a 2016-os idény kezdetén a csapat elcserélte a Washington Redskinshez egy kondíciós 7-ik körös választási jogért cserébe, azonban Stork nem ment át az orvosi vizsgálatokon, így a csere meghiúsult. A csapat ezek után elküldte a játékost és azóta sem talált csapatot.

4. Sokszor éri az a vád Bill Belichicket, hogy bár zseniális edző, a draftolásokkal meggyűlik a baja. Nos az alábbi táblázat mutatja, hogy ez nem igaz. Jól látható, hogy 2000 óta a Patriots draftolta a legtöbb Pro-Bowl játékost és All-Pro játékosok kiválasztásában is az élmezőnyben van.

5. Tony Grossi (ESPN) szerint a ma kezdődő tulajdonosi találkozón a Cleveland Browns egy utolsó nagy rohamot indít majd Jimmy Garoppolo megszerzésére. Több csapat is próbálta megszerezni a játékost, de a sikertelen próbálkozások után másfele néztek. Már csak a Browns próbálkozik, melynek hatalmas muníciója (draft) van hozzá.

6. A Pro Football Focus egy charton mutatta meg, hogy miért is volt a Brandin Cooks trade nagyon jó a Patriots számára. Jól látható, hogy azokon a route-okon, ahol az elkapónak egynél több irányváltoztatást kell csinálnia, vannak az NFL elkapók és van Brandin Cooks, aki teljesen más szintet jelent. Magasan a leghatékonyabb játékos a ligában. És bizony a Patriots nagyon sokszor kéri az elkapóit, hogy ilyen útvonalakat fusson.
(Yards/route: az ezeken az útvonalakon szerzett yardok száma elosztva az ilyen útvonalak futott számával).

 

7. Dont'a Hightowernek három kérője volt a szabad-ügynök piacon és ő annak ellenére a New England Patriots csapatát választotta, hogy ők ajánlották a legkevesebb pénzt. A Jets évi átlag 11 millióval (és a születésnap évente való megünneplésével) csábította a linebackert, míg a Steelers 9 milliós ajánlatot tett a játékos elé. Hightower végül a Patriots ajánlatát fogadta el, mely évi átlag 8,7 millióról szól, ami bizonyos íncentívek elérése esetén (pro-bowl, all-pro, stb) évi max plusz 2 milliót növekedhet.

8. Duron Harmon pár héttel ezelőtt egy kisebb boka műtéten esett át.

Hozzászólások

2017. 03. 26. 12:03
Grönk87
Ha Butlerért megkapnánk az 1/11 es picket , Garoppoloért pedig az 1/12 est akkor szerintem jól járna a csapat nagyon . Véleményetek ?
2017. 03. 26. 12:54
nünü
Szerintem Garoppoloért az 1/12-est nem fogadják el, valamit még kérnek érte. Butler pedig szvsz maradni fog, nagy szerződés + 1/11-et nem fog adni a Saints. Évi 6-7 milát meg mi is meg fogunk adni neki hosszútávra is ( ugye Butler RFA ).
2017. 03. 26. 13:12
1976gabi
ez bili szindróma lenne,de gyémánt lenne benne
2017. 03. 26. 17:59
hopi46
Én nem véleményt, hanem ötleteket kérek, mit csináljunk ezekkel a "jól járna a csapat nagyon" pick-ekkel?
A 10 legjobb(nak látszó!) játékos kimegy addigra. Cserélgessünk cetliket? Vagy draftoljunk egy CB-t és egy QB-t? Mert elvesztettünk egy jó CB-t és egy passzolni tudó(!) QB-t! Miért tanúsítunk olyan hatalmas jelentőséget az első körnek? Stb.
2017. 03. 26. 18:11
mgabor74
Egyetertunk. Az elso korben is lehet jocskan buytot huzni, hat meg kesobb. Garoppolot En szivem szerint megtartanam, mert bar Brady meg sokaig nyomna, de ki tudja. En meg a kovetkezo franchise QB lehetoseget is latom benne. Kar volna masnak adni.
2017. 03. 26. 18:12
mgabor74
2017. 03. 26. 20:53
Arnold Patsenegger
Az ötletekkel nem kell semmit csinálni :) ha akarod elfogadod , ha akarod azt mondod ez egy hülye ötlet :)
Ezek csak elmélkedések,hogy elüssük az időt amíg lesz már végre valami. Abból is látszik,hogy kivagyunk éhezve arra h történjen már valami,hogy ezektől a hírektől egyből beindult a kombinátor üzemmód :D
2017. 03. 26. 20:58
Arnold Patsenegger
Bocs félre értelmeztelek :)

Mihez kezdjünk velük?
1/11 CB
1/12 OJ Howard :D
2017. 03. 26. 22:12
hopi46
A CB ki legyen? Howard már nem lesz ott. (Látom Gronk igazi felépülésében Te sem bízol!) Trubisky?
2017. 03. 26. 22:15
cspeti98
Trubiskyvel légyszi ne ijesztgess, mert ugyan jobb mint a többi QB a classban, de vakok közt félszemű a király és a hideg kiráz a gondolattól, hogy idén QB-t húzunk az első 2 nap valamelyikén. :)
2017. 03. 26. 22:36
hopi46
Mi a bajod Trubiskyvel?
Ha nincs JG, Brissettet versenyeztetni kell, mert elkényelmesedik. :)
2017. 03. 26. 23:50
cspeti98
Felőlem versenyeztessük, de ne Trubiskyvel, inkabb hozzunk valami veteránt vagy egy hátsókörös projectet. Én sírva fakadok, ha Jimmyt elcseréljük és az érte kapott pickből QB-t húzunk, az idei classból senkiben nem látom, hogy franchise irányító lehetne.
2017. 03. 27. 12:59
hopi46
Sohasem tudom meg, hogy mi a bajod Trubiskyvel! :(
2017. 03. 27. 14:56
nszgergo
most írjam le, hogy
SZép
Aranyos
Rendes?
:)
2017. 03. 27. 15:46
cspeti98
Az a bajom vele, mint az összes többi irányítóval a classból, nem látom, hogy mitől lesz franchise QB.
2017. 03. 27. 16:39
hopi46
Most komolyan kérdezem! Brady-nél anno látszott? JG úgy nézett ki, hogy az lesz/lehet? Brissett-ről nem is beszélek. Eh. El vagytok/vagyunk kényeztetve! :) Nektek senki sem jó, pedig egyszer vége lesz a dínom-dánomunknak és TB volumenű irányítónk lehet, hogy soha többet nem lesz. (lehet, hogy a ligában sem.) Egy kicsit meg kell változtatni a szemléletünket a jövőre nézve, mert, ha TB lesz a mérce senki sem lesz jó.
Egyébként Trubiskyt Daltonhoz hasonlítják. Vagy Dalton sem franchise QB?
2017. 03. 27. 19:38
cspeti98
Nyilván nem lehet biztosra rámondani senkire, hogy az lesz-e vagy sem, viszont Jimmyről tudjuk, hogy system fit és amit mutatott, az alapján egy nyugodt szívvel pályára küldhető játékos, de tegyük félre, hogy szerintem Trubisky nem lesz franchise QB, és egyezzünk ki abban, hogy nagyon nehéz megállapítani, hogy az lesz-e. Ha a Jimmyért kapott kapott pickből behúzzuk Trubiskyt, akkor mivel vagyunk bentebb? Miért érné meg ez nekünk?
Dalton franchise QB szerintem, de a szezonvégi leolvadásai miatt sokszor nem vagyok ebben biztos, úgyhogy ha ez Trubiskynek a plafon, akkor kösz de inkább ne ő legyen a Brady éra utáni irányítónk. Mondjuk én eleve nem tulajdonítok túl nagy jelentőséget ezeknek az összehasonlításoknak, anno Bortlesre is azt mondták, hogy olyan mint BigBen, a Jaguars szurkolók szerintem nem így gondolják és még volt pár ilyen eset. Felőlem mondhatnak róla akármit a scoutok, engem nem győztek meg a meccsvideói, persze ettől még tiszteletben tartom a véleményed, mert simán lehet, hogy látsz valamit a játékában amit én nem és simán benne van, hogy végül igazad lesz, sőt inkább remélem, mert szimpatikus srác.
2017. 03. 28. 12:49
hopi46
Ez nem olyan rossz minősítés:http://fuzovelkifele.com/2017/03/a-jovo-sztarjai-mitch-trubisky/
2017. 03. 28. 19:17
cspeti98
Nem rossz, de nincs benne az összes gyengesége és nem tulajdonítanak akkora jelentőséget nekik, én meg igen. Ezért írtam, hogy tök mindegy mit írnak róla, engem nem nagyon fognak meggyőzni, mert amit láttam tőle, az alapján nekem nem kéne. Én inkább lezárom a Trubisky témát, mert úgyse fogjuk elhozni (legalábbis nagyon remélem), ráadásul nem fogjuk tudni meggyőzni egymást, mert Neked tetszett a játéka, nekem meg nem, ez meg úgyse fog változni, akármit írunk egymásnak. Aztán majd 2-3 év múlva visszatérünk rá, hogy mennyire lett jó QB. :)
2017. 03. 28. 21:15
hopi46
OK. :) (Persze ez a Trubisky dolog számomra csak akkor érdekes, ha JG elmegy.)
2017. 03. 27. 00:20
Arnold Patsenegger
Abszolút bízom Gronk felépülésében. Viszont ha hosszú távon gondolkodunk kell valaki Gronk mellé/utáni időkre, (oké,hogy hozták a Coltos csávót de ő maximum egy Bennett 2.0 csak nem egy évre szól) mert mire Gronk kiöregedne akkor egy most húzott fiatal minőségi TE-t kinevelhetne a csapat. (és 1/11 vagy 1/12-n simán bent lehet még)

CB? Ha bent marad Marlon Humphrey...Ő tetszik :D
De egyébként Ha el is megy Butler nem vagyok benne biztos hogy a csapat CB-t húz. Ott van Cyrus Jones benne még bőőőven van potenciál CB ként szerintem.

Turbinsky? nem tudom érdkes húzás lenne de szerintem nem need a QB még ha Garoppolo el is megy.

Akkor inkább már húznék 1/12 re egy jó Edge rusher -t. Valami vadállatot :) DEREK BARNETT :D :D
2017. 03. 27. 13:24
hopi46
Humphrey-ről azt írja a cbssports, hogy gyors, erős és hosszúkarú ugyan, de nickelbe nem jó (Ryan elment) a csípőforgatása szűk az irányváltoztatásokhoz, a WR "mozgástükrözéséhez". (Legfeljebb akkor Harmon lesz a nickelback.)
2017. 03. 27. 14:31
Arnold Patsenegger
Ezért is szavazok Cyrus fiúra, szerintem idén jó évet fog zárni.
Jó sok még itt a kérdőjel.... alíg bírom kivárni mi lesz.... :)
2017. 03. 27. 16:41
hopi46
Cy-ban én is bízok, csak jobb lehet. (Gaffney-re már úgyis ráfáztam :))
2017. 03. 27. 17:20
Arnold Patsenegger
Azért Cyrus mégis csak egy második körös CB.. tavaly nem sok lehetőséget kapott CB ként szóval valóban ha játszhat akkor csak jobb lehet :)

Szegény Gaffney.. nem tudom mit láttál benne :D de nem szabad feladni
2017. 03. 26. 22:12
cspeti98
Nagyjaból egyetértek, de azért nincs akkora különbség a 10. és a 11. legjobb játékos között és jó eséllyel amúgy se a 10 legjobb játékos fog kimenni, még akkor se ha mindenki BPA-zik, mert mindenkinek más a boardja és a need se mindig találkozik a tehetséggel. Ennek ellenére én se húznék a 11. helyen és valóban túl van misztifikálva, inkább cserélnék és gyűjteném a pickeket, mert azon az elven vagyok, hogy a draft olyan mint a lottó, minél több szelvény, annál nagyobb nyerési esély. Nyilván nem tökéletes a példa, de remélem érthető mit akarok kihozni belőle. :) CB-t egyébként nem feltétlenül hoznék nagyon korán, a 11. helyen legalábbis semmiképp, ha ott húzunk, akkor már inkább valami fasza edge rusher jöjjön.
2017. 03. 27. 00:27
Arnold Patsenegger
Mint tudjuk BB is pont ilyen szerencsejátékot játszik minden évben :D tökélete példa volt! :)
2017. 03. 26. 12:11
TMR
És az első körben választunk egy Kickert, meg egy Longsnappert ;)
2017. 03. 27. 19:25
Tsabi
2017. 03. 26. 12:26
Solymi81
Köszönet az infókért, a 4-est még nem láttam.
Azért az se semmi infó. Kérdés, hogy az eredményt mennyire befolyásolja a rendszer és mennyire a játékos.

Spigo: Apró szőrözés, gondolom hirtelen nem jutott eszedbe:

7. pontban az incentive=ösztönző (bónusz)

2017. 03. 26. 14:51
A kettő együtt, hiszen van egy rendszer és olyan játékosokat kell választani, akik beleillenek a rendszerbe.

Ösztönző valóban nem jutott eszembe. A helyesírás ellenőrző nem dobta vissza az íncentívet sem, szóval hagytam :)
2017. 03. 26. 13:24
Arnold Patsenegger
Nagyon szertem Butlert de ha megkapjuk érte az 1/11 -et akkor én azt mondom,hogy a Patriots az üzlet nyertese...

Ha még a Browns adna egy tonna picket Garoppoloért na az igazán fasza lenne...

Szerintem nem kell feltétlenül az 1/12...
Mondjuk idei 2. Kör meg jövőre még egy 2. És egy 3. Valami ilyesmit tudok elképzelni.
És a Brownsnak meg se kottyanna mert annyi pickjük van hogy valami brutális.
2017. 03. 26. 13:54
despota
Elég lessz az 1/1 is :)
2017. 03. 26. 16:20
Arnold Patsenegger
Azzal is kiegyeznék :D :D

Még egy dolog, ha cserélnénk akkor remélem az idei 4.kört amit a Saintstől kaptunk felcseréljük a 3.körbe... :D és akkor lenne még egy 3.körünk és a 4.kör végét buknánk :)
2017. 03. 26. 13:54
piszkosfred
Itt sokan mindenképp tradelnék Garoppolót, akár második körös pickekért. Aztán ha ne adj isten történik valami Bradyvel akkor mit csinálunk? Brissett áll be? Mert az az isten ments kategória lenne. Van egy QB aki több mint igéretes volt még a Brady-utódlást illetően is, erre adjuk oda apróért? Pár második körnél még az is többet ér ha marad egy évre biztositéknak és utána elmegy komp. pickért. A Brownsnak valami igen jó csomagot kell leraknia az asztalra, hogy az öreg lemondjon Jimmyről. Nem véletlenül adta már fel a többi jelentkező.
2017. 03. 26. 14:15
Arnold Patsenegger
A többi jelentkezőnek nincs annyi pickje,hogy tudjon egyezkedni szerintem.Mert BB lehet nagyot akar robbantani a Garoppolo traddel.

Ha az öreg annyira Garoppoloban látná a jövőt akkor soha nem is került volna szóba a trade Jimmyvel kapcsolatban de aztán lehet,hogy tévedek. A másik meg mi lenne az opció Garoppoloval kapcsolatban? Adunk egy csere irányítónak évi 17-20 millát? Mert ha meg akarjuk tartani akkor azt kell majd, mások adni fognak neki ha FA lesz efelől biztos vagyok.

Brisettel nem tudom mi a gond. Tavaly beállt nyert egy meccset, utána meg törött ujjal játszott... szerintem backup qb nak még teljesen jó.
2017. 03. 26. 14:38
despota
2017. 03. 26. 14:44
InfiniteLoop
A leigazolt emberekből (meg azok fizetéséből) nem arra következtetek, hogy a Pats szeretne egy ilyen kockázati faktort csak úgy bennehagyni a rendszerben.
Bármilyen pick is jönne, az csak egy lehetőség lenne, ami vagy bejön, vagy nem. Szemben annak a kockázatával, hogy egy komolyabb TB sérülés, vagy formahanyatlás - mint Manningnél - esetén akár kukázhatják az egész szezont.
Továbbra is tartom azt az álláspontomat, hogy JG akkor lesz elengedve, ha Brissett-et elég megbízhatónak érzik. Minden más pozíció esetén ott a "next man up", aminek max a mélységét javíthaják az új pick-ek.
2017. 03. 26. 15:19
piszkosfred
Brissettel csak annyi gondom van, hogy pontosan annyi passzolt TD-je van az NFL-ben, mint nekem. Nekem legalább van annyi mentségem, hogy egy percet sem játszottam.
Azt a meccset legkevésbé ő nyerte meg. Inkább úgy fogalmaznék, hogy BB mesteri gameplan-je akkor még azt is elbirta, hogy egy passzolni nem igazán tudó QB volt fenn.

Garoppolo nyilván kap komolyabb szerződést valahol jövőre. Ebben egyetértünk. Én annyit mondtam, hogy pár második körnél még az is többet ér, ha marad egy évig.
2017. 03. 26. 15:30
Arnold Patsenegger
Garoppolo tavaly 2 meccsen játszott, a másodikon ki is dőlt fèl szezonra :) tehát akkor inkább abban bízok hogy Brady kibír egy szezont minthogy hagyjunk elúszni egy csomó jó picket azért,hogy Gerappa padozzon még egy évet.

A másik inkáb egy pár második meg harmadik kör mint egy kompenzációs pick egy olyan játékosért akit szerintem nem fogunk megtartani. Bradyben még van 2-3 év, ergo van időnk megtalálni az utódot.

És Bradyt ne hasonlítsuk Manninghez akit szarrá törtek az évek alatt... csak a nyakát kétszer kellett összerakni ugye....
2017. 03. 26. 15:39
piszkosfred
Ezért is szép a szurkolói lét, mert jókat lehet vitázni, miközben vegső soron ugyanazt akarjuk :)
Mi sem fogunk ebben egyetérteni, de a döntést majd meghozza Bill, az idő meg (talán) megválaszolja, hogy jól döntött e.
2017. 03. 26. 15:46
Arnold Patsenegger
+1. Pont ezt akartam írni :) marha jól elbeszélgetünk a semmin és találgatjuk mi lenne a jó. :) örülök,hogy ilyen jó közösség van itt.
2017. 03. 26. 19:34
loop80
Viszont több TD-t futott nálad! ;)
2017. 03. 26. 18:06
hopi46
Csak backup QB-val ritkán lehet SB-t nyerni. Persze, ha ez idén nem fontos vagy mert TB "sebezhetetlennek" tekinthető, akkor rajta, robbantson. :)
2017. 03. 26. 18:15
Arnold Patsenegger
Mert Garoppolo nem egy backup irányító? :)
Az más kérdés hogy mi lehet belőle HA.....
De ez eddíg csak egy nagy HA :)
2017. 03. 26. 18:31
hopi46
Pontatlanul fogalmaztam, egy 3. számú backup-ra gondoltam. Egyébként valóban igazad van abban, hogy JG egy nagy HA, de Brissett is. Ráadásul Nekünk TB után mindenki "kutyaütő" lesz :)
2017. 03. 26. 18:39
Arnold Patsenegger
Ha csak nem találunk majd egy Aaron Rodgerst akkor valószínű igen :) de ez még remélem odébb van :)
2017. 03. 26. 18:48
hopi46
A Pats (Reiss szerint) kinézett a Harvard Pro Day-en egy erős és mozgékony OT-t, akit nem hívtak meg a combine-ra, a neve Max Rich 201 cm, 140 kg. A cbs draft prospectje szerint az OT-rangsorban 33., az összetettben 465. (ismétléses fekvenyomása 25)
Jó hátsó körös ill. FA prospectnek látszik.
2017. 03. 26. 20:12
Burkus
Belichick draftsikeressége meglepett, évtizedes távlatból úgy éreztem, hogy ez speciel nem nagyon megy neki, gondolok Maroneyre vagy Vödörre stb. Van erről valami több is, értem ezalatt, hogy melyik drafton hányadik kör hozta ezt az eredményt? Mert ebben nyilván benne van Brady a 199. pickkel meg Edelman a 7. körével, akiben annyira nem látták azt, ami később lett belőle, hogy nem sajnálták még CB-ként is bevetni... Szóval érdekelne, hogy ebből a sikerből mennyi a "tudatos", a 1. és 2. kör alapján várható eredmény és mennyi, ami "beesett." Hörni is Pro Bowler volt, mégsem nevezném sikeres draftnak - ilyenek is színesítik a képet.
2017. 03. 26. 21:51
Edelman sosem volt pro-bowlos.
Nyílván Brady a 12 pro-bowljával sokat nyom a latban, de nélküle is 51 lenne.
Megnézem, hogy kik azok:
Seymour (5 pro bowl) - 1.kör
Gronk (4) - 2. kör
Goskowski (4) - 4. kör
Mankins (6) - 1. kör
Slater (6) - 5. kör
Wilfork (5) - 1. kör
Light (3) - 1. kör
Mayo (2) - 1. kör
A. Samuel (1) - 4. kör
Meriweather (2) - 1. kör
McCourty (2) - 1. kör
Jamie Collins (1) - 2. kör
Dan Koppen (1) - 5. kör
Hightower (1) - 1. kör
Chandler Jones (1) - 1. kör

Én ezeket találtam. Mondjuk ez 56 ha jól számolom. Lehet minden olyan játékost beleszámoltak, akit a Patriots draftolt, de lehet máshol is pro-bowlos lett, miután eligazolt. Én csak a Pats szineiben "szerzett" pro bowl jelöléseket számoltam össze.

Azért Slateren és Gostkowskin kívül (akik azért specialisták) csak Dan Koppen és Samuel 1-1 jelölése van. A többi mind első vagy második körös. Persze Brady kivételével.

2017. 03. 27. 10:51
Kennystyle
Azért itt azt is hozzá kell nézni szerintem, hogy mi rendszeresen a körök vége felé választottunk, ami biztos nem előny.
2017. 03. 26. 20:47
decskodecsko
Bostoni kapcsolatom szerint Bill a következőt tervezi: Garoppolo megy a Barnákhoz(1/1), Butler a Saints(1/11.-ért).
Az 1/1. és 1/11. megy a Seahawkhoz, onnan pedig jön a Hawks pickje +Sherman. 2017-es corner felállásunk: 1. Sherman 2. Gilmore 3. Revis. Nos, ez lesz az igazi "No fly Land"!!! :-)
2017. 03. 26. 21:01
polo62
Shermanért odaadni egy 1/1-t szerintem a világ vicce lenne. ha már lenne egy 1/1, akkor vagy Garrett(szerintem ő bőven elférne), vagy simán letrade szép kis ellenértékért. de itt megjegyezném, hogy szerintem a Browns hamarabb ad 2 első kört plusz aprót, mint hogy elgondolkodjon az 1/1-en.
2017. 03. 26. 21:30
LAX
Maradjunk annyiban, hogy 1/1 Es jovo evi elso kor jon a browns tol
1/11 jon a Saints tol
1/11lehet Sherman vagy egy jovobeli Sherman a draftrol
Hogy 1/1el mit kezdunk nem tudom de ott mar win win situation van!
So go Patriots! :D
2017. 03. 26. 21:58
hopi46
Hülyéskedtél és többen ráharaptak! :D
Az a baj, hogy piszkosul unatkozunk! :D
2017. 03. 26. 22:22
decskodecsko
2017. 03. 26. 21:36
LAX
Amugy errol a JG trade rol csak annyi gondoltam van hogy
1.ha duplazunk Es Brady visszavonul akkor kell JGt most szerzodtetni egy hosszutavuval ha ez a terv.
2. Ha ez is a terv de a Browns ad erte ket elso kort akkor erdemes elgondolkodni. Foleg ha latnak valakiben hasonlo faktort mint Brady ben a kovetkezo drafton! Csak hasonlot!!! Mert Brady csak 1van
De a lenyeg: Brady utodjat meg kell talalni v ha ugy gondoljuk hogy megvan meg kell tartani!!!
2017. 03. 26. 22:04
cspeti98
Én Jimmyt nem mozdítanám, mert még jövőre is megtarthatjuk taggel és ki tudja mikor jön Bradynél a hanyatlás, egy esetleges sérülésről nem is beszélve és Gerappa annyira system fit (egyébként szerintem ezen kívül is simán franchise QB lehet belőle), hogy nem csökkennének nagyon a bajnoki esélyeink. Ha mégis megy, akkor legalább az 1/1-et és még egy első körös picket szeretnék érte, de inkább többet. Butler már más kérdés, ha a Saints ideadja érte az 1/11-et, akkor fájó szívvel, de azt mondom menjen. Nagyon jó játékosnak tartom, de nem ér 1/11-et és elég jónak tűnik az idei CB felhozatal, de nem vagyok benne biztos, hogy korán kell húzni, még akkor se ha Butlert elcseréljük.
2017. 03. 26. 23:03
hopi46
A CB felhozatal inkább sok, mint kiváló minőség, sőt a legjobbak a 11. pickre elfogyhatnak.
Egyáltalán, ki kellene nekünk CB-nek az első körből? A CBS prospect szerint 2 első körös mock van Lattimore és Humphrey, 183 cm-es "óriások". Alacsony CB-nk van bőven. Tudom a magasság csak egy, de Sherman 191 és hátrébb van is egy ilyen magasságú, Witherspoon, de pl. hozzá nem kell első kör. (Bár Cy csak 178 cm és hogy kikaptuk tavaly...) :)
2017. 03. 26. 23:45
cspeti98
Ha Butler megy, akkor mindenképp egy olyan CB kell, aki tud védekezni a fürgébb, alacsonyabb elkapókon, ez lehet Cy is, de ha hozunk CB-t, akkor nem hiszem, hogy fizikális, nagydarab játékost hozunk, annak ott van Gilmore és Rowe. Nem draftolnek korán én se, mert nem akkora need még Butler nélkül sem. Egyébként a 183 cm már nem olyan alacsony CB-nek, az meg hogy kit hanyadik körbe várnak a mockokban nem releváns, idén lehet a 2-3. körben is korrekt CB-ket hozni, még úgy is, hogy nem csak az említett 2 játékos megy ki az első napon, ebben biztos vagyok.
2017. 03. 27. 00:28
topin
1/1 Myles lesz ez kb ezer százalék, nem tudom elképzelni azt, hogy létezik olyan GM aki bent hagyná őt..

így pedig az 1/1 JG-ért nem reális elképzelés..ne is álmodozzunk ilyesmiről, semmi valóságalapja nincs.
2017. 03. 27. 05:09
LAX
1 velemeny = 1 velemeny
Es hogy nem realis... hmmm...
Nincs franchise iranyitojuk
Nincs a drafton olyan akibol hamar lehetne
Szoval ha akarnak valamit kezdeni magukkal
akkor bizony nincs magas ar amit ne lenne erdemes kifizetni!
Es egy majdnem biztos hogy jo DE fontosabb lenne mint egy
NFLben bizonyitott iranyito??? Ezt nem gondolhatod komolyan! :D
2017. 03. 27. 09:56
mstrgz
Akkor helyezzük más kontextusba ezt a dolgot. Szerinted JG egyenlő egy idei 1., két 2. és 3., valamint egy jövőévi 1. és 3. körös választással? Mert, hogy tavaly ennyibe került az 1/1, ennél olcsóbban a Browns se fogja adni, sőt. Ez akárhogy is számolom összességében 2 első kör, 2 második és 3 harmadik. Azért ezt meg Te nem gondolhatod komolyan. (Jó az igazsághoz hozzátartozik, hogy tavaly az 1/1 mellé még járt egy 4. és 6. körös cetli is, de még ezzel együtt is meredek ár lenne egy másfél meccsen jól szereplő QB-ért.)
2017. 03. 27. 12:04
Tzimisce
Én azt mondom, hogy egy franchise QB minden pénzt megér. Kb a legfontosabb. Ha van egy nagyon jó QB-d, akkor alig kell másból elit offense oldalon, max OT-k.
2017. 03. 27. 13:29
mstrgz
Azzal egyetértek, hogy egy franchise QB minden pénzt megér, de mi garantálja, hogy JG az lenne? Abból a kevés információból, ami van róla éles szituációban ezt nem lehet egyértelműen kijelenteni. Olcsóbban lehet drafton QB-t húzni, ugyanennyi, vagy csak kevéssel több kockázattal. Nem látom benne a rációt a vevő csapat részéről, hogy ekkorát kockáztasson kvázi semmiért. Pláne nem a Brownsnál, akik az új rezsim alatt látványos pick gyűjtögetésbe kezdtek, nem hiszem, hogy ezt azért tették volna, hogy elszórják a felét egy játékosra. Ettől független én is örülnék, ha kapnánk érte 1/1-et, de ÉN ennek egyáltalán nem látom esélyét.
2017. 03. 27. 23:55
kalapur
sokan mondták ezt tavaly huostonban is... osweiler is megérte minden pénzét (és nem bántani akarom gerappát), de ő 2 év múlva már nem akar nálunk a padon ülni, most pedig kaphatunk érte valamit, brissett is system fit lesz 1-2 éven belül, élete 3. nfl meccsén kellett beállnia, és hozta a kötelezőt, sőt... bízhatunk benne, hogy ha jövőre nem lesz JG, és brissett lesz a 2. számú, akkor sokkal jobban fel lesz arra készítve, hogy alkalomadtán helyettesítenie kell brady-t, nem véletlenül volt ő idehozva tavaj, idén max hasonló szellemben egy sokadik körös qb jöhet, hogy azért legyen vki az edzőcsapatban is, ha fel kellene hozni ha kiesik tb vagy brisset
2017. 03. 27. 11:46
komzoz65
Ezer %. Mert a Browns-nak már csak egy DE kell és kész a top csapat. Nem. A Brown-nak kb 1000 éve, hogy én is ezt a reális számot használjam, egy QB kellene. Mint még néhány csapatnak. Az idei drafton nincs olyan QB akiről az nyilvánvalóan kiderült volna, hogy esélyes. Innentől kezdve, ha már jövőre is előre akarnak lépni az 1/1 kevesebbet ér, mint egy jó QB. Itt lehet kockáztatni Romo-val short term, de lehet egy-két kiugró éve még, vagy lehet kockáztatni JG-vel egy hosszútávú franchise QB szint. Mivel BB nem engedte el a sokak (köztük Te) által annyira nagy biznyáknak gondolt 1/12-ért amit már megajánlottak, most úgy tűnik mennek még egy kört JG-ért. Ez vagy az idei 1/1, vagy az idei 1/12 és jövőre egy 1. vagy 2. kör lesz az ajánlatuk, lehet kérik a mi első körünket is, ha az elsőt kérjük ott is, mert nagyon gyűjtik a cetliket. Ez sem ezer % persze, de nem is 0.

A DE ügyes és ha a Browns nemcsak a filmen draftolna zseniálisan, de az életben is, akkor most lenne esélyük csapatot építeni, azért ez eddig is megvolt, de most aztán tényleg, úgyhogy ha komoly védelmet akarnak, akkor odaférhet, de önmagában nem ér sokat. Mint ahogy Collins, aki egy tényleges sztár, sem csinált ott nyarat ugye.
2017. 03. 27. 12:54
Arnold Patsenegger
Bárcsak igazad lenne és oda adnák az 1/1 et :)

Teljes mértékben igazad van, egy Franchise QB bőven megérné az 1/1 et.
Egy Franchise QB. Garoppolo másfél meccset játszott ,igaz akkor kurva jól :)
Ha mondjuk játszott volna 8-10 meccset ezen a szinten akkor azt mondom már pontosabb kép lenne Garoppoloról.
Másfél jó meccsre odaadni az 1/1 et kurva nagy lutri! De mondom, legyen igazad és kapjuk meg, de erre kb. 0,00001% az esély szerintem.

Ami viszont egy jó opció lenne az a jövő évi 1körük. Jövőre szerintem sokkal jobb nem lesz a Browns és mondjuk 1/top5 ben húzni az nem lenne rossz :)
2017. 03. 27. 13:06
komzoz65
Erre lentebb kifejtettem, hogy szerintem mi az ábra. Ha Garoppolo bizonyítottan elit irányító lenne, akkor semmi áron nem adhatnánk oda, ez a lényege.
2017. 03. 27. 14:28
Arnold Patsenegger
Bocs nem olvastam lentebb.
De valóban ha franchise irányító lesz / lenne akkor tuti nem adjuk oda ez 100%.
Ezért is vagyok nagyon kiváncsi mi lesz Garoppolo sorsa, lehet tavaly már láthattuk a Patriots jövőbeli Fr.QB-ját a pályán... kitudja...
2017. 03. 27. 08:40
pats4ever
Off: kissé hihetetlen a sok hater ismeretében, de állítólag az USA minden államában Brady mezből adnak el a legtöbbet... :)
http://www.12up.com/posts/4754365-the-nfl-has-a-graphic-showing-nfl-jersey-sales-by-state-and-brady-dominates?a_aid=41271
2017. 03. 27. 12:10
komzoz65
Az USA-ban egy jelentős fordulatot hozott az idei SB. Sok korábban nem hívő, kétkedő, sőt hater is beadta a derekát. Odakint úgy látom ha nem is ért véget, de lényegében eldőlt a vita, hogy ki a GOAT. Ott az SB győzelem, pláne ez, nagyot nyom a latban. Többet, mint a jó szezon eredmények, vagy akár 3 konferencia döntő.

Már az eltiltásakor is megnőtt a mez eladások száma, mivel azért sokan belátták annak is a minimum visszatetsző voltát, most meg, hogy hivatalosan is élő legenda lett, mindenki szeretne kicsit a sikeréből. Nekem is egy mezem van, sose lesz másik, igaz az 12-es, ami ez esetben nem egy tucat szám.
2017. 03. 27. 08:42
zozo692
Azért visszafogottabban kell bánni a 'bizonyított' kifejezéssel. Kirk Cousins bizonyított, valahogy mégis ódzkodik a Washington gigafizetést adni neki. Nick Foles bizonyított egy szezonon keresztül, aztán most építi újra a karrierjét. Esetleg ott van a volt Green Bay csere QB, aki 6 TD-t passzolt egy meccsen, talán már a ligában sincs.
Elég sok a kérdőjel a QB-k körül, nem hiszem, hogy van egy GM, aki az állást kockáztatná egy olyan lépéssel (mert azt tenné), hogy a tutinak tűnő Myles draftot kihagyná (a tuti ebben nem azt jelenti, hogy be fog válni, hanem 10-ből 9 GM őt választaná, ergo nem lehet belebukni a kiválasztásába).
Garoppoloról -bármilyen király is volt azon a másfél meccsen- nem lehet azt állítani, hogy bizonyított. Maximum biztató volt.
2017. 03. 27. 13:04
komzoz65
Ez így van. Ha már bizonyított lenne, vagy pláne biztos lenne, hogy sérülés mentesen és tartósan képes arra a teljesítményre, mint Arizonában és a Miami ellen, akkor nem lenne semmi áron eladó. Mint ahogy elit QB konkrétan nem eladó. Amikor Manninget súlyos sérülés után elengedték, az is nagy baklövésnek bizonyult - ez volt az utolsó eset, hogy SB nyertes irányítót lehetett szerezni, nem egyhamar lesz újból ilyen. Luck, aki tuti leendő elit QB-nek tűnt, viszont még ma is csak egy nagy kérdőjel. De nem adnák el. Még egy Stafford, egy Dalton, de még egy Flacco, egy Alex Smith is szinte kikezdhetetlen. Ez olyan mértékben meghatározó poszt a jelenlegi NFL-ben, hogy kb 3-at kell húzni míg egy bejön. Néhány adat erről: tavaly 15 qb-t húztak, átlagosan az elmúlt 15 évben 3 első körös qb volt, a nagyon gyenge 2013-as évfolyamtól eltekintve 2001 óta mindig 1-3 overall pick valamelyike qb volt, ebből 12 1/1 (a 16-ból). Azaz négy év volt az elmúlt 16 évben, hogy nem volt az 1/1. Ebből a 2013 év indokolt volt, amikor tényleg még közepes qb sem nagyon volt a listán, de 2014-ben lett volna sok értelmesebb választás Clowney-nál, Derek Carr, vagy Garoppoloval is messzebb jutott volna valószínűleg a Texans, de Odell Becham is opció lehetett volna.

2008-ban Matt Ryant és Joe Flaccot passzolták egy Ofal emberért, hát ezen se lehet vitatkozni, hogy örülhetünk, hogy ezek nem Miamiba kerültek.

A 2006-ban draftolt Mario Williams elit passz siettető lett, de Houstonban 2 jó éve volt összesen. Ebben az évben Cutler is sokkal jobb húzás lett volna, de ha figyelembe vesszük, hogy Tamba Hali ezen a poszton, jóval később kelt el, vagy Ninko ötödik körös volt, akkor ez se volt egy top húzás.

All in all DE-t húzni szinte indokolhatatlan nemhogy elsőre, de első 10-re is. Akkor és csak akkor van értelme, ha elit védelmet akarsz építeni, vagy van egy elit O csak egy közepes védelem kell. Egyik sem jellemző az elől húzó csapatoknál.
2017. 03. 27. 14:14
Tzimisce
Kirk nem clutch, ez a 17-ik héten kiderült. Innentől kezdve középszerű irányító.
A Manning trade szerintem nem volt rossz döntés, a XLVIII-ben rommá alázta őket a Hawks, az 50-ben pedig Osweilerrel is nyertek volna, sőt év közben Osi sokkal jobb volt, mert jól illett a rendszerbe. Az már az én saját bűnöm, hogy a system fit miatt azt hittem Houstonban is jó lesz.
All in all, egy franchise QB simán megér egy 1/1-et, bár Jimmy nem biztos, hogy a legelitebb rétegbe be fog tudni kerülni, de egy stabil kezdő lehet belőle.
2017. 03. 29. 10:34
komzoz65
Szerintem a Colts franchise tekintetében két elképesztően rossz döntés született Manning elengedése és Pagano (egy jó D koordinátor) kinevezése HC-nak. Most már rendszeresen nem nyerik meg az NFL legrosszabb csoportját sem. Luck tanulhatott volna egy-két évet Manning mögött, ami nagyon jót tett volna neki. Luck a védelmek olvasásában gyenge, minden másban nagyon jó. Ezt a hiányosságát a prof mellett tanulva korrigálhatta volna.

A Denver minden évben nyerte a csoportját 3 év alatt két SB egy nyerve, igaz, ami igaz nem Manning volt a főszereplő már abban a csapatban, de azért a távozását követően csak-csak 3. lett csoportjában a Denver. Az elvesztett SB évében pedig jóformán minden szezon rekordot megdöntött Manning tényleg fantasztikus volt, kivéve New Englandben 2. félidőt, meg az SB-t, van ilyen, de ettől még csúcs húzás volt, odavinni, ez nem vitás.
2017. 03. 27. 16:15
topin
Akik itt 1/1-t vizionálnak ől látták Myles-t hogy miféle játékos? mert ha láttátok, akkor pontosan tudjátok hogy kb jobbnak tűnik mint JJ.Watt..

Ellenben JG nem tűnik semminek, csak egy pats szisztémában kifejezetten jól működő QB-nak. De ilyen volt Cassell is, azt mire vitte..LOL. Meg ezer másik játékos, aki eligazolt tőlünk.

Én szeretném kb a legjobban, hogy JG legyen TB utódja és még 10 évig lássuk Pats mezben..a draftolása óta kampányolok mellette..felőlem, akár jövőre is átvehetné a csapatot ha Tom visszavonulna..De akkor sem ér 1/1-t, ez a realitás. És nem is fogjuk megkapni.

Az meg elég level 0 nézőpont hogy a Browns draftol egy QB-t és már tejben vajban fürdenek. Ott csapatot építenek (végre), ezért is van a millió pickjük..és egy kész csapatba könnyebb beilleszteni akár egy game manager QB-t is, lásd Chiefs. Mint egy QB-val de lukas rosterrel alkotni, lásd Colts. És Luck azért többet lerakott mint JG mégse jut sehova se.

Egyszerűen Myles Garrett annyira kiemelkedik a drafton, hogy nem létezik hogy bent hagyják.

persze nekünk az lenne a jó, ha megkapnánk az 1/1-t és behúznánk Garrettet. De ennyi erővel azt is mondhatom, hogy JG-ért kapjuk meg az összes csapat összes pickjét 10 évre..kb ennyire van realitása:)
2017. 03. 27. 17:19
vodka03
Én is amellett vagyok, ahogy korábban írtam is, hogy a Clevland helyébe a seggemen maradnék és építeném a csapatot.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy JJ Watt szinten lenne Garrett, ha összehasonlítjuk őket. A számai jobbak, de tape alapján nálam Watt sokkal dominánsabbnak tűnik. És nyilván más konferenciába játszottak, más erősségű csapatok ellen, de még így is tartom a véleményem. Ettől függetlenül nem kérdés, hogy ő az idei 1/1 magasan.

Egyébként én biztos, hogy letradelnék 1/1-ről, feltéve ha lenne partner hozzá.
2017. 03. 27. 16:24
topin
ja a Browns nem jövőre akar robbantani..ott most építkeznek. Ráér nekik jövőre, vagy utána találni franchise QB-t. Addig valami bridge QB is megteszi bőven, vagy Kessler. És biztosan találnak valami rendszerbe illő vagy ne adj isten high talent QB-t az építkezés közben.

De Garrett olyan meghatározó alakja lesz az NFL-nek, mint Watt, vagy Gronk a posztjukon. Korszakos egyéniség..Ilyen játékost nem hagysz bent, egy átlagosnál kicsit jobbnak tűnő QB-ért..azért írom így, mert nem tudni hogy más rendszerben mit tud JG, nálunk meg elitnek tűnik. De ebből nem fog kiindulni más, csak egy fotel GM:)
2017. 03. 27. 16:48
hopi46
Mindkét hozzászólásoddal egyetértek, logikusak, csak az NFL tulajok, GM-ek egy része nem biztos, hogy így gondolkodik...
2017. 03. 27. 17:54
topin
igazából egy darab GM maradt a képbe, szóval az most mindegy, hogy a többi 30 között lenne-e hülye..A Browns meg kb a kétezres években soha nem épült logikusabban mint mostanában..az Osweiler tarde is parádés volt, akár cut lesz akár pályára kerül. Nyilván JG ezerszer nagyobb upgrade mint Oswi vagy Kessler, vagy bármelyik újonc QB a draftról. De Garrett az más kvalitású játékos idén az összes többitől.

Amúgy meg a Browns szekerét, idén eltolja bármelyik rosteren lévő QB is, max jövőre megint elöl válogatnak a draftról:)
2017. 03. 29. 11:35
komzoz65
A Browns robbantani akar? Hát ott még BB is megbukott, de sok sikert. Vigyék oda Kevin Costnert hátha sikerül.

Csapat építéshez jó tulajdonos kell, jó GM, meg jó HC. Na ebben eddig is hiány volt arrafelé, pedig a sok magyar miatt szurkolok nekik.

Ha csapatépítés akkor most az egyszer ne magunkat magasztaljuk, bár erre is lenne ok bőven, de nézzük meg mit tett mondjuk a Seattle 2010-13-ban a csapatépítésért. Szereztek egy jó GM-et, meg egy jó HC-t ezzel kezdődik minden.

3 év alatt igazoltak (Brownert Kanadából, Branch-et és Bennettet FA-ból) vagy draftoltak (hátsó körökből is (Sherman és Kam Chancellor 5. kör, Wright 4., Maxwell 6., Bobby Wagner 2. kör) kb 10 klasszis védőt, meg mellé Russel Wilsont (3. kör - Ear Thomas és Bruce Irvin voltak 1 körösök), meg Lynch-et (egy 4. meg egy 5. körért). Na ez persze SB-hez is vezetett. Ez csapatépítés volt.

Nagyon meglepne, ha a Browns hasonlót elővezetne a következő években.
2017. 03. 27. 16:52
petichef
Szerintem JG maradni fog, BB is azzal számol, hogy annyit, amennyit mi érte kérünk, senki se fog megadni, még a Browns se. Ha meg esetleg igen, akkor nagyon le fogja húzni a barnákat.
Számomra ezt támasztja alá az is, hogy ülünk a pénzen. Mi van ha azért, mert jövőre átvihetjük, és mivel a tag marha drága lenne, azt mondhatjuk JG-nak, hogy figyelj, kapsz egy hosszútávút, első évre 15-16 millióval, utána elvileg úgyis átveszed TB helyét, a 2. évtől felfelé meg persze franchise QB fizetéssel...?!
Lehet hogy JG csak a mi rendszerünkben lenne nagyon jó, de ott viszont az eddigiek alapján az lenne, márpedig ha marad, akkor a kutyát se érdekli, hogy más rendszerben milyen lenne, a lényeg, hogy nálunk klappoljon minden, nem?! ;)
Na ez lenne az én agymenésem... :P
2017. 03. 27. 20:14
petichef
Ééééésssss...... A Raiders megy Vegasba, 31-1 arányban megszavazták a tulajdonosok!!!
2017. 03. 27. 21:46
takirob69
Robert Kraft úgy nyilatkozott, hogy azt szeretnék ha Butlert maradna
2017. 03. 27. 22:02
nszgergo
Hm Brady még 6-7 évet akar játszani, ez mondjuk igen erős pontot tesz a Garoppolo témára.
2017. 03. 28. 08:41
Az akar és a tud között azért különbség van :)
2017. 03. 28. 18:41
nszgergo
fog is, hiszen robot :P
Gerappa szemszögből néztem, aláírnál olcsón pl még 2 évre padozni, amiből lehet h mégis 4 vagy 6 lesz? :/ És mégsem leszel kezdőirányító...
2017. 03. 28. 21:29
Arnold Patsenegger
Ha reálisan nézzük még 2-3 évig lehet számítani Bradyre... de addíg is biztosan padozik gerappa, meg nekünk is megéri majd 17-18 milla/év fizetni egy csere irányítónak. Hát perszeeeeee :)
2017. 03. 28. 21:32
Arnold Patsenegger
Azt el is felejtettem,hogy Gerappa biztosan nagyon szivesen tölti a karriere felét a padon ahelyett,hogy egy franchise arca lehessen :) :)
2017. 03. 28. 22:24
nszgergo
még jó hogy ugyanarról beszélünk...de mind1
2017. 03. 28. 22:33
Arnold Patsenegger
És mondtam én olyat hogy nem? Tényleg mindíg be kell sértődni minden szaron? :D
De innentől minden hova odaírom,hogy +1 / igen ebben egyetértünk.
2017. 03. 27. 22:55
petichef
Én nagyon örülnék, ha még 6-7 évig látnám játszani TB-t, mert akkor biztos kijutok egy hazai meccsre.
De azért ezt kicsit erősnek tartom. Igen nagyon odafigyel mindenre, magára, de ezt nem tudom elhinni, mármint hogy sikerül még ennyit játszania. Viszont ha igen, akkor tényleg nem ember, hanem valami földönkívüli... :)
2017. 03. 28. 07:55
szakacs
6-7 évet nem hinném ,hogy még játszik ,inkább olyan 2-3at.
Egyszerre mennek nyugdíjba az Öreggel,az tutti.
2017. 03. 28. 16:07
Pat Patriot
Most, hogy ausztrál tudósok az öregedéssel kapcsolatban milyen eredményeket felfedezést tettek, nem is olyan biztos, hogy Bradynek már csak 1-2 szezon van hátra a pályafutásából. :)
2017. 03. 28. 17:51
takirob69
Chris Long az Eagles-hez szerződött 1 év/ 2,4 milla
2017. 03. 28. 19:50
palesz42
Akkor már csak Floyd/LGB/Bolden és Scruggs maradt "pártában".
2017. 03. 29. 09:26
nszgergo
nohát ott még ennyit sem fog játszani... de ő tudja... gyakorlatilag Barwin ment, ő jött, mindkét esetben más a két kezdő DE
2017. 03. 28. 21:26
hopi46
Hue Jackson nyilatkozta: A Browns nem kereskedik az idei 1/1-el!
2017. 03. 28. 21:34
Arnold Patsenegger
Ó a fene egy meg pedíg annyira biztos voltam,hogy megszerezzük! Ja nem is :D
Hozzászólás a(z) Vasárnapi hírmorzsák 2017.03.26. bejegyzéshez